zelfs die heb ik nog nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Tijdens de E3 van 2004 werd de game al achter gesloten deuren getoond. Ik had er ook totaal geen intresse voor, ik had deel 2 namelijk net. Dankzij de geweldige multiplayer mode van deel 2 kan ik niet wachten op deel 3.

hahaha het wordt echt ergquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:25 schreef VoreG het volgende:
JIJ OOK AL HIER?!

Je hebt in ieder geval een goede smaak op de voetbalclub naquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha het wordt echt erg![]()
Misschien hebben we wel dezelfde intresse![]()
behalve dan van de juiste voetbal ploeg

Beetje tegenstrijdig he? Jij TK-ed iemand die JOUW spelplezier verziekt, maar ondertussen doe je zelf exact hetzelfde......quote:Ik vind dat deze mensen gestraft moeten worden. Met een kick of een TK, het maakt mij niet uit. Als ze maar ophouden met het verzieken van andermans spelplezier.

quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:23 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig he? Jij TK-ed iemand die JOUW spelplezier verziekt, maar ondertussen doe je zelf exact hetzelfde......
Sorry, maarehh...![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:21 schreef Tain het volgende:
Mag het gaan over het spel en niet over de persoonlijke ergernissen tegen elkaar? dank u

Ik denk dat ik terug ga komen op deze uitspraakquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:06 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoop ook dat ie wat leuker gaat worden dan SC2, wat op zich geen verkeerde game was maar naderhand had ik zoiets van "hier hoef ik geen 3e deel van te spelen".
Grafisch zal het allemaal wel weer helemaal geweldig worden maar de onsamenhangende missiestructuur, de vaak trial & error gameplay en het ontbreken van een fatsoenlijk verhaal itt tot MGS 3 maakt SC voor mij slechts een matige game.

De besturing is slechter op de PC. De multiplayer mode is nog ongebalanceerder dankzij de muis controls. Xbox versie is het beste imo.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
De 31ste ga ik de PC versie kopen.
Jammer dat die review op Gamer.nl weer van de X-Box versie is. Ik zou zeggen pak altijd de beste, mooiste en snelste (PC dus) Maar goed moeten ze zelf weten

De besturing is niks mis mee op de PC. De loopsnelheid bijvoorbeeld, die kun je met het muiswiel veel beter regelen, imo. Daarbij ziet de PC versie er beter uit en hoef je niet voor de online service te betalen (Live dus).quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:13 schreef BMH het volgende:
[..]
De besturing is slechter op de PC. De multiplayer mode is nog ongebalanceerder dankzij de muis controls. Xbox versie is het beste imo.

Ga jij maar lekker achter een 17" schermpje met je muisje zitten splinter cellen dan doe ik dat wel relaxed van mijn slaapbank met headsetje op, controller in de hand op mijn beamer..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De besturing is niks mis mee op de PC. De loopsnelheid bijvoorbeeld, die kun je met het muiswiel veel beter regelen, imo. Daarbij ziet de PC versie er beter uit en hoef je niet voor de online service te betalen (Live dus).

Als jij dat prettiger vind, ga je gang.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:27 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker achter een 17" schermpje met je muisje zitten splinter cellen dan doe ik dat wel relaxed van mijn slaapbank met headsetje op, controller in de hand op mijn beamer..
spellen op de pc is 3x niks en mensen weten het.. zitten alleen nog in ontkenningsfase..
En xboxlive?? GEWELDIG!!

True, SCCT speelt gewoon een tikkie fijner op de console. Intuïtiever inderdaad. Ben zelf geen "console>PC"-fanboy, maar in dit gval moet ik de console toch als superieur erkennen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Splinter Cell IS gewoon een console franchise, en op de PC speelt het maar so so intuitief, op de Xbox oogt het maar iets minder strak (en dat voor hardware van 4-5 jaar oud) maar speelt het gewoon veel fijner, en dat zeg ik terwijl ik de meeste spellen gewoon op de PC speel...

Jij bent zieligquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:27 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker achter een 17" schermpje met je muisje zitten splinter cellen dan doe ik dat wel relaxed van mijn slaapbank met headsetje op, controller in de hand op mijn beamer..
spellen op de pc is 3x niks en mensen weten het.. zitten alleen nog in ontkenningsfase..
En xboxlive?? GEWELDIG!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |