ja jaquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:44 schreef Kleintje het volgende:
Maar het is echt een aanrader... erg leuke film, ook al hou ik niet van kerstfilms!
Die hangt hier ook op het prikbordquote:
Je kan het allicht proberen, een VOL = VOL bord in je tuin, wie weet wat er gebeurdquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:24 schreef moussy het volgende:
Ik zal een bord in de tuin zetten dat we vol zijn aan ballenbakken, zou het helpen denk je?
Jahe? had stiekum de hoop dat jij me nog wat leuks kon vertellenquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:56 schreef Rewimo het volgende:
Het is inderdaad raar, Karin, dat er in deze omgeving helemaal niet zoiets is
't Is voor een goed doel toch?quote:
Nee ging primaquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:02 schreef lady-wrb het volgende:
woooooo jessie, da's pas een kleurtje
neva, wat ik me afvroeg, hoe heb jij je kerstmaaltijd naar binnengekregen zonder kiezen? (ik kreeg al visioenen van olvaritpotjes enzo, maar dat zal vast niet kloppen)
Lekker makkelijk toch ?? Mocht ze ooit lopen zeiken dat je thuis nooit wat doet, kan je zeggen dat je niks mag doen. Heb ik ook bij die van mij gedaan en heel lang vol gehouden . . .quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:59 schreef Syrena het volgende:
En zij moet dus het groen uit de tuin halen, ik mag dat niet. Logisch ook, ik ben 28 en ik kan echt niks hoorZucht.
What else is new ??quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:05 schreef Neva het volgende:
Nee ging primaheb gewoon lekker gegourmet welliswaare op tempo slak mar allez
![]()
Humorquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:42 schreef Neva het volgende:
fuck you![]()
![]()
pa smaar op anders stuur ik me vriendje op je af
![]()
Wist je dat nog niet? De pers wist het al toen het zaadje de eicel raaktequote:
Je denkt toch niet dat je er zonder foto's vanaf komt nu he? Foto's! FOTO'S! FOOOOOOOOOOOTOOOOOOOOOOOOSquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben naar de kapper geweestEn ik heb allemaal nieuwe kleren
Aanbieding
quote:
oeps.... ben net onder de douche geweest, dus die houden jullie even tegoedquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:02 schreef Lois het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat je er zonder foto's vanaf komt nu he? Foto's! FOTO'S! FOOOOOOOOOOOTOOOOOOOOOOOOS
Waarom zo'n boze smiley erbij? Is toch leuk voor dr?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |