Het geeft westerse mensen een goed gevoel, zeker zo rond de kerst.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:24 schreef pberends het volgende:
Als je mensen eten geeft moet je ze ook meer geven. Wat the hell heb je aan alleen eten? Als ik alleen maar eten kreeg zou ik liever dood zijn.
Mooi, dan zullen de levensmoeie Afrikanen dus niets eten en en zij die wel willen leven eten wel, geen probleem. Of ben jij meer van de bevoogding, als Europeaan wel even beslissen wat de barbaarse Afrikanen wel en niet willen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:24 schreef pberends het volgende:
Als ik alleen maar eten kreeg zou ik liever dood zijn.
Als het 1.000.000 euro opbrengt, en dit zijn de prognoses, dan zijn de kosten te verwaarlozen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Tienduizenden euro's, plus nog veel gezeik omdat ze op tv gingen uitzenden. Heb heel wat journaals moeten missen trouwens.
Jij komt nooit buiten. Jij zou doodgaan als je in Afrika in een hutje zou wonenquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:24 schreef pberends het volgende:
Als je mensen eten geeft moet je ze ook meer geven. Wat the hell heb je aan alleen eten? Als ik alleen maar eten kreeg zou ik liever dood zijn.
Een sociaal vangnet is net wat ze nodig hebben in Afrikaquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Allemaal voor de oudedagsvoorziening.
http://www.democratischplatform.nl/col12.htmquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Een sociaal vangnet is net wat ze nodig hebben in Afrika![]()
![]()
Oh ja, je vroeg nog om een bron: http://www.peil.nl/?1401quote:
Wilders is niet expliciet genoemd als optie.quote:
Jij leeft nog in de jaren 80.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:24 schreef pberends het volgende:
Daar kunnen 200.000 mensen misschien 2 dagen van vreten en daarna is het weer "de groeten". Nee, dit is veel te schijnheilig en gemaakt om mensen een goed gevoel te geven met kerstmis. 2 dagen later gaat iemand alsnog dood. Pathetic.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als het 1.000.000 euro opbrengt, en dit zijn de prognoses, dan zijn de kosten te verwaarlozen.
Oh nee je hebt het journaal gemist, wat trouwens elk uur hetzelfde is,....![]()
Gelukkig maar dat de lokale bevolking voor ons de lekkere vis uit het meer mag halenquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij leeft nog in de jaren 80.
De hulp bestaat tegenwoordig nauwelijks nog uit voedselhulp.
Scholen, technologie, en computers; de spreekwoordelijke hengel wordt er gebracht.
Wat is Pietisch?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:37 schreef du_ke het volgende:
Ja ben ook weer thuis voor kerst. Heb er nog niet overdreven veel zin in eigenlijk
.
Jij? Wie opent er dan een SC?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:33 schreef Johan_de_With het volgende:
In rouwletters:
Van 25 dec t/m 2 jan niet op Fok
jdew.bat ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij? Wie opent er dan een SC?
jdw.php ook goed?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |