er lopen anders wel "buitenlanders" met bijvoorbeeld VON DUTCH.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:49 schreef RijstNatie het volgende:
Met een Burka om je heen had je ook niet de kroeg in gekomen SUKKEL !!!
Joene, je dramt en zeurt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoezo appels peren ? 10 jaar terug had niemand iets tegen lonsdale...
Mijn god.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:52 schreef Joene het volgende:
er lopen anders wel "buitenlanders" met bijvoorbeeld VON DUTCH.
je dramt en je zeurt , ik mag gewoon niet meer een openbaar gebouw in om mijn kleding.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Joene, je dramt en zeurt.![]()
Jij weet precies wat voor associaties Lonsdale tegenwoordig oproept.
En nee, dat was 10 jaar geleden nog niet, MAAR NU WEL.....
Tja, het is een keuze die je zelf moet maken. Wel een Lonsdale trui dragen en negatieve reacties oproepen bij mensen die je niet kennen, of geen Lonsdale trui dragen en die vooroordelen dus vermijden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:51 schreef Joene het volgende:
[..]
en omdat er op dit moment een negatieve associatie aanvast hangt waar ik niks aan kan doen moet ik een ander merk kleding gaan dragen omdat men mij anders als rascist ziet en kan ik dus geen openbaar gebouw meer in.???
Als je wilt provoceren, dan heb je natuurlijk wel kans dat je zo her en der niet naar binnen mag. Dat zijn de risico's die je loopt.quote:Dus als ik dit blijf dragen mag ik geen kroeg , bibiliotheek, bioscoop,noem maar op meer in ?
mag ik nog wel in mn eigen auto over straat ?
Dus moeten we lekker de Neo-nazi's hier hun gang laten gaan en lekker nogmeer dingen naar de klote laten helpen door allemaal onze lonsdale trui in te leveren ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als je wilt provoceren, dan heb je natuurlijk wel kans dat je zo her en der niet naar binnen mag. Dat zijn de risico's die je loopt.
Nee hoor, helemaal niet. Ik zou alleen bepaalde kledingstukken bij bepaalde gelegendheden niet dragen als ik jou was.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus moeten we lekker de Neo-nazi's hier hun gang laten gaan en lekker nogmeer dingen naar de klote laten helpen door allemaal onze lonsdale trui in te leveren ?
ik ken genoeg racisten die een nokia-telefoon hebben hoor!quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Een merk als Nokia is niet iets wat je al snel in verband brengt met racisme.
Ik bedoel dat het dus Nu gaat om truien t-shirts van het merk lonsdale , maar straks gaat het ook om het merk Karl Kani bijvoorbeeld dit merk vind ik dan niet mooi, maar er is dus ook een redelijk grote groep rascisten die dit merk dragen , en dat mag ik dus ook niet meer dragen want ook daar gelden verboden voor in sommige openbare gebouwen . en dan zijn het nu misschien de kleine kleding merken , maar straks komt er ook een keer een merk van iets wat jij draagt....quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Ik zou alleen bepaalde kledingstukken bij bepaalde gelegendheden niet dragen als ik jou was.
Ik snap de overgang van dingen naar de klote laten helpen en een Lonsdale trui inleveren niet helemaal. Kun je die toelichten?
Als de kleding die ik wil dragen niet geaccepteerd wordt bij gelegendheden waar ik naar toe wil, kan ik heel eenvoudig kiezen tussen mn kleding willen dragen en niet naar binnen mogen of me aanpassen qua kleding en wel naar binnen mogen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het dus Nu gaat om truien t-shirts van het merk lonsdale , maar straks gaat het ook om het merk Karl Kani bijvoorbeeld dit merk vind ik dan niet mooi, maar er is dus ook een redelijk grote groep rascisten die dit merk dragen , en dat mag ik dus ook niet meer dragen want ook daar gelden verboden voor in sommige openbare gebouwen . en dan zijn het nu misschien de kleine kleding merken , maar straks komt er ook een keer een merk van iets wat jij draagt....
Als jij die kleding aan hebt op een avond en je weet het niet, en stel het gaat om een spijkerbroek die je aan hebt , trek jij die midden in de kroeg uit of je gaat dus naar huis ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als de kleding die ik wil dragen niet geaccepteerd wordt bij gelegendheden waar ik naar toe wil, kan ik heel eenvoudig kiezen tussen mn kleding willen dragen en niet naar binnen mogen of me aanpassen qua kleding en wel naar binnen mogen.
Overigens heb ik nog nooit van Karl Kani gehoord, dus ik heb geen idee of ik daar een negatieve associatie bij moet hebben of niet.
Wat je overigens ook wel ziet is dat associaties kunnen veranderen. Een aantal jaren geleden werden aan bomberjacks hele negatieve associaties toegekend, maar dat is nu wel een stuk minder geworden.
Nu moet er een vlaggetje op genaaid zijn indd.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat je overigens ook wel ziet is dat associaties kunnen veranderen. Een aantal jaren geleden werden aan bomberjacks hele negatieve associaties toegekend, maar dat is nu wel een stuk minder geworden.
een kroeg is GEEN openbaar gebouw en mag gewoon een deurbeleid handhaven. En als 90 % van de rascisten een bepaald ander merk gaat dragen en dat ook negatief in het nieuws komt.... dan moet je begrijpen dat mensen daar een beeld bij gaan scheppen.. enz...enz... de rest ken je want het is al 50x gezegd in dit topic en nog wil het niet doordringen.......quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het dus Nu gaat om truien t-shirts van het merk lonsdale , maar straks gaat het ook om het merk Karl Kani bijvoorbeeld dit merk vind ik dan niet mooi, maar er is dus ook een redelijk grote groep rascisten die dit merk dragen , en dat mag ik dus ook niet meer dragen want ook daar gelden verboden voor in sommige openbare gebouwen . en dan zijn het nu misschien de kleine kleding merken , maar straks komt er ook een keer een merk van iets wat jij draagt....
Stomme vraag.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Als jij die kleding aan hebt op een avond en je weet het niet, en stel het gaat om een spijkerbroek die je aan hebt , trek jij die midden in de kroeg uit of je gaat dus naar huis ?
Nee, en de bioscoop ook niet maar de bibliotheek wel feit is alleen dat deze in een school is gevestigd welke een anti- lonsdale beleid heeft.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:26 schreef matjas het volgende:
[..]
een kroeg is GEEN openbaar gebouw en mag gewoon een deurbeleid handhaven. En als 90 % van de rascisten een bepaald ander merk gaat dragen en dat ook negatief in het nieuws komt.... dan moet je begrijpen dat mensen daar een beeld bij gaan scheppen.. enz...enz... de rest ken je want het is al 50x gezegd in dit topic en nog wil het niet doordringen.......![]()
Verstand komt met jaren zeggen ze, bij hem holt het volgens mij hard achteruit.quote:
Ja idd , net zo stom als dat ze je weren om je kleding.quote:
Overigens maak ik natuurlijk zelf uit wat kinderkleren zijn en of ze fatsoenlijk zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:31 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Verstand komt met jaren zeggen ze, bij hem holt het volgens mij hard achteruit.
Kom op kerel, gooi die kinderkleren weg, en draag is wat fatsoenlijke kleren!
Ik geloof niet dat een spijkerbroek een goed voorbeeld is.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Als jij die kleding aan hebt op een avond en je weet het niet, en stel het gaat om een spijkerbroek die je aan hebt , trek jij die midden in de kroeg uit of je gaat dus naar huis ?
Dat is dan een duidelijke keuze die je maakt, maar dan moet je niet zeuren over de consequenties van die keuze.quote:Verder ik weet dat associaties kunnen veranderen ik weiger alleen mee te werken om mijn persoonlijke smaak te moeten aanpassen omdat er dan mensen zijn die denken dat ik een rascist ben , prima dat denken ze dan maar.
Je principes weten we nu inmiddels wel, face it kerel, in sommige kroegen kom je niet binnen met dat soort merken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Overigens maak ik natuurlijk zelf uit wat kinderkleren zijn en of ze fatsoenlijk zijn.
het gaat mij om het principe of ik ze mooi vind of niet is daar verder niet bij van belang en al helemaal niet wat jij vind.
Neej het punt is dat de maatschappij je bijna een keuze opdringt , omdat ik dus binnenkort geen biosscoop , geen museum , geen bibliotheek meer in mag.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is dan een duidelijke keuze die je maakt, maar dan moet je niet zeuren over de consequenties van die keuze.
Ik ben inmiddels allang mijn woede kwijt , heb een leuk artikeltje naar het dagblad geschreven daar hun vandaag toevallig ook iets over lonsdale hadden op een scholengemeenschap .quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:38 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Je principes weten we nu inmiddels wel, face it kerel, in sommige kroegen kom je niet binnen met dat soort merken.
Dus denk om je hart, en ga lekker met je teddybeer tekenfilmpjes kijken.
Nee, het punt is dat je er best naar binnen mag, je moet je alleen wel houden aan de dresscode.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Neej het punt is dat de maatschappij je bijna een keuze opdringt , omdat ik dus binnenkort geen biosscoop , geen museum , geen bibliotheek meer in mag.
Ik mocht er eerst toch ook naar binnen met diezelfde trui! het is toch gewoon te gek voor woorden dat iets waar je een week van tevoren wel mee naar binnen mag nu niet meer omdat ze dus daadwerkelijk bang zijn voor een stelletje van die rel nikkers.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, het punt is dat je er best naar binnen mag, je moet je alleen wel houden aan de dresscode.
Je mag overal naar binnen toe, maar dan zul je dus niet je Lonsdale trui aan moeten doen.
Je maakt er een beetje een omgekeerde wereld van.
Goh, daar komt je ware ik naar boven. Maar goed dat je niet naar binnen mocht whehehquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik mocht er eerst toch ook naar binnen met diezelfde trui! het is toch gewoon te gek voor woorden dat iets waar je een week van tevoren wel mee naar binnen mag nu niet meer omdat ze dus daadwerkelijk bang zijn voor een stelletje van die rel nikkers.
Hun woorden waren kut negers ook goed hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Goh, daar komt je ware ik naar boven. Maar goed dat je niet naar binnen mocht wheheh![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |