quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:26 schreef Randa_v het volgende:
Zo gaaf, spin. Die ogen als hij sipjes is, smelt.![]()
Geef je niet vaak gelijk, maar in dit geval heb je gelijk. 2004 was gewoon een kutjaar . . .quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:23 schreef kleintje het volgende:
Iedereen gaat het jaar bekijken...
Nou nou nou... als je het echt wilt weten! Het was een KUTJAAR!
Ik moet er ook aan geloven en heb er ook helemaaaal geen zin in....quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:58 schreef moussy het volgende:
wij gaan straks naar een verjaardag, ik heb geen zin
Bel af & blijf lekker thuis . . .quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:58 schreef moussy het volgende:
wij gaan straks naar een verjaardag, ik heb geen zin![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:15 schreef Luckepuk het volgende:
Suus heeft vanacht tot half 3 ( [afbeelding] ) liggen zingen, mopperen en mompelen en die keek me vanmorgen om kwart over 8 erg verbaasd aan onder het mom van "huh? nu al uit bed?"
Ja PartyAnimal... nu al uit bed... snachts een vent, smorgens ook een vent... [afbeelding]
Bij ons word het morgen een kerstdiner van de benzinepomp door gister vergeten boodschappen te doenquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:29 schreef moussy het volgende:
Luckepuck, volgens mij is de benzinepomp wel open hoor, moet wel, want ik ben vergeten rook en cola te halen, ik wíst dat ik wat vergeten waseerste levensbehoeften en zo
hier is appie ook open hoor ik netquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:32 schreef Anitra het volgende:
[..]
Bij ons word het morgen een kerstdiner van de benzinepomp door gister vergeten boodschappen te doen
Ja, gewoon lekker thuis.. aan de salontafel, zodat René er veilig omheen kan lopen en overal bij kan. Die kan zo heerlijk gruttenquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:38 schreef danosa het volgende:
Ga je thuis gourmetten Mous?
Dat vind ik eigenlijk best wel gezellig met je gezinnetje, ik snap niet waarom sommigen gourmetten zo verschrikkelijk vinden. Maar ik ben ook burgertrut nr uno
Broccolitaart is heerlijk! Als het tenminste diegene is met Danish blue erdoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:54 schreef jessie het volgende:
Mallemeid brocolitaart klinkt helemaal niet lekker
quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:02 schreef Oxymoron het volgende:
Fijne kerst. Ik heb nog niks gegeten want ik was boos maar misschien eet ik vanavond nog wel wat.
Waarom was je boos? Ben je van slag omdat het een andere dag is dan anders?quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:02 schreef Oxymoron het volgende:
Fijne kerst. Ik heb nog niks gegeten want ik was boos maar misschien eet ik vanavond nog wel wat.
Ik heb nog niet gekekenquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:04 schreef jessie het volgende:
Spuuglokje heb je t geld al binnen?
Kan ik er wat aan doen, de wijn bij het eten was lekker . . .quote:Op zondag 26 december 2004 00:22 schreef moussy het volgende:
zuipschuit
Da's jaren geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb . . .quote:
Rood. Vraag me niet wat voor rode wijn het was, maar het was wel lekker . . .quote:Op zondag 26 december 2004 00:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
wat voor wijn heb je gedronken? rood-wit-rose???
O ja, die kap. Ik ken dat nog van die blondine van me. Rothondje moest er ook een weekje mee rondlopen en mooi dat er overal tegenaan stootte, vooral nadat ie erachter kwam dat ie het kon breken . . .quote:Op zondag 26 december 2004 00:48 schreef Anitra het volgende:
Dino heeft nu een kap om en als je hem uitlaat op het grasveld is dat ding een drollenvanger
Welterustenquote:Op zondag 26 december 2004 01:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
mensen ik gaat hier off even nog bij de visite zitten en dan lekker slapies doen.
Jahaaahhhhh, dat hebben ze snel door. Nog ff en dat ding ligt in tweeën . . .quote:Op zondag 26 december 2004 01:05 schreef Anitra het volgende:
Hij heeft mij tijdens het uitlaten al 3x omver gelopen Dino is nogal groot de lantaarnpaal zag hij niet, zijn favoriete boom liep hij straal langs heen, het hekje geeft niet mee, de hendel van het raam in de auto is een groot obstakel als je eruit wil, de struiken zijn nu ineens zijn ergste vijand, schrikt zich lam van Smoesje de kat die altijd braaf mee gaat met uitlaten en Dino nu geen minuut alleen laat, heeft ruzie met zijn mand, de deur lijkt ineens een stuk smaller en hij is zijn richtings gevoel compleet kwijt. Het is heel zielig, maar soms ook komisch. Hij heeft wel door dat hij extra aandacht krijgt nu en kan plots nog veel zieliger kijken dan hij al kon![]()
Ja, dat is het wel. Gisteren at ik om 23.30 wel weer een boterham. Maar alles is door de war en afgezien van de kerstboom met mooie lichtjes heb ik een hekel aan december. Ook aan vuurwerk (wat nu weer begonnen is). Ik heb al 2 keer de politie gebeld.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:06 schreef Rewimo het volgende:Waarom was je boos? Ben je van slag omdat het een andere dag is dan anders?
eigenlijk iets wat heel eenvoudig was van opzet, maar wel in een leuke vorm. Een blad sla met daarop krieltjes en bloemkoolroosjes in de vorm van een bloem. Helaas bleef niet alles goed liggen, maar het idee was wel leukquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:54 schreef jessie het volgende:
Hier was t ook erg lekker. Janneke heeft zitten schransen. Bo was t al snel zat dus die heeft na wat happen lekker gespeeld.
Mallemeid brocolitaart klinkt helemaal niet lekker
Daniman wat heb jij gemaakt?
Ja maar ten eerste logeer ik nu bij mijn ouders en het is mijn buurt niet en ten tweede zal mij dat ook niet uitmaken. Mensen moeten zich aan de regels houden en rekening houden met mensen die in paniek raken van vuurwerk. Ik bel gewoon de politie (elk jaar) een paar keer op. Ze kennen me nu welquote:Op zondag 26 december 2004 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:Oxymoron, wat goed dat je de politie belt, ik mag het niet van mijn vriendje, die is bang voor ruzie in de buurt en zo
We kwamen vrijdag thuis en Dino was heel down en kwam ons geheel niet begroeten wat hij normaal wel doet. Dus dierenarts gebeldbuuv stond ook op het punt te bellen, het was die avond ervoor begonnen Hij bleek hoge koorts te hebben en er moesten foto's gemaakt worden van zijn prostaat, maar dat zou allemaal na de feestdagen gebeuren, tot we gister ochtend beneden kwamen en zijn oor "gesprongen" washij had daar een bloeduitstorting in zitten Toen moest hij met spoed geopereerd worden. De foto's zijn ook gelijk genomen en die waren goed dus het lekker is ouderdom. Zijn oor is schoongemaakt en gehecht en nu loopt hij dus met een grote kap om en krijgt veel medicijnen.quote:Op zondag 26 december 2004 13:44 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan het nergens meer terugvinden, maar wat is er met dino, anitra?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |