Vergeet dat voorlopig maar, de komende week is het gewoon herfst!quote:Op maandag 3 januari 2005 13:37 schreef kree het volgende:
Ik wil helemaal geen storm met van die baggerregen erbij.
Vrieskou -10 met meters sneeuw, dat zou ik nou eens leuk vinden
Ach we zien welquote:
haha mooiquote:
Ja, bij westenwind mag ik zn poppetjes lenenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:49 schreef drelletje het volgende:
[..]
haha mooi
Lijkt een beetje op joachim tekeningen
Zijn ook altijd mooi.
De wind trekt hier nu al flink aan, stevige windstoten!quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:10 schreef SpeedyGJ het volgende:morgen stormachtig weer, in het noorden wat motregen voor de rest droog.
Wat houdt dat laatste stukje over EFI inquote:HiRLAM 18 UTC-run komt vrijdag op zaterdagnacht
met een groot gebied boven de Noordzee en eveneens langs de
kust met 9 Bft.
(Extreme Forecast Index (EFI) van de EC00 dan een 70-80 % kans
geeft op een extreme windsnelheid tov klimatologie).
Klopt hier ookquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:28 schreef clauwheee het volgende:
Kom net op de fiets thuis, wind neemt hier ook flink toe. Fikse windstoten!
Het stormt nu al hieroquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:11 schreef Againzender het volgende:
Lekker onrustig buiten
De komende 24 uur trekt er een sterk uitdiepende depressie ten zuiden van Scandinavie over de Noordzee. Dit zou daar (heel) veel wind kunnen gaan opleveren.
Het grootste windveld lijkt ten noorden van Nederland langs te trekken waardoor wij maximaal aan een windkracht 9 zullen komen morgen.
Maar stel dat die depressie een paar honderd kilometer zuidelijker gaat lopen.....
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als ie een paar honderd km zuidelijker loopt zitten morgen met een 10-11 gek
Maar daar maar 12 van.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het stormt nu al hiero
Als ie een paar honderd km zuidelijker loopt zitten morgen met een 10-11 gek
quote:The Met Office has issued an emergency flash warning of exceptionally severe weather for Scotland, north and east England overnight, with winds gusting up to 90 mph.
mja vond het ook erg jammer, maar mijn 1.3 megapixel cammie wil niet meer.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heeeeel mooi miss_bleu!!!
Jammer dat je ze niet mooi op een foto kreeg.
Had zeker een plaatsje op mijn website gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |