Nee, waarom? Fok is toch vrij leesbaar? Het zal alleen erg op verkeer gaan pieken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:44 schreef George-Butters het volgende:
Is het illegaal alles te downloaden?
Mijn pc heeft een paar dagen niets te doenquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, waarom? Fok is toch vrij leesbaar? Het zal alleen erg op verkeer gaan pieken.
je kan natuurlijk een restrictie op alleen POL maken.
Zoals dit?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:37 schreef Johan_de_With het volgende:
In plaats van ´´Waar is Waldo?`´, moet ik steeds vaker ´´Waar zit je verstand´´ met de leden van het forum spelen.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:41 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
zo vreemd is dat niet hoor, dat heeft namelijk 2 % van de bevolking en dat is voor nederland toch al zeker zo'n 300.000 man..
het probleem is alleen dat je met je 20 jaar al precies denkt te weten hoe de wereld in elkaar steekt omdat het zo in jouw schoolboeken stond en op tv werd gezegd. geeft niet.. dat dacht ik ook op die leeftijd. en ik scoor nog wel 50% boven het gemiddelde. als men je 20 jaar lang verkeerde informatie voed , trek je dus ook verkeerde conclusies. combineer dat met enorme eigenwijsheid wat een veelvoorkomend symptoom is bij hoge intelligentie, dan kan dat resulteren in een hardnekkige volharding in uitspraken waarvan je pas jaren later inziet hoe stom ze waren...
begin dus met accepteren dat je geconditioneerd bent, zoek uit hoe en waarom en bekijk de geschiedenis eens van de andere kant..
tip : lees noam chomsky's "The Spectacular Achievements Of Propaganda" makkelijk te vinden via p2p progz als emule.
je hebt nog een lange weg te gaan en tot die tijd zou je er verstandig aan doen om je huidige mening niet met al teveel bravoure te ventileren, want er zijn menig doorgewinterde "truthseekers" die je genadeloos om de oren gaan slaan met feiten.
Allereerst kun je zo topics als 1 geheel downloaden. Daarna de messages in de code verwerken en opslaan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mijn pc heeft een paar dagen niets te doen![]()
Kom maar op
Wat betreft zijn taalfouten zou ik het woord ´´bovengemiddeld´´ wel in de mond nemen, ja. Maar ja, wat wil je ook van iemand die denkt dat Roosevelt een Jood was en het als kwalijk beschouwt dat hij nooit vrede met Hitler heeft gesloten, die heeft het te druk met ´´tegendraads´´ te zijn om nog acht te slaan op d en t.quote:
Precies, dat gaat fok pegels kosten met zoveel verkeer.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:52 schreef Monidique het volgende:
x = 1 ... 651698
http://forum.fok.nl/topic/x/1/301
Ooohhww eitje koekje appeltjequote:Op vrijdag 24 december 2004 13:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Allereerst kun je zo topics als 1 geheel downloaden. Daarna de messages in de code verwerken en opslaan.
Nu ik er zo over nadenk is het onbegrijpelijk dat fok het toestaat om 1 topic als geheel te downloaden. Dat is onnodig veel verkeer en heeft invloed op de totale performance.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:55 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ooohhww eitje koekje appeltje![]()
Waarom is GoT zoveel keer sneller dan Fok?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu ik er zo over nadenk is het onbegrijpelijk dat fok het toestaat om 1 topic als geheel te downloaden. Dat is onnodig veel verkeer en heeft invloed op de totale performance.
Omdat het God is?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waarom is GoT zoveel keer sneller dan Fok?
Het topic wordt er wel steeds leuker op in dat topicquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat betreft zijn taalfouten zou ik het woord ´´bovengemiddeld´´ wel in de mond nemen, ja. Maar ja, wat wil je ook van iemand die denkt dat Roosevelt een Jood was en het als kwalijk beschouwt dat hij nooit vrede met Hitler heeft gesloten, die heeft het te druk met ´´tegendraads´´ te zijn om nog acht te slaan op d en t.
Omdat daar alle goede systeembeheerders zitten, hier zitten alleen de fuhrertjesquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waarom is GoT zoveel keer sneller dan Fok?
Jij bent geconditioneerd.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het topic wordt er wel steeds leuker op in dat topic
Dat is overigens niet de oudste post. Die numering van topics was aan het begin erg wazig.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
/me functie werkt hier nu ook.Found!
Jij hebt toch informatica gedaan? Heb je je diensten al eens aangeboden aan fok?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat is overigens niet de oudste post. Die numering van topics was aan het begin erg wazig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |