Stuur em maar naar mijn mail adresquote:Op dinsdag 28 december 2004 08:56 schreef duckes het volgende:
SNEEEEEUW hier, als jullie ff een hosting site weten zal ik even een foto posten van mijn achtertuin!
K! ff snel mijn batterijen epladen. zal je natuurlijk altijd zien, als je je toestel nodig hebt. grrrrrquote:Op dinsdag 28 december 2004 08:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Stuur em maar naar mijn mail adresdan host ik em wel even voor jou
Ik zou snel zijn inderdaad, rond het middaguur al in het grootste deel van het land gewone zeikregen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja ik heb net ook ff een fotootje gemaakt, maar resizen en uploaden en zo is me teveel werkIk wacht liever tot het misschien vanmiddag nog wat meer voorstelt qua sneeuw
Sodeju, da's een lekker laagje, hoeveel ligt daar nu?quote:
Geen id meet het nu even opquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Sodeju, da's een lekker laagje, hoeveel ligt daar nu?
foto is onderweg, hij is 900KB groot geworden. Hopelijk heb je zoveel ruimte op je hotmailaccountquote:
250 MB in mijn hotmailquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:12 schreef duckes het volgende:
[..]
foto is onderweg, hij is 900KB groot geworden. Hopelijk heb je zoveel ruimte op je hotmailaccount
quote:
Nee 4 cm in Dokkum. Hier ongeveer 2 cmquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
4 cm?? omgeving Zeist?? WTF???
Utrecht oost wil OOOK
Ah okee, verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:31 schreef duckes het volgende:
[..]
Nee 4 cm in Dokkum. Hier ongeveer 2 cm
Thnx.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:38 schreef Chen het volgende:
[..]
Geweldig die Live Stream.... sneeuwde hert hier maar zo.....
Waar woon je? Ik lees dit en het begint juist te sneeuwen, alleen is het een mengeling van natte en normale sneeuw.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:32 schreef Dark_Killah het volgende:
't sneeuwt! En Den Haag is hier 10 km vandaan, dus dat het daar niet sneeuwt lijkt me sterk?
Ik denk wel land inwaarts.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Welke kant gaat het op speedy?
Gratis bij Compuserve gekregenquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Chen wat een brakke cam is dat? Webcam? Mobieltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |