Inderdaad, zooooo moeilijk is je even aanpassen aan de 'gastheer/vrouw/kroeg' nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:08 schreef Dirkh het volgende:
Wat voor moeite is het nou om die trui even uit te doen en uitleg vragen wat de reden is. Misschien had je dan wat begrip gehad en een biertje van het huis gekregen.
Omdat ik gewoon wil dragen wat ik draag , de reden is dat ze bang zijn voor kutnegers (hun woorden) die op zaterdagavond een rel schoppen. maar ik wil gvd gewoon kunnen dragen wat ik wil belachelijk kutland.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:08 schreef Dirkh het volgende:
Wat voor moeite is het nou om die trui even uit te doen en uitleg vragen wat de reden is. Misschien had je dan wat begrip gehad en een biertje van het huis gekregen.
Maar je kan het toch ook gewoon mooi vinden?quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:10 schreef Kapmes het volgende:
Lonsdale draag je niet omdat je het mooie truien vindt, maar omdat je een signaal wil afgeven aangezien de merknaam er gigagroot opstaat. Dat kan provocerend werken dus is het meer dan terecht dat je eruit gekickt bent...
ik draag lonsdale vanaf mn 16e , en wel omdat ik MOOIE truien vind want toen ik 16 was was er gvd nog niet eens zon groepering.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:10 schreef Kapmes het volgende:
Lonsdale draag je niet omdat je het mooie truien vindt, maar omdat je een signaal wil afgeven aangezien de merknaam er gigagroot opstaat. Dat kan provocerend werken dus is het meer dan terecht dat je eruit gekickt bent...
Niet hoor. Hij vindt het mooie truien. En die witte veters in zijn kisten is voor het mooie contrast.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:10 schreef Kapmes het volgende:
Zo'n groepering was er toen ook wel. Alleen is er best wel wat veranderd de afgelopen 8 jaar.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:12 schreef Joene het volgende:
[..]
ik draag lonsdale vanaf mn 16e , en wel omdat ik MOOIE truien vind want toen ik 16 was was er gvd nog niet eens zon groepering.
OMFGquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Niet hoor. Hij vindt het mooie truien. En die witte veters in zijn kisten is voor het mooie contrast.
Ja, dat is lullig natuurlijk. Maar zie de kant eens van de kroegbaas. Als er inderdaad gedonder van komt, dan is het hun pakkie aan. Dan draaien zij op voor de schade en dat alleen maar omdat jij die trui wil dragen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon wil dragen wat ik draag , de reden is dat ze bang zijn voor kutnegers (hun woorden) die op zaterdagavond een rel schoppen. maar ik wil gvd gewoon kunnen dragen wat ik wil belachelijk kutland.
ik draag gewoon sportschoenen nikes. overigens met zwarte veters.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Niet hoor. Hij vindt het mooie truien. En die witte veters in zijn kisten is voor het mooie contrast.
Als dat zo is heb je nu helaas de pech dat er tegenwoordig een groepering met dat merk rondloopt. Met een gouden ketting kom je ook veel tenten niet in...quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:12 schreef Joene het volgende:
[..]
ik draag lonsdale vanaf mn 16e , en wel omdat ik MOOIE truien vind want toen ik 16 was was er gvd nog niet eens zon groepering.
Het feit , dat ik dus niet meer kan en mag dragen in dit gore kutland wat ik zelf mooi vind stuit mij ernstig tegen de borst , en als je dan rustig in een gesprek aangeeft waarom ik het wel wil dragen en dus niet van plan ben in mn t-shirt daar te gaan zitten. Hun niet voor rede vatbaar zijjn en mij de toegang tot de kroeg ontzeggen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Overigens kun je in zulk soort gevallen het beste gewoon vragen naar de reden. En als die reden je niet zint, dan heb je vast helemaal geen zin meer om in die kroeg te blijven.
ik vind een drescode niet erg , alleen ik kom al 5 jaar lang zeer geregeld in die tent , zolang als ik daar dus kom draag ik al lonsdale. en ik ben niet van plan mij aan te passen omdat er dus blijkbaar mensen rondlopen die het opeens zien als NAZI troep. Want omdat de rest dat dus draagt als anti buitenlander ben ik dat ook maar . ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:18 schreef Dagonet het volgende:
Je had het ook totáál niet aan kunnen zien komen ofzo? Jij draagt ze dan misschien zonder bijbedoelingen maar de meerderheid draagt het met.
Dat had je kunnen verwachten en dat kroegen daar maatregelen op treffen omdat ze geen heibel willen met dronken gasten onderling is niet meer dan logisch. Er zijn zat kroegen met dresscodes.
Aan de ene kant ben ik het met je eens, als Lonsdale al provocerend is is dat wel erg dom, maar aan de andere kant kan ik het ook wel begrijpen. En als je dit zo'n goor kutland vindt, wat doe je hier dan nog?quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Het feit , dat ik dus niet meer kan en mag dragen in dit gore kutland wat ik zelf mooi vind stuit mij ernstig tegen de borst , en als je dan rustig in een gesprek aangeeft waarom ik het wel wil dragen en dus niet van plan ben in mn t-shirt daar te gaan zitten. Hun niet voor rede vatbaar zijjn en mij de toegang tot de kroeg ontzeggen.
Dan ben ik inderdaad klaar met hun kroeg .
Ik vraag me alleen af waar kan ik nog wel heen ...
Ik vind dat toch iets anders al zeg ik het zelf. maar goed hou maar op .zinloos.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:26 schreef joshus_cat het volgende:
Toen ik laatst een brandend kruis in m'n voortuin had kreeg ik ook al commentaar van de buurt. En ze vonden het ook niet goed dat ik met een witte puntmuts opliep.
BELACHELIJk , ik heb verder geen bij bedoelingen met die puntmuts en dat brandende kruis.
Je kunt het op 2 manieren benaderen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Het feit , dat ik dus niet meer kan en mag dragen in dit gore kutland wat ik zelf mooi vind stuit mij ernstig tegen de borst , en als je dan rustig in een gesprek aangeeft waarom ik het wel wil dragen en dus niet van plan ben in mn t-shirt daar te gaan zitten. Hun niet voor rede vatbaar zijjn en mij de toegang tot de kroeg ontzeggen.
'Ik vind het gewoon een mooie trui.'quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Vuur is gewoon erg mooi, en een witte puntmuts, ach, dat moet ook kunnen toch.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:26 schreef joshus_cat het volgende:
Toen ik laatst een brandend kruis in m'n voortuin had kreeg ik ook al commentaar van de buurt. En ze vonden het ook niet goed dat ik met een witte puntmuts opliep.
BELACHELIJk , ik heb verder geen bij bedoelingen met die puntmuts en dat brandende kruis.
En terechtquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:29 schreef Joene het volgende:
Oja ... en nu mag ik door mn trui een kroeg niet in , en straks mag ik niet meer op een bankje in het park zitten , verboden voor Lonsdale
Waarom is een brandend kruis in je voortuin zetten iets anders? Ik vind brandende kruizen gewoon mooi.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik vind dat toch iets anders al zeg ik het zelf. maar goed hou maar op .zinloos.
Je bent in ieder geval niet erg (extreem) nationalistischquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:24 schreef Joene het volgende:
....dat ik dus niet meer kan en mag dragen in dit gore kutland wat ik zelf mooi vind stuit mij ernstig tegen de borst....
Uit een kroeg gestuurd worden omdat je een bepaald merk trui aan hebt, is voor mij een reden om nog zo'n trui te bestellen én een andere kroeg te zoeken, natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je kunt het op 2 manieren benaderen.
Manier 1:
Ik wil kunnen dragen wat ik wil en daarbij hou ik geen rekening met wat anderen daar van vinden.
Manier 2:
Ik wil kunnen dragen wat ik wil, maar ik besef wel dat ik in sommige situaties mijn kleding aan moet passen.
Lonsdale wordt niet door iedereen geaccepteerd, dus dat moet je in sommige situaties maar niet aandoen. Je vind het toch ook niet raar als je op vakantie een kerk niet inmag omdat je met blote bast rondloopt?
Owja, en maak je niet zo druk, krijg je alleen maar hoofdpijn van.
voor mij dus ook ... en dat zal ik doen ook en ben nu alleen maar in staat om het nog meer provocerend te gaan dragenquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:34 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Uit een kroeg gestuurd worden omdat je een bepaald merk trui aan hebt, is voor mij een reden om nog zo'n trui te bestellen én een andere kroeg te zoeken, natuurlijk
Juist als we daaraan gaan toegeven hebben de neo-nazi's gewonnen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtige kleren ja..
Ik vind ook, je hoeft het niet eens te zijn met de ideeen die sommige groepen Lonsdale-dragers hebben eens te zijn, maar als je weet wat voor gedachte er voor veel mensen achter die kleren steekt, dan ga je er toch niet vrijwillig mee lopen? Je weet dat het gros van de mensen je aan zal kijken en denken: "Die gaat zometeen vast een moslim in elkaar stoempen.". Daar wil je dan niet mee geassocieerd worden, als je die ideeen niet hebt.
Of ben ik nu heel raar?
Dus omdat anderen denken dat ik een rascist ben moet ik me aanpassen ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtige kleren ja..
Ik vind ook, je hoeft het niet eens te zijn met de ideeen die sommige groepen Lonsdale-dragers hebben eens te zijn, maar als je weet wat voor gedachte er voor veel mensen achter die kleren steekt, dan ga je er toch niet vrijwillig mee lopen? Je weet dat het gros van de mensen je aan zal kijken en denken: "Die gaat zometeen vast een moslim in elkaar stoempen.". Daar wil je dan niet mee geassocieerd worden, als je die ideeen niet hebt.
Of ben ik nu heel raar?
Wil je dan aangezien worden voor racist?quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:41 schreef Joene het volgende:
Dus omdat anderen denken dat ik een rascist ben moet ik me aanpassen ?hulde voor de maatschappij.
idd.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:41 schreef yootje het volgende:
[..]
Juist als we daaraan gaan toegeven hebben de neo-nazi's gewonnen.
Dat jij die kleren niet mooi vind wil niet zeggen dat een ander ze niet mooi kan vinden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtige kleren ja..
Of ben ik nu heel raar?
Jij bent 24 zeker.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:38 schreef Joene het volgende:
[..]
voor mij dus ook ... en dat zal ik doen ook en ben nu alleen maar in staat om het nog meer provocerend te gaan dragen
Jezus man, in wat voor dorp woon jij? Elke fatsoenlijke bar of club heeft een deurbeleid om types zoals jij te weren. Net zoals white trash en agressieve Marokkanen niet binnen mogen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:00 schreef Joene het volgende:
Zojuist gvd door het feit dat ik mn lonsdale trui aanhad de kroeg uitgezet .
Eerst werd mij gevraagd mn trui uit te doen , nadat ik dit weigerde werd mij de toegang tot het pand ontzegt.
BELACHELIJk , ik heb verder geen bij bedoelingen met het merk LONSDALE vind het gewoon mooie truien en wordt om dit feit de kroeg uitgezet.![]()
![]()
KUT MAATSCHAPPIJ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |