Hey, spreek voor jezelf, ik heb bij 25 graden soms nog koude handen.quote:
Een 8 zit er toch wel in, mogelijk een 9 aan de kust.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Met de wind heb ik echt mijn grote twijfels againzender.
Ik verwacht toch min kracht 6 langs de kust, binnenland zal wel wat minder zijn.
We wachten af.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een 8 zit er toch wel in, mogelijk een 9 aan de kust.
Maar het zal geen superstorm worden inderdaad.
Thnx hetzelfde!!!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:53 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik wens jullie allemaal een gelukkig en voorspoedig 2005... [afbeelding]
Dat we van veel mooie weerdagen mogen genieten in het nieuwe jaar !
Dan was het echt bagger geweest en dan nam ik ook de moeite niet voor om alles af te steken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:10 schreef Herrtee het volgende:
Hmm, stel dat het weer van de nacht van 1 op 2 januari dat van komende nacht was..
Nou ja als mn tante etc....
Allemaal n goed uiteinde en begin van 2005!
Hier waait het nog een beetje maar hast voldoende om vuurwerk af te stekenquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
Je GELOOFT het niet, maar de wind is gaan liggen tot een bijna windstil
Hetzelfdequote:Op vrijdag 31 december 2004 18:08 schreef flugeltje het volgende:
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar....
Nu maar hopen dat we in het nieuwe jaar weer een paar keer de atmosfeer zien ontploffen...
En dan na het vuurwerk lekker veel smog!quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
Je GELOOFT het niet, maar de wind is gaan liggen tot een bijna windstil
Liever smog in de buitenlucht, dan smog in mijn slaapkamerquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
En dan na het vuurwerk lekker veel smog!
65 knopen !?! Dat is 120 km/h!quote:Alle drie de modellen komen met een met een mogelijkheid dat er
zaterdagavond laat langs de kust een westerstorm komt te staan.
AANDACHTSPUNTEN:
WIND vanaf 12 UTC:
Modellen wijken wat betreft windsterkte voor ons land weinig
van elkaar af en kunnen gevolgd worden.
Zaterdagavond volgens Evens windstoten tot 65 kts.
Mwoah.... storm..... als het een 9 wordt is het inderdaad een storm, maar wel een normale.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:18 schreef -Carioca- het volgende:
Yes! Eindelijk een storm!
En een goed 2005 iedereen!
Geweldquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mwoah.... storm..... als het een 9 wordt is het inderdaad een storm, maar wel een normale.
Maar die windstoten, dat zou wel eens vervelend kunnen worden.
Ik ben nou eenmaal een optimistisch typequote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mwoah.... storm..... als het een 9 wordt is het inderdaad een storm, maar wel een normale.
Geduld is schone zaakquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:59 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hey, geef mij ook een beetje, want hier staat nog geen windkracht 3 of 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |