Stuur em maar naar mijn mail adresquote:Op dinsdag 28 december 2004 08:56 schreef duckes het volgende:
SNEEEEEUW hier, als jullie ff een hosting site weten zal ik even een foto posten van mijn achtertuin!
K! ff snel mijn batterijen epladen. zal je natuurlijk altijd zien, als je je toestel nodig hebt. grrrrrquote:Op dinsdag 28 december 2004 08:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Stuur em maar naar mijn mail adresdan host ik em wel even voor jou
Ik zou snel zijn inderdaad, rond het middaguur al in het grootste deel van het land gewone zeikregen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja ik heb net ook ff een fotootje gemaakt, maar resizen en uploaden en zo is me teveel werkIk wacht liever tot het misschien vanmiddag nog wat meer voorstelt qua sneeuw
Sodeju, da's een lekker laagje, hoeveel ligt daar nu?quote:
Geen id meet het nu even opquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Sodeju, da's een lekker laagje, hoeveel ligt daar nu?
foto is onderweg, hij is 900KB groot geworden. Hopelijk heb je zoveel ruimte op je hotmailaccountquote:
250 MB in mijn hotmailquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:12 schreef duckes het volgende:
[..]
foto is onderweg, hij is 900KB groot geworden. Hopelijk heb je zoveel ruimte op je hotmailaccount
quote:
Nee 4 cm in Dokkum. Hier ongeveer 2 cmquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
4 cm?? omgeving Zeist?? WTF???
Utrecht oost wil OOOK
Ah okee, verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:31 schreef duckes het volgende:
[..]
Nee 4 cm in Dokkum. Hier ongeveer 2 cm
Thnx.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:38 schreef Chen het volgende:
[..]
Geweldig die Live Stream.... sneeuwde hert hier maar zo.....
Waar woon je? Ik lees dit en het begint juist te sneeuwen, alleen is het een mengeling van natte en normale sneeuw.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:32 schreef Dark_Killah het volgende:
't sneeuwt! En Den Haag is hier 10 km vandaan, dus dat het daar niet sneeuwt lijkt me sterk?
Ik denk wel land inwaarts.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Welke kant gaat het op speedy?
Gratis bij Compuserve gekregenquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Chen wat een brakke cam is dat? Webcam? Mobieltje?
Logitechquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:02 schreef duckes het volgende:
[..]
merk, nou ja... merk, Trust zeker??
Naar het oosten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Welke kant gaat het op speedy?
quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:58 schreef Chen het volgende:
[..]
Droog ik zag een fietsknaap voorbij gaan.
Dat heb het al gedaan, dus maak van "de kust" maar "Den haag"quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:25 schreef Chen het volgende:
Beter dat het ook nog even gaat sneeuwen aan de kust.
Hier nog steeds droge sneeuw.quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:08 schreef flugeltje het volgende:
Hier sneeuwt het goed door!! Is trouwens wel een beetje een mengeling van natte en droge sneeuw. Blijft wel liggen, maar veranderd meteen in van die gore drab.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dat heb het al gedaan, dus maak van "de kust" maar "Den haag"![]()
Op die voorspellingslink staat vrijdag 5 graden en zaterdag -2, wat dus betekend dat het met Oud&Nieuw gaan vriezen (y)
Hier nog steeds sneeuwquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:23 schreef JoeKurr het volgende:
Hier is het nu droog, en de sneeuw verandert vrij snel in drab.
Sneeuw is leuk, maar die drab is zo klote. Je glijd er veel makkelijker op weg en áls je dan valt ben je meteen zeikesnat...quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:23 schreef JoeKurr het volgende:
Hier is het nu droog, en de sneeuw verandert vrij snel in drab.
Zojuist hebben de buren een sneeuwpop gemaaktquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:34 schreef Frutsel het volgende:
hier valt nix meer (enschede)
tis nog wel wit...
Eindelijk kan ik de westerlingen eens uitlachenquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:28 schreef menesis het volgende:
HIer regent het nu echt gewoon.... en sneeuw?? Nergens meer te zien
[afbeelding]
(nog een keer haarlem, met uitzicht op gemeente Bloemendaal (Elswoudlaan)
![]()
![]()
![]()
Uhm, hier hebben we vorig jaar ampers bar weinig gehad hoor... het oosten heeft altijd meerquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Eindelijk kan ik de westerlingen eens uitlachenVorig winter kregen jullie alles
Rotterdam e.o had vorig jaar een paar keer een pak sneeuw... wij maar 1 keerquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, hier hebben we vorig jaar ampers bar weinig gehad hoor... het oosten heeft altijd meer
Zandvoort nog niet eens 1 keer... dus niet alle westerlingen generaliseren hequote:Op dinsdag 28 december 2004 12:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Rotterdam e.o had vorig jaar een paar keer een pak sneeuw... wij maar 1 keer
Niet zeiken... juliie hebben strand !quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zandvoort nog niet eens 1 keer... dus niet alle westerlingen generaliseren he
Ja, en 's zomers sturen jullie al die Duitsers naar het westen, omdat jullie ze zat zijnquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet zeiken... juliie hebben strand !![]()
Nog steeds sneeuw hier
Stel je niet aan joh. Die ene keer dat er een cm of 5 naar beneden komt. Over een uurtje ben jij ook van je sneeuw af.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke nu mag het wel ophouden met sneeuwen hoor, dit is niet leuk meer
Er komt nog aardig wat regen aan inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:44 schreef Party_P het volgende:
redelijk laagje sneeuw en op de radar te zien komt er nog wel wat aanzetten
Hey ! Je verpest mijn humeurquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Er komt nog aardig wat regen aan inderdaad.
Ik laat mijn humeur allang niet meer verpesten door invallende dooi in Nederland. Het hoort erbij. Sneeuw valt hier zo goed als altijd aan de voorzijde van een omvangrijk maritiem regengebied of tijdens winterse buien die het 's nachts even wit maken. Ik heb een paar uur genoten van de sneeuw, nu is het weer wachten, tot wanneer? Tot Sint-Juttemus misschien.quote:
Zwartkijker !quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:51 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik laat mijn humeur allang niet meer verpesten door invallende dooi in Nederland. Het hoort erbij. Sneeuw valt hier zo goed als altijd aan de voorzijde van een omvangrijk maritiem regengebied of tijdens winterse buien die het 's nachts even wit maken. Ik heb een paar uur genoten van de sneeuw, nu is het weer wachten, tot wanneer? Tot Sint-Juttemus misschien.
hier valt weinig op dit moment...quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zie het hier anders nog niet gauw over gaan in regen hoor.
Daarnaast komt er een zware pluk op zetten dus mogelijk zware sneeuwval, ik denk dat wel dat het dan ook het laaste is.
Daarnaast verwacht ik dat pas morgen alle sneeuw weg is, wat er nu allemaal valt was echt niet te voorspellen.
Weet je wat de ellende is. De wind draait naar het ZW en dan heb jij daar in Dokkum meteen aanvoer over water en dan is het zo gebeurd met de sneeuwval. Toch hebben we sowieso mazzel gehad dat de wind zo lang in de Z-hoek gebleven is. Het had al veel eerder gebeurd kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zie het hier anders nog niet gauw over gaan in regen hoor.
Daarnaast komt er een zware pluk op zetten dus mogelijk zware sneeuwval, ik denk dat wel dat het dan ook het laaste is.
Daarnaast verwacht ik dat pas morgen alle sneeuw weg is, wat er nu allemaal valt was echt niet te voorspellen.
Twente, eens even kijken. Ik denk aanhoudende sneeuwval, dalende temperaturen, wind-draaiing naar het NO, aantrekkende wind tot stormachtig, vannacht tijdens opklaringen en wegvallende wind boven een sneeuwdek van om en nabij de 30 cm temperaturen die dalen tot zo'n -17.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hier valt weinig op dit moment...
waar zie jij een zware pluk?
nog voorspellingen voor twente?![]()
Het werd pas bij die -17 ongeloofwaardig? Dromerd!quote:
ik wilde je een beetje in je waarde latenquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Het werd pas bij die -17 ongeloofwaardig? Dromerd!
We hebben idd mzzl gehad maar Z-W is bij mij echt niet over het water hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Weet je wat de ellende is. De wind draait naar het ZW en dan heb jij daar in Dokkum meteen aanvoer over water en dan is het zo gebeurd met de sneeuwval. Toch hebben we sowieso mazzel gehad dat de wind zo lang in de Z-hoek gebleven is. Het had al veel eerder gebeurd kunnen zijn.
Al met al een leuke ochtend.
Sinds wanneer hebben ze de Waddenzee en het IJsselmeer ingepolderd dan?quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We hebben idd mzzl gehad maar Z-W is bij mij echt niet over het water hoor
Komt eerst weer over een stuk landquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze de Waddenzee en het IJsselmeer ingepolderd dan?![]()
Die pret is straks ook zo voorbijquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:00 schreef Poerkie het volgende:
Groningen is nog altijd spierwit met dikke vlokken. Het houdt niet op
Dikke vlokken later worden het er steeds minder , dan lijkt het droog te worden en dan gaat het regenenquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:14 schreef Poerkie het volgende:
Het is zo voorbij?
Waarom doet het weer dan zo flauw door nu steeds dikkere vlokken te geven...
Wow pittige buien dus?quote:Op woensdag 29 december 2004 00:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
DOKKUM MELDIJZEL HAGEL ONWEER SNEEUW En veel WIND!
Zeer pittig.quote:
Er zit genoeg op de noordzee.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:27 schreef clauwheee het volgende:
Hmmm komt het mijn kant op? (Groningen)
edit: oef ik geloof het wel?
Was ook heel onverwachts.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:35 schreef clauwheee het volgende:
Hmm zal mij benieuwen of ik straks nog gewekt wordt. Tis hier nu nog vrij helder.
Toevalquote:Op woensdag 29 december 2004 00:54 schreef MissHobje het volgende:
Wow.. dit was vaag!
Zit ik dus net bovenstaande te lezen.. en hoor tikkerdertik...
Mega flits en kaboem....
WTF ..
Ik wacht nog even met doggie uitlaten dus![]()
Oke danquote:
Hey, spreek voor jezelf, ik heb bij 25 graden soms nog koude handen.quote:
Een 8 zit er toch wel in, mogelijk een 9 aan de kust.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Met de wind heb ik echt mijn grote twijfels againzender.
Ik verwacht toch min kracht 6 langs de kust, binnenland zal wel wat minder zijn.
We wachten af.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een 8 zit er toch wel in, mogelijk een 9 aan de kust.
Maar het zal geen superstorm worden inderdaad.
Thnx hetzelfde!!!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:53 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik wens jullie allemaal een gelukkig en voorspoedig 2005... [afbeelding]
Dat we van veel mooie weerdagen mogen genieten in het nieuwe jaar !
Dan was het echt bagger geweest en dan nam ik ook de moeite niet voor om alles af te steken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:10 schreef Herrtee het volgende:
Hmm, stel dat het weer van de nacht van 1 op 2 januari dat van komende nacht was..
Nou ja als mn tante etc....
Allemaal n goed uiteinde en begin van 2005!
Hier waait het nog een beetje maar hast voldoende om vuurwerk af te stekenquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
Je GELOOFT het niet, maar de wind is gaan liggen tot een bijna windstil
Hetzelfdequote:Op vrijdag 31 december 2004 18:08 schreef flugeltje het volgende:
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar....
Nu maar hopen dat we in het nieuwe jaar weer een paar keer de atmosfeer zien ontploffen...
En dan na het vuurwerk lekker veel smog!quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
Je GELOOFT het niet, maar de wind is gaan liggen tot een bijna windstil
Liever smog in de buitenlucht, dan smog in mijn slaapkamerquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
En dan na het vuurwerk lekker veel smog!
65 knopen !?! Dat is 120 km/h!quote:Alle drie de modellen komen met een met een mogelijkheid dat er
zaterdagavond laat langs de kust een westerstorm komt te staan.
AANDACHTSPUNTEN:
WIND vanaf 12 UTC:
Modellen wijken wat betreft windsterkte voor ons land weinig
van elkaar af en kunnen gevolgd worden.
Zaterdagavond volgens Evens windstoten tot 65 kts.
Mwoah.... storm..... als het een 9 wordt is het inderdaad een storm, maar wel een normale.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:18 schreef -Carioca- het volgende:
Yes! Eindelijk een storm!
En een goed 2005 iedereen!
Geweldquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mwoah.... storm..... als het een 9 wordt is het inderdaad een storm, maar wel een normale.
Maar die windstoten, dat zou wel eens vervelend kunnen worden.
Ik ben nou eenmaal een optimistisch typequote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mwoah.... storm..... als het een 9 wordt is het inderdaad een storm, maar wel een normale.
Geduld is schone zaakquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:59 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hey, geef mij ook een beetje, want hier staat nog geen windkracht 3 of 4
De kans dat je dan een flinke windvlaag opvangt is wat kleiner dan inderdaad. Maar het weerstation op de kas van mijn vader heeft ooit eens een stoot van 33m/s opgevangen, en die registreerde elke minuut. Dus het kan welquote:Op zondag 2 januari 2005 14:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier waait het best.
Ik vind het zelf erg irri dat mijn weer station om de 2 min de gegevens binnen haalt omdat ik de max 38 km/h heb gehad, zo te zien kan dat veel hoger!
This wel droog
Ik kan om de 8 sec data binnen halen, alleen vreemd dat het nu niet meer zo is.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
De kans dat je dan een flinke windvlaag opvangt is wat kleiner dan inderdaad. Maar het weerstation op de kas van mijn vader heeft ooit eens een stoot van 33m/s opgevangen, en die registreerde elke minuut. Dus het kan wel
Nog steeds flinke windvlagen buiten op dit moment.
&^%*&%*^&%^*%&%^*%^^* waarom nouquote:Op maandag 3 januari 2005 00:30 schreef drelletje het volgende:
http://www.blikseminslagen.com/vdh/gpg/lex1/mapdisplay_free.jsp tjah net gemist!![]()
quote:In de periode donderdag t/m zondag is de
kans op een stormsituatie in het Noordzeegebied reeel.
Overschrijdingskansen op => 6 Bft voor overdag boven het midden
van het land varieren van 35 tot 75%. Weeralarm criteria voor
"zeer zware windstoten" worden op grond van de Eps kanstabellen
in 10-15% bereikt.
Vergeet dat voorlopig maar, de komende week is het gewoon herfst!quote:Op maandag 3 januari 2005 13:37 schreef kree het volgende:
Ik wil helemaal geen storm met van die baggerregen erbij.
Vrieskou -10 met meters sneeuw, dat zou ik nou eens leuk vinden
Ach we zien welquote:
haha mooiquote:
Ja, bij westenwind mag ik zn poppetjes lenenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:49 schreef drelletje het volgende:
[..]
haha mooi
Lijkt een beetje op joachim tekeningen
Zijn ook altijd mooi.
De wind trekt hier nu al flink aan, stevige windstoten!quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:10 schreef SpeedyGJ het volgende:morgen stormachtig weer, in het noorden wat motregen voor de rest droog.
Wat houdt dat laatste stukje over EFI inquote:HiRLAM 18 UTC-run komt vrijdag op zaterdagnacht
met een groot gebied boven de Noordzee en eveneens langs de
kust met 9 Bft.
(Extreme Forecast Index (EFI) van de EC00 dan een 70-80 % kans
geeft op een extreme windsnelheid tov klimatologie).
Klopt hier ookquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:28 schreef clauwheee het volgende:
Kom net op de fiets thuis, wind neemt hier ook flink toe. Fikse windstoten!
Het stormt nu al hieroquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:11 schreef Againzender het volgende:
Lekker onrustig buiten
De komende 24 uur trekt er een sterk uitdiepende depressie ten zuiden van Scandinavie over de Noordzee. Dit zou daar (heel) veel wind kunnen gaan opleveren.
Het grootste windveld lijkt ten noorden van Nederland langs te trekken waardoor wij maximaal aan een windkracht 9 zullen komen morgen.
Maar stel dat die depressie een paar honderd kilometer zuidelijker gaat lopen.....
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als ie een paar honderd km zuidelijker loopt zitten morgen met een 10-11 gek
Maar daar maar 12 van.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het stormt nu al hiero
Als ie een paar honderd km zuidelijker loopt zitten morgen met een 10-11 gek
quote:The Met Office has issued an emergency flash warning of exceptionally severe weather for Scotland, north and east England overnight, with winds gusting up to 90 mph.
mja vond het ook erg jammer, maar mijn 1.3 megapixel cammie wil niet meer.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heeeeel mooi miss_bleu!!!
Jammer dat je ze niet mooi op een foto kreeg.
Had zeker een plaatsje op mijn website gehad
De sleutel ligt in de meeste gevallen bij het sturende laag bij IJsland. Dat zorgt voor een stevige jet over onze regionen zodat depressies zeer snel kunnen uitdiepen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:44 schreef Againzender het volgende:
Situatie deed mij ook aan 1990 denken. Toen zat de zaak wat zuidelijker.
Hier iets van windkracht 4 ofzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier waait het ook als een gek momenteel.
Morgen vroeg even naar de weilandenlekker open daarzo
![]()
Heel misschien even naar de wadden alleen dat moet ik nog even zien.
Kleine update:quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:41 schreef Steijn het volgende:
Voorwaarschuwing voor extreem weer
Opgesteld op vrijdag 7 januari 2005 om 17:32 uur.
Bericht nummer: 1
ZEER ZWARE WINDSTOTEN
Een stormveld trekt zaterdagochtend over het land. Langs de Wadden is daarbij zware storm, windkracht 10, mogelijk. In de westelijke en noordelijke provincies moet vanaf 7 uur tot 11 uur MEZT met zeer zware windstoten, mogelijk met snelheden tot 120 km/uur, rekening worden gehouden.
Gelukkig blijft de veerboot naar Texel rustig doorvaren. Die schommelt hoogstens een beetje.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 08:57 schreef aloa het volgende:
[afbeelding]
Ik zou nu ook niet graag met zo'n veerboot op zee willen zitten
Weet je dat wel zeker? Met kans op wk 10/11?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Gelukkig blijft de veerboot naar Texel rustig doorvaren. Die schommelt hoogstens een beetje.
Nee, idd. Het laag zit te noordelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:13 schreef Steijn het volgende:
Het lijkt nergens op hier.Een leuk briesje maar niet meer dan dat. Niet te vergelijken met een 27 oktober 2002 of 25 januari 1990.
Wees blij toen vlogen hier de pannen van het dak.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:13 schreef Steijn het volgende:
Het lijkt nergens op hier.Een leuk briesje maar niet meer dan dat. Niet te vergelijken met een 27 oktober 2002 of 25 januari 1990.
Kan me niet zoveel schelen (nofi maar zo zit ik gewoon in elkaar).quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wees blij toen vlogen hier de pannen van het dak.
Ik heb net met een auto van 1000 kg gereden en dat ging heel erg prima. De wind trekt nauwelijks aan het stuur. Dus ik weet niet hoe licht die van jou is maar ik denk dat het wel kan.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:39 schreef Againzender het volgende:
Hm, ik zit toch een beetje te twijfelen of ik met mijn, erg lichte, autootje wel naar de bouwmarkt moet rijden nu...
Dat lijkt te kloppen, windvlagen nemen nu in hevigheid toe in Amsterdam.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:41 schreef Steijn het volgende:
Daar ging het koufront net. De zwaarste windstoten moeten zo komen.
Koufront kun je herkennen aan wat lichte opklaringen in de bewolking. Een minuut of 10 na de passage treden de zwaarste windstoten op.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat lijkt te kloppen, windvlagen nemen nu in hevigheid toe in Amsterdam.
Echt flinke uitschieters nu, en het is inderdaad een stuk lichter geworden buiten.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:46 schreef Steijn het volgende:
[..]
Koufront kun je herkennen aan wat lichte opklaringen in de bewolking. Een minuut of 10 na de passage treden de zwaarste windstoten op.
Naar texel vaart ie ook niet meerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Gelukkig blijft de veerboot naar Texel rustig doorvaren. Die schommelt hoogstens een beetje.
Een gebroken tak in de een naar rechtse boom?quote:
Hier lagen van de week al de pannen van het dakquote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wees blij toen vlogen hier de pannen van het dak.
Geen id, ik zie verder niksquote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:37 schreef drelletje het volgende:
[..]
Een gebroken tak in de een naar rechtse boom?
Hehe waait er flink zeg!
Kwijlquote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:59 schreef leviathanfd het volgende:
Weerstation Tyra Oest op de Noordzee (ten westen van Denemarken):
130 km/h gemiddeld 12 Bft 165 km/h stoten! Orkaan dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |