Cargo Ship spoilerquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:07 schreef Harmen1984 het volgende:
Kan iemand mij even helpen:
Ik zit op het Cargo Ship (tweede level), en volgens mij ben ik klaar, maar ik kan het level niet afmaken. Het Extraction Point is toch dat kleine bootje acterop het schip? Of is het ergens anders?
Alvast bedankt.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Co-op is 4 aparte levels en een training geloof ik, ik vermoed dat er (als de framedrop problemen zijn opgelost, want die zijn er nogal) in de toekomst downloadable content zal komen voor met name deze levels. Want 4 is wel erg magertjes, en bovendien is het leveldesign hiervan ook niet zo ontzettend goed.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:09 schreef GinaG het volgende:
Hoe is de online co-op eigenlijk? Zijn alle levels online co-op?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:13 schreef twi het volgende:
[..]
Cargo Ship spoilerIk kan'm nog steeds niet vinden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Co-op is 4 aparte levels en een training geloof ik, ik vermoed dat er (als de framedrop problemen zijn opgelost, want die zijn er nogal) in de toekomst downloadable content zal komen voor met name deze levels. Want 4 is wel erg magertjes, en bovendien is het leveldesign hiervan ook niet zo ontzettend goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind echter nergens een extraction point....Xbox Live Gamertag: Harmen84
In level 1quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:21 schreef Greetz het volgende:
hoe haal je in vredesnaam 100 % mission status/? met lvl 1 bv? of moet je daarvoor ieder ventje voorbij lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]pff daar is ook nix aan, tis immers veel leuker om ff iedereen uit te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnx anyway!de Groetjes!
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:22 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik kan'm nog steeds niet vinden....Waar jij zegt hoort 'ie te zitten hoor, misschien heb je de missie dan niet volbracht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind echter nergens een extraction point....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een tegen actie van Ubiquote:Op zondag 3 april 2005 22:50 schreef BMH het volgende:
Wel grappig dat de "snake eater" in Chaos Theory gezegt word
mmmhhh i wonder. ME ME MEquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:23 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb hem ook eindelijk!
Zijn er nog mensen die Versus op Live! spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Is this a training excercise?"quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:28 schreef Xrenity het volgende:
Mja die gesprekken zijn gaaf.
(het volgende kan lichte spoilers bevatten :])
Guard: "Is this a test?"
Sam: (schreeuwt half) "Ah damn, He knows it, who told it already?"
En dan wil die het nummer van hem weten om aan de testleiding door te geven enzo
Ook leuk op de boot dat met die gast, dat hij z'n maten moet kalmeren.
Naja anyway, die gesprekken zijn droog maar wanneer ik ze me half herinner en hier neerschrijf zijn ze vaak niet zo geweldig leuk meer
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:34 schreef Xrenity het volgende:
Heb nu al Lighthouse en Bank op 100% gehaald (Lighthouse al gelijk de eerste keer, die kon ik blind dankzij de demo). Ben nu bezig met het schip op 100%
De bank was echt irritant;Wat moet je nu precies doen voor 100%?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zover ik weet zijn dit de criteria:
- Niemand vermoorden, maar ko mag.
- Alle objectives halen, ook de optionele, maar niet de geannuleerde.
- Geen ontdekte lichamen
Ik kwam gisteren tot 84%: 1 kill + 1 body found
omdat sp altijd voorang heeft, waarom springt iedereen meteen naar het mp gedeelte, vraag ik me dan af...quote:Op woensdag 6 april 2005 09:39 schreef HomerJ het volgende:
Waarom speelt iedereen hier toch alleen de Single player en niet die geweldige Versus ?
Simpel: online multiplayer word een tijd na de release alleen nog maar gespeeld door echte fans. Als je niet een half uur wilt zoeken naar een game moet je nu online gaan spelen en niet over een paar weken. Single player daarenetegen kun je altijd nog wel spelen.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
omdat sp altijd voorang heeft, waarom springt iedereen meteen naar het mp gedeelte, vraag ik me dan af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |