Ik vond de single player van SC2 enorm tegenvallen, de multiplayer mode was een geschenk uit de hemel. Om het spel te kunnen spelen moet je enorm tactisch denken. Je bestuurd alsware ook je teamate. Zonder je teamate kun je niet winnen. Plannen, strategy & skill zijn nodig, en iedere keer als je dit spel speelt leer je weer wat meer. Dat is de pracht van SC2's multiplayer.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:10 schreef gieling het volgende:
Deel 2 was opzich een goede game, maar kreeg er op een begevenmoment echt genoeg van. Live was helemaal niet leuk. Ben benieuwd wat hiervan word
Wie ben jijquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:52 schreef Tain het volgende:
Titel beetje aangepast, hij komt namelijk voor alle platformen in maart uit en dan kan dit meteen als centrale topic dienen. Het vorige topic heeft 5 posts en dateert uit juni, dus niet echt relevant.
Hoiquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:53 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Wie ben jij
Splinter cell games zijn altijd goed dus dit deel zal ook vet zijn.
Ik denk het wel, die CO-OP mode via Live! lijkt me echt vet!quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoi
Feliciteer hier Tain onze nieuwe mod
Ik hoop dat de single player langer blijft boeien dan die van SC2
Veel plezier hierquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoi
Feliciteer hier Tain onze nieuwe mod
Ik hoop dat de single player langer blijft boeien dan die van SC2
MGS & fatsoenlijk verhaal in 1 zin!!!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:06 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoop ook dat ie wat leuker gaat worden dan SC2, wat op zich geen verkeerde game was maar naderhand had ik zoiets van "hier hoef ik geen 3e deel van te spelen".
Grafisch zal het allemaal wel weer helemaal geweldig worden maar de onsamenhangende missiestructuur, de vaak trial & error gameplay en het ontbreken van een fatsoenlijk verhaal itt tot MGS 3 maakt SC voor mij slechts een matige game.
Ja de mercs waren altijd in het voordeel + had niemand van fok hem toen ik hem hadquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vond de single player van SC2 enorm tegenvallen, de multiplayer mode was een geschenk uit de hemel. Om het spel te kunnen spelen moet je enorm tactisch denken. Je bestuurd alsware ook je teamate. Zonder je teamate kun je niet winnen. Plannen, strategy & skill zijn nodig, en iedere keer als je dit spel speelt leer je weer wat meer. Dat is de pracht van SC2's multiplayer.
Jammer dat Ubisoft het spel nu totaal geonbalanceerd heeft in voordeel van de Mercs.
Ik duim voor SC3.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:23 schreef BMH het volgende:
[..]
MGS & fatsoenlijk verhaal in 1 zin!!!!![]()
Ow, ik was vergeten dat jij Metal Gear Solid 2's verhaal een sublieme aaneenschakeling van goed geschreven cliffhangers vind over jack's fictieve vriendinnetje, die zich zorgen maakt over jack's niet bestaande slaapkamer.quote:
Eens. Metal Gear Solid (1) was een echte techno-thriller. MGS 2 was meer een phycodillic-fantasy actie spectakel. Hij begon echt subliem. Maar dan: (naakte) Raiden, vampiertje, 200.000 metal gears (anti-climax x100!), level design (ren van strut a naar F en dan via B naar E). etc.quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:06 schreef HomerJ het volgende:
Metal Gear solid 2's verhaal was inderdaad misschien wel het slechtste en vaagste verhaal dat ik ooit in een spel heb gezien
metroid prime ren van lava naar ijs en weer terug en weer naar lava en weer naar ijs en naar gras en naar lava...quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Eens. Metal Gear Solid (1) was een echte techno-thriller. MGS 2 was meer een phycodillic-fantasy actie spectakel. Hij begon echt subliem. Maar dan: (naakte) Raiden, vampiertje, 200.000 metal gears (anti-climax x100!), level design (ren van strut a naar F en dan via B naar E). etc.
Als gdemon zelfs tegen/met mij gaat spelen dat is het nog niet zo erg hoor.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:15 schreef peristilius het volgende:
BMH face it, ze willen niet met je spelen
Ik heb alleen splinter cell 1 gespeeld en vond het niet zo erg boeiend, binnenkort ga ik maar splinter cell 2 wat serieuzer spelen en kijken of het me kan boeien.
Geschreven door iemand die MP nog maar een paar keer heeft gespeeld.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Preview: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=2807
Het is ook maar een Preview.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Geschreven door iemand die MP nog maar een paar keer heeft gespeeld.
Het is geen pick up and play titel. Je moet erin groeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
Ik heb geen problemen met het inloggen op ubi.com. Probeer et met een andere account.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:16 schreef watcher46 het volgende:
mensen ik heb een probleempje...
als ik dus met de mp demo wil inloggen (ik heb een acount) dan zegt ie: Could not acces ubi.com service
wat kan ik hier aan doen?
Op gegeven moment word je onzichtbaar als je tegen die muur staat is dat nieuw of stel ik nu een erg domme vraag? Na 20 secondenquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:42 schreef BMH het volgende:
Bekijk het uber coole zelfgemaakte filmpje hier
Co-op is de single player game, maar dan aangepast zodat je die online samen kunt spelen met nog iemand (PC). Op de consoles kan het ook split-screen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:14 schreef VoreG het volgende:
Die Co-op voor single player (co-op maar toch single) Hoe moet ik me dat voor stellen? En dat kan dan gewoon ook op de pc neem ik aan?
Camo-suit. Een soort cloak die alleen werkt als je langzaam loopt of stilstaat. Mercs kunnen je nog wel zien omdat je het beeld achter je vervormt. Ook ben je te zien op EM vision.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op gegeven moment word je onzichtbaar als je tegen die muur staat is dat nieuw of stel ik nu een erg domme vraag? Na 20 seconden
Ah ok bedankt. En Co-op kan natuurlijk ook gewoon via netwerk neem ik aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Co-op is de single player game, maar dan aangepast zodat je die online samen kunt spelen met nog iemand (PC). Op de consoles kan het ook split-screen.
[..]
Camo-suit. Een soort cloak die alleen werkt als je langzaam loopt of stilstaat. Mercs kunnen je nog wel zien omdat je het beeld achter je vervormt. Ook ben je te zien op EM vision.
ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah ok bedankt. En Co-op kan natuurlijk ook gewoon via netwerk neem ik aan.
Briljante muziek idd! De demo zelf is overigens ook weer superdik, deze ga ik gewoon wéér halen!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:53 schreef Cascade het volgende:
Die muziek! Amon Tobin door de bocht...wat gaaf.
Oh das minder.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:05 schreef VoreG het volgende:
alleen via fileplanet. Je moet je opgeven en dan kan het pas
Het is al gelukt. Ik dacht dat het geld kostte om je aan te melden via fileplanet..quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:25 schreef VoreG het volgende:
Aanmelden via fileplanet is minder moeite
Heb vanmiddag nog gespeeld?quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:22 schreef BMH het volgende:
Downloaden van de beta is een beetje onlogisch.. Hij is gisteren namelijk gesloten
Hij ging gisternacht (amerikaanse tijd) dicht. Sommige mensen konden nog gamen, maar nu niet meer.quote:
kheb em zojuist ge pre ordert bij GCshop.nlquote:Op maandag 21 maart 2005 08:20 schreef twi het volgende:
Wat een last, gisteravond laat zag ik er al iemand mee online
Knurft, ga eens met pensioen, dan kan ik je baan jattenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:27 schreef Smots het volgende:
Ik heb zojuist level 4 uitgespeeld. (Xbox-versie)
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik er zéér van onder de indruk ben.
Vooral de splitscreen co-op modus is erg cool
Natuurlijk. Alleen niet voor gamers die niet samenspelenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:54 schreef HomerJ het volgende:
Er zit clan support in
Intresse in een Fok! clan?
Ik wacht tot ik hem kan downloaden voor de xbox.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:47 schreef Harmen1984 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Release in maart 2005!!
Heeft iemand hem al besteld of wachten jullie tot hij in de winkel ligt?
Je bedoelt van die lui die spy zijn en de andere spy gaan taseren omdat ze niet naar ze luisteren?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen niet voor gamers die niet samenspelen![]()
En dat moest je zeggen, omdat je zo graag wilt pimpen dat je games helemaal zelf kunt downloaden?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wacht tot ik hem kan downloaden voor de xbox.
ah je hebt een keer met BMH "samen"gespeelt?quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt van die lui die spy zijn en de andere spy gaan taseren omdat ze niet naar ze luisteren?
ah okquote:
Sorry dat ik het spel speel zoals het bedoelt is. Enige wat jij doet is TAG, dus houd aub op met die onozele geschuldigingen tegen mij. Ik ga jou toch ook niet afkraken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ah je hebt een keer met BMH "samen"gespeelt?
die heeft daar ook een handje van....
iets niet mogen doen omdat het zo genaamd "lame" is en dan vervolgens door je eigen mede spy getasert worden zodat die merc blijft leven
Een jaar na de release zijn maar een klein aantal games nog populair. Het spel is nog steeds te spelen dankzij de echte fans op het ubisoft board.quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:31 schreef Blivox het volgende:
Multiplayer is gewoon een flop bij Spinter Cell, ik heb SC:PT gekocht omdat het legaal me geweldig leek, vandaag de dag zijn er hooguit 40 kanalen online over de hele wereld.
Wat is één jaar nou?quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Een jaar na de release zijn maar een klein aantal games nog populair. Het spel is nog steeds te spelen dankzij de echte fans op het ubisoft board.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:26 schreef BMH het volgende:
Sorry dat ik het spel speel zoals het bedoelt is. Enige wat jij doet is TAG, dus houd aub op met die onozele geschuldigingen tegen mij. Ik ga jou toch ook niet afkraken.
Serieus, ga in terapie. Het enige wat je doet is het kwetsen van mensen die een andere kijk op de wereld hebben als jij. Te triest voor woorden.
Nee, omdat ik er niets voor wil betalen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:01 schreef twi het volgende:
En dat moest je zeggen, omdat je zo graag wilt pimpen dat je games helemaal zelf kunt downloaden?
Ik snap de hele ophef niet.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:07 schreef HomerJ het volgende:
Dit word leuk: Gamedemon en BMH in 1 clan![]()
Officeel nog 1 weekquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:04 schreef Ruis het volgende:
is ie nu al uit dan?
Ik zeur niet als iemand mijn kill "stealt". Ik zeur wel als iemand continu zit te spawncampen of de vijand geen kans geeft. SC is geen game waar ik voor de kills ga. Als ik wat kills haal vind ik het natuurlijk leuk. Maar ik ga mensen niet naaien, want ik weet dat ik da ook iritant zou vinden als iemand mij zit te naaien (spawncampen, respawnkillen etc).quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:08 schreef twi het volgende:
Geen idee of dat voor iedereen geldt, maar ik erger me wild aan triestelingen die beginnen te zeuren als je iemand dood schiet terwijl zij 'm net dood wilden schieten, en dan met een aardappel-accent gaan zitten zeuren dat je een kill steelt. En tot nu toe ben jij van alle FOK!kers waar ik mee heb gespeeld de enige die daarover zit te zeuren. En ja, dat bederft mijn speelplezier, en vandaar dus mijn commentaren
Precies. Ik erger me enorm aan mensen die anderen proberen te iriteren of te beledigen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:21 schreef Tain het volgende:
Mag het gaan over het spel en niet over de persoonlijke ergernissen tegen elkaar? dank u
31/03/2005quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:59 schreef Steve-O4 het volgende:
Wat is de precieze release datum ?
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:57 schreef Xrenity het volgende:
Moet je ook echt fluisteren dan omdat anders bewakers je kunnen horen?
Dat is fucking briljantquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:57 schreef Xrenity het volgende:
Moet je ook echt fluisteren dan omdat anders bewakers je kunnen horen?
yo al speel in CTF dan maakt het nog uit, TKen is TKen , en er is niks erger dan dat en voor dat soort mensen heb ik geen respect, en ik kraak je niet af , ik zeg aleen zoals het is , dit heb ik meegemaakt en dat vertel ik hierquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Sorry dat ik het spel speel zoals het bedoelt is. Enige wat jij doet is TAG, dus houd aub op met die onozele geschuldigingen tegen mij. Ik ga jou toch ook niet afkraken.
Serieus, ga in terapie. Het enige wat je doet is het kwetsen van mensen die een andere kijk op de wereld hebben als jij. Te triest voor woorden.
je irriteert je aan mensen die niet spelen als een team? tis bij jou meer zo van : Doe wat ik zeg of je krijgt een TK....Teamplay man!! ga bij de landmacht ! geniale taktieken!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik snap de hele ophef niet.
Ik iriteer me aan mensen die niet spelen als een team of anderen de pret doen bederven (ingame). Ik vind dat deze mensen gestraft moeten worden. Met een kick of een TK, het maakt mij niet uit. Als ze maar ophouden met het verzieken van andermans spelplezier.
En nu niet gaan zeiken dat ik iedereens spelplezier bederf, want dat is onzin. Ik ben nooit degene die een game verlaat als hij verloren heeft. Of de persoon die iemand uitscheld als hij andere ideeën heeft.
Maar ik erger me wel enorm aan mensen die zelf geen tactieken verzinnen en ook niet luisteren naar hun teamgenoot.
dank u.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:21 schreef Tain het volgende:
Mag het gaan over het spel en niet over de persoonlijke ergernissen tegen elkaar? dank u
Hij is een week weg.quote:
Dan speel je niet met mij. Ik zit er niet mee hoor. Ingame zeg je namelijk ook helemaal niets.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:52 schreef HomerJ het volgende:
BMH ik vind eerlijk gezegd jouw Teamplay niet geweldig. Altijd als ik met jouw speel is het zo van: Rennen! Rennen! Haasten! zonder tactiek storm je op de mercs af.
Als je daarom al gebanned wordt, doe mij dan ook maar een weekbanquote:
Dank je.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:44 schreef nietzman het volgende:
Ik vind je wel stoer hoor, Juupje.
Oke. i rest my case.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:21 schreef Tain het volgende:
Het is wel jammer dat de geluiden kennelijk niet door deuren heen kunnenquote:
Een hoge framerate had ik niet verwacht. Ik speel CooP toch alleen maar via Live!, en daar zal de framerate wel meevallen. Ik kan iig niet wachtenquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:24 schreef Xante het volgende:
De co-op heeft trouwens wel gigantisch veel last van frame-drops. Bij sommige levels is het wat erger dan de ander, maar regelmatig een framedrop tot < 15 fps is eerder regel dan uitzondering. Bij de versus mode is dat gelukkig niet zo.
[..]
Het is wel jammer dat de geluiden kennelijk niet door deuren heen kunnen.
Warehouse zit trouwens nog wel in de Versus mode.
Euh, ik speelde co-op ook via Live. En dat viel niet meequote:Op donderdag 24 maart 2005 08:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Een hoge framerate had ik niet verwacht. Ik speel CooP toch alleen maar via Live!, en daar zal de framerate wel meevallen. Ik kan iig niet wachten![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:22 schreef Xante het volgende:
[..]
Euh, ik speelde co-op ook via Live. En dat viel niet mee.
In de singeplayer is het wel gewoon vloeiend, met dezelfde graphics. Beetje vaag. Wat mij betreft waren de graphics gewoon wat naar beneden geschroefd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:34 schreef BMH het volgende:
[..]
. Dan vind ik het bagger. Waarom moeten die graphics altijd beter zijn dan de hardware aankan!!!!! Zo enorm lame.
Verrast me niets. De demo van het eerste level is al 720 MB groot.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:49 schreef appelsientje het volgende:
Ik lees trouwens ook net dat hij op dvd komt.. goede zaak!
oquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Verrast me niets. De demo van het eerste level is al 720 MB groot.
Tijdens de E3 van 2004 werd de game al achter gesloten deuren getoond. Ik had er ook totaal geen intresse voor, ik had deel 2 namelijk net. Dankzij de geweldige multiplayer mode van deel 2 kan ik niet wachten op deel 3.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o![]()
Ben benieuwd.... nog maar een paar dagen...
Wel grappig is wist eigenlijk helemaal niet dat er al een opvolger kwam... dus eigenlijk hoef ik niet zolang te wachten
zelfs die heb ik nog nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Tijdens de E3 van 2004 werd de game al achter gesloten deuren getoond. Ik had er ook totaal geen intresse voor, ik had deel 2 namelijk net. Dankzij de geweldige multiplayer mode van deel 2 kan ik niet wachten op deel 3.
hahaha het wordt echt ergquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:25 schreef VoreG het volgende:
JIJ OOK AL HIER?!
Je hebt in ieder geval een goede smaak op de voetbalclub naquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha het wordt echt erg![]()
Misschien hebben we wel dezelfde intresse![]()
behalve dan van de juiste voetbal ploeg
Beetje tegenstrijdig he? Jij TK-ed iemand die JOUW spelplezier verziekt, maar ondertussen doe je zelf exact hetzelfde......quote:Ik vind dat deze mensen gestraft moeten worden. Met een kick of een TK, het maakt mij niet uit. Als ze maar ophouden met het verzieken van andermans spelplezier.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:23 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig he? Jij TK-ed iemand die JOUW spelplezier verziekt, maar ondertussen doe je zelf exact hetzelfde......
Sorry, maarehh...![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:21 schreef Tain het volgende:
Ik denk dat ik terug ga komen op deze uitspraakquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:06 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoop ook dat ie wat leuker gaat worden dan SC2, wat op zich geen verkeerde game was maar naderhand had ik zoiets van "hier hoef ik geen 3e deel van te spelen".
Grafisch zal het allemaal wel weer helemaal geweldig worden maar de onsamenhangende missiestructuur, de vaak trial & error gameplay en het ontbreken van een fatsoenlijk verhaal itt tot MGS 3 maakt SC voor mij slechts een matige game.
De besturing is slechter op de PC. De multiplayer mode is nog ongebalanceerder dankzij de muis controls. Xbox versie is het beste imo.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
De 31ste ga ik de PC versie kopen.
Jammer dat die review op Gamer.nl weer van de X-Box versie is. Ik zou zeggen pak altijd de beste, mooiste en snelste (PC dus) Maar goed moeten ze zelf weten
De besturing is niks mis mee op de PC. De loopsnelheid bijvoorbeeld, die kun je met het muiswiel veel beter regelen, imo. Daarbij ziet de PC versie er beter uit en hoef je niet voor de online service te betalen (Live dus).quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:13 schreef BMH het volgende:
[..]
De besturing is slechter op de PC. De multiplayer mode is nog ongebalanceerder dankzij de muis controls. Xbox versie is het beste imo.
Ga jij maar lekker achter een 17" schermpje met je muisje zitten splinter cellen dan doe ik dat wel relaxed van mijn slaapbank met headsetje op, controller in de hand op mijn beamer..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De besturing is niks mis mee op de PC. De loopsnelheid bijvoorbeeld, die kun je met het muiswiel veel beter regelen, imo. Daarbij ziet de PC versie er beter uit en hoef je niet voor de online service te betalen (Live dus).
Als jij dat prettiger vind, ga je gang.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:27 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker achter een 17" schermpje met je muisje zitten splinter cellen dan doe ik dat wel relaxed van mijn slaapbank met headsetje op, controller in de hand op mijn beamer..
spellen op de pc is 3x niks en mensen weten het.. zitten alleen nog in ontkenningsfase..
En xboxlive?? GEWELDIG!!
True, SCCT speelt gewoon een tikkie fijner op de console. Intuïtiever inderdaad. Ben zelf geen "console>PC"-fanboy, maar in dit gval moet ik de console toch als superieur erkennen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Splinter Cell IS gewoon een console franchise, en op de PC speelt het maar so so intuitief, op de Xbox oogt het maar iets minder strak (en dat voor hardware van 4-5 jaar oud) maar speelt het gewoon veel fijner, en dat zeg ik terwijl ik de meeste spellen gewoon op de PC speel...
Jij bent zieligquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:27 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker achter een 17" schermpje met je muisje zitten splinter cellen dan doe ik dat wel relaxed van mijn slaapbank met headsetje op, controller in de hand op mijn beamer..
spellen op de pc is 3x niks en mensen weten het.. zitten alleen nog in ontkenningsfase..
En xboxlive?? GEWELDIG!!
Kunnen we het over het spel hebben ipv elkaar voor sukkel uitmaken of elkaar zielig vinden als hij/zij een andere mening heeftquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij bent zieligWeer zo'n sukkel die denkt dat consoles de PC ooit kunnen verslaan...stop maar met dromen want dat gebeurt nooit.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:23 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig he? Jij TK-ed iemand die JOUW spelplezier verziekt, maar ondertussen doe je zelf exact hetzelfde......
Sorry, maarehh...![]()
![]()
Als robhimself een ban daarvoor krijgt dan moet morpheus net zo hard een ban krijgen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij bent zieligWeer zo'n sukkel die denkt dat consoles de PC ooit kunnen verslaan...stop maar met dromen want dat gebeurt nooit.
Deze reactie slaat natuurlijk nergens opquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
It's a dirty job.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:44 schreef Lassekjus het volgende:
smots: hoe kom jij nu al aan het spel??
Hij is nog niet released toch (ook niet op internet)
Ehm, PC-games zien op er een 50" plasma display met VGA-ingang veel mooier dan op welke console ook. Ik heb SC:CT zowel op de Xbox als op mijn PC gespeeld, en de PC-editie zag er toch wel een flink stuxke mooier uit dan op de Xbox. (Ook al gebruikte ik voor mijn Xbox een component-kabel)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:27 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
En xboxlive?? GEWELDIG!!
Alsjeblieft niet, zeg....quote:
Zit je tussen die lasers? Gewoon kapot schieten met je pistooltje (linker trigger), dan gaan ze uit. Moet je ook bij camera's gebruiken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:43 schreef ioko het volgende:
Kunnen we het misschien over het spel hebben?
Ik zit in het Bank level, en alle alarmen om me heen gaan af, omdat ik geen pc van afstand kan hacken, hoe werkt dat eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:18 schreef twi het volgende:
De gameplay en de graphics zijn fantastisch, en de levels zijn hoewel fysiek niet zo groot, wel lekker gevarieerd en je bent er lang mee bezig (je komt toch al gauw aan 30-40 minuten als je 't rustig aan doet en alles wilt bekijken en zien hoe het werkt). Verder vind ik het verhaal weer dramatisch slecht net als in de eerste twee delen, maar daar gaat 't mij bij deze game eigenlijk helemaal niet om.
Ik zit zelf vast in 't level "Penthouse". Tenminste, vast, ik zoek nog iets om 'm 100% te halen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
Linker trigger van je pistool.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:19 schreef Tranqualizer het volgende:
wat is dat eev eigenlijk, staat niet echt in het boekje uitgelegd
quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:18 schreef Smots het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's OCP toch? EEV is dat zoom/binocular kijkertje, waarme je dingen van afstand kunt scannen enzoquote:
Cargo Ship spoilerquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:07 schreef Harmen1984 het volgende:
Kan iemand mij even helpen:
Ik zit op het Cargo Ship (tweede level), en volgens mij ben ik klaar, maar ik kan het level niet afmaken. Het Extraction Point is toch dat kleine bootje acterop het schip? Of is het ergens anders?
Alvast bedankt.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Co-op is 4 aparte levels en een training geloof ik, ik vermoed dat er (als de framedrop problemen zijn opgelost, want die zijn er nogal) in de toekomst downloadable content zal komen voor met name deze levels. Want 4 is wel erg magertjes, en bovendien is het leveldesign hiervan ook niet zo ontzettend goed.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:09 schreef GinaG het volgende:
Hoe is de online co-op eigenlijk? Zijn alle levels online co-op?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:13 schreef twi het volgende:
[..]
Cargo Ship spoilerIk kan'm nog steeds niet vinden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Co-op is 4 aparte levels en een training geloof ik, ik vermoed dat er (als de framedrop problemen zijn opgelost, want die zijn er nogal) in de toekomst downloadable content zal komen voor met name deze levels. Want 4 is wel erg magertjes, en bovendien is het leveldesign hiervan ook niet zo ontzettend goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind echter nergens een extraction point....Xbox Live Gamertag: Harmen84
In level 1quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:21 schreef Greetz het volgende:
hoe haal je in vredesnaam 100 % mission status/? met lvl 1 bv? of moet je daarvoor ieder ventje voorbij lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]pff daar is ook nix aan, tis immers veel leuker om ff iedereen uit te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnx anyway!de Groetjes!
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:22 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik kan'm nog steeds niet vinden....Waar jij zegt hoort 'ie te zitten hoor, misschien heb je de missie dan niet volbracht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind echter nergens een extraction point....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een tegen actie van Ubiquote:Op zondag 3 april 2005 22:50 schreef BMH het volgende:
Wel grappig dat de "snake eater" in Chaos Theory gezegt word
mmmhhh i wonder. ME ME MEquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:23 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb hem ook eindelijk!
Zijn er nog mensen die Versus op Live! spelen?
"Is this a training excercise?"quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:28 schreef Xrenity het volgende:
Mja die gesprekken zijn gaaf.
(het volgende kan lichte spoilers bevatten :])
Guard: "Is this a test?"
Sam: (schreeuwt half) "Ah damn, He knows it, who told it already?"
En dan wil die het nummer van hem weten om aan de testleiding door te geven enzo
Ook leuk op de boot dat met die gast, dat hij z'n maten moet kalmeren.
Naja anyway, die gesprekken zijn droog maar wanneer ik ze me half herinner en hier neerschrijf zijn ze vaak niet zo geweldig leuk meer
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:34 schreef Xrenity het volgende:
Heb nu al Lighthouse en Bank op 100% gehaald (Lighthouse al gelijk de eerste keer, die kon ik blind dankzij de demo). Ben nu bezig met het schip op 100%
De bank was echt irritant;Wat moet je nu precies doen voor 100%?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zover ik weet zijn dit de criteria:
- Niemand vermoorden, maar ko mag.
- Alle objectives halen, ook de optionele, maar niet de geannuleerde.
- Geen ontdekte lichamen
Ik kwam gisteren tot 84%: 1 kill + 1 body found
omdat sp altijd voorang heeft, waarom springt iedereen meteen naar het mp gedeelte, vraag ik me dan af...quote:Op woensdag 6 april 2005 09:39 schreef HomerJ het volgende:
Waarom speelt iedereen hier toch alleen de Single player en niet die geweldige Versus ?
Simpel: online multiplayer word een tijd na de release alleen nog maar gespeeld door echte fans. Als je niet een half uur wilt zoeken naar een game moet je nu online gaan spelen en niet over een paar weken. Single player daarenetegen kun je altijd nog wel spelen.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
omdat sp altijd voorang heeft, waarom springt iedereen meteen naar het mp gedeelte, vraag ik me dan af...
Er zijn een bepaald aantal guards die je KO mag slaan, anderen weer niet. Daarnaast mag je niet gezien wordenquote:Op woensdag 6 april 2005 09:35 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Wat moet je nu precies doen voor 100%?
Voor zover ik weet zijn dit de criteria:
- Niemand vermoorden, maar ko mag.
- Alle objectives halen, ook de optionele, maar niet de geannuleerde.
- Geen ontdekte lichamen
Ik kwam gisteren tot 84%: 1 kill + 1 body found
Tsja, ik heb een keer drie weken de PS2 van mijn zusje geleend, en ik kon gewoon niet overweg met die gamepadquote:
Ik ken dat... ik kan daar ook niet mee overweg.. geef mij de muis maarquote:Op woensdag 6 april 2005 12:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tsja, ik heb een keer drie weken de PS2 van mijn zusje geleend, en ik kon gewoon niet overweg met die gamepad
Na 4 dagen stond het ding ongebruikt...
Geef mij de PC maar.
En afgaande op e positieve verhalen ga ik hem toch maar kopen, ook al heb ik Pandora al relatief snel aan de kant geflikkerd.
V.
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tsja, ik heb een keer drie weken de PS2 van mijn zusje geleend, en ik kon gewoon niet overweg met die gamepad
Na 4 dagen stond het ding ongebruikt...
Geef mij de PC maar.
En afgaande op e positieve verhalen ga ik hem toch maar kopen, ook al heb ik Pandora al relatief snel aan de kant geflikkerd.
V.
Ik wou wat zeggen over de verschillen in de besturing waardoor in de versus mode de balans tussen beide teams verder afweek.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:22 schreef twi het volgende:
Wat wil je precies zeggen, BMH?
En terecht, zonder Online mode is deze game gewoon een middelmatig spelquote:Op woensdag 6 april 2005 18:15 schreef speknek het volgende:
PS2 en Gamecube versies zijn weer eens flink de grond ingetrapt bij Gamespot.
Da's onzin natuurlijk. De single player campagne is fantastisch. Het punt is alleen dat de graphics zo veel aan sfeer toevoegen. De PS2 en Gamecube trekken die graphics alleen gewoon niet, die zaten zeg maar bij de vorige delen al aan hun max. Maar als je de vorige twee Xbox delen grafisch vergelijkt met deze, dan is dat een wereld van verschil.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:00 schreef HomerJ het volgende:
[..]
En terecht, zonder Online mode is deze game gewoon een middelmatig spel
A H.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:31 schreef Greetz het volgende:
De serial op de DVD is voor installatie, die opt boekje is voor online play
Qua gameplay scoren ze ook daadwerkelijk minder. In de head to head las ik dat de levels veel kleiner zijn en dat er minder 'ways in' zijn voor bv een huis. In ieder geval ziet het er allemaal erg goed uit.... misschien dat ik hem morgen ga halen !quote:Op woensdag 6 april 2005 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Maar ik denk inderdaad dat het grafische aspect de scores nekt bij de PS2/NGC. Of eigenlijk dat dat aspect de game zeker een half punt omhoog trekt bij de Xbox versie. Dat andere halve punt tot een punt zal dan de multiplayer zijn.
Ging idd lekker jah.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:11 schreef HomerJ het volgende:
Hele middag samen met BMH multiplayer ranking gedaan. Stats:
32 gewonnen, 2 verloren
Own, Owner, Ownst
Let wel waarop je mikt. Als je bijvoorbeeld mikt op een deur of raam, dan schiet hij zowiezo geen stickies af.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:27 schreef Verbal het volgende:
Volgens mij een bug: sticky camera, na er één gebruikt te hebben en er nog twee over te hebben wil hij ze niet meer gebruiken... heel vreemd.
Anyone?
V.
Zou je denkenquote:Op zondag 10 april 2005 10:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Vergeet MGS nou eens mensen, dit is gewoon een ander spel, klaar.
Daar draait het (voor mij) ook niet echt om. Volgens mij hebben ze eerst de missies gemaakt en toen een verhaal eromheen verzonnen ofzoquote:Op zondag 10 april 2005 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zou je denkenJa hehe......... maar ik vind dat het verhaal in de SC series nou eenmaal niet echt goed gebracht wordt. Soms doe je de missie gewoon, maar waar je daadwerkelijk mee bezig bent ? Geen idee !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.simple as that
Ah ok,....... maar die vijand is dus wel dood dus na een R movequote:Op zondag 10 april 2005 18:33 schreef twi het volgende:
Z'n rug breken en volgens mij nog iets met 't mes. Demon heeft 't de hele tijd zitten doen in co-op (en ik maar schelden, JE MOET NIET KILLEN!), en heeft daardoor een aardige analyse kunnen maken hoorde ik door m'n communicator. Maar ben 't weer vergeten
R = dood L= bewusteloos. L telt dus niet als een kill.quote:Op zondag 10 april 2005 18:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah ok,....... maar die vijand is dus wel dood dus na een R move?
Als ie nog rood is moet je em over een reling gooien of in een put dumpen.. Volgens mij doet de val zijn temperatuur dalen.quote:Op zondag 10 april 2005 19:40 schreef twi het volgende:
Ondanks dat ik weet dat R dood is, kijk ik altijd nog voor de zekerheid even of 't lichaam afkoelt met m'n thermal vision
je schupt em in zen knieën en steekt een mes in zijn rug...je schuift em zeg maar op je mes...tis goed te zien op het plaatje achter op je hoesje...daar zie je dat mes als je goed kijkt..quote:Op zondag 10 april 2005 17:22 schreef Chocobo het volgende:
Als je iemand van achteren beet hebt kan je met L en R bepaalde moves uithalen. L is geloof ik een KO,.... nek even dichtknijpen en R zou lethal moeten zijn..... zie er alleen niks lethals aan... wat doet die eigenlijk.... knie in de rug geven?
Ik vind de KO move zo droog.... die ogen van de vijand en dat gorgelende stikkende geluid..... ademnood.....quote:Op maandag 11 april 2005 02:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je schupt em in zen knieën en steekt een mes in zijn rug...je schuift em zeg maar op je mes...tis goed te zien op het plaatje achter op je hoesje...daar zie je dat mes als je goed kijkt..
en twi met splintercell moet je killen anders is het zo saai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.Ja inderdaad, V. ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Gezellig.... Leuk, van die exploiteurs online, doet me denken aan de gemiddelde MP game...quote:Op donderdag 14 april 2005 17:55 schreef BMH het volgende:
De eerste ranked glitches zijn alweer bekent en worden veelvuldig gebruikt.. Als hostis het op een of andere manier mogelijk om de advanced settings te tweaken in ranked games.. Dus alle gadgets kunnen worden uitgeschakelt en tutor mode kan zelfs aan gezet worden zodat iedereen elkanders stem kan horen..
Als de ene partij (host) stil is kunnen ze gewoon horen wat de vijandelijke partij aan het doen is.. LEUK
Die had ik ja, "killed by a ninja? Cool!"quote:Op donderdag 14 april 2005 22:38 schreef MMaRsu het volgende:
yes ik heb gister de eerste keer op die hokkaido missie 90% gehaald. Dat met die ninja's is cool, weet niet of iemand die gozer heeft gepakt? Kun je lachen man
.
100% zal ik nooit halen, 80% geeneens, killen word afgestraft door het spel en dat is iets wat ik niet kan laten met die spelquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:59 schreef truSteh het volgende:
[..]
Die had ik ja, "killed by a ninja? Cool!"
UitgespeeltLang niet alles op 100%, gemiddelde is 65%
Ik ga nu alles op 100% uitspelen.
ik doe alles behalve lichamen naar beneden gooienquote:Op maandag 18 april 2005 09:36 schreef Chocobo het volgende:
Kan het soms gewoon niet laten om te killen, maar vaak zijn sommige bewakers zo behulpzaam dat ik ze ook weer niet wil killen. Ik kill opscheppers en patsers.... of vijanden die nu eenmaal dicht bij een afgrond of hek staan.... ik heb een dwang.... ik MOET ze dan naar beneden gooien.... Ook de lichamen mocht ik ze al eens eerder gedood hebbenIk loop ervoor terug.
Hoe laat je 'm gaan (welke knop) op de Xbox?quote:Op maandag 18 april 2005 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik doe alles behalve lichamen naar beneden gooien
als iemand smeekt voor zen leven laat ik em gaan....gaat ie tof doen dan kill ik em echt...die succes rating boeit me geen aars
Je kan hem niet laten gaan, je slaat hem KOquote:Op maandag 18 april 2005 13:17 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Hoe laat je 'm gaan (welke knop) op de Xbox?
In het kantoor van dat beveiligingsbedrijf heb je een lift met daarnaast een glazen vloer... daar tyfte ik laatst iemand doorheen... WAT een lawaaiquote:Op maandag 18 april 2005 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik doe alles behalve lichamen naar beneden gooien
als iemand smeekt voor zen leven laat ik em gaan....gaat ie tof doen dan kill ik em echt...die succes rating boeit me geen aars
mjah bij wijze van danquote:Op maandag 18 april 2005 13:17 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Hoe laat je 'm gaan (welke knop) op de Xbox?
quote:Op maandag 18 april 2005 14:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
morgen blaast ie zichzelf op bij een schoolgebouw...dat heb ik nu voorkomen denk ik dan
en hoe wil je cheaten op live?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:01 schreef BMH het volgende:
Zoveel cheaters op live. En ubisoft doet geen reet :S.
Ik ben weer level 1 doordat me xbox crashte
tis niet echt cheaten, maar glitchen, misbruik maken van foutjes in het spel.quote:
In deel 3 kan de host voor de game zelf instellen welke gadgets, wapens, attacks & visions er worden ingeschakeld. Dus als je speelt zul je vaak geen motion tracker, beserk attack, charge attack, flashlight of laser kunnen gebruiken als Merc.. En als spy kun je het volgende vaak niet gebruiken in een cheater's game: Night-,heatvision, grijp attack of gewoon de gadgets als smokes etc.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis niet echt cheaten, maar glitchen, misbruik maken van foutjes in het spel.
kweet niet wat het is in SC3 maar zoals in SC2 kon je bij warehouse op het start punt teleporteren naar het midden van het lvl
Die is alleen te bereiken door vanaf de brug de (gele) trap naar beneden te nemen.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:31 schreef BDisOKE het volgende:
hey!
Ik zit in level 2 (al) en zit nu ergens bovenop en moet naar de captains quarters...
Maar HOE....
Wat is de laatste submissie die je hebt gedaan? Want om dat level uit te spelen hoef je aan het einde niet door een deur namelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:34 schreef MACH835 het volgende:
HEY, TAIN
kun jij mij hier wat meer vertellen over level 2 vooral over het laatste stuk van deze level, want ik ben tot de conclusie gekomen dan ik de deur naar het achterste deel van het schip niet meer kan openen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is de laatste submissie die je hebt gedaan? Want om dat level uit te spelen hoef je aan het einde niet door een deur namelijk
Je kunt uit 't raam klimmen bij dat kantoor even voorbij het glazen hok. Met dat luchtkanaal kun je nauwelijks iets.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:37 schreef MACH835 het volgende:
Ik be nu in de volgende level met de bank, nu ben ik langs al de leasers en ben nu al een tijdje bij het glazen hok, heb al in map gekeken en ben tot de conclu gekomen dat ik via het lucht kanaal naar de volgende ruimte moet kunnnen, maar ik kan op de een of andere manier niet in het lucht kanaal komen. nu zit er ook een deur, maar ik weet niet waar ik de code vandaan moet halen.
ik zit nu al de hele middag bij dat deel, dus het begint mij te vervelen, snappie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |