Ik kijk gewoon even naar tv met de kindertjes van Darfur erop.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Blergh, het centrum van Eindhoven barste vanmiddag van mensen met meer dan 3 boodschappentassen. Kopenkopenkopenkopen.
Blijkbaar betaald planet te weinig om die bruid te kunnen veroorlovenquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op.![]()
![]()
![]()
Mensen kunnen erg naief zijn.
Ach, wat siiiiiiiiiiiiiielig.....quote:
Zolang scheiden te gemakkelijk gaat, is het een juridisch lek.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Blijkbaar betaald planet te weinig om die bruid te kunnen veroorloven![]()
Azijnpisserquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:57 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/49588#1769710
Wat is dit nou weer voor achterlijke moderatie? Het is toch de waarheid?
Poll: Ontwikkelingshulp stimuleert de bevolkingsgroei in 3e wereldWaar. Niet waar.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Is het feit dat het een druppel op een gloeiende plaat is een reden om het niet te doen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is een druppel op de gloeiende plaat, verder een eigengeilaktie van die dj's. Stelletje hypocrieten.
quote:
Ja, ivm de opstartkosten.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Is het feit dat het een druppel op een gloeiende plaat is een reden om het niet te doen?
Het is natuurlijk erg makkelijk afzeiken.
![]()
Het is natuurlijk makkelijk regeren achter je toetsenbord.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:14 schreef Monidique het volgende:
Ik geloof dat pberends de mensen van nu eigenlijk wil laten verhongeren, zodat de volgende generatie het mogelijk beter heeft. Afrikanen als statistieken, zeg maar, en dat is heel makkelijk.
Tienduizenden euro's, plus nog veel gezeik omdat ze op tv gingen uitzenden. Heb heel wat journaals moeten missen trouwensquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoe hoog zijn de kosten dan?
Dat gebeurt in de natuur ook. Je kan de huidige beter laten verhongeren, ipv ze eten te geven, hun meer kinderen maken (geboortecijfer is ultrahoog daar) en zo meer monden gevoedt moeten worden zonder dat daar eten structureel beschikbaar voor is.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:14 schreef Monidique het volgende:
Ik geloof dat pberends de mensen van nu eigenlijk wil laten verhongeren, zodat de volgende generatie het mogelijk beter heeft. Afrikanen als statistieken, zeg maar, en dat is heel makkelijk.
Het is geen structurele oplossing en het houdt het mechanisme in stand. Misschien nog wel veel erger.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Is het feit dat het een druppel op een gloeiende plaat is een reden om het niet te doen?
Het is natuurlijk erg makkelijk afzeiken.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |