Wie bepaalt of je ergens thuishoort? Alleen jezelf toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 @ 16:47 schreef Nouk het volgende:
Het gaat heus niet om zo'n t-shirt. Het gaat er gewoon om dat hij denkt aan je t-shirt te kunnen zien hoe jij bent, dat jij niet tussen de rest van het volk in die apres ski tent past en dat dat alleen maar problemen zou opleveren.
Misschien ook niet, want ik had geen zin om 6 pag door te lezen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wie bepaalt of je ergens thuishoort? Alleen jezelf toch?
Haha, wil je nou zeggen dat men je niet mag weigeren op basis van de kleren die je aanhebt? Een club is gewoon particulier eigendom, daar mag je weigeren wie je wil.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:20 schreef ww.manowar.be het volgende:
en desnoods met politiebegeleiding naar binnenmen mag je legaal niet weigeren voor zo'n reden
Het kan je muziek niet zijn, ok, maar een slechte band is het zeker niet. Of je kan de diepere betekenis achter de teksten niet in zien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:12 schreef pro_jeex het volgende:
Tja zo'n shirt is opzich wel aanstootgevend natuurlijk (en een slechte band, maar dat is niet het punt hier).
Klopt, maar wel vreemd dat ik met "normale" kleren er wel binnen word gelaten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, wil je nou zeggen dat men je niet mag weigeren op basis van de kleren die je aanhebt? Een club is gewoon particulier eigendom, daar mag je weigeren wie je wil.
Als een portier je ergens niet binnenlaat moet je daar gewoon niet over gaan mauwen. Kan gebeuren, dan maar naar een andere gelegenheid toe. Blijkbaar hoor je niet tot het publiek dat ze daar binnen willen hebben, who cares...
er zijn nog altijd mensen die zelf niet kunnen kiezen naar welke school ze gaan of dat er in de buurt geen openbare school is. Ik heb dus ook op een Christelijke school gezeten en droeg ook gewoon zulke shirtsquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:21 schreef maertz het volgende:
ik vind het best als mensen zo'n shirt dragen.
Wat ik zielig vind is dat je op christelijke scholen ook wel eens mensen met zo'n T-shirt ziet. Wees dan consequent een ga naar een openbare school.
Wat is dit nou weer voor onzin??!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:21 schreef maertz het volgende:
ik vind het best als mensen zo'n shirt dragen.
Wat ik zielig vind is dat je op christelijke scholen ook wel eens mensen met zo'n T-shirt ziet. Wees dan consequent een ga naar een openbare school.
Ik heb deel 1 niet gelezen, maar ongetwijfeld is er toen ook door iemand geantwoord dat een portier in 5 seconden een indruk van jou moet krijgen en vervolgens moet bepalen of je naar binnen mag. Dat gaat nou eenmaal op uiterlijkheden, je kan toch moeilijk verwachten van zo'n man dat 'ie eerst een diep gesprek met je gaat voeren over wat voor persoon je bent.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:17 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Klopt, maar wel vreemd dat ik met "normale" kleren er wel binnen word gelaten.
Alsof ik adn ineens een heel ander persoon ben.
(dit had ik al eens gezegd)
Ja en daarop zei ik dus, dan ligt het lot van een gezellig avondje uit, ookal bedoel je het goed, in de handen van de portiers? Niet eerlijk dus lijkt mij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 niet gelezen, maar ongetwijfeld is er toen ook door iemand geantwoord dat een portier in 5 seconden een indruk van jou moet krijgen en vervolgens moet bepalen of je naar binnen mag. Dat gaat nou eenmaal op uiterlijkheden, je kan toch moeilijk verwachten van zo'n man dat 'ie eerst een diep gesprek met je gaat voeren over wat voor persoon je bent.
Ja dit is echt een kuttopic eerste klasquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:15 schreef classpc het volgende:
word je nou nog steeds geweigerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |