Het geeft westerse mensen een goed gevoel, zeker zo rond de kerst.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:24 schreef pberends het volgende:
Als je mensen eten geeft moet je ze ook meer geven. Wat the hell heb je aan alleen eten? Als ik alleen maar eten kreeg zou ik liever dood zijn.
Mooi, dan zullen de levensmoeie Afrikanen dus niets eten en en zij die wel willen leven eten wel, geen probleem. Of ben jij meer van de bevoogding, als Europeaan wel even beslissen wat de barbaarse Afrikanen wel en niet willen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:24 schreef pberends het volgende:
Als ik alleen maar eten kreeg zou ik liever dood zijn.
Als het 1.000.000 euro opbrengt, en dit zijn de prognoses, dan zijn de kosten te verwaarlozen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Tienduizenden euro's, plus nog veel gezeik omdat ze op tv gingen uitzenden. Heb heel wat journaals moeten missen trouwens.
Jij komt nooit buiten. Jij zou doodgaan als je in Afrika in een hutje zou wonenquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:24 schreef pberends het volgende:
Als je mensen eten geeft moet je ze ook meer geven. Wat the hell heb je aan alleen eten? Als ik alleen maar eten kreeg zou ik liever dood zijn.
Een sociaal vangnet is net wat ze nodig hebben in Afrikaquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Allemaal voor de oudedagsvoorziening.
http://www.democratischplatform.nl/col12.htmquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Een sociaal vangnet is net wat ze nodig hebben in Afrika![]()
![]()
Oh ja, je vroeg nog om een bron: http://www.peil.nl/?1401quote:
Wilders is niet expliciet genoemd als optie.quote:
Jij leeft nog in de jaren 80.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:24 schreef pberends het volgende:
Daar kunnen 200.000 mensen misschien 2 dagen van vreten en daarna is het weer "de groeten". Nee, dit is veel te schijnheilig en gemaakt om mensen een goed gevoel te geven met kerstmis. 2 dagen later gaat iemand alsnog dood. Pathetic.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als het 1.000.000 euro opbrengt, en dit zijn de prognoses, dan zijn de kosten te verwaarlozen.
Oh nee je hebt het journaal gemist, wat trouwens elk uur hetzelfde is,....![]()
Gelukkig maar dat de lokale bevolking voor ons de lekkere vis uit het meer mag halenquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij leeft nog in de jaren 80.
De hulp bestaat tegenwoordig nauwelijks nog uit voedselhulp.
Scholen, technologie, en computers; de spreekwoordelijke hengel wordt er gebracht.
Wat is Pietisch?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:37 schreef du_ke het volgende:
Ja ben ook weer thuis voor kerst. Heb er nog niet overdreven veel zin in eigenlijk
.
Jij? Wie opent er dan een SC?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:33 schreef Johan_de_With het volgende:
In rouwletters:
Van 25 dec t/m 2 jan niet op Fok
jdew.bat ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij? Wie opent er dan een SC?
jdw.php ook goed?quote:
| 1 2 3 4 | Check open POLSC Not open => Check newPOLSC Not exist => create newPOLSC Do exist => create complaintFB |
Koop eens een nieuwe naald.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:51 schreef Sidekick het volgende:
12% van de WIlders-aanhang ziet het liefste Cohen of Bos als komende premier.
Leef!quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Koop eens een nieuwe naald.![]()
Adem!quote:
Wie?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die fakking boysband staat op nummer 1
Geen kont.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:58 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Ziezo dit is alvast mijn kerstkaartje voor Fok! POL-SC
Ik krijg het mijn strot niet uit, bovendien hebben ze een record gevestigd, als boyband op 1 binnenkomen, alleen de Beatles gingen hen voor in 1965 of zo. Het is je reinste oplichting.quote:
Hoe heet het (ongetwijfeld afschuwelijke) nummer van die patjakkers, stijlnichten en nagemaakten?quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik krijg het mijn strot niet uit, bovendien hebben ze een record gevestigd, als boyband op 1 binnenkomen, alleen de Beatles gingen hen voor in 1965 of zo. Het is je reinste oplichting.
Het is geen eten, het is voor een ziekenhuis.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar kunnen 200.000 mensen misschien 2 dagen van vreten en daarna is het weer "de groeten". Nee, dit is veel te schijnheilig en gemaakt om mensen een goed gevoel te geven met kerstmis. 2 dagen later gaat iemand alsnog dood. Pathetic.
http://www.mobilibelle.nl/ringtone/Men2Be/Bigger_than_that.htmquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe heet het (ongetwijfeld afschuwelijke) nummer van die patjakkers, stijlnichten en nagemaakten?
en dan? kom je opgelapt het ziekenhuis uit? en dan?quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:04 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is geen eten, het is voor een ziekenhuis.
In meer of mindere mate een investering dus.
Kan het nummer 'Bigger than that' niet vinden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
http://www.mobilibelle.nl/ringtone/Men2Be/Bigger_than_that.htm![]()
![]()
Ik hou wel van een stukje beinvloedingquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die fakking boysband staat op nummer 1, omdat er platenbonzen grote partijen hebben ingekocht die niet eens aan de eindgebruiker zijn verkocht.
Kan je weer productief zijn. Lijkt me logischquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
en dan? kom je opgelapt het ziekenhuis uit? en dan?
Dat weet ik toch.quote:
om de wapens weer op te nemen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kan je weer productief zijn. Lijkt me logisch![]()
Ooit van het programmaatje 'Elisa' gehoord? Dat stamt nog uit de jaren 60 en was een van de eerste stapjes naar artificiele intelligentie. Het programmaatje was zo gebouwd dat het op elke vraag een antwoord middels een wedervraag kon geven. Volgens mij hebben ze gewoon het feminisme van toen als voorbeeld genomen..quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Verzet je tegen de dehumanisering, Harry! Ik ben geen object of machine!
De C-64 had ook zo'n programma..... doctor psy.....quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:14 schreef Harry_Sack het volgende:
Ooit van het programmaatje 'Elisa' gehoord? Dat stamt nog uit de jaren 60 en was een van de eerste stapjes naar artificiele intelligentie. Het programmaatje was zo gebouwd dat het op elke vraag een antwoord middels een wedervraag kon geven. Volgens mij hebben ze gewoon het feminisme van toen als voorbeeld genomen..
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
om de wapens weer op te nemen?
het zal hetzelfde wel zijn, het is heel simpel, je neemt een array van steekwoorden waar je een vraag mee kunt beginnen, past een grammaticale regel toe dat er voor zorgt dat je het woord uit die array kunt combineren met het onderwerp van de vraag en je hebt een discussie met een computer die niet begrijpt waar je het over hebt, maar dat wel antwoord geeftquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De C-64 had ook zo'n programma..... doctor psy.....
Dat waren de prognoses niet, maar ze hebben geluk.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als het 1.000.000 euro opbrengt, en dit zijn de prognoses, dan zijn de kosten te verwaarlozen.
Oh nee je hebt het journaal gemist, wat trouwens elk uur hetzelfde is,....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |