Heb je al iets gehoord?quote:Op zondag 26 december 2004 12:10 schreef ThunderChild het volgende:
Goddomme . . .
Hoorde net op het nieuws van die aarbeving in zuid-oost Azië, heb familie op Phuket wonen . . .![]()
Dank je wel. Ik was er zelf ook content mee dat vanavond Oh, brother where are thou? op de tv kwam zodat ik die film op kon nemen om later nog eens in de planning te zetten.quote:Op zondag 26 december 2004 21:35 schreef Rewimo het volgende:
Oxy, fijn dat je je vandaag weer wat lekkerder voelde!
Heb ook nog zitten overwegen om even onverwachts bij mijn ouders langs te gaan. Het is alleen zover rijdenquote:Op zondag 26 december 2004 23:02 schreef moussy het volgende:
Zoo wij zijn ook weer veilig thuis. We zijn ff naar mn ouders gereden zonder dat ze het wisten, dat geeft altijd de leukste reactiesWe hadden de sleutel mee, dus gooiden als eerste de hond naar binnen.. Ze hoorden zijn nageltjes tippelen op het laminaat en ik hoorde alleen maar, teeeeeeringggg wat is dit nou
![]()
Telefoonverkeer is hopeloos, vooral de long-distance lijnen, maar hij wist een e-mailtje de deur uit te krijgen voor zolang hij een verbinding kon maken (overbelasting & een niet zo fijne kabelwerken). Z'n huis is niet getroffen (woont klein kwartiertje van het strand), maar maakt wel de hele rompslomp mee. Lucky him I guess . . .quote:Op zondag 26 december 2004 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Thunderchild, is het mogelijk contact met ze te krijgen, zal wel niet denk ik he![]()
Fijn dat je bericht hebt gekregen en dat hij in orde is, TC. Hij heeft geluk gehad als ik zo de beelden zie...quote:Op maandag 27 december 2004 00:07 schreef ThunderChild het volgende:
Telefoonverkeer is hopeloos, vooral de long-distance lijnen, maar hij wist een e-mailtje de deur uit te krijgen voor zolang hij een verbinding kon maken (overbelasting & een niet zo fijne kabelwerken). Z'n huis is niet getroffen (woont klein kwartiertje van het strand), maar maakt wel de hele rompslomp mee. Lucky him I guess . . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |