Bron?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:33 schreef Sidekick het volgende:
12% van de mensen die nu zeggen op Wilders te stemmen, zou het liefste Bos of Cohen als komende premier zien.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:33 schreef Sidekick het volgende:
12% van de mensen die nu zeggen op Wilders te stemmen, zou het liefste Bos of Cohen als komende premier zien.
Dat is waar hoe durf ik te twijffelen aan berichten afkomstig van msn comunitiesquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent geconditioneerd.
Het tweede deel van je onderschrift heeft overigens bij uitnemendheid betrekking op zulke denkertjes.
dag schatje.quote:
Luck.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:51 schreef George-Butters het volgende:Ik ga me overgeven aan de grillen van de kerstman en mijn familie.
Wish me luck.
man, je weet niet waar je aan begintquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:51 schreef George-Butters het volgende:Ik ga me overgeven aan de grillen van de kerstman en mijn familie.
Wish me luck.
Heiden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:07 schreef Dildo het volgende:
Morgen is het weer zover.
Dan vieren we de geboorte van de profeet Isa
quote:
http://www.reuters.com/newsArticle.jhtml?type=oddlyEnoughNews&storyID=7176536quote:Give a Goat for Christmas
LONDON (Reuters) - Looking for a last minute Christmas gift? Think goat!
You will pay 24 pounds ($46) for a goat or 10 pounds for a brood of chickens, tell a friend or relative that this is their Christmas present, and it will be sent to a Third World family to provide milk, meat, manure and offspring for trade.
People have bought 31,000 goats and 500,000 chickens under the scheme set up by the international aid agency Oxfam, not to mention 650,000 tree seedlings to provide wood and shade and prevent soil erosion. Other aid agencies have similar projects.
"Not only do people like the idea of giving something so unusual at Christmas, but you can also see how a goat, chicken, bike or midwife will make a difference to a person struggling against poverty," Oxfam manager Douglas Graham said.
waarom herhaal je deze stelling zonder bron?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:30 schreef Sidekick het volgende:
12% van de mensen die nu zeggen op Wilders te gaan stemmen wil Bos of Cohen als premier.
Gek, een vriend van me kon vorige zomer zonder problemen zijn bruid uit Marokko halen.quote:
Als je naar de url kijkt stat het onder "show"quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Erg om een persoonlijk verhaal van een medewerker als "nieuws" te gaan brengen
op de site staat die onder binnenlands nieuwsquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:38 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als je naar de url kijkt stat het onder "show"
Had ik het al gemeld?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
waarom herhaal je deze stelling zonder bron?![]()
Shownieuws!quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
op de site staat die onder binnenlands nieuws![]()
Dat viel me ook al op.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Erg om een persoonlijk verhaal van een medewerker als "nieuws" te gaan brengen
Blergh, het centrum van Eindhoven barste vanmiddag van mensen met meer dan 3 boodschappentassenquote:
Ik kijk gewoon even naar tv met de kindertjes van Darfur erop.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Blergh, het centrum van Eindhoven barste vanmiddag van mensen met meer dan 3 boodschappentassen. Kopenkopenkopenkopen.
Blijkbaar betaald planet te weinig om die bruid te kunnen veroorlovenquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op.![]()
![]()
![]()
Mensen kunnen erg naief zijn.
Ach, wat siiiiiiiiiiiiiielig.....quote:
Zolang scheiden te gemakkelijk gaat, is het een juridisch lek.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Blijkbaar betaald planet te weinig om die bruid te kunnen veroorloven![]()
Azijnpisserquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:57 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/49588#1769710
Wat is dit nou weer voor achterlijke moderatie? Het is toch de waarheid?
Poll: Ontwikkelingshulp stimuleert de bevolkingsgroei in 3e wereldWaar. Niet waar.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Is het feit dat het een druppel op een gloeiende plaat is een reden om het niet te doen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is een druppel op de gloeiende plaat, verder een eigengeilaktie van die dj's. Stelletje hypocrieten.
quote:
Ja, ivm de opstartkosten.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Is het feit dat het een druppel op een gloeiende plaat is een reden om het niet te doen?
Het is natuurlijk erg makkelijk afzeiken.
![]()
Het is natuurlijk makkelijk regeren achter je toetsenbord.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:14 schreef Monidique het volgende:
Ik geloof dat pberends de mensen van nu eigenlijk wil laten verhongeren, zodat de volgende generatie het mogelijk beter heeft. Afrikanen als statistieken, zeg maar, en dat is heel makkelijk.
Tienduizenden euro's, plus nog veel gezeik omdat ze op tv gingen uitzenden. Heb heel wat journaals moeten missen trouwensquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoe hoog zijn de kosten dan?
Dat gebeurt in de natuur ook. Je kan de huidige beter laten verhongeren, ipv ze eten te geven, hun meer kinderen maken (geboortecijfer is ultrahoog daar) en zo meer monden gevoedt moeten worden zonder dat daar eten structureel beschikbaar voor is.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:14 schreef Monidique het volgende:
Ik geloof dat pberends de mensen van nu eigenlijk wil laten verhongeren, zodat de volgende generatie het mogelijk beter heeft. Afrikanen als statistieken, zeg maar, en dat is heel makkelijk.
Het is geen structurele oplossing en het houdt het mechanisme in stand. Misschien nog wel veel erger.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Is het feit dat het een druppel op een gloeiende plaat is een reden om het niet te doen?
Het is natuurlijk erg makkelijk afzeiken.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |