quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:26 schreef Randa_v het volgende:
Zo gaaf, spin. Die ogen als hij sipjes is, smelt.![]()
Geef je niet vaak gelijk, maar in dit geval heb je gelijk. 2004 was gewoon een kutjaar . . .quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:23 schreef kleintje het volgende:
Iedereen gaat het jaar bekijken...
Nou nou nou... als je het echt wilt weten! Het was een KUTJAAR!
Ik moet er ook aan geloven en heb er ook helemaaaal geen zin in....quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:58 schreef moussy het volgende:
wij gaan straks naar een verjaardag, ik heb geen zin
Bel af & blijf lekker thuis . . .quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:58 schreef moussy het volgende:
wij gaan straks naar een verjaardag, ik heb geen zin![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:15 schreef Luckepuk het volgende:
Suus heeft vanacht tot half 3 ( [afbeelding] ) liggen zingen, mopperen en mompelen en die keek me vanmorgen om kwart over 8 erg verbaasd aan onder het mom van "huh? nu al uit bed?"
Ja PartyAnimal... nu al uit bed... snachts een vent, smorgens ook een vent... [afbeelding]
Bij ons word het morgen een kerstdiner van de benzinepomp door gister vergeten boodschappen te doenquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:29 schreef moussy het volgende:
Luckepuck, volgens mij is de benzinepomp wel open hoor, moet wel, want ik ben vergeten rook en cola te halen, ik wíst dat ik wat vergeten waseerste levensbehoeften en zo
hier is appie ook open hoor ik netquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:32 schreef Anitra het volgende:
[..]
Bij ons word het morgen een kerstdiner van de benzinepomp door gister vergeten boodschappen te doen
Ja, gewoon lekker thuis.. aan de salontafel, zodat René er veilig omheen kan lopen en overal bij kan. Die kan zo heerlijk gruttenquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:38 schreef danosa het volgende:
Ga je thuis gourmetten Mous?
Dat vind ik eigenlijk best wel gezellig met je gezinnetje, ik snap niet waarom sommigen gourmetten zo verschrikkelijk vinden. Maar ik ben ook burgertrut nr uno
Broccolitaart is heerlijk! Als het tenminste diegene is met Danish blue erdoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:54 schreef jessie het volgende:
Mallemeid brocolitaart klinkt helemaal niet lekker
quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:02 schreef Oxymoron het volgende:
Fijne kerst. Ik heb nog niks gegeten want ik was boos maar misschien eet ik vanavond nog wel wat.
Waarom was je boos? Ben je van slag omdat het een andere dag is dan anders?quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:02 schreef Oxymoron het volgende:
Fijne kerst. Ik heb nog niks gegeten want ik was boos maar misschien eet ik vanavond nog wel wat.
Ik heb nog niet gekekenquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:04 schreef jessie het volgende:
Spuuglokje heb je t geld al binnen?
Kan ik er wat aan doen, de wijn bij het eten was lekker . . .quote:Op zondag 26 december 2004 00:22 schreef moussy het volgende:
zuipschuit
Da's jaren geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb . . .quote:
Rood. Vraag me niet wat voor rode wijn het was, maar het was wel lekker . . .quote:Op zondag 26 december 2004 00:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
wat voor wijn heb je gedronken? rood-wit-rose???
O ja, die kap. Ik ken dat nog van die blondine van me. Rothondje moest er ook een weekje mee rondlopen en mooi dat er overal tegenaan stootte, vooral nadat ie erachter kwam dat ie het kon breken . . .quote:Op zondag 26 december 2004 00:48 schreef Anitra het volgende:
Dino heeft nu een kap om en als je hem uitlaat op het grasveld is dat ding een drollenvanger
Welterustenquote:Op zondag 26 december 2004 01:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
mensen ik gaat hier off even nog bij de visite zitten en dan lekker slapies doen.
Jahaaahhhhh, dat hebben ze snel door. Nog ff en dat ding ligt in tweeën . . .quote:Op zondag 26 december 2004 01:05 schreef Anitra het volgende:
Hij heeft mij tijdens het uitlaten al 3x omver gelopen Dino is nogal groot de lantaarnpaal zag hij niet, zijn favoriete boom liep hij straal langs heen, het hekje geeft niet mee, de hendel van het raam in de auto is een groot obstakel als je eruit wil, de struiken zijn nu ineens zijn ergste vijand, schrikt zich lam van Smoesje de kat die altijd braaf mee gaat met uitlaten en Dino nu geen minuut alleen laat, heeft ruzie met zijn mand, de deur lijkt ineens een stuk smaller en hij is zijn richtings gevoel compleet kwijt. Het is heel zielig, maar soms ook komisch. Hij heeft wel door dat hij extra aandacht krijgt nu en kan plots nog veel zieliger kijken dan hij al kon![]()
Ja, dat is het wel. Gisteren at ik om 23.30 wel weer een boterham. Maar alles is door de war en afgezien van de kerstboom met mooie lichtjes heb ik een hekel aan december. Ook aan vuurwerk (wat nu weer begonnen is). Ik heb al 2 keer de politie gebeld.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:06 schreef Rewimo het volgende:Waarom was je boos? Ben je van slag omdat het een andere dag is dan anders?
eigenlijk iets wat heel eenvoudig was van opzet, maar wel in een leuke vorm. Een blad sla met daarop krieltjes en bloemkoolroosjes in de vorm van een bloem. Helaas bleef niet alles goed liggen, maar het idee was wel leukquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:54 schreef jessie het volgende:
Hier was t ook erg lekker. Janneke heeft zitten schransen. Bo was t al snel zat dus die heeft na wat happen lekker gespeeld.
Mallemeid brocolitaart klinkt helemaal niet lekker
Daniman wat heb jij gemaakt?
Ja maar ten eerste logeer ik nu bij mijn ouders en het is mijn buurt niet en ten tweede zal mij dat ook niet uitmaken. Mensen moeten zich aan de regels houden en rekening houden met mensen die in paniek raken van vuurwerk. Ik bel gewoon de politie (elk jaar) een paar keer op. Ze kennen me nu welquote:Op zondag 26 december 2004 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:Oxymoron, wat goed dat je de politie belt, ik mag het niet van mijn vriendje, die is bang voor ruzie in de buurt en zo
We kwamen vrijdag thuis en Dino was heel down en kwam ons geheel niet begroeten wat hij normaal wel doet. Dus dierenarts gebeldbuuv stond ook op het punt te bellen, het was die avond ervoor begonnen Hij bleek hoge koorts te hebben en er moesten foto's gemaakt worden van zijn prostaat, maar dat zou allemaal na de feestdagen gebeuren, tot we gister ochtend beneden kwamen en zijn oor "gesprongen" washij had daar een bloeduitstorting in zitten Toen moest hij met spoed geopereerd worden. De foto's zijn ook gelijk genomen en die waren goed dus het lekker is ouderdom. Zijn oor is schoongemaakt en gehecht en nu loopt hij dus met een grote kap om en krijgt veel medicijnen.quote:Op zondag 26 december 2004 13:44 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan het nergens meer terugvinden, maar wat is er met dino, anitra?
**KNUF** jank maar alles van je af hoor, Kerst of niet! Opkroppen is niet goed!quote:Op zondag 26 december 2004 18:26 schreef Anitra het volgende:
De hond krabbelt langzaam omhoog, hij is nog erg moe dus ligt heel veel en doet weinig. En met mij gaat het ff niet zo lekker. Alles dringt nu tot me door wat er vanaf 17 december allemaal gebeurt is, dus 2e kerstdag word hier gesponsord door kleenex
Ik heb ook gekeken en vond 'm leuk! M'n kat keek ook aandachtig meequote:Op zondag 26 december 2004 10:51 schreef coolbabe het volgende:
MinoesHij is leuk! Wij hebben hem op video en Jasper kijkt hem regelmatig
Heb je al iets gehoord?quote:Op zondag 26 december 2004 12:10 schreef ThunderChild het volgende:
Goddomme . . .
Hoorde net op het nieuws van die aarbeving in zuid-oost Azië, heb familie op Phuket wonen . . .![]()
Dank je wel. Ik was er zelf ook content mee dat vanavond Oh, brother where are thou? op de tv kwam zodat ik die film op kon nemen om later nog eens in de planning te zetten.quote:Op zondag 26 december 2004 21:35 schreef Rewimo het volgende:
Oxy, fijn dat je je vandaag weer wat lekkerder voelde!
Heb ook nog zitten overwegen om even onverwachts bij mijn ouders langs te gaan. Het is alleen zover rijdenquote:Op zondag 26 december 2004 23:02 schreef moussy het volgende:
Zoo wij zijn ook weer veilig thuis. We zijn ff naar mn ouders gereden zonder dat ze het wisten, dat geeft altijd de leukste reactiesWe hadden de sleutel mee, dus gooiden als eerste de hond naar binnen.. Ze hoorden zijn nageltjes tippelen op het laminaat en ik hoorde alleen maar, teeeeeeringggg wat is dit nou
![]()
Telefoonverkeer is hopeloos, vooral de long-distance lijnen, maar hij wist een e-mailtje de deur uit te krijgen voor zolang hij een verbinding kon maken (overbelasting & een niet zo fijne kabelwerken). Z'n huis is niet getroffen (woont klein kwartiertje van het strand), maar maakt wel de hele rompslomp mee. Lucky him I guess . . .quote:Op zondag 26 december 2004 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Thunderchild, is het mogelijk contact met ze te krijgen, zal wel niet denk ik he![]()
Fijn dat je bericht hebt gekregen en dat hij in orde is, TC. Hij heeft geluk gehad als ik zo de beelden zie...quote:Op maandag 27 december 2004 00:07 schreef ThunderChild het volgende:
Telefoonverkeer is hopeloos, vooral de long-distance lijnen, maar hij wist een e-mailtje de deur uit te krijgen voor zolang hij een verbinding kon maken (overbelasting & een niet zo fijne kabelwerken). Z'n huis is niet getroffen (woont klein kwartiertje van het strand), maar maakt wel de hele rompslomp mee. Lucky him I guess . . .
ik mocht niet meedoenquote:Op zondag 26 december 2004 23:10 schreef E.T. het volgende:
Ik ben zoooo slecht in slagzinnen afmaken..
en die Ipod-photo zal ik ook vast niet winnen.. maar ik wil wel meedoen! (je weet maar nooit)
quote:Op zondag 26 december 2004 23:19 schreef moussy het volgende:
wij hebben op de heenweg in de file gestaandus we hebben 2 uur met een mopperende Cas gezeten
wist ik veel dat ie met zn hol op zn flesje drinken zat
![]()
Werk je bij de Postbank? Ik had ook bar weinig inspiratie maar heb toch maar een slagzinnetje verzonnen. Niet geschoten enzo....quote:
Ik ken het probleem Jannekequote:Op maandag 27 december 2004 14:26 schreef jessie het volgende:
En als ze er al in passen gaat de rits niet dicht door die klapkuitjes
Te laat ! Als je tijdens de kerst een overschrijving deed met mijnpostbank.nl kon je een IPod Photo winnenquote:Op maandag 27 december 2004 14:21 schreef jessie het volgende:
Wat voor wedstrijd? Ik wil ook meedoen.
en casperquote:Op maandag 27 december 2004 14:57 schreef Spindizzy het volgende:
Als ik naar een meet kom neem ik zekersteweten Brecht mee
quote:
Geef het nog een poosje tot hij kinderen wat beter kan hebben en dan kom je maar een bakkie doen met Luca... Nouja, die krijgt dan wat anders te drinkenquote:Op maandag 27 december 2004 15:10 schreef lady-wrb het volgende:
jammer spindizzy, dan hou ik het maar op verliefd naar zijn foto's staren
Dus boerderijdieren mogen gewoon mee naar binnen!quote:Op maandag 27 december 2004 15:22 schreef Rewimo het volgende:
Van de site: Bal-lorig is bedoeld voor kinderen, huisdieren worden niet toegelaten!
quote:Op maandag 27 december 2004 15:22 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Dus boerderijdieren mogen gewoon mee naar binnen!![]()
Verse melk he voor de kleintjes!quote:Op maandag 27 december 2004 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie je al aankomen met een varkentje of koe![]()
Hij is banger voor jou dan jij voor hemquote:Op maandag 27 december 2004 15:57 schreef jessie het volgende:
Best wel bang SpindizzyVanaf een kilometer afstand zwaaien zou ik dan best wel durven hoor
quote:Op maandag 27 december 2004 14:55 schreef jessie het volgende:
Dat passion kan ik wel vergeten zegt Geer
Ow, dat wil ik dan wel zienquote:Op maandag 27 december 2004 16:35 schreef Spindizzy het volgende:
Jaaaa foto!
Ik zit er ook over te denken om een flink stuk van mijn haar af te laten knippen. Moest ik gewoon maar doen, krijg binnenkort ook mijn nieuwe bril enzo. Wel leuk om dan helemaal fris en fruitig en nieuw te zijn
Toevallig vertelde ik het van de week nog aan een fok!ker... Ik ben van mezelf behoorlijk donker... toen René 8 weken was heb ik de tondeuse over mijn hoofd heen laten halen en dat wat er nog zat heb ik geblondeerdquote:Op maandag 27 december 2004 22:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
mooie kleur rood trouwens Jessie houd ik wel van...
ik heb hier te maken met een man die me wel eens graag blond zou willen zien, maar het lijkt mij helemaal niets omdat ik zelf een bruine bos met haar heb
quote:Op maandag 27 december 2004 21:32 schreef jessie het volgende:
Ok niet schrikken tis best wel rood.
En bij t roze shirt zouden de schoentjes van Janneke wel erg leuk staan. Die zijn ook rood met roze
[afbeelding]
Bij ons dus niet..quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:19 schreef bixister het volgende:
hier ligt de sneeuw nog wel maar ik denk niet voor lang. heb desaltniettemin nu ook geen zin om naar buiten te gaan. maar 't ziet er wel mooi uit zo vanuit de warme huiskamer.
Dikkequote:Op dinsdag 28 december 2004 11:41 schreef Neva het volgende:
ow en kleintje even eenspeciaal voor jou
ja jaquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:44 schreef Kleintje het volgende:
Maar het is echt een aanrader... erg leuke film, ook al hou ik niet van kerstfilms!
Die hangt hier ook op het prikbordquote:
Je kan het allicht proberen, een VOL = VOL bord in je tuin, wie weet wat er gebeurdquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:24 schreef moussy het volgende:
Ik zal een bord in de tuin zetten dat we vol zijn aan ballenbakken, zou het helpen denk je?
Jahe? had stiekum de hoop dat jij me nog wat leuks kon vertellenquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:56 schreef Rewimo het volgende:
Het is inderdaad raar, Karin, dat er in deze omgeving helemaal niet zoiets is
't Is voor een goed doel toch?quote:
Nee ging primaquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:02 schreef lady-wrb het volgende:
woooooo jessie, da's pas een kleurtje
neva, wat ik me afvroeg, hoe heb jij je kerstmaaltijd naar binnengekregen zonder kiezen? (ik kreeg al visioenen van olvaritpotjes enzo, maar dat zal vast niet kloppen)
Lekker makkelijk toch ?? Mocht ze ooit lopen zeiken dat je thuis nooit wat doet, kan je zeggen dat je niks mag doen. Heb ik ook bij die van mij gedaan en heel lang vol gehouden . . .quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:59 schreef Syrena het volgende:
En zij moet dus het groen uit de tuin halen, ik mag dat niet. Logisch ook, ik ben 28 en ik kan echt niks hoorZucht.
What else is new ??quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:05 schreef Neva het volgende:
Nee ging primaheb gewoon lekker gegourmet welliswaare op tempo slak mar allez
![]()
Humorquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:42 schreef Neva het volgende:
fuck you![]()
![]()
pa smaar op anders stuur ik me vriendje op je af
![]()
Wist je dat nog niet? De pers wist het al toen het zaadje de eicel raaktequote:
Je denkt toch niet dat je er zonder foto's vanaf komt nu he? Foto's! FOTO'S! FOOOOOOOOOOOTOOOOOOOOOOOOSquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben naar de kapper geweestEn ik heb allemaal nieuwe kleren
Aanbieding
quote:
oeps.... ben net onder de douche geweest, dus die houden jullie even tegoedquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:02 schreef Lois het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat je er zonder foto's vanaf komt nu he? Foto's! FOTO'S! FOOOOOOOOOOOTOOOOOOOOOOOOS
Waarom zo'n boze smiley erbij? Is toch leuk voor dr?quote:
De Hollandse Potquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:15 schreef E.T. het volgende:
moet maar 'ns op zoek naar een recept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |