hoe kom jij aan die foto van sir_dalord die vorig jaar met kerst genomen is?quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:28 schreef R_B het volgende:
2e kerstdag is gewoon een hattrick dag
Prettige kerstdagen iedereen...!
[afbeelding]
Die had tie nog in de open dir van z'n site laten staan...quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoe kom jij aan die foto van sir_dalord die vorig jaar met kerst genomen is?
mwah, die is toch bij bijna iedereen al over de mail gegaan. Hij was niet voor niets zo stil op de meet. Knap dat hij evengoed kwam overigens, maar verbazingwekkend genoeg hoefde hij geen drankquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:45 schreef R_B het volgende:
[..]
Die had tie nog in de open dir van z'n site laten staan...
ik weet niet of het wel de bedoeling is dat iedereen deze foto ziet...
Begin van seizoen had ik er maar 300quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:33 schreef The_Hives het volgende:
dat groeit geleidelijk weer. Is uiteraard afhankelijk van fanclub omvang. 359 is niet erg veel
. Ligt ook aan het weer en of de wedstrijd een topper is.
6quote:Op zaterdag 25 december 2004 09:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
5 tikfoutjes in een dronken bui, dat valt mee
nu weet ik het zeker, ik hou mn spelers tot volgend seizoen....quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:34 schreef qyn het volgende:
Pff, dalord, er is uiteindelijk 67K betaald voor Zygmunt .. Je weet wel, die speler waarvan je zei dat ie toch wel 120K minimaal of meer moest opleveren ..
Goed positiespel/matig passen/redelijk conditie .. 67K .. Moet niet veel gekker worden
99,1% bied pas op een speler als de laatste 3 minuten in gaan. En logisch...waarom zou je eerder bieden?quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:36 schreef komrad het volgende:
ik moet vandaag nog van een solid def van 20 af, die ik er voor 80k op heb staan. Ik begin te vrezen. Nogmaals prettige dagen iedereen.
12 biertjes en dan dronken,quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:57 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
0.5als ik goed heb bijgehouden
sorryquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
12 biertjes en dan dronken,
mietje![]()
Dat doet iedereen volgens mij...quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
99,1% bied pas op een speler als de laatste 3 minuten in gaan. En logisch...waarom zou je eerder bieden?
Hoe ga je een week van te voren bieden ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:48 schreef R_B het volgende:
[..]
Dat doet iedereen volgens mij...
Als je een week van te voren op een speler bied gaat hij er 9 van de 10 keer toch voor meer uit...
Heeft hij in ieder geval nog íets positiefs bij me opgestokenquote:Speler met ID 50168657 is voor het laatst gezien met een groot glas bier in de plaatselijke kroeg. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |