abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24262286
Zojuist gvd door het feit dat ik mn lonsdale trui aanhad de kroeg uitgezet .

Eerst werd mij gevraagd mn trui uit te doen , nadat ik dit weigerde werd mij de toegang tot het pand ontzegt.

BELACHELIJk , ik heb verder geen bij bedoelingen met het merk LONSDALE vind het gewoon mooie truien en wordt om dit feit de kroeg uitgezet.

KUT MAATSCHAPPIJ
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_24262301
Ik denk dat het niet alleen aan je trui lag...
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_24262318
[insert standaard anti-lonsdale opmerking]
Scheren is voor schapen!
pi_24262366
De goede moeten nu eenmaal vaak onder de kwaden lijden!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_24262469
Je mag niet eens meer dragen wat je wil!
Ja het is niet normaal hoor!
Maar ja sommige kroegen en discotheken hebben regeltjes opgesteld en daar hoor je je aan te houden ! hoe belachelijk het soms ook is !
pi_24262501
Straks mag ik gvd niet meer op nike's lopen ? of een wrangler broek dragen KUTZOOOI!!!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_24262506
Wat voor moeite is het nou om die trui even uit te doen en uitleg vragen wat de reden is. Misschien had je dan wat begrip gehad en een biertje van het huis gekregen.
pi_24262538
Ja precies, waarom doe je die trui niet uit. Ik kom een discotheek ook niet binnen met sportschoenen, en sommige kroegen kom ik ook niet in met een cap op.
pi_24262547
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:08 schreef Dirkh het volgende:
Wat voor moeite is het nou om die trui even uit te doen en uitleg vragen wat de reden is. Misschien had je dan wat begrip gehad en een biertje van het huis gekregen.
Inderdaad, zooooo moeilijk is je even aanpassen aan de 'gastheer/vrouw/kroeg' nu ook weer niet.
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_24262552
Radicaal dat die kroeg zo'n beleid voert
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_24262555
Lonsdale draag je niet omdat je het mooie truien vindt, maar omdat je een signaal wil afgeven aangezien de merknaam er gigagroot opstaat. Dat kan provocerend werken dus is het meer dan terecht dat je eruit gekickt bent...
pi_24262579
quote:
Omdat ik gewoon wil dragen wat ik draag , de reden is dat ze bang zijn voor kutnegers (hun woorden) die op zaterdagavond een rel schoppen. maar ik wil gvd gewoon kunnen dragen wat ik wil belachelijk kutland.
pi_24262587
ik had de trui ook wel uitgetrokken hoor als het mij gevraagd word! maar tis idd een beetje raar dat je tegenwootrdig niet eens meer mag dragen wat jij wil! maar ja dat is in sommige kroegs het het beleid he :S
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:12:24 #14
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24262593
been there, done that
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:12:42 #15
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24262599
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:10 schreef Kapmes het volgende:
Lonsdale draag je niet omdat je het mooie truien vindt, maar omdat je een signaal wil afgeven aangezien de merknaam er gigagroot opstaat. Dat kan provocerend werken dus is het meer dan terecht dat je eruit gekickt bent...
Maar je kan het toch ook gewoon mooi vinden?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_24262607
quote:
ik draag lonsdale vanaf mn 16e , en wel omdat ik MOOIE truien vind want toen ik 16 was was er gvd nog niet eens zon groepering.
pi_24262623
quote:
Niet hoor. Hij vindt het mooie truien. En die witte veters in zijn kisten is voor het mooie contrast.
pi_24262629
Is het nu zo moeilijk om even je trui uit te doen.
pi_24262671
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:12 schreef Joene het volgende:

[..]

ik draag lonsdale vanaf mn 16e , en wel omdat ik MOOIE truien vind want toen ik 16 was was er gvd nog niet eens zon groepering.
Zo'n groepering was er toen ook wel. Alleen is er best wel wat veranderd de afgelopen 8 jaar.
Of vind jij van niet?

Overigens kun je in zulk soort gevallen het beste gewoon vragen naar de reden. En als die reden je niet zint, dan heb je vast helemaal geen zin meer om in die kroeg te blijven.
pi_24262720
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:13 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Niet hoor. Hij vindt het mooie truien. En die witte veters in zijn kisten is voor het mooie contrast.
OMFG

. . .
Scheren is voor schapen!
pi_24262727
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:11 schreef Joene het volgende:

[..]

Omdat ik gewoon wil dragen wat ik draag , de reden is dat ze bang zijn voor kutnegers (hun woorden) die op zaterdagavond een rel schoppen. maar ik wil gvd gewoon kunnen dragen wat ik wil belachelijk kutland.
Ja, dat is lullig natuurlijk. Maar zie de kant eens van de kroegbaas. Als er inderdaad gedonder van komt, dan is het hun pakkie aan. Dan draaien zij op voor de schade en dat alleen maar omdat jij die trui wil dragen.
Dan is het hun recht om te zeggen dat je het pand moet verlaten.
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:17:38 #22
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_24262730
Eigenlijk vind ik het best logisch, er zit echt wel veel betekenis achter zo'n kledingsstuk, en ik denk niet dat die kroeg zich daarme wil associëren.
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_24262735
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:13 schreef skiczukie het volgende:

[..]

ik draag gewoon sportschoenen nikes. overigens met zwarte veters.
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:18:00 #24
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24262742
Je had het ook totáál niet aan kunnen zien komen ofzo? Jij draagt ze dan misschien zonder bijbedoelingen maar de meerderheid draagt het met.
Dat had je kunnen verwachten en dat kroegen daar maatregelen op treffen omdat ze geen heibel willen met dronken gasten onderling is niet meer dan logisch. Er zijn zat kroegen met dresscodes.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_24262768
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:12 schreef Joene het volgende:

[..]

Als dat zo is heb je nu helaas de pech dat er tegenwoordig een groepering met dat merk rondloopt. Met een gouden ketting kom je ook veel tenten niet in...
pi_24262814
Gelijk hebben ze...
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_24262830
Ik deed laatst ook een hitlergroet toen iemand mij een hand wilde geven. Vond het ook erg raar dat ik klappen kreeg. Dat is nu eenmaal de manier waarop ik mensen groet. Zonder bijbedoelingen uiteraard.

Eigenlijk is het gewoon naar de bekende weg vragen.
pi_24262887
En terecht .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_24262889
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:15 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Overigens kun je in zulk soort gevallen het beste gewoon vragen naar de reden. En als die reden je niet zint, dan heb je vast helemaal geen zin meer om in die kroeg te blijven.
Het feit , dat ik dus niet meer kan en mag dragen in dit gore kutland wat ik zelf mooi vind stuit mij ernstig tegen de borst , en als je dan rustig in een gesprek aangeeft waarom ik het wel wil dragen en dus niet van plan ben in mn t-shirt daar te gaan zitten. Hun niet voor rede vatbaar zijjn en mij de toegang tot de kroeg ontzeggen.

Dan ben ik inderdaad klaar met hun kroeg .

Ik vraag me alleen af waar kan ik nog wel heen ...
pi_24262947
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:18 schreef Dagonet het volgende:
Je had het ook totáál niet aan kunnen zien komen ofzo? Jij draagt ze dan misschien zonder bijbedoelingen maar de meerderheid draagt het met.
Dat had je kunnen verwachten en dat kroegen daar maatregelen op treffen omdat ze geen heibel willen met dronken gasten onderling is niet meer dan logisch. Er zijn zat kroegen met dresscodes.
ik vind een drescode niet erg , alleen ik kom al 5 jaar lang zeer geregeld in die tent , zolang als ik daar dus kom draag ik al lonsdale. en ik ben niet van plan mij aan te passen omdat er dus blijkbaar mensen rondlopen die het opeens zien als NAZI troep. Want omdat de rest dat dus draagt als anti buitenlander ben ik dat ook maar . ?
pi_24262953
Toen ik laatst een brandend kruis in m'n voortuin had kreeg ik ook al commentaar van de buurt. En ze vonden het ook niet goed dat ik met een witte puntmuts opliep.

BELACHELIJk , ik heb verder geen bij bedoelingen met die puntmuts en dat brandende kruis.
pi_24262971
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:24 schreef Joene het volgende:

[..]

Het feit , dat ik dus niet meer kan en mag dragen in dit gore kutland wat ik zelf mooi vind stuit mij ernstig tegen de borst , en als je dan rustig in een gesprek aangeeft waarom ik het wel wil dragen en dus niet van plan ben in mn t-shirt daar te gaan zitten. Hun niet voor rede vatbaar zijjn en mij de toegang tot de kroeg ontzeggen.

Aan de ene kant ben ik het met je eens, als Lonsdale al provocerend is is dat wel erg dom, maar aan de andere kant kan ik het ook wel begrijpen. En als je dit zo'n goor kutland vindt, wat doe je hier dan nog?
pi_24262978
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:26 schreef joshus_cat het volgende:
Toen ik laatst een brandend kruis in m'n voortuin had kreeg ik ook al commentaar van de buurt. En ze vonden het ook niet goed dat ik met een witte puntmuts opliep.

BELACHELIJk , ik heb verder geen bij bedoelingen met die puntmuts en dat brandende kruis.
Ik vind dat toch iets anders al zeg ik het zelf. maar goed hou maar op .zinloos.
pi_24262983
quote:

[..]

Je kunt het op 2 manieren benaderen.

Manier 1:
Ik wil kunnen dragen wat ik wil en daarbij hou ik geen rekening met wat anderen daar van vinden.

Manier 2:
Ik wil kunnen dragen wat ik wil, maar ik besef wel dat ik in sommige situaties mijn kleding aan moet passen.

Lonsdale wordt niet door iedereen geaccepteerd, dus dat moet je in sommige situaties maar niet aandoen. Je vind het toch ook niet raar als je op vakantie een kerk niet inmag omdat je met blote bast rondloopt?

Owja, en maak je niet zo druk, krijg je alleen maar hoofdpijn van.
pi_24262985
quote:

[..]

'Ik vind het gewoon een mooie trui.'
pi_24263025
Oja ... en nu mag ik door mn trui een kroeg niet in , en straks mag ik niet meer op een bankje in het park zitten , verboden voor Lonsdale
pi_24263026
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:26 schreef joshus_cat het volgende:

Vuur is gewoon erg mooi, en een witte puntmuts, ach, dat moet ook kunnen toch.
pi_24263054
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:29 schreef Joene het volgende:
Oja ... en nu mag ik door mn trui een kroeg niet in , en straks mag ik niet meer op een bankje in het park zitten , verboden voor Lonsdale
En terecht
pi_24263058
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:28 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik vind dat toch iets anders al zeg ik het zelf. maar goed hou maar op .zinloos.
Waarom is een brandend kruis in je voortuin zetten iets anders? Ik vind brandende kruizen gewoon mooi.
pi_24263111
quote:

....dat ik dus niet meer kan en mag dragen in dit gore kutland wat ik zelf mooi vind stuit mij ernstig tegen de borst....
Je bent in ieder geval niet erg (extreem) nationalistisch
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:34:12 #41
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24263116
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:28 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Je kunt het op 2 manieren benaderen.

Manier 1:
Ik wil kunnen dragen wat ik wil en daarbij hou ik geen rekening met wat anderen daar van vinden.

Manier 2:
Ik wil kunnen dragen wat ik wil, maar ik besef wel dat ik in sommige situaties mijn kleding aan moet passen.

Lonsdale wordt niet door iedereen geaccepteerd, dus dat moet je in sommige situaties maar niet aandoen. Je vind het toch ook niet raar als je op vakantie een kerk niet inmag omdat je met blote bast rondloopt?

Owja, en maak je niet zo druk, krijg je alleen maar hoofdpijn van.
Uit een kroeg gestuurd worden omdat je een bepaald merk trui aan hebt, is voor mij een reden om nog zo'n trui te bestellen én een andere kroeg te zoeken, natuurlijk
pi_24263229
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:34 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Uit een kroeg gestuurd worden omdat je een bepaald merk trui aan hebt, is voor mij een reden om nog zo'n trui te bestellen én een andere kroeg te zoeken, natuurlijk
voor mij dus ook ... en dat zal ik doen ook en ben nu alleen maar in staat om het nog meer provocerend te gaan dragen
pi_24263241

Prachtige kleren ja. .

Ik vind ook, je hoeft het niet eens te zijn met de ideeen die sommige groepen Lonsdale-dragers hebben eens te zijn, maar als je weet wat voor gedachte er voor veel mensen achter die kleren steekt, dan ga je er toch niet vrijwillig mee lopen? Je weet dat het gros van de mensen je aan zal kijken en denken: "Die gaat zometeen vast een moslim in elkaar stoempen.". Daar wil je dan niet mee geassocieerd worden, als je die ideeen niet hebt.
Of ben ik nu heel raar?
pi_24263283
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Prachtige kleren ja. .

Ik vind ook, je hoeft het niet eens te zijn met de ideeen die sommige groepen Lonsdale-dragers hebben eens te zijn, maar als je weet wat voor gedachte er voor veel mensen achter die kleren steekt, dan ga je er toch niet vrijwillig mee lopen? Je weet dat het gros van de mensen je aan zal kijken en denken: "Die gaat zometeen vast een moslim in elkaar stoempen.". Daar wil je dan niet mee geassocieerd worden, als je die ideeen niet hebt.
Of ben ik nu heel raar?
Juist als we daaraan gaan toegeven hebben de neo-nazi's gewonnen.
pi_24263300
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]

Prachtige kleren ja. .

Of ben ik nu heel raar?
Dus omdat anderen denken dat ik een rascist ben moet ik me aanpassen ? hulde voor de maatschappij.
pi_24263355
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:41 schreef Joene het volgende:
Dus omdat anderen denken dat ik een rascist ben moet ik me aanpassen ? hulde voor de maatschappij.
Wil je dan aangezien worden voor racist?
pi_24263356
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:41 schreef yootje het volgende:

[..]

Juist als we daaraan gaan toegeven hebben de neo-nazi's gewonnen.
idd.

Maar het feit dat de kroeg eigenaar dus bang is dat de "negers" anders zn kroeg in elkaar tikken is voor mij al erg genoeg.
pi_24263365
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]

Prachtige kleren ja. .

Of ben ik nu heel raar?
Dat jij die kleren niet mooi vind wil niet zeggen dat een ander ze niet mooi kan vinden.
pi_24263367
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:38 schreef Joene het volgende:

[..]

voor mij dus ook ... en dat zal ik doen ook en ben nu alleen maar in staat om het nog meer provocerend te gaan dragen
Jij bent 24 zeker.
pi_24263383
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:00 schreef Joene het volgende:
Zojuist gvd door het feit dat ik mn lonsdale trui aanhad de kroeg uitgezet .

Eerst werd mij gevraagd mn trui uit te doen , nadat ik dit weigerde werd mij de toegang tot het pand ontzegt.

BELACHELIJk , ik heb verder geen bij bedoelingen met het merk LONSDALE vind het gewoon mooie truien en wordt om dit feit de kroeg uitgezet.

KUT MAATSCHAPPIJ
Jezus man, in wat voor dorp woon jij? Elke fatsoenlijke bar of club heeft een deurbeleid om types zoals jij te weren. Net zoals white trash en agressieve Marokkanen niet binnen mogen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_24263387
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:41 schreef Joene het volgende:

[..]

Ach, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik wordt lieven niet geassocieerd met racisme.

En de maatschappij, dat ben jij!
En dat betekent inderdaad dat je je soms wel eens moet aanpassen. So be it, learn to live with it.
pi_24263400
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:43 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Wil je dan aangezien worden voor racist?
Wil je dan dat je straks geen NIkes meer kan dragen of misschien geen Lee ? of geen nokia mobieltje meer ? want die worden gebruikt door mensen met lonsdale..
pi_24263459
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:45 schreef Joene het volgende:
Wil je dan dat je straks geen NIkes meer kan dragen of misschien geen Lee ? of geen nokia mobieltje meer ? want die worden gebruikt door mensen met lonsdale..
Appels, peren.

Maar goed, draag vooral Lonsdale als je het wil. . Maar kijk niet gek op als mensen je daarop be(/ver)oordelen. .
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:48:30 #54
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_24263474
Ach vroeger waren die bomberjacks met nl vlaggetje symbool voor extreem rechts, een jaar daarvoor had ik er eens een keer een gehad zonder vlaggetje.
Loop ik met mijn toenmalige surinaamse vriendin naar een kroeg waar ik wel vaker kwam, wordt ik aan de deur tegen gehouden: "racisten zijn hier niet welkom" zeiden ze, ik : WTF
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
pi_24263481
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:45 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik denk dat die vergelijking niet helemaal opgaat. De merken die je noemt zijn namelijk een stuk groter en breder bekend dan Lonsdale. En dan kan Lonsdale best een mooi merk zijn, er hangt een negatieve associatie aanvast.

Iedereen heeft bepaalde associaties bij merken en Lonsdale roept nu eenmaal veel negatieve associaties op. Een merk als Nokia zal veel minder negatieve associaties oproepen, omdat het veel minder negatief in het nieuws is geweest bijvoorbeeld.
pi_24263493
Met een Burka om je heen had je ook niet de kroeg in gekomen SUKKEL !!!
Nothing to see here, carry on
pi_24263494
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:47 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Appels, peren.

Maar goed, draag vooral Lonsdale als je het wil. . Maar kijk niet gek op als mensen je daarop be(/ver)oordelen. .
Hoezo appels peren ? 10 jaar terug had niemand iets tegen lonsdale...
pi_24263557
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:48 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik denk dat die vergelijking niet helemaal opgaat. De merken die je noemt zijn namelijk een stuk groter en breder bekend dan Lonsdale. En dan kan Lonsdale best een mooi merk zijn, er hangt een negatieve associatie aanvast.

Iedereen heeft bepaalde associaties bij merken en Lonsdale roept nu eenmaal veel negatieve associaties op. Een merk als Nokia zal veel minder negatieve associaties oproepen, omdat het veel minder negatief in het nieuws is geweest bijvoorbeeld.
en omdat er op dit moment een negatieve associatie aanvast hangt waar ik niks aan kan doen moet ik een ander merk kleding gaan dragen omdat men mij anders als rascist ziet en kan ik dus geen openbaar gebouw meer in.???

Dus als ik dit blijf dragen mag ik geen kroeg , bibiliotheek, bioscoop,noem maar op meer in ?

mag ik nog wel in mn eigen auto over straat ?
pi_24263577
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:49 schreef Joene het volgende:
Een merk als Nokia is niet iets wat je al snel in verband brengt met racisme.
pi_24263589
quote:

[..]

...en 100 jaar geleden had niemand iets tegen hakenkruizen. Daaahaaag.
pi_24263594
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:49 schreef RijstNatie het volgende:
Met een Burka om je heen had je ook niet de kroeg in gekomen SUKKEL !!!
er lopen anders wel "buitenlanders" met bijvoorbeeld VON DUTCH.
pi_24263620
quote:

[..]

Joene, je dramt en zeurt.
Jij weet precies wat voor associaties Lonsdale tegenwoordig oproept.
En nee, dat was 10 jaar geleden nog niet, MAAR NU WEL.....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_24263664
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:52 schreef Joene het volgende:
er lopen anders wel "buitenlanders" met bijvoorbeeld VON DUTCH.
Mijn god. .
pi_24263687
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:53 schreef Moonah het volgende:

[..]

Joene, je dramt en zeurt.
Jij weet precies wat voor associaties Lonsdale tegenwoordig oproept.
En nee, dat was 10 jaar geleden nog niet, MAAR NU WEL.....
je dramt en je zeurt , ik mag gewoon niet meer een openbaar gebouw in om mijn kleding.

Dat roept bij mij associaties met een periode op waaraan ik een groot gedeelte van mijn familie ben verloren die ik graag had willen kennen
pi_24263689
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:51 schreef Joene het volgende:

[..]

en omdat er op dit moment een negatieve associatie aanvast hangt waar ik niks aan kan doen moet ik een ander merk kleding gaan dragen omdat men mij anders als rascist ziet en kan ik dus geen openbaar gebouw meer in.???
Tja, het is een keuze die je zelf moet maken. Wel een Lonsdale trui dragen en negatieve reacties oproepen bij mensen die je niet kennen, of geen Lonsdale trui dragen en die vooroordelen dus vermijden.
quote:
Dus als ik dit blijf dragen mag ik geen kroeg , bibiliotheek, bioscoop,noem maar op meer in ?

mag ik nog wel in mn eigen auto over straat ?
Als je wilt provoceren, dan heb je natuurlijk wel kans dat je zo her en der niet naar binnen mag. Dat zijn de risico's die je loopt.

Als ik op vakantie een kerk ga bezoeken dan doe ik ook geen kort rokje en bloot hemdje aan. Dan kunnen ze mij ook de toegang weigeren, dus dan moet ik zelf bepalen wat ik belangrijker vind: de kerk bezoeken of kunnen dragen waar ik zin in heb.
pi_24263782
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:56 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Als je wilt provoceren, dan heb je natuurlijk wel kans dat je zo her en der niet naar binnen mag. Dat zijn de risico's die je loopt.
Dus moeten we lekker de Neo-nazi's hier hun gang laten gaan en lekker nogmeer dingen naar de klote laten helpen door allemaal onze lonsdale trui in te leveren ?
pi_24263841
Maar goed inmiddels ben ik mijn frustraties kwijt dus bedankt allemaal!
pi_24263909
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:59 schreef Joene het volgende:

[..]

Dus moeten we lekker de Neo-nazi's hier hun gang laten gaan en lekker nogmeer dingen naar de klote laten helpen door allemaal onze lonsdale trui in te leveren ?
Nee hoor, helemaal niet. Ik zou alleen bepaalde kledingstukken bij bepaalde gelegendheden niet dragen als ik jou was.
Ik snap de overgang van dingen naar de klote laten helpen en een Lonsdale trui inleveren niet helemaal. Kun je die toelichten?
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:05:24 #69
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24263918
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:52 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Een merk als Nokia is niet iets wat je al snel in verband brengt met racisme.
ik ken genoeg racisten die een nokia-telefoon hebben hoor!

!
pi_24263983
Ja het is jammer, ik ken ook mensen die het dragen maar die heb ik niet op iets racistisch kunnen bespeuren. Verder ken ik alleen nog een aantal mensen die het dragen die of denken dat ze racistisch zijn of het zijn kleine meelopertjes.

Het imago is bekent. Ze kunnen je weigeren.
Ik ga ook niet met een hakenkruis (Chinees geluksteken toch? ) op mijn arm rondlopen omdat ik het mooi vind. Er zit daar ook een negatieve associatie aan.
Die haal jij er niet vanaf, want die negatieve associatie is er door een relatief kleine groep die het verkloot voor anderen.

Verder vind ik die truien niet zo mooi
pi_24264080
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:05 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nee hoor, helemaal niet. Ik zou alleen bepaalde kledingstukken bij bepaalde gelegendheden niet dragen als ik jou was.
Ik snap de overgang van dingen naar de klote laten helpen en een Lonsdale trui inleveren niet helemaal. Kun je die toelichten?
Ik bedoel dat het dus Nu gaat om truien t-shirts van het merk lonsdale , maar straks gaat het ook om het merk Karl Kani bijvoorbeeld dit merk vind ik dan niet mooi, maar er is dus ook een redelijk grote groep rascisten die dit merk dragen , en dat mag ik dus ook niet meer dragen want ook daar gelden verboden voor in sommige openbare gebouwen . en dan zijn het nu misschien de kleine kleding merken , maar straks komt er ook een keer een merk van iets wat jij draagt....
pi_24264372
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:11 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik bedoel dat het dus Nu gaat om truien t-shirts van het merk lonsdale , maar straks gaat het ook om het merk Karl Kani bijvoorbeeld dit merk vind ik dan niet mooi, maar er is dus ook een redelijk grote groep rascisten die dit merk dragen , en dat mag ik dus ook niet meer dragen want ook daar gelden verboden voor in sommige openbare gebouwen . en dan zijn het nu misschien de kleine kleding merken , maar straks komt er ook een keer een merk van iets wat jij draagt....
Als de kleding die ik wil dragen niet geaccepteerd wordt bij gelegendheden waar ik naar toe wil, kan ik heel eenvoudig kiezen tussen mn kleding willen dragen en niet naar binnen mogen of me aanpassen qua kleding en wel naar binnen mogen.

Overigens heb ik nog nooit van Karl Kani gehoord, dus ik heb geen idee of ik daar een negatieve associatie bij moet hebben of niet.
Wat je overigens ook wel ziet is dat associaties kunnen veranderen. Een aantal jaren geleden werden aan bomberjacks hele negatieve associaties toegekend, maar dat is nu wel een stuk minder geworden.
pi_24264534
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:22 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Als de kleding die ik wil dragen niet geaccepteerd wordt bij gelegendheden waar ik naar toe wil, kan ik heel eenvoudig kiezen tussen mn kleding willen dragen en niet naar binnen mogen of me aanpassen qua kleding en wel naar binnen mogen.

Overigens heb ik nog nooit van Karl Kani gehoord, dus ik heb geen idee of ik daar een negatieve associatie bij moet hebben of niet.
Wat je overigens ook wel ziet is dat associaties kunnen veranderen. Een aantal jaren geleden werden aan bomberjacks hele negatieve associaties toegekend, maar dat is nu wel een stuk minder geworden.
Als jij die kleding aan hebt op een avond en je weet het niet, en stel het gaat om een spijkerbroek die je aan hebt , trek jij die midden in de kroeg uit of je gaat dus naar huis ?

Verder ik weet dat associaties kunnen veranderen ik weiger alleen mee te werken om mijn persoonlijke smaak te moeten aanpassen omdat er dan mensen zijn die denken dat ik een rascist ben , prima dat denken ze dan maar.
pi_24264543
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:22 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nu moet er een vlaggetje op genaaid zijn indd.
pi_24264555
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:11 schreef Joene het volgende:

[..]

een kroeg is GEEN openbaar gebouw en mag gewoon een deurbeleid handhaven. En als 90 % van de rascisten een bepaald ander merk gaat dragen en dat ook negatief in het nieuws komt.... dan moet je begrijpen dat mensen daar een beeld bij gaan scheppen.. enz...enz... de rest ken je want het is al 50x gezegd in dit topic en nog wil het niet doordringen.......
pi_24264593
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:26 schreef Joene het volgende:

[..]

Als jij die kleding aan hebt op een avond en je weet het niet, en stel het gaat om een spijkerbroek die je aan hebt , trek jij die midden in de kroeg uit of je gaat dus naar huis ?
Stomme vraag.
pi_24264667
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:26 schreef matjas het volgende:

[..]

een kroeg is GEEN openbaar gebouw en mag gewoon een deurbeleid handhaven. En als 90 % van de rascisten een bepaald ander merk gaat dragen en dat ook negatief in het nieuws komt.... dan moet je begrijpen dat mensen daar een beeld bij gaan scheppen.. enz...enz... de rest ken je want het is al 50x gezegd in dit topic en nog wil het niet doordringen.......
Nee, en de bioscoop ook niet maar de bibliotheek wel feit is alleen dat deze in een school is gevestigd welke een anti- lonsdale beleid heeft.
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:31:55 #78
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_24264688
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:44 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Jij bent 24 zeker.
Verstand komt met jaren zeggen ze, bij hem holt het volgens mij hard achteruit.
Kom op kerel, gooi die kinderkleren weg, en draag is wat fatsoenlijke kleren!
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_24264707
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:28 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Stomme vraag.
Ja idd , net zo stom als dat ze je weren om je kleding.
pi_24264769
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:31 schreef Tuneman het volgende:

[..]

Verstand komt met jaren zeggen ze, bij hem holt het volgens mij hard achteruit.
Kom op kerel, gooi die kinderkleren weg, en draag is wat fatsoenlijke kleren!
Overigens maak ik natuurlijk zelf uit wat kinderkleren zijn en of ze fatsoenlijk zijn.
het gaat mij om het principe of ik ze mooi vind of niet is daar verder niet bij van belang en al helemaal niet wat jij vind.
pi_24264795
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:26 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat een spijkerbroek een goed voorbeeld is.
Als het zou gaan om een shirtje met een volgens die gelegenheid foute opdruk, dan zou ik iets aan doen over het shirtje, of naar huis gaan en een ander shirtje aandoen of desnoods mn shirtje binnenstebuiten dragen.
Het is kiezen of delen: je wilt naar binnen of niet. Als je naar binnen wilt, dan moet je voldoen aan de voorwaarden die zij stellen.
quote:
Verder ik weet dat associaties kunnen veranderen ik weiger alleen mee te werken om mijn persoonlijke smaak te moeten aanpassen omdat er dan mensen zijn die denken dat ik een rascist ben , prima dat denken ze dan maar.
Dat is dan een duidelijke keuze die je maakt, maar dan moet je niet zeuren over de consequenties van die keuze.
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:38:10 #82
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_24264849
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:34 schreef Joene het volgende:

[..]

Overigens maak ik natuurlijk zelf uit wat kinderkleren zijn en of ze fatsoenlijk zijn.
het gaat mij om het principe of ik ze mooi vind of niet is daar verder niet bij van belang en al helemaal niet wat jij vind.
Je principes weten we nu inmiddels wel, face it kerel, in sommige kroegen kom je niet binnen met dat soort merken.
Dus denk om je hart, en ga lekker met je teddybeer tekenfilmpjes kijken.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_24264887
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:36 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat is dan een duidelijke keuze die je maakt, maar dan moet je niet zeuren over de consequenties van die keuze.
Neej het punt is dat de maatschappij je bijna een keuze opdringt , omdat ik dus binnenkort geen biosscoop , geen museum , geen bibliotheek meer in mag.
pi_24264938
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:38 schreef Tuneman het volgende:

[..]

Je principes weten we nu inmiddels wel, face it kerel, in sommige kroegen kom je niet binnen met dat soort merken.
Dus denk om je hart, en ga lekker met je teddybeer tekenfilmpjes kijken.
Ik ben inmiddels allang mijn woede kwijt , heb een leuk artikeltje naar het dagblad geschreven daar hun vandaag toevallig ook iets over lonsdale hadden op een scholengemeenschap .

voor mij is het bij deze gedaan.
pi_24265097
Massel.
pi_24265099
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:40 schreef Joene het volgende:

[..]

Neej het punt is dat de maatschappij je bijna een keuze opdringt , omdat ik dus binnenkort geen biosscoop , geen museum , geen bibliotheek meer in mag.
Nee, het punt is dat je er best naar binnen mag, je moet je alleen wel houden aan de dresscode.
Je mag overal naar binnen toe, maar dan zul je dus niet je Lonsdale trui aan moeten doen.
Je maakt er een beetje een omgekeerde wereld van.
pi_24265222
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:51 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nee, het punt is dat je er best naar binnen mag, je moet je alleen wel houden aan de dresscode.
Je mag overal naar binnen toe, maar dan zul je dus niet je Lonsdale trui aan moeten doen.
Je maakt er een beetje een omgekeerde wereld van.
Ik mocht er eerst toch ook naar binnen met diezelfde trui! het is toch gewoon te gek voor woorden dat iets waar je een week van tevoren wel mee naar binnen mag nu niet meer omdat ze dus daadwerkelijk bang zijn voor een stelletje van die rel nikkers.
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:57:30 #88
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_24265236
Mijn opa mocht ook zijn Panzer Pantoffels van Aryan Wear niet in het rusthuis dragen
Klaar?
Ik niet!
pi_24265337
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:57 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik mocht er eerst toch ook naar binnen met diezelfde trui! het is toch gewoon te gek voor woorden dat iets waar je een week van tevoren wel mee naar binnen mag nu niet meer omdat ze dus daadwerkelijk bang zijn voor een stelletje van die rel nikkers.
Goh, daar komt je ware ik naar boven. Maar goed dat je niet naar binnen mocht wheheh
pi_24265394
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 23:02 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Goh, daar komt je ware ik naar boven. Maar goed dat je niet naar binnen mocht wheheh
Hun woorden waren kut negers ook goed hoor man zeik toch niet het gaat gewoon om het feit dat je in dit Kut land met deze klote maatschappij niet meer je eigen keuzes kan en mag maken want je wordt of overhoop geschoten of neergestoken , en je mag bepaalde gebouwen niet meer in .

Zie dan zelf in , dat het de verkeerde kant op gaat.
pi_24265458
quote:

[..]

Tja, regels veranderen. Maar als het een kroeg is waar je vaak komt, dan is ie vast vlakbij je huis en kun je toch best even wat anders aan gaan doen?
Je kunt je toch ook wel meedenkend opstellen? Ze hebben die regel vast niet voor niets opgesteld en ook vast niet om jou dwars te zitten.
pi_24265522
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 23:07 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Tja, regels veranderen. Maar als het een kroeg is waar je vaak komt, dan is ie vast vlakbij je huis en kun je toch best even wat anders aan gaan doen?
Je kunt je toch ook wel meedenkend opstellen? Ze hebben die regel vast niet voor niets opgesteld en ook vast niet om jou dwars te zitten.
Die kroeg cq biljartzaal poolcentrum snookercentrum zit 25km van mijn huis
daar dat nou eenmaal het dichtsbijzijnde plek is waar je fatsoenlijk kan poolen .
snookeren en of andere biljartspelen spelen.

Maar goed klaar , einde voor vandaag
pi_24265563
quote:

[..]

Ik mocht er eerst toch ook naar binnen met diezelfde trui!
En dat heet nou context. Net zoals het prima is om met je vrienden in het cafe te gaan zitten boeren, maar dat het niet OK is om dat in een kerk te doen (tenzij je een ontzettende puber bent). Ook niet als je met dezelfde vrienden bent.

Is dat nou zo moeilijk?
pi_24265570
quote:
wat een tyfusnerd ben jij toch ook. hoe worden de mods in godsnaam gekozen hier?
}]_*_Marinus is mijn makker_*_[{
"Hetzelfde, ero. Een geil 2005."
  dinsdag 28 december 2004 @ 23:14:32 #95
111048 Ikbeneeneikel
Ik ben niet zo'n prater
pi_24265633
Kom op Joene, er is wel een wereld zonder Lonsdale, komt helemaal goed met je.

Misschien moet je volgende keer een Fred Perry trui aan doen kijken wat voor effect dat heeft
Halfdronken is weggegooid geld en netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
pi_24265677
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 23:12 schreef EternalSolstice het volgende:

[..]

wat een tyfusnerd ben jij toch ook. hoe worden de mods in godsnaam gekozen hier?
Anders ga jij even een klein beetje wiet roken en lang in je longen bewaren zodat je bijna geen rook meer ziet en ruikt. M.a.w. optiefen zakkewasser.
  dinsdag 28 december 2004 @ 23:16:41 #97
103931 Blackness
Master of Disharmony
pi_24265685
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 23:12 schreef EternalSolstice het volgende:

[..]

Nounou, heb je je valium nog niet gehad?
  dinsdag 28 december 2004 @ 23:16:52 #98
44745 Ixnay
On The Hombre
  dinsdag 28 december 2004 @ 23:19:03 #99
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_24265748
Misschien ben je wel gewoon lelijk?
pi_24266008
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 23:16 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Anders ga jij even een klein beetje wiet roken en lang in je longen bewaren zodat je bijna geen rook meer ziet en ruikt. M.a.w. optiefen zakkewasser.
Je bent scherp vandaag .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 28 december 2004 @ 23:46:33 #101
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24266408
Wat voor type kroeg was het?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24266777
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 23:05 schreef Joene het volgende:

[..]

Hun woorden waren kut negers ook goed hoor man zeik toch niet het gaat gewoon om het feit dat je in dit Kut land met deze klote maatschappij niet meer je eigen keuzes kan en mag maken want je wordt of overhoop geschoten of neergestoken , en je mag bepaalde gebouwen niet meer in .

Hou toch op met je 'kut land' en 'kut maatschappij' gezeik man, als je problemen hebt met dat imago wat er aan kleeft moet je maar op bezoek gaan bij wat van die huis- tuin- en keukennazis en niet gaan klagen als je er ergens niet in komt, vette pech voor jou als je niet kan inschatten wat mensen van je denken als je die (overigens afzichtelijke) truien draagt. Waarschijnlijk draag je ze gewoon nog omdat je stiekem best een hekel hebt aan die 'nikkers'.
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2004 @ 00:19:26 #103
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_24267139
doe dan gewoon je trui uit?

of had je ook al een lonsdale shirt eronder aan :'/
:')
pi_24268444
Dus het is puur een ego 'thang' dat je je zin wilt hebben, en die trui aanhouden. Zoals eerder gezegd, was een man geweest, had je trui uit gedaan, en bier genomen, dan was t klaar geweest, en had je nu niet hier hoeven lopen huilen over het verschrikkelijke onrecht dat je is aangedaan.
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
  woensdag 29 december 2004 @ 02:06:55 #105
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_24269169
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 23:05 schreef Joene het volgende:

Ga je nou naar een Lonsdale-vriendelijker-land emigreren?
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_24269218
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:43 schreef Joene het volgende:

[..]

idd.

Maar het feit dat de kroeg eigenaar dus bang is dat de "negers" anders zn kroeg in elkaar tikken is voor mij al erg genoeg.
Zou ik als kroegbaas ook belangrijker vinden dan een of andere zeikerd die per se z'n trui aan wil houden. Uitgaansgelegenheden hebben het liefst een bepaald soort publiek waarmee ze zich mee willen identificeren, en waarmee het een zo gezellig mogelijke avond wordt met zo min mogelijk gezeik... en Lonsdale heeft daar nu eenmaal geen positieve invloed op.

Ik ben zelf eens een café uitgezet omdat ik sportschoenen droeg en dat 's avonds na negenen niet mocht (ik zat er al zo'n zes uur). Was ik toen ook best geïrriteerd over, maar bijdehand gaan doen heeft geen nut. Je gedragen in andermans tent overigens wel, heb ik verschillende keren drankjes van de zaak aan overgehouden.
  woensdag 29 december 2004 @ 02:18:58 #107
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_24269356
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:40 schreef Joene het volgende:
keuzes opdringt! woehahahaha oh man.. echt.. ik kom niet meer bij hiero je reinste mode gestapo ik zeg het je, kleding ghunta regeert met ijzer scepter
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  woensdag 29 december 2004 @ 02:30:21 #108
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24269605
Mag ik vragen wat je überhaupt mooi vindt aan die Lonsdale truien? Het is een fuckin' zwarte trui, en er staat gigantisch groot LONSDALE op. Een zwarte trui kan je overal vinden, dus het moet je gaan om de letters die erop staan. Racist.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  woensdag 29 december 2004 @ 02:36:21 #109
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24269738
Overigens is een café, kroeg of bioscoop geen openbare gelegenheid. Je kan geweerd worden omdat je een rotkop hebt (of een mooie kop, ken je verder niet), omdat je die dag toevallig 23 euro op zak hebt, of omdat je een broodje kaas op het dak van de school gegooid hebt. Sterker nog, ze kunnen je compleet zonder reden weigeren, als ze dat willen. Het is echter niet gewoon dat ze dat doen, omdat dat niet zoveel economische voordelen heeft. Tenzij jij een neger in elkaar gaat slaan omdat ie niet jou huidskleur heeft, zoals jou soort pleegt te doen.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_24270674
zeer terecht!
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  woensdag 29 december 2004 @ 04:44:32 #111
12889 BananeKoning
Kill Or Be Killed
pi_24270677
Nix mis mee, al die lonsdale knakkers zouden ze moeten opsluiten.
*mompel mompel*
  woensdag 29 december 2004 @ 04:52:00 #112
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_24270701
quote:
Op woensdag 29 december 2004 02:30 schreef DeX090 het volgende:
Mag ik vragen wat je überhaupt mooi vindt aan die Lonsdale truien? Het is een fuckin' zwarte trui, en er staat gigantisch groot LONSDALE op. Een zwarte trui kan je overal vinden, dus het moet je gaan om de letters die erop staan. Racist.
Ja daarom droeg Mohammed Ali ook altijd kleding van Lonsdale he...
pi_24270707
Lonsdale kleding is sowieso lelijk en wordt veelal in Nederland gedragen om te provoceren.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 29 december 2004 @ 04:56:03 #114
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_24270713
Ik zou behoorlijk balen als ik door iemand met een Lonsdaletrui een kroeg werd uitgezet.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_24270806
quote:
Op woensdag 29 december 2004 04:44 schreef BananeKoning het volgende:
Nix mis mee, al die lonsdale knakkers zouden ze moeten opsluiten.
Helemaal mee eens
Als het bier niet wil schuimen is het weer ook niet om te pruimen.
pi_24270808
En ik zou balen als ik door een trui de kroeg uit werd gezet.
pi_24270812
Omo wast door en door schoon.
  woensdag 29 december 2004 @ 07:05:28 #118
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24270925
quote:
Op woensdag 29 december 2004 04:52 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ja daarom droeg Mohammed Ali ook altijd kleding van Lonsdale he...
En was het de 1e shirtsponsor van arsenal.
pi_24270952
idd diep triest dat je dat niet meer mag dragen in veel discotheken en kroegen

en wat er zo fijn is aan lonsdale, het zit gewoon kei fijn, vooral die polo's
pi_24270971
quote:
Op woensdag 29 december 2004 02:30 schreef DeX090 het volgende:
Nou mijn lonsdale trui is ten eerste niet zwart maar blauw , het merk lonsdale staat er met letters van hooguit 3cm per letter op naast het logo van die leeuw / tijger in zilver gestikt.

Sorry hoor dat ik het wel mooi vind , en neej zon zwarte trui met tering grote witte letters Lonsdale vind ik ook niet mooi.
pi_24270972
dubbel
  woensdag 29 december 2004 @ 09:15:40 #122
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24271338
Whahaha terecht dat je de kroeg wordt uitgeflikkerd. Wie wil er nou Lonsdale dragen?

Heel de whitepower/skinhead generatie draagt het spul en dan kom jij heel naief vertellen dat je het "zulke mooie kleren" vind. Laat me toch niet lachen.

Koop dan een vergelijkbare trui zonder Lonsdale erop. Want het lijkt me niet dat het je zozeer om het woordje Lonsdale gaat. Mocht dat wel zo zijn moet je blij zijn dat je nog niet in elkaar bent getimmerd.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_24271362
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:15 schreef Rodie83 het volgende:

Heel de whitepower/skinhead generatie draagt het spul en dan kom jij heel naief vertellen dat je het "zulke mooie kleren" vind. Laat me toch niet lachen.
De discussie mooi of niet mooi is toch niet relevant , feit is dat ik die kleren draag sinds dat ik 16 ben ofzo dat ik het fijn vind zitten , goede kwaliteit en dat ik me nu dus moet aanpassen omdat er een stel idioten is wat het ook draagt ?
  woensdag 29 december 2004 @ 09:29:09 #124
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24271426
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:19 schreef Joene het volgende:

[..]

De discussie mooi of niet mooi is toch niet relevant , feit is dat ik die kleren draag sinds dat ik 16 ben ofzo dat ik het fijn vind zitten , goede kwaliteit en dat ik me nu dus moet aanpassen omdat er een stel idioten is wat het ook draagt ?
Ja, je moet je aanpassen. In elk geval als je naar die kroeg wil.

Waarom? Je weet dat Lonsdale wordt geassocieerd met foute types. Je weet OOK dat Lonsdale onzin aantrekt, want er zijn een hoop mensen die spugen op Lonsdale gabbertjes. Dus, je mag het best dragen, maar je weet ook welke consequenties dat met zich meebrengt. Als ik als een zwerver gekleed ga kom ik ook geen kroeg binnen, al vind ik m'n eigen kots op de voorkant van mijn jas nog "zo mooi". M.a.w.: accepteren dat het dragen van bepaalde kleding bepaalde reacties oproept.

Ten tweede: een kroeg mag iedereen weigeren die die maar wil. Dus al je gelul met "o wat een kutmaatschappij" gaat helemaal niet op. Jij mag prima met je Lonsdale trui in de trein, in het park of welke openbare gelegenheid dan ook gaan zitten. Een kroeg is geen openbare gelegenheid, dus hebben ze alle recht van de wereld je te weigeren. Al was je geweigerd voor een dikke kutpuist op je bakkes, dat mag dus.

En ik heb verder ook geen zin om op je zielige "ik ga er tegenin want het is zo onrechtvaardig" posts te reageren, daar je denkniveau schijnbaar nog op basisschoolhoogte ligt.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_24271490
We zullen de discussie maar staken , ik ben verder niet meer boos of iets , ben mn frustraties heerlijk kwijtgeraakt in dit topic , heb besloten lonsdale te blijven dragen (in elk geval mn truien die ik al heb) Zou opzich niet snel nieuw kopen maar dat was ik toch al niet van plan daar ik binnenkort opmezelf woon en financieel gewoon niet kan veroorloven een trui van 80 euro te betalen.
  woensdag 29 december 2004 @ 09:37:18 #126
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_24271497
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:29 schreef Rodie83 het volgende:

Ten tweede: een kroeg mag iedereen weigeren die die maar wil. Dus al je gelul met "o wat een kutmaatschappij" gaat helemaal niet op. Jij mag prima met je Lonsdale trui in de trein, in het park of welke openbare gelegenheid dan ook gaan zitten. Een kroeg is geen openbare gelegenheid, dus hebben ze alle recht van de wereld je te weigeren. Al was je geweigerd voor een dikke kutpuist op je bakkes, dat mag dus.
Neuh, dat mag dus niet zomaar.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 29 december 2004 @ 10:13:11 #127
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24271866
ik dacht al... sterke trui dat ie dat voor elkaar krijgt...

Misleidende Topic titel
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_24272072
In India droegen vrouwen vroeger sari's met hakenkruizen. Al duizenden jaren een symbool voor de zon en de eeuwigheid. Toch denk ik dat je vandaag de dag wel de kroeg uitgeschopt wordt als je het een leuk idee vindt om met een jurkje vol hakenkruizen op stap te gaan.

Mooi jurkje, toch?
pi_24272347
Ik heb wel terechte reacties gelezen in dit topic. Toen ik een jaar of zes geleden m'n eerste Lonsdale trui kocht, kocht ik die omdat ik iemand er mee had zien lopen en de letters erg stoer vond. Dat mooie wordt nu teniet gedaan door de slechte naam die het merk in Nederland heeft gekregen. Daarom draag ik m'n Lonsdale kleren ook niet meer.

Ik moet overigens bekennen dat ik vanaf m'n eerste trui al wist dat het merk in sommige landen als racistisch gezien werd. Eerlijk gezegd vond ik het wel cool om een beetje te provoceren, terwijl ik totaal niet racistisch ben.
pi_24272441
Ik praat het niet goed ofzo maar come on! Dit had je van te voren kunnen weten. Ze bieden je tenminste nog de mogelijkheid je trui uit te doen. Die kroegbaas wil gewoon geen gezeik in z'n kroeg. Logisch.
pi_24272518
Het is natuurlijk zo dat Lonsdale geassocieerd wordt met bepaalde denkbeelden. Maar mag je iemand hiervoor weigeren? Mogen dan ook mensen met Replay-broeken geweigerd worden omdat ze vast domme breezerkindjes zullen zijn?

Als dit soort bar-eigenaren echt principes zouden hebben zouden ze juist merken weren die gemaakt worden in 3e wereld-landen door 6 jarige kindjes a 2 Euro per dag. Maar nee, dat staat natuurlijk niet in de aandacht van onze lieve nationale media dus is niet belangrijk.

Politieke correctheid van de dag
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_24272520
quote:
Op woensdag 29 december 2004 10:46 schreef GoodspeeD het volgende:

Ik moet overigens bekennen dat ik vanaf m'n eerste trui al wist dat het merk in sommige landen als racistisch gezien werd. Eerlijk gezegd vond ik het wel cool om een beetje te provoceren, terwijl ik totaal niet racistisch ben.
ik wist het serieus pas vanaf dat het hier in het nieuws kwam afgelopen jaar . niet dat dat het feit veranderd ofzo.
pi_24272570
quote:
Op woensdag 29 december 2004 10:56 schreef Cheiron het volgende:
Het is natuurlijk zo dat Lonsdale geassocieerd wordt met bepaalde denkbeelden. Maar mag je iemand hiervoor weigeren? Mogen dan ook mensen met Replay-broeken geweigerd worden omdat ze vast domme breezerkindjes zullen zijn?

Als dit soort bar-eigenaren echt principes zouden hebben zouden ze juist merken weren die gemaakt worden in 3e wereld-landen door 6 jarige kindjes a 2 Euro per dag. Maar nee, dat staat natuurlijk niet in de aandacht van onze lieve nationale media dus is niet belangrijk.

Politieke correctheid van de dag
Zoals ik gelezen heb in dit topic gaat het die kroegbaas niet om z'n eigen principes, maar om problemen met anderen te voorkomen. Ik kan me wel voorstellen dat je als kroegbaas geen gezeik wil in je tent.
  woensdag 29 december 2004 @ 11:11:20 #134
3542 Gia
User under construction
pi_24272772
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:29 schreef Rodie83 het volgende:

Dus dat laatst die moslima met hoofddoek geweigerd was in de Haagse Lounge was ook terecht?
Een kroeg mag immers weigeren wie ze willen, zeg je.
pi_24272814
Das anders das een buitenlander als je die weigert is het discriminatie.
pi_24272852
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:11 schreef Gia het volgende:
Dus dat laatst die moslima met hoofddoek geweigerd was in de Haagse Lounge was ook terecht?
Een kroeg mag immers weigeren wie ze willen, zeg je.
Nee, dat mag dan ineens weer niet. Want gelovigen hebben meer rechten dan anderen. Als een kroegeigenaar een bepaald toegangsbeleid wil voeren, dan mag hij dat van mijn part helemaal zelf weten, of het nou gaat om mensen met Lonsdaletruien of om mensen met rood haar. Maar Nederland kent op dit gebied een dubbele moraal.
pi_24272871
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:14 schreef Joene het volgende:
Das anders das een buitenlander als je die weigert is het discriminatie.
Het gaat niet om het feit dat ze buitenlander is, het gaat om het feit dat ze een hoofddoek draagt.
  woensdag 29 december 2004 @ 12:06:10 #138
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_24273621
Volgens mij is het niet mogelijk om deze discussie te beeindigen met een 'rechtvaardig eindoordeel'.

Het is best mogelijk dat je absoluut niet racistisch bent en toch voor dat merk kiest. Probleem is dat je dan soms gevraagd zal worden om je principes opzij te zetten. En dat is het probleem: ben je bereid om dat te doen of wil je je principes doorvoeren omdat jij je niet associeert met de gedachte die velen hebben bij dit merk. Daar kun je eindeloos over discussieren...
pi_24273688
Klopt het is een eindeloze discussie er is geen bevredigend antwoord mogelijk voor beide partijen .
pi_24287809
je koopt merkkleren toch voor eeen heeeeeeeel belangrijk deel toch voor het imago dat het heeft, zo lopen bv het merendeel van studenten in ralph lauren om maar eens iets te noemen. D.m.v. je kleren probeer je je ergens bij te identificeren. Als je in Lonsdale gaat lopen geef je zelf aan dat je tot de meer rascistische bevolking van nederland hoort Sim-pel.

En zeg dan van ja maar hij zit zo lekker, want van dat soort truien zijn duizenden te vinden ook zonder lonsdale.

en als jij dan voor de kroeg staat hoe moet de eigenaar dan weten dat jij NIET hoort bij de 90% van de foute lonsdale truiendragers.

met een lonsdale trui geef je gewoon een signaal af, net zoals je dat doet met bv een nike trui, alleen is het signaal van een lonsdale trui toch ietsje negatiever.

Amen
  donderdag 30 december 2004 @ 00:09:14 #141
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24288375
Dit topic doet herinneringen bovenkomen aan een oud topic over een gast met een Bad Religion shirt die werd geweigerd in een kroeg, ongeveer dezelfde reacties
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  donderdag 30 december 2004 @ 00:09:52 #142
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24288394
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:46 schreef Zasa het volgende:
zo lopen bv het merendeel van studenten in ralph lauren om maar eens iets te noemen.
Je woont in Leiden?
  donderdag 30 december 2004 @ 00:47:35 #143
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24289309
quote:
Of ben ik nu heel raar?
Da benje zowiezo.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_24289340
quote:
Door lonsdale trui de kroeg uitgezet!!!
GEWELDIG!!!
pi_24289352
quote:
Op donderdag 30 december 2004 00:09 schreef JDude het volgende:
Dit topic doet herinneringen bovenkomen aan een oud topic over een gast met een Bad Religion shirt die werd geweigerd in een kroeg, ongeveer dezelfde reacties
Zegt me niks, en ook doelloos om te melden.
pi_24289402
Mij werd de toegang ontzegd in mijn stamcafé toen ik mijn adidas-shirt aanhad (zo'n slim-fit-replica ding).
Je mag in dat studentencafé immers geen sportkleding aan.
Ik heb maa reen vest van iemand anders aangetrokken, kan me er namelijk niet druk om maken. Door dat strenge deurbeleid houden ze mooi het schorum elders
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  donderdag 30 december 2004 @ 00:52:34 #147
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24289412
quote:
Op donderdag 30 december 2004 00:49 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Zegt me niks, en ook doelloos om te melden.
Geweigerd in kroeg wegens shirt.
En doelloos zijn doorgaans 90% van de reacties op dit soort topics, dus maak je vooral druk
pi_24289422
deze meneer mocht ook een keer een restaurant niet in...

donderdag 30 december 2004 @ 00:54:31 #149
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24289449
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:10 schreef Joene het volgende:
Klopt het is een eindeloze discussie er is geen bevredigend antwoord mogelijk voor beide partijen .
Wat hij (m/v) zegt
pi_24289455
En terecht....en zo te zien ben je ook nog eens agressief geaard....
Er is een groot verschil tussen slim zijn en slim-doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')