ik mocht niet meedoenquote:Op zondag 26 december 2004 23:10 schreef E.T. het volgende:
Ik ben zoooo slecht in slagzinnen afmaken..
en die Ipod-photo zal ik ook vast niet winnen.. maar ik wil wel meedoen! (je weet maar nooit)
quote:Op zondag 26 december 2004 23:19 schreef moussy het volgende:
wij hebben op de heenweg in de file gestaandus we hebben 2 uur met een mopperende Cas gezeten
wist ik veel dat ie met zn hol op zn flesje drinken zat
![]()
Werk je bij de Postbank? Ik had ook bar weinig inspiratie maar heb toch maar een slagzinnetje verzonnen. Niet geschoten enzo....quote:
Ik ken het probleem Jannekequote:Op maandag 27 december 2004 14:26 schreef jessie het volgende:
En als ze er al in passen gaat de rits niet dicht door die klapkuitjes
Te laat ! Als je tijdens de kerst een overschrijving deed met mijnpostbank.nl kon je een IPod Photo winnenquote:Op maandag 27 december 2004 14:21 schreef jessie het volgende:
Wat voor wedstrijd? Ik wil ook meedoen.
en casperquote:Op maandag 27 december 2004 14:57 schreef Spindizzy het volgende:
Als ik naar een meet kom neem ik zekersteweten Brecht mee
quote:
Geef het nog een poosje tot hij kinderen wat beter kan hebben en dan kom je maar een bakkie doen met Luca... Nouja, die krijgt dan wat anders te drinkenquote:Op maandag 27 december 2004 15:10 schreef lady-wrb het volgende:
jammer spindizzy, dan hou ik het maar op verliefd naar zijn foto's staren
Dus boerderijdieren mogen gewoon mee naar binnen!quote:Op maandag 27 december 2004 15:22 schreef Rewimo het volgende:
Van de site: Bal-lorig is bedoeld voor kinderen, huisdieren worden niet toegelaten!
quote:Op maandag 27 december 2004 15:22 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Dus boerderijdieren mogen gewoon mee naar binnen!![]()
Verse melk he voor de kleintjes!quote:Op maandag 27 december 2004 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie je al aankomen met een varkentje of koe![]()
Hij is banger voor jou dan jij voor hemquote:Op maandag 27 december 2004 15:57 schreef jessie het volgende:
Best wel bang SpindizzyVanaf een kilometer afstand zwaaien zou ik dan best wel durven hoor
quote:Op maandag 27 december 2004 14:55 schreef jessie het volgende:
Dat passion kan ik wel vergeten zegt Geer
Ow, dat wil ik dan wel zienquote:Op maandag 27 december 2004 16:35 schreef Spindizzy het volgende:
Jaaaa foto!
Ik zit er ook over te denken om een flink stuk van mijn haar af te laten knippen. Moest ik gewoon maar doen, krijg binnenkort ook mijn nieuwe bril enzo. Wel leuk om dan helemaal fris en fruitig en nieuw te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |