abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24247617
Ik weet niet of blond jou staat, maar een flitsend kleurtje en een pittig modelletje lijkt me heel leuk bij jou staan En jou haar is wel heel erg donker hoor Bar das nie bruin meer das gewoon zwart
  dinsdag 28 december 2004 @ 08:56:57 #227
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24250496
Vervelend, Bix, dat iedereen ziek is! En Piet ziek is helemaal zielig. Beterschap voor 'm en voor jou ook!

Jessie: stoer!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 28 december 2004 @ 10:50:33 #228
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24251834
Mensen, waar zijn jullie? Ik wil wel kletsen!

Denk dat ik vandaag binnen blijf en ga bankhangen enzo! Maria niet lekker in d'r vel (of in d'r beugel ) en het is kou-houd! Dus mooi binnen blijven. Iets leuks op tv wat ik niet mag missen?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 28 december 2004 @ 11:15:21 #229
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24252216
Alle sneeuw is hier alweer weg
En 't is koud en nat (nu regent 't ipv sneeuw)
En ik ga straks maar ff naar het Alexandrium, zag van de week bij WE een leuke broek in de uitverkoop, meteen ff bij H&M kijken of ze nog leuke dingen voor Saskia hebben..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_24252235
Jessie... wat voor kleur is je haar nou? Ik kan het niet goed zien.
het lijkt wel rood... maar is het dat wel

HOI!!!!
Iedereen kerst overleefd???
pi_24252259
nee kleintje, er worden al schattingen genoemd van 50.000 mensen die deze kerst niet hebben overleefd.
pi_24252286
hier ligt de sneeuw nog wel maar ik denk niet voor lang. heb desaltniettemin nu ook geen zin om naar buiten te gaan. maar 't ziet er wel mooi uit zo vanuit de warme huiskamer.
  dinsdag 28 december 2004 @ 11:20:42 #233
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24252296
Hier is de sneeuw gelukkig alweer overgegaan in doodgewone regen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_24252303
Ow ja... stomme opmerking van me!

Heel ernstig inderdaad. Wel heel bizar zo'n natuurramp.
Maar als ik eerlijk moet zijn, heb ik liever dit dan een gijzeling of ander drama. Dit is de natuur, geen zieke geest....
pi_24252353
Pfew ik praat in zulke situaties eigenlijk helemaal niet over wat ik liever wil. Vreselijk vind ik dit. 1 groot drama!!!!

O en kleintje het is toch heel goed te zien dat het geel is in me haar

Bo zegt vanochtend. Heeee kijk nou net als bij de teletubbies (dvd teletubbies in de sneeuw)
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 28 december 2004 @ 11:23:56 #236
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24252366
Sugar: filmtips: Babe Alleen kijken als je zin hebt in een lekker potje janken. "That'll do Pig"

En Fear & Loathing in Las Vegas Briljante film met een onherkenbare Johnny Depp en heel veel Benicio Del Toro
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_24252633
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 11:19 schreef bixister het volgende:
hier ligt de sneeuw nog wel maar ik denk niet voor lang. heb desaltniettemin nu ook geen zin om naar buiten te gaan. maar 't ziet er wel mooi uit zo vanuit de warme huiskamer.
Bij ons dus niet..
Het is hier overal kouhoud!!!!!!!

De sneeuw ligt hier nog. En het weer is er geloof ik nog niet helemaal over uit.. Moet het nu sneeuwen of regenen?
Dan maar een combi van beiden.. Natte sneeuw dus?

Maar het is hier dus verschrikkelijk koud in huis...
Ze zijn hier vandaag bezig een nieuwe ketel te plaatsen. We hadden namelijk een oud barrel van zo'n jaar of 15 oud. En dat was niet eens een combi-ketel maar een ketel en een geiser apart. Al met al een behoorlijk oud en veel ruimte innemend boeltje dus.
Aangezien we boven toch eerst willen verbouwen werd een nieuwe ketel kopen al een stukje minder aantrekkelijk en nu huren we er dus één.

Ik zal zo eens gaan kijken hoe het daar vordert. Als het nog even gaat duren haal ik ons dekbed naar beneden. En dan moet ik maar even zien hoe ik Wilyan daar onder krijg/hou..
W ~ H ~ T
  dinsdag 28 december 2004 @ 11:41:13 #238
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24252682
hoi bij jullie dus ook lekker veel sneeuw .. ik wou toch even melden dat ik de leukeste kerst ooit had

Jessie wat is je haar zo gaaf en jonne bah met dit were ketel vervangen zal lekker koud zijn

spin weer uitgekluizenaard

rewimo hoe was het circus
zo ik lees het wel weer bij want ben beetje druk vandaag

ow en kleintje even een speciaal voor jou
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 december 2004 @ 11:50:16 #239
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24252847
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 11:41 schreef Neva het volgende:
rewimo hoe was het circus
Kijk maar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2004 @ 11:54:52 #240
7074 moussy
kuttekop
pi_24252919
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2004 @ 11:58:22 #241
43556 miss_dynastie
pi_24252979
Het sneeuwt hier nog steeds... ik ben dol op sneeuw. Buiten dan. Terwijl ik binnen ben. Maar nu moet ik zelf naar buiten en vind ik het helemaal niet zo leuk
pi_24252992
Hier sneeuwt het nog steeds!
Wel mooi, maar ik moet voor morgen nog vijf oud-nieuw-kerststukjes in mekaar frutselen voor de omroep. En mijn moeder kroop net pas uit bed met 'n: oooooovoelmeniegooeoeoeoeoed.

En zij moet dus het groen uit de tuin halen, ik mag dat niet. Logisch ook, ik ben 28 en ik kan echt niks hoor Zucht.

Jessie: Gaaf haar !!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2004 @ 11:59:33 #243
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24253002
woehahahahahaha hij is leuk moussy
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2004 @ 12:02:10 #244
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24253052
woooooo jessie, da's pas een kleurtje

neva, wat ik me afvroeg, hoe heb jij je kerstmaaltijd naar binnengekregen zonder kiezen? (ik kreeg al visioenen van olvaritpotjes enzo, maar dat zal vast niet kloppen)
pi_24253088
dr nieuwe vriendje heeft 't vast voor haar voorgekauwd!

en goeie loessie moessie!
pi_24253283
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 11:41 schreef Neva het volgende:
ow en kleintje even een speciaal voor jou
Dikke terug.

Ik heb de kerst overleefd.
Het waren dagen met ups & downs... maar heb het overleefd.

En... had wc papier in huis gehaald waarop ik die stomme opmerking kreeg 'als je veel eet moet je ook veel schijten' nou... die pleepapier staat nog gewoon ongeopend in de kast! We hebben het hele weekend + de maandag met die ene rol gedaan.. dus... wij hebben niet veel gegeten

Op het moment gaat het hier echt heel erg goed... heb van het weekend een hoop frustraties van me afgeschreeuwd en geslagen en nu geloof ik dat ik eindelijk wat heb bereikt!
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2004 @ 12:21:29 #247
7074 moussy
kuttekop
pi_24253497
geslagen? Dus nu zit M bij de huisarts met een blauw oog?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_24253527
Nee.. niet bij de huisarts, gelijk bij het ziekenhuis!
  dinsdag 28 december 2004 @ 12:37:50 #249
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24253803
Ik word echt gek van meeleven met mijn meisje. Ze huilt zo zielig als ze in bed ligt. En toch moeten we het blijven proberen... Wat moeilijk, hee!

Maar, allez, er zijn ergere dingen! Is echt verschrikkelijk wat er soms met zoveel mensen kan gebeuren, hè?
pi_24253934
Overigens.... wij hebben van het weekend Polar Express gezien, op de tv (jaja... downloaden enzo). Maar het is echt een aanrader... erg leuke film, ook al hou ik niet van kerstfilms!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')