quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Condoom stond je er nog niet inquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:51 schreef One_conundrum het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/102865 met K.F.C. Minnertsga (145125)
doe ik het goed dan want ik heb geen flauw idee!quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Condoom stond je er nog niet in
Na de volgende update wel
quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:42 schreef Helmunt het volgende:
Ik heb een paar topics terug al aangegeven dat ik verdedigen train, weet niet of je dat al hebt maar bij deze dan. En mijn fok-id is geen xxxxx
In HAM, ga je naar 'tools' en dan 'list of changes' . Daar kan je het per speler bekijken maar ook voor je totale team. Verder kan je aanvinken wat je wil zienquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:11 schreef ASSpirine het volgende:
waar kopiëren jullie al de updates?
met die + en - punten ofzo
het is van HAM neem ik aan
trouwens, mijn trainee vleugelverdediger is al naar goed na 1 trainingsweek
Ik zou nog ff wachten, tenzij je financieel lastig zitquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:23 schreef ASSpirine het volgende:
dan is het:
TSI: +730/-200
vorm: +6/-3
vleugel: +1
ben BLIJ
mijn eerste stijging, 18 jaar, wacht tot uitstekend en dan doorverkopen, of nu al?
eh, -200.000quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:26 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Ik zou nog ff wachten, tenzij je financieel lastig zit
moet je ff kijken wat de markt doet voor dit soort spelers. Wat ze nu einde seizoen betalen is erg zuinig. Ook afhankelijk van leeftijd speler en of je het geld nodig hebt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:23 schreef ASSpirine het volgende:
dan is het:
TSI: +730/-200
vorm: +6/-3
vleugel: +1
ben BLIJ
mijn eerste stijging, 18 jaar, wacht tot uitstekend en dan doorverkopen, of nu al?
Speel je weer zo'n verassende taktiek??quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:30 schreef DaMadKow het volgende:
Nog iemand zin in een friendly komende week? Ik ben nog beschikbaar
zal ik doenquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:34 schreef komrad het volgende:
vleugelspel trainen is wel gewaagd, de meningen over de effectiviteit zijn nogal verdeeld. Als je er wat langer mee bezig bent laat dan eens weten of je er veel mee kan verdienen?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:14 schreef sir_dalord het volgende:
owja, en natuurlijk een foto van een leeftijdsgenootje van GotenSSJ en voor GotenSSJ
[afbeelding]
VROLIJK KERSTMIS GOTENSSJ
[afbeelding]
wehehehe sirda, Gotenquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:13 schreef sir_dalord het volgende:
Whehequote:Op vrijdag 24 december 2004 19:14 schreef sir_dalord het volgende:
owja, en natuurlijk een foto van een leeftijdsgenootje van GotenSSJ en voor GotenSSJ
[afbeelding]
VROLIJK KERSTMIS GOTENSSJ
[afbeelding]
hoe kom jij aan die foto van sir_dalord die vorig jaar met kerst genomen is?quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:28 schreef R_B het volgende:
2e kerstdag is gewoon een hattrick dag
Prettige kerstdagen iedereen...!
[afbeelding]
Die had tie nog in de open dir van z'n site laten staan...quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoe kom jij aan die foto van sir_dalord die vorig jaar met kerst genomen is?
mwah, die is toch bij bijna iedereen al over de mail gegaan. Hij was niet voor niets zo stil op de meet. Knap dat hij evengoed kwam overigens, maar verbazingwekkend genoeg hoefde hij geen drankquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:45 schreef R_B het volgende:
[..]
Die had tie nog in de open dir van z'n site laten staan...
ik weet niet of het wel de bedoeling is dat iedereen deze foto ziet...
Begin van seizoen had ik er maar 300quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:33 schreef The_Hives het volgende:
dat groeit geleidelijk weer. Is uiteraard afhankelijk van fanclub omvang. 359 is niet erg veel
. Ligt ook aan het weer en of de wedstrijd een topper is.
6quote:Op zaterdag 25 december 2004 09:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
5 tikfoutjes in een dronken bui, dat valt mee
nu weet ik het zeker, ik hou mn spelers tot volgend seizoen....quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:34 schreef qyn het volgende:
Pff, dalord, er is uiteindelijk 67K betaald voor Zygmunt .. Je weet wel, die speler waarvan je zei dat ie toch wel 120K minimaal of meer moest opleveren ..
Goed positiespel/matig passen/redelijk conditie .. 67K .. Moet niet veel gekker worden
99,1% bied pas op een speler als de laatste 3 minuten in gaan. En logisch...waarom zou je eerder bieden?quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:36 schreef komrad het volgende:
ik moet vandaag nog van een solid def van 20 af, die ik er voor 80k op heb staan. Ik begin te vrezen. Nogmaals prettige dagen iedereen.
12 biertjes en dan dronken,quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:57 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
0.5als ik goed heb bijgehouden
sorryquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
12 biertjes en dan dronken,
mietje![]()
Dat doet iedereen volgens mij...quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
99,1% bied pas op een speler als de laatste 3 minuten in gaan. En logisch...waarom zou je eerder bieden?
Hoe ga je een week van te voren bieden ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:48 schreef R_B het volgende:
[..]
Dat doet iedereen volgens mij...
Als je een week van te voren op een speler bied gaat hij er 9 van de 10 keer toch voor meer uit...
Heeft hij in ieder geval nog íets positiefs bij me opgestokenquote:Speler met ID 50168657 is voor het laatst gezien met een groot glas bier in de plaatselijke kroeg. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
't was laat gister...3 dagen bedoelde ikquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe ga je een week van te voren bieden ?
Ik ben gek als ik ze niet laat profiteren van de goede en uitgebreide sociale voorzieningen hier in Nederland.quote:Op zondag 26 december 2004 12:31 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
had je je familie maar in marokko moeten laten
je had beter positiespel en scoren omgedraaid kunnen hebben, dan was het tenminste duidelijk geweestquote:Op zondag 26 december 2004 14:35 schreef Frutsel het volgende:
copy/paste
toch fijn bij je familie zijn op 2e kerstdag?quote:Op zondag 26 december 2004 15:16 schreef ASSpirine het volgende:
die van mij zit bij zijn familie
das alweer 2000 euro verspilt...
quote:Op zondag 26 december 2004 20:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, stadion naar 4000k uitbreiden denk ik...
Dan heb ik het meest veilige stadion van de wereld... Iedere supporter een eigen vak en eigen uitgang
zat jij maar in IXquote:Op zondag 26 december 2004 22:16 schreef komrad het volgende:
Ik kondig bij deze mijn promotie aan, ik stond al 11 punten voor op nummer 3 en ik heb gewonnen met 4-1, 2e helft 94% balbezit. Maar ik kan dus niet meer ingehaald worden. Sta nog steeds 4 punten voor op nummer 2 omdat die ook maar blijft winnen. Kampioenschap is theoretisch volgende week mogelijk als ik win en mijn tegenstander verliest. Het eerst moet kunnen, het 2e is ook nog wel mogelijk daar mijn concurrent uit moet tegen nummer 4, we shall see.
MAAR volgend jaar dus in VIII
ja triest he, maar ik denk wel een leuke basis te hebben om volgend seizoen ook leuk mee te kunnen doenquote:
Haaiquote:Op zondag 26 december 2004 22:25 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Grappig spel dit, alleen jammer dat ik in m'n eerste wedstrijd voetballes (1-6 verloren) krijg.
dat is niet weinig, zuur voor jequote:Op zondag 26 december 2004 22:27 schreef ASSpirine het volgende:
Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest Azzez-speler Jean-Claude Truc in de 41e minuut van het veld worden gedragen.
7 weken geblesseerd![]()
![]()
De expert spreektquote:Op zondag 26 december 2004 22:36 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ja, reken maar op 5 a 6 weken, maar toch, het blijft veel
*proestquote:Op zondag 26 december 2004 22:38 schreef komrad het volgende:
en JD is de blessure expert
Kanshebbers op kampioenschap maar zeker van promotiequote:Op zondag 26 december 2004 22:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
[afbeelding]
Kampioenen
Sirdalord (VII-->VI)
Kanshebbers op kampioenschap maar zeker van promotie
pekel (VII-->VI)
Promotie zonder kampioenschap
Komrad (IX-->VIII)
Zittenblijvers
Johan-Derksen (VI)
qyn (VI)
quote:] <pekel> zullen we loedertje kicken?
[01:45] <sirdalord> maar dat was de eerste van buitenlandse afkomst... ik hoor nu verhalen om me heen dat we niet meer veilig zijn als we iets zeggen over de islam
[01:45] <sirdalord> oeh
[01:45] <sirdalord> zouden we dat durven?
[01:45] <Loedertje> pekel!
[01:46] <Loedertje> waarom?
[01:46] <pekel>
[01:46] <pekel> waarom?
[01:46] <Loedertje> wil wel weggaan hoor
[01:46] <pekel>
[01:46] <pekel> neee....jij kunt ons inside info geven
[01:46] <sirdalord> ach, je mag best blijven van ons hoor
[01:46] <Loedertje> dag allemaal
[01:46] * Loedertje has left #fokhattrick
Mooie naamquote:Op zondag 26 december 2004 22:25 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Grappig spel dit, alleen jammer dat ik in m'n eerste wedstrijd voetballes (1-6 verloren) krijg.
quote:Op maandag 27 december 2004 05:27 schreef The_Hives het volgende:
qyn heb jij gewonnen? Dat moet wel.
quote:Op maandag 27 december 2004 05:27 schreef The_Hives het volgende:
qyn heb jij gewonnen? Dat moet wel.
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/651759/4/50#24230470]maandag 27 december 2004
tering, over 1 bericht doe ik een paar minuten door al die spelvauten[/sub]
Het ziet er nu wel naar uit dat ze eindelijk doorhebben waar dat doel is en hoe ze de bal erin moeten verplaatsen .. Netjes hoorquote:Op maandag 27 december 2004 10:32 schreef Grumpey het volgende:
4-0 gewonnen, 46 sterretjes, en alexey zhakhov is nu ie in redelijk vorm is gelijk naar 5 sterren gegaan
Maar goed, promoveren is puur technische kans...
quote:Op maandag 27 december 2004 15:54 schreef ASSpirine het volgende:
3. Gilbert Ayrolles 20 000 000 ¤ (openingsprijs)
Is eigendom van: tPleintje
Leeftijd: 19 jaar
TSI: 2 380
Deadline: 27-12-2004 om 15:58
Conditie: zwak Keepen: redelijk
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Die belgen zijn helemaal gek wat keepers betreft..quote:Op maandag 27 december 2004 15:54 schreef ASSpirine het volgende:
3. Gilbert Ayrolles 20 000 000 ¤ (openingsprijs)
Is eigendom van: tPleintje
Leeftijd: 19 jaar
TSI: 2 380
Deadline: 27-12-2004 om 15:58
Conditie: zwak Keepen: redelijk
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
ik heb van die onstabiele ondankbare honden!quote:Op maandag 27 december 2004 16:49 schreef qyn het volgende:
Trouwe supporters![]()
MOTS spelen, verliezen en dan nog:
27-12-2004 5 new supporters signed up and paid 150 ¤ in fees.
Klopt, wordt dubbel zo duur... verstandig is dus om nog voor het eind van het seizoen je stadion uit te breiden.quote:Op maandag 27 december 2004 22:18 schreef One_conundrum het volgende:
Ik hoor net dat na dit seizoen het stadion uitbreiden duurder wordt , weet iemand daar meer van?!
quote:Lars-Magnus Öhren (48928688)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 734 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 1
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 2
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Hmm, het is nu misschien een goed moment om Fresco te koop te zettenquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:47 schreef Joralf het volgende:
Na een lang weekend zonder hattrick ben ik weer terug en wat zie ik 7-0 gewonnen, bijna zeker van promotie en..... kennen jullie deze nog? stond vorige week in het topic. Hij is er nu voor 179k uitgegaanjaja
[..]
jij hebt te veel vrije tijdquote:
plaats ook ff je team ed voor in de opquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:02 schreef Thije het volgende:
Ik heb me aangemeld bij de federatie... Wie accepteert me?
Verder wil ik jullie http://www.jalonator.net/ even aanraden. Dit is een site met statistiekjes over je eigen league.. Zoals gemiddelde vorm etc. etc. Zeker het proberen waard!
Volgens mij heb ik dat al eens gedaanquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
plaats ook ff je team ed voor in de op
Welkomquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:02 schreef Thije het volgende:
Verder wil ik jullie http://www.jalonator.net/ even aanraden. Dit is een site met statistiekjes over je eigen league.. Zoals gemiddelde vorm etc. etc. Zeker het proberen waard!
Hee joh, niet zo snelquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:07 schreef qyn het volgende:
[..]
Welkom
Spam Thije zijn gastenboek maar vol: Nobbe United (69624)
Ga je ook terugzoeken of hij al een keer heeft gepost in één van de vele topics van Hattrick.quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:07 schreef qyn het volgende:
[..]
Welkom
Spam Thije zijn gastenboek maar vol: Nobbe United (69624)
Ja daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:09 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ga je ook terugzoeken of hij al een keer heeft gepost in één van de vele topics van Hattrick.![]()
Jou herinnerde ik me nogquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:09 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ga je ook terugzoeken of hij al een keer heeft gepost in één van de vele topics van Hattrick.![]()
ach, mss sta je er al tussenquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:07 schreef Thije het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al eens gedaan![]()
Maar ben de beroerdste niet: Nobbe United: 69624
quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:02 schreef Thije het volgende:
Die site ken ik nu even niet uit mn hoofd, maar pas na de laatste wedstrijd van het seizoen is het een beetje betrouwbaar.. Nog voor de laatste wedstrijd heb je weinig aan deze site...quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:05 schreef R_B het volgende:
Weet iemand de site waar je kan zien wat de plaatsing voor volgend seizoen gaat worden?
Ik heb nog wel een formidabele voor je, met redelijk vleugelspel...quote:Ben op dit moment op zoek naar een goed verdediger...(die altijd minimaal 3 sterren haalt)
Dat valt niet mee...ze zijn goedkoper dan een aantal maanden terug toen gingen ze er min. voor 100.000 uit..
Gisteren ging er eentje voor 72.000 uit (viste ik net achter), vanacht liep er eentje af voor 65000, alleen de deadline werd verzet doordat de site eruit lag, waardoor de deadline niet om 4.35 maar om 830 was....waardoor het bedrag omhoog ging naar 80.000..
Zojuist ging er eentje uit voor 95.000....
http://www.rembrandt.net/hattrick/series.cgiquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:05 schreef R_B het volgende:
Weet iemand de site waar je kan zien wat de plaatsing voor volgend seizoen gaat worden?
Ben op dit moment op zoek naar een goed verdediger...(die altijd minimaal 3 sterren haalt)
Dat valt niet mee...ze zijn goedkoper dan een aantal maanden terug toen gingen ze er min. voor 100.000 uit..
Gisteren ging er eentje voor 72.000 uit (viste ik net achter), vanacht liep er eentje af voor 65000, alleen de deadline werd verzet doordat de site eruit lag, waardoor de deadline niet om 4.35 maar om 830 was....waardoor het bedrag omhoog ging naar 80.000..
Zojuist ging er eentje uit voor 95.000....
Dan moet je je serieID nog invullen... En dat is niet IV.2 bijvoorbeeld maar echt het divisienummer.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het klinkt simpel, maar ik zie alleen "0 series" staan...
Dat lijkt me niet de bedoeling
Terwijl ik wel ben ingelogd
quote:135 van de 135 door Sir_Thije 28-12-2004 om 12:18
btw... Stel jij promoveert naar de V. hè... Verander je dan de naam van je blad ook in V. ?
Of blijft dat dan VI?![]()
quote:Dit is een site met statistiekjes over je eigen league.. Zoals gemiddelde vorm etc. etc. Zeker het proberen waard!
idd, volgens deze statistieken kom ik niet bij johan-derksen in poule... Terwijl dat echt wel gepland staat..quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nogmaals ik zou hier niet op rekenen. Het is nog veel te voorbarig...
De kans hier op is ERG KLEIN
En de jeugdspeler:quote:0-1 Jordan van der Wal (18)
0-2 Ties Balkenende (24)
0-3 Pepijn Renes (33)
0-4 Pepijn Renes (40)
0-5 Ties Balkenende (43)
0-6 Dennie Schols (47)
0-7 Aleser Abdalla (60)
0-8 Pepijn Renes (70)
0-9 Rudie Bekker (75)
0-10 Rudie Bekker (79)
Die is al weer weg.quote:Gert-Marijn Henraat (50363171)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Silver Boys
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Gr. Goldboyquote:Niveau jeugdopleiding: zwak (slecht)
ik heb gemiddeld de hoogste vorm van mijn divisie.... en ik dacht dat het bij mij al beroerd wasquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:02 schreef Thije het volgende:
nouja, het is natuurlijk geen geld, maarre... waarom heb je een reserve keeper nodig??quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:20 schreef ASSpirine het volgende:
keeper
mijn reservekeeper is redelijk. Kost idd veel, maar ik had hem laatst bv wel nodigquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:27 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nouja, het is natuurlijk geen geld, maarre... waarom heb je een reserve keeper nodig??
Je kan ook je trainer gebruiken als reserver trainer. Dat doen er meer hier. Vooral in de lagere divisie's. Keepers vragen veel salaris en bovendien is het belang nog niet heel erg hoog. Tenminste, voor je reservekeeper dan. Ik heb al jaren een passable keeper en ik promoveer dit jaar naar de VI. Verdediging is belangrijker.. Vooral bij het begin
Pfff slechtquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:05 schreef avw1982 het volgende:
Deze speler zet ik donderdag op de TL voor 700.000. Iemand geinteresseerd.Donderdag op de lijst betekent toch dat het zondag afloopt he.
David Ramírez (21110556)
25 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 3 080
Loon: 1 296 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: BovenHardinxveld
Waarschuwingen: 2
Conditie: formidabel Keepen: waardeloos
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Heb ik ook...de keeper die bij mijn team zat toen ik hem kreeg was zwak....en die heb ik nog steeds...kost niet zoveel..heb toen meteen een redelijk keeper gekocht...quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:33 schreef komrad het volgende:
Ik heb ook een zwak/matig reserve keeper, maar die zat al bij mijn team. Ik moest dus toch ene normale keeper hebben en deze heb ik maar als reserve gehouden
Precies mijn waailapperige reservekeeper kost me echt geen 2k per week of zo, dan was ie al lang wegquote:Op woensdag 29 december 2004 08:58 schreef R_B het volgende:
[..]
Heb ik ook...de keeper die bij mijn team zat toen ik hem kreeg was zwak....en die heb ik nog steeds...kost niet zoveel..heb toen meteen een redelijk keeper gekocht...
quote:Op woensdag 29 december 2004 17:39 schreef qyn het volgende:
In the 30:th minute Strijderss Arno van Haaren received a yellow card for going into a challenge studs first. The KVK player was Hans Hansson who had to be helped off the pitch, unable to finish the game, but Christian Ehrenkrook came in to finish the match.
Hives
M'n nieuwe keeper
qyn zei dat me dat niet zou lukkenquote:Op woensdag 29 december 2004 18:07 schreef komrad het volgende:
Hives, moest je er weer iemand uitschoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |