quote:De CRX zoals ie gekocht is:
Na een tijdje (half jaar ongeveer) wilden we toch wel wat aan de CRX verbouwen.
Eenmaal rondgekeken wisten we gewoon dat hij een redelijk grote make-over zou krijgen!
Maar eerst moest hij door de keuring heen!
Er waren niet veel dingen mis behalve 1tje dan.
De dorpels waren helemaal verrot en er zaten grote gaten in. Dit is toen gemaakt door een kennis bij mij in de straat. Er zitten nu 'nieuwe' dorpels in en hij is uiteraard hierna goedgekeurd
Het verbouwen kon beginnen!
Eerst moest het roest worden weggewerkt:
Hier hebben we een tijdje mee rond gereden
Toen kwamen de booskijkers
Aangezien de voorbumper en de sideskirts onderweg waren hadden we al een afspraak gemaakt bij een spuiter (dom achteraf)
Want tja.. de voorbumper en sideskirts pasten voor geen meter.
De voorbumper was 4-5 cm te breed en de sideskirts was bij de een te lang en bij de een te kort en de deuren gingen niet meer open.
De spuiter zei dat we later nog wel een keer terug mochten komen om de rest te laten spuiten.
De auto werd parelmoer zwart met een paars tintje erin (dus zwart in het donker en paars in fel licht)
Toen hebben we ook meteen de raamband erop laten plakken bij Spider-design.
En nadat de auto was overgespoten hebben we een paar mensen van CCH gevraagd of ze ons niet wilden helpen met de sideskirts en voorbumper.
De voorbumper kregen ze er wel op maar er zit wel een spanning op waardoor het kan gaan scheuren.
De sideskirts gingen ze niet eens aan beginnen want dat was 3x niks.
We hebben tussendoor ook een nieuwe chip gekocht waarbij je de ecu kan aflezen op je laptop. Dus je sluit je laptop dan aan op de auto.
Maarja, de sideskirts..
Iemand op het CCH forum bood ons aan om ze passend te maken.
Dus wij naar België toe de skirts brengen.
En we kregen ze terug, maar ze pasten nog steeds niet (weg 100 euro)
Hij bood nog wel aan om ze nog een keer te maken (want ze passen wel op zijn crx, maar niet op dei van ons! raar!)
Maar wij hadden geen zin om wéér naar België te rijden...
Het onderwerp sideskirts lag dus even stil..
Wij wilden eigenlijk ook een swap doen omdat deze motor nogal olie verbruikte.
Er ligt dus ook een ander blok klaar, een a9.
Meteen hebben we er leren VTEC stoelen bij gekocht waarvan 1 er niet helemaal goed meer uitzag, maar die is inmiddels alweer gemaakt
Op een gegeven moment zagen we dat de raamband los begon te laten, dus hebben we bij spider design een nieuwe gekregen.
Wij met de CRX er naar toe..
En op de terug weg... tja.. botsing
We zaten in een soort file die net op gang aan het komen was en achter ons zat een Opel astra al de hele tijd te bumperkleven en dergelijke.
En ineens begonnen ze voor ons te remmen.
Dus wij volop de rem achter ons volop de rem, maar achter ons was de Opel te laat en knalde bovenop ons.
Hij had een deukje in zijn nummerplaat en wij hadden een flinke deuk in de auto.
De auto is een stuk in elkaar geschoten en is dus krom.
Op deze foto kan je ook zien dat de naad ineens kleiner is:
En ook de achterkant zit flink in elkaar. De bumper is kapot, 1 achterlicht is kapot, er zit een deuk in de zijkant van de auto, de uitlaat is ongelofelijk scheef en de achterkant is helemaal naar binnen gevouwen.
Op de foto ziet het er niet eens zo erg uit als dat je het zonder bumper hebt gezien.
Momenteel staat hij dus bij de schadehersteller en wordt alles weer gemaakt.
Zelfs meer dan dat eigenlijk de bedoeling was.
De sideskirts worden namelijk passend gemaakt en alles wordt opnieuw gespoten (behalve het dak) omdat de schadehersteller dit het makkelijkst vond
Als het goed is hebben we hem zaterdagmorgen terug! Ik kan niet wachten!
En ik hou jullie op de hoogte Hij is allaaaanggg weer terug!
Er zitten trouwens dezelfde velgen op alleen dan 17" (geruild)
De rex toen ie terug kwam van de schadehersteller
Photoshoot door mezelf![]()
Velgen in een ander kleurtje:![]()
Ook inmiddels stroom in de auto (220 volt) maar dat gaat er waarschijnlijk weer uit of het wordt verplaatst
Inmiddels gekocht en ook binnen:
De Synergy DVDRD
Systeem: DVD speler ook geschikt voor het afspelen van audio CD | MP3 CD | VCD.
DVD: Regiocode 1-6, DVD 6x Audio ouput RCA stereo | 2x video in (waarvan 1x aan voorzijde) | 2x video out.
Afm. : 1 DIN 178/52/226
Kan horizontaal en verticaal gemonteert worden
Wordt geleverd met afstandbediening.
http://www.sony.nl/ShowProduct.do?site=odw_nl_NL&category=ICA+CD+Tuners&product=CDX-F7500
CDX-F7500
High-end Radio/CD speler met FL displaytechnologie, neerklapbaar frontpaneel met aluminium afwerking, een Aux input voor externe audiobronnen, MP3 playback met BBE-MP functie, een 7-bands equalizer en een bijgeleverde infrarood afstandsbediening.
Als ik er niet bij ben wel ja.quote:chiren - donderdag 23 december 2004 @ 23:49
Wordt er nou ook MOH muziek in die auto gedraaid?
Zo nee, geef die band dan maar aan mij, want ik draai het wel
quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:35 schreef pwnd het volgende:
Wanneer ga je es met je bikini aan op de foto? (liggend op de motorkap ofzo)![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:11 schreef BazzoS het volgende:
[..]Ja ijsmeis, regel eens wat van die foto's
![]()
Nee ik heb ze ook in blackchrome, maar volgens mij zijn deze bronsquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:06 schreef jp84 het volgende:
heeeeey blackchrome TSW venoms
ik d8 dat ik de enige was: ( : (
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:37 schreef Ingrate het volgende:
heet jij sjonnie ?
wel mooi stratemakers ferrari
Uit deeltje 1:quote:
quote:Graag geen posts zoals "Johnny-bak", want daar zit ik niet echt op te wachten en ik vind het ook nergens op slaan en heb ook geen zin in discussies!
Ga daar maar voor naar het forum van CRX Club Holland
Thanksquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:21 schreef Kluupkluup het volgende:
Mooie CRX hoor..
Ben zelf alleen nooit zo weg van booskijkers
quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:20 schreef SimtekF1 het volgende:
Zonde dat jullie zoveel geld stoppen in een CRX, maar iedereen zijn hobby.
Succes er mee verder.
de auto is niet van haar, ze pimpt er alleen maar meequote:Op zaterdag 25 december 2004 13:18 schreef Marty26 het volgende:
Mijn auto zou het nooit wordenik ben meer van de italiaanse autoś
Maar kan niks anders als Respect hebben voor de TS !! super leuk verhaal om telezen en ook leuk om te zien wat er van gemaakt is. Vind hem erg mooi gewordenen hoop dat er niet weer iemand achterop knalt voor jullie.
Fijne kerst dagen
Oh ja dat klopt dat ding is van haar vriend. Elke gezonde nette vriendin zou het uitmaken als je met zo'n kermisding zou komen aanrollen en zij gaat ermee pimpen. Maar ieder zijn eigen keus en niks ten nadele van de TS want het is tenslotte kerstmisquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:35 schreef Pumatje het volgende:
[..]
de auto is niet van haar, ze pimpt er alleen maar mee
We konden ze er ook afhalen ja.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:22 schreef _Arthur het volgende:
Lijkt me handig om de volgende keer de banden van je velgen te halen voor het spuiten...
Timmetjuh. leest en post mee hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:35 schreef Pumatje het volgende:
[..]
de auto is niet van haar, ze pimpt er alleen maar mee
Je, 'even' tussen de brunch en het dinerquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:23 schreef Pumatje het volgende:
ga weg, ik vind de velgen een goede keuze.
lolquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je, 'even' tussen de brunch en het diner
Ik vind de traanplaten wel mooi staan en het zijn tenminste ook échtequote:Op zondag 26 december 2004 19:31 schreef Pumatje het volgende:
andere sideskirts misschien nog?:)
en traanplaat moet een mooi matje wordenstaat zo pauper bij dit mooie crxje
Ja ?quote:Op maandag 27 december 2004 15:26 schreef HeLLuM het volgende:
De CRX is een wannabe sportauto.
Leuk om te zien hoeveel geld en tijd jullie erin gestoken hebben, maar in het vervolg zou ik een écht auto kiezen, als ik jullie was.
Sneller dan BMW 320i coupe (E36)/Megane 1.6i 16v/Calibra 16v/Golf GTi 16v...quote:Op maandag 27 december 2004 15:51 schreef seto het volgende:
Een crx snel?
Ja?quote:Op maandag 27 december 2004 15:48 schreef yup het volgende:
[..]
Ja ?
De CRX heeft tenminste een 130 pk 1.6i 16v... itt tot die crap motoren die ze bijv. in de Renault Megane coupe gooien, DAT IS PAS een wannabee sportwagen... En zo kan ik er genoeg op noemen.
Ik ben geen Jap-fapper, en ook geen Europees model hater, maar wat je zegt is BS.
De CRX is een kleine goedmoedige, scherp sturende en lichte sportwagen, die ook nog eens erg snel is...
Clown dus imago is alles?quote:Op maandag 27 december 2004 16:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja?
Er zijn zoveel fijne snelle auto's. De CRX heeft gewoon een mega fout imago, daardoor willen veel mensen er niet in gezien worden. Al was het een V-tec dan zou ik er nog niet graag eigenaar van zijn. Al zou ik gedwongen worden om er een te bezitten hou hem dan origineel. Maar ga er niet zo'n kermisbak van maken met afschuwelijke spoilers en meest afgezaagde velgen ooit.
Who caresquote:Er zijn personen die vinden dat een Golf 3 150 PK TDi snel is, zo een CRX met de juiste bestuurder flamt dat ding naar hel.
Mensen die in een nieuwe ferrari of porsche rijden vind ik niet te vergelijken met die sjakie's in hun uigebouwde CRX. Als jij dat wel vind dan is dat jou mening.quote:Op maandag 27 december 2004 16:20 schreef yup het volgende:
[..]
Clown dus imago is alles?
Dan hoef ik Porsches en Ferrari's ook niet. Rijden ook maar poetsende mongolen in, ook al kunnen sjonnies niet rijden ze doen wel waar een CRX voor gemaakt is, itt rijke balletjes die willen patsen met hun Ferrari en Porsche tegen rijke sletjes...
Als een CRX sneller is dan een 150 pk Tee dee i dan is een 150 ps TDi ook dus traag he? Jammer dat het ding 80% van het Nederlandse verkeer uit de weg flamt...quote:Op maandag 27 december 2004 16:23 schreef seto het volgende:
Een CRX is gemaakt om snel te rijden?
Haha, ok.
[..]
Who cares![]()
Nogmaals als je een snelle auto wil is er zoveel keus. Lijkt me sowieso niet dat je dan een diesel gaat kopen. Maar jij maakt graag vreemde vergelijkingen. Er is genoeg te koop wat veel sneller is. I.P.V. al het geld te steken in die lelijke uitbouw had ie allang een snellere auto kunnen kopen die wel stijl heeft.quote:Op maandag 27 december 2004 16:28 schreef yup het volgende:
[..]
Als een CRX sneller is dan een 150 pk Tee dee i dan is een 150 ps TDi ook dus traag he? Jammer dat het ding 80% van het Nederlandse verkeer uit de weg flamt...
Ok ik zal niet gaan zeggen dat een CRX sloom is. Vooral de V-tec is rap.quote:Op maandag 27 december 2004 16:36 schreef yup het volgende:
Halfgedraaide iemand zei hier dat een CRX niet snel was.
Daar had ik het tegen.
Ik hoef helemaal geen CRX maar die dingen flammen als de tering (wat wil je met 130 pk en 900 kilo)...
Als je terug leest zie je dat jij degene bent die een CRX vergelijkt met ferarri's en porsches.quote:Op maandag 27 december 2004 16:41 schreef yup het volgende:
Je moet hem niet vergelijken met een Ferrari 355 natuurlijk...
Een vlammende 16 seconden over 400mquote:Op maandag 27 december 2004 16:36 schreef yup het volgende:
Halfgedraaide iemand zei hier dat een CRX niet snel was.
Daar had ik het tegen.
Ik hoef helemaal geen CRX maar die dingen flammen als de tering (wat wil je met 130 pk en 900 kilo)...
precies, je vervult deze taak btw perfect in elk topic waar je post ,quote:Op maandag 27 december 2004 17:04 schreef seto het volgende:
[..]
Een vlammende 16 seconden over 400m
Maarja ik houd op met topic vervuilen
nog gefrustreerd over je nieuwjaars topicje?quote:Op maandag 27 december 2004 18:29 schreef Pumatje het volgende:
[..]
precies, je vervult deze taak btw perfect in elk topic waar je post ,
shoe, shoe!
nee je bent gewoon een aarsquote:Op maandag 27 december 2004 18:41 schreef seto het volgende:
[..]
nog gefrustreerd over je nieuwjaars topicje?
guttegut
Nuff said meid!quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
Gaap, hier maar even een reactie van mij.
Niet iedereen kan meteen beginnen met een 'echte sportwagen'.
Kijk maar wat voor een mensen in porsche's/ferrari's rijden, dat zijn vaak oudere mensen of jonkies die papa's auto hebben geleend.
En zoals al vaker wordt gezegd, smaken verschillen.
Wij vinden nou eenmaal een crxje leuk en wij geven geen fuck om het imago ervan.
Ik zie ook vaak zat oma's en zelfs een buurvrouw van mij in een crx rijden.
Dat wij hem ombouwen wil niet meteen betekenen dat we sjonnies of whatever zijn.
Wij vinden dat nou eenmaal mooi en laten dat graag zien.
Dus aub houd een keer op met sjonnie dit, slecht imago dat, ik zou nooit een crx kopen, ladieda.
Like, who gives a shit.
Je mening geven over de auto mag, de rest erom heen, laat dat maar achterwege..
Idd, gaat goed, zie mijn topic maar, ik heb dan wel 'n andere kleur dan ijsmeis... Maar ik heb haar en haar vaders advies opgevolgd..quote:@ Akra,
Het spuiten gaat goed (ask t0n, die heeft het een paar dagen terug op dezelfde manier gedaan)
Zorg dus alleen voor goede lak, en raak de stoepranden niet meer, anders krijg je deuken met daarin de originele kleur.
Euhm, goeie vraag.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:28 schreef aKra het volgende:
Welke lak moet ik gaan usen dan, en waar is dit te krijgen bijv.?
Mwah, de CRX heeft wel een sjonnie-imago.quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:13 schreef SRD_Don het volgende:
hmmm... imago bullshit... is gewoon status...
je wilt niet in een CRX rijden omdat je wilt laten zien dat je beter bent dan de "gewone" mensen. Deze gozer rijd in een CRX omdat het hem niet boeit wat andere mensen van hem denken en hij het een mooie auto vind...
Klopt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:10 schreef TheOneAndOnly het volgende:
en ik wil niet in een crx rondrijden omdat ze niks kunnen hebben, zie ook in het begin van dit topic,
astra heeft alleen nummerplaat krom en crx heeft halve auto kapot
Morgenquote:
Dus jij vindt de CRX over tien jaar ofzo pas mooi.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:33 schreef pimpin het volgende:
Ik vind het echt helemaal niks. Maar ik houd dan ook meer van klassieke wagens
om alles terug te lezen heb ik geen tijd voor enzo, maar wat is het verhaal van de oude radio bekabeling dan? Heb je nu een nieuwe radio, en hoe kan alles beter klinken en harder door andere kabelsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:45 schreef ijsmeis het volgende:
Tim en ik zijn net trouwens bezig geweest met de radio inbouwen met gewoon dezelfde kabels.
Maar het geluid is nu al 2x beter en 2x zo hard.. Terwijl het eerst al behoorlijk hard en mooi klonk (vond ik en Tim ook)
Dus we zijn benieuwd hoe het straks klinkt met de nieuwe kabels die ook anders komen te liggen enzo..
We gaan zo weer even verder.
Er zat een piep inquote:Op maandag 3 januari 2005 18:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
om alles terug te lezen heb ik geen tijd voor enzo, maar wat is het verhaal van de oude radio bekabeling dan? Heb je nu een nieuwe radio, en hoe kan alles beter klinken en harder door andere kabels.
vertel
Euhm.. laten we het op ongeveer 8000 euro houden.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:46 schreef 907 het volgende:
ik ben wel eens benieuwd hoeveel geld jullie eigenlijk in de auto gepompt hebben?
ik zelf heb dus een renault megane coupe uit eind 99 en die staat ook in de planning om verbouwd te worden, zodra de financiering het reden helemaal uitgezocht heb wat ik allemaal erin wil
Wel jammer dat je het nooit terug krijgt bij eventuele verkoop. Maar ik neem aan dat je dat van te voren al wist.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euhm.. laten we het op ongeveer 8000 euro houden.
Ik vind het alleen (veel) te veel geld voor desbetreffende auto.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:13 schreef 2NutZ het volgende:
DOH
Weten wequote:Op woensdag 5 januari 2005 17:09 schreef M5 het volgende:
[..]
Wel jammer dat je het nooit terug krijgt bij eventuele verkoop. Maar ik neem aan dat je dat van te voren al wist.
Gaat me niet zozeer om het terug verdienen. 8000 euro is gewoon veel maar dan de huidige waarde van de auto in originele staat. Dus bij verkoop zie je dat niet terug, misschien dat de liefhebber er meer voor geeft dan een garage, dat zou kunnen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:17 schreef Riot het volgende:
Iedere investering in een auto is weggegooit geld volgens mij. (muv.Oldtimers)
Ik vind het ook veel geld voor een crx'je daar niet van, maar prop dat geld eens in een willekeurige andere auto en vertel mij eens hoe je dat dan terug verdiendt?
Je hebt idd ook wel gelijk hoor, ik persoonlijk zou het ook niet doen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Gaat me niet zozeer om het terug verdienen. 8000 euro is gewoon veel maar dan de huidige waarde van de auto in originele staat. Dus bij verkoop zie je dat niet terug, misschien dat de liefhebber er meer voor geeft dan een garage, dat zou kunnen.
Als je 8000 euro in een laatste model Toyota Supra steekt (Mark IV of zo?) dan vind ik het geld niet beter besteed van wege het type auto, maar is proportioneel gezien beter.
(Niet dat ik iemand zou verbieden om zijn eigen geld uit geven.)
?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:36 schreef Rosbief het volgende:
Een CRX gaat nog wel, maar een Civic CRX is andere koek![]()
Ik heb altijd gedacht dat dit een CRX is:quote:
U meneer, heeft het helemaal bij het juiste eind.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat dit een CRX is:
[afbeelding]
En dit een Civic CRX
[afbeelding]
Of praat ik weer poep?![]()
Ik zou voor de OEM kap gaan (geen gaten / sleuven) en voor de tweede velg (met de imbussen gelijk gespatiëerd)quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:24 schreef Timmetjuh. het volgende:
Zo, het is wel weer tijd voor een update.
De CRX staat in de garage en staat te wachten op dat ie gelast kan worden.
Ik ben al op zoek naar wat plaatwerk en heb al wat gevonden.
Ook ben ik uitgekeken op de sideskirts, voorbumper en velgen. Dus daar komt wat anders voor in de plaats.
Ook de booskijkers gaan weg aangezien de motorkap plaats gaat maken voor een carbon motorkap en dat geldt ook voor het schuifdakje aangezien die van mij weer begint te roesten.
Nu ben ik nog met ijsmeis aan het 'bekvechten' () over welke het gaat worden, namelijk deze:
[afbeelding]
(mijn keus)
of
[afbeelding]
(ijsmeis' keus)
Wat vinden jullie?
Ook heb ik al een bumper gezien waarvan ik denk 'ja, dat zou hem wel eens kunnen zijn' en dat is deze:
[afbeelding]
Sideskirts weet ik nog niet, ik wil wel een beetje normale zonder tierelantijn zoals ik nu eigenlijk heb.
En qua velgen had ik zoiets in gedachte:
[afbeelding]
[afbeelding]
Aangezien de auto straks toch weer helemaal overnieuw wordt gespoten wil ik daar ook iets anders mee gaan doen. Ik zat te denken aan wit en zwart, de onderkant wit en de bovenkant zwart.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zou voor de OEM kap gaan (geen gaten / sleuven) en voor de tweede velg (met de imbussen gelijk gespatiëerd)
Je kunt ook kleuren carbon krijgen tegenwoordig: hier klikken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
waar zie jij gaten/sleuven?
Op mijn auto zit nu een kleur van Volkswagen. LC4Y is de kleurcode. De kleur lijkt erg veel op die van een VW Golf II Fire&Ice, maar is net iets donkerder. Volgens mij hebben ze deze kleur nooit echt gebruikt..quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:03 schreef Caerbannog het volgende:
Superkleurtje trouwens op de auto!!
Wat ik mij even afvraag; waar hebben ze deze kleur vandaan? Het lijkt sprekend op het zwarte op mijn Volvo. Dat is kleur 323 Dark Grey Metallic. Zit heel veel parelmoer in (90 gram op 500 gram verf).
Dit lijkt wel bijna dezelfde kleur!
In het donker, en als ie net gepoetst is, lijkt ie paars/aubergine, en als ie vies is, of bij normaal weer lijkt ie zwart.![]()
Fotootje van mijn auto, net gespoten, en klaar om afgebouwd te worden
[afbeelding]
Ah ok. fire & ice is ook beetje paarser/blauwer volgens mij.... Of vergis 'k mij hier in?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:06 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Op mijn auto zit nu een kleur van Volkswagen. LC4Y is de kleurcode. De kleur lijkt erg veel op die van een VW Golf II Fire&Ice, maar is net iets donkerder. Volgens mij hebben ze deze kleur nooit echt gebruikt..
Klopt, is iets paarser ja. Daar zie je de kleur al bij wat minder lichtinval. Bij mij moet de zon er al echt goed op schijnen voordat ie echt paars begint te worden..quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:08 schreef Caerbannog het volgende:
[..]
Ah ok. fire & ice is ook beetje paarser/blauwer volgens mij.... Of vergis 'k mij hier in?![]()
Dan kun je net zo goed een gewone kap halenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:44 schreef Jimmeh het volgende:
Carbon moet je gewoon meespuiten ipv mee lopen patsen
Uhh.. gewichtbesparing misschienquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed een gewone kap halen.
Carbon is mooi!
mee eens hoor ... of kleurencarbon (dat het bijna niet te zien is) of meespuitenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Uhh.. gewichtbesparing misschien![]()
Voor de looks is zo'n plaat grijs geweven shizzle nou niet bepaald een verfraaiing.
Ik vind patsen eerlijk gezegd een beetje het verkeerde woordquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
mee eens hoor ... of kleurencarbon (dat het bijna niet te zien is) of meespuiten
maar het is een kwestie van smaak. Ik begrijp het patsen met carbon heel goed maar ik hou meer van de stock-look
Ferrari F430 patst er ook mee, net als vele andere topmerken. Vandaar.
[afbeelding]
Wat is het dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind patsen eerlijk gezegd een beetje het verkeerde woord.
tsja ... eigenlijk heeft ijsmeis gelijk.quote:
Enter: Amuse Carbon R (hopen dat de plaatjes het doen)quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:32 schreef Repeat het volgende:
IMO moet je carbon kopen voor de gewichtsbesparing (dus carbonlook is al hélémaal fout), maar spuit het dan ook, alleen carbon kopen omdat het mooi is
Dat is het namelijk nietZiet er toch niet uit, je hele auto in één kleur, en dan een motorkap helemaal onbewerkt
Ho, wacht even. Het is geen carbonlook hè? We kopen wel een echte natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:32 schreef Repeat het volgende:
IMO moet je carbon kopen voor de gewichtsbesparing (dus carbonlook is al hélémaal fout), maar spuit het dan ook, alleen carbon kopen omdat het mooi is
Dat is het namelijk nietZiet er toch niet uit, je hele auto in één kleur, en dan een motorkap helemaal onbewerkt
Wel mooiquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Enter: Amuse Carbon R (hopen dat de plaatjes het doen)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
niet mooi?
hier is (als ik het goed zie) de hele auto gedaan. Dat is soms wel mooi ja, maar alleen 1 onderdeel vind ik niet tofquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Enter: Amuse Carbon R (hopen dat de plaatjes het doen)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
niet mooi?
Goeie keus!quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:37 schreef ijsmeis het volgende:
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De gaatjes zaten er al in jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goeie keus!
Die gaatjes voor de ruitensproeiers, zaten die er al in? Netjes afgeleverd dan.
Idd zo licht als een veertje, dat is de mijne ook.. welk merk hebben jullie genomen? Ik heb er 1 van VIS Racing..
De rest (Bumper en velgen) komt later of is dat ook al zo goad als rond?
Netjesquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn kap:
http://picserver.org/v/WC4Q721WA55D
Netjes, maare, moet ie niet heel iets naar voren nog?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn kap:
http://picserver.org/v/WC4Q721WA55D
quote:
thanks beide!quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Netjes, maare, moet ie niet heel iets naar voren nog?
D'r zijn verschillende soorten cf-composites. Bij de F1 gebruiken ze een compleet andere methode om het carbon te vervaardigen (de cf stukken zijn superglad zonder dat er een beschermende hars opzit).quote:Op zondag 1 januari 2006 16:02 schreef Repeat het volgende:
Met zo'n carbon ding, als dan iets aantikt springen dan meteen de stukken ervanaf? Ipv zoals een metalen te vervormen?
Ook met een serieuzere aanrijding valt zo'n carbon kap nooit meer te herstellen lijkt me
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:02 schreef Repeat het volgende:
Met zo'n carbon ding, als dan iets aantikt springen dan meteen de stukken ervanaf? Ipv zoals een metalen te vervormen?
Ook met een serieuzere aanrijding valt zo'n carbon kap nooit meer te herstellen lijkt me
Met een hamer + paar andere gereedschappen kom je ver hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 19:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Maar stel je krijgt een aanrijding met een gewone kap, is die niet meer de moeite waard om te laten repareren.
Een andere halen is veel goedkoper. En die moet natuurlijk weer worden gespoten.
Dus wat Googol zegt, qua prijs is het ietsie duurder, maar het valt op zich wel mee.
Dan nog moet ie worden bijgewerkt en worden gespoten.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:52 schreef yup het volgende:
[..]
Met een hamer + paar andere gereedschappen kom je ver hoor
Ja maar een nieuwe kap is een beetje overdreven.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kosten nieuwe cf kap, meestal rond de 300 euro, nieuwe metalen kap en spuiten, reken dan maar zeker een bedrag rond de 600 of meer..
Dan zou ik liever een nieuwe CF kap kopen, en dan voor die overige 300 wat extra's erbij..
nog één voor een ED9?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja maar een nieuwe kap is een beetje overdreven.
Er zijn genoeg 2ehandse!
Tim heeft er sowieso nog 1 á 2 staan.
hhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
Pfoeh, we zullen ze morgen eerst een opzoeken op zolder danquote:Op maandag 2 januari 2006 14:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
hhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmm
interessant (voor het vrouwtje)
Wat zouden ze moeten kosten en in welke staat zijn ze?
Thanksquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:08 schreef Vegnagun het volgende:
Normaal gesproken vindt ik de CRX maar een kutding maar dit ziet er wel erg mooi uit![]()
![]()
heeft TCC 'm niet toevallig hangen? Ik weet dat ze aardig wat op voorraad hebben en het zou toevallig zomaar kunnen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
Jammer, gaat niet door..
Wings west is failliet gegaan en is nu overgenomen. Maar hierdoor is de levertijd minimaal 6 maanden.
En dat kan gewoon niet!
Het ding moet eigenlijk voor de zomer weer rijden.
Misschien.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
heeft TCC 'm niet toevallig hangen? Ik weet dat ze aardig wat op voorraad hebben en het zou toevallig zomaar kunnen.
HE HEquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
veel te rond voor zo'n vierkante auto.
Mwah, zo vierkant is een crx niet. Komt met name door de originele bumpers,want die zijn wel vierkant. En die gaan er dus afquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
veel te rond voor zo'n vierkante auto.
Ach, naar jou luister ik al niet meerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:41 schreef Pumatje het volgende:
[..]
HE HE
eindelijk
nu moet half honda rijdend NL dat nog doorkrijgen
zelf 4th gen zwarte civic 1.6 16v.
Nah er zitten toch wat scherpe hoeken in die hem redelijk vierkant-achtig doen ogen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, zo vierkant is een crx niet. Komt met name door de originele bumpers,want die zijn wel vierkant. En die gaan er dus af.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Suzannjieh het volgende:
he sorry maar jullie zijn stelletje sjonnie's als ik die pics zo zie. Nee dit is geen project, dit is een poging om hem te verneuken he.
Ook al ben ik een vrouw, als het op auto's aankomt, heb ik wel smaak in tegenstelling tot jullie, echt jammer van die honda crx, dat jullie hem gaan ruïneren.
Je bent een vrouw, jij hoort van beetles te houden. Ik snapquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Suzannjieh het volgende:
he sorry maar jullie zijn stelletje sjonnie's als ik die pics zo zie. Nee dit is geen project, dit is een poging om hem te verneuken he.
Ook al ben ik een vrouw, als het op auto's aankomt, heb ik wel smaak in tegenstelling tot jullie, echt jammer van die honda crx, dat jullie hem gaan ruïneren.
Een tijdje terug kon je daar best makkelijk aan komen, geen idee hoe dat nu zitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:51 schreef ForcedInduction het volgende:
Leuk projectje.
Tijd voor turbo als ik het zo zie
Mja, het valt op zich wel mee alhoewel die crx hierboven nog ronder doet ogen aangezien die geen stootstrippen heeft en dergelijke. De deuren zijn gewoon helemaal glad. Dat vind ik wel mooi eigenlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nah er zitten toch wat scherpe hoeken in die hem redelijk vierkant-achtig doen ogen.
Niet een slecht ding, ik houd daar wel van. Mooie stoere hoeken! Heeft mijn supra ook
Maar misschien moet ik hem in het echt zien
kan je toch gewoon halen op de sloop? Uit een volvo/saab ofzoquote:Op zondag 8 januari 2006 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een tijdje terug kon je daar best makkelijk aan komen, geen idee hoe dat nu zit![]()
True Truequote:Op zondag 8 januari 2006 14:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
kan je toch gewoon halen op de sloop? Uit een volvo/saab ofzo
Zei de vrouw met de BrEeZaH slettenbakken naamquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Suzannjieh het volgende:
Ook al ben ik een vrouw, als het op auto's aankomt, heb ik wel smaak in tegenstelling tot jullie, echt jammer van die honda crx, dat jullie hem gaan ruïneren.
Gedraag je een beetje, zeg.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:04 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
Zei de vrouw met de BrEeZaH slettenbakken naam
Wijven zoals jij denken altijd alles beter te weten terwijl ze zelf niets voor elkaar krijgen tenzij ze bij pappie de hand ophouden
Zeker voor turbo's zou ik geen goedkope adresjes nemenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
*schop*!
Gisteren in Apeldoorn even 2 deuren gehaald van een vtec waar de electrische ramen fatsoenlijk in zitten (nu hebben we namelijk een gat in de vtec deurpanelen omdat een ed9 niet dezelfde schakelaars heeft) dus dat wordt weer netjes.
Én! Diegene waarvan we de deuren hebben is helemaal gek van racen (legaal!) en heeft dus veel verstand en connecties qua motoren, turbo's, etcetera.
En nu krijgen we straks een adresje waar je goedkoop turbo's erop kan laten zetten (inclusief de turbo)
En we hebben wel zoiets van "Als we de crx weer gaan ombouwen, dan doen we het ook meteen goed" dus hoogstwaarschijnlijk gaat dat ook door!
Mwah, als hij er goede ervaringen mee heeft geloof ik hem wel op zijn woord.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zeker voor turbo's zou ik geen goedkope adresjes nemenof het moet echt een vriendendienst zijn van een gerenomeerd bedrijf ofzo. Die hoogtoerige Honda-blokjes zijn al niet zo happig op turbo's dus laat het doen door iemand met verstand van Honda's (klinkt suf maar echt een goede tip).
Grappig!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:17 schreef -Muse- het volgende:
Vtec deurpanelen![]()
Heeft ie dan 50pk extra ofwat?![]()
sorry ik kon het niet laten...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Grappig!
Vtec deurpanelen zijn van leer. Leer is mooier dan stof. Vandáár die deurpanelen..
filmpje?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:26 schreef -Muse- het volgende:
[..]
sorry ik kon het niet laten...
had net het filmpje gezien van "V-Tek", heb me kapot gelachen![]()
en wat doe jij met je geld?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die auto![]()
Al dat geld uitgeven aan een oude sjonniebak.Ja we kunnen het niet vaak genoeg zeggen. Heerlijk die wansmaak.
![]()
Iets leuk vinden is geen excuus om johnny gedrag te vertonen, dacht ik zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:46 schreef Aarde het volgende:
[..]
en wat doe jij met je geld?
als zij dat nou leuk vinden ...![]()
grow up ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:52 schreef t0y het volgende:
[..]
Iets leuk vinden is geen excuus om johnny gedrag te vertonen, dacht ik zo.
Dan mag je er toch nog wel smakelijk om lachen? Nogal komisch dat dit soort volk bestaat. Ik moet ook lachen om mensen die hun geld in de openhaard flikkeren? Als zij dat nou leuk vinden..........quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:46 schreef Aarde het volgende:
[..]
en wat doe jij met je geld?
als zij dat nou leuk vinden ...![]()
ach het is een hobby... dat jij zo om andermans 'ding' moet lachen is wel sneuquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dan mag je er toch nog wel smakelijk om lachen? Nogal komisch dat dit soort volk bestaat. Ik moet ook lachen om mensen die hun geld in de openhaard flikkeren? Als zij dat nou leuk vinden..........
Ik lach altijd het hardst om mensen die anderen in hokjes douwen. Het zijn vaak die mensen die zelf in de kleinste hokjes zitten en het minst vrij zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dan mag je er toch nog wel smakelijk om lachen? Nogal komisch dat dit soort volk bestaat. Ik moet ook lachen om mensen die hun geld in de openhaard flikkeren? Als zij dat nou leuk vinden..........
volgens mij zegt deze reactie meer over jezelf dan over degene waar je op reargeertquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die auto![]()
Al dat geld uitgeven aan een oude sjonniebak.Ja we kunnen het niet vaak genoeg zeggen. Heerlijk die wansmaak.
![]()
Het zegt idd over mij dat ik graag lach. Lachen is gezond.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:53 schreef Pumatje het volgende:
[..]
volgens mij zegt deze reactie meer over jezelf dan over degene waar je op reargeert![]()
Ik heb ook schijt aan dit soort auto's maar ik pomp m'n geld in karting wat ook veel mensen niet boeit...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Het zegt idd over mij dat ik graag lach. Lachen is gezond.![]()
En zo'n achterlijk project daar kan ik hartelijk om lachen. Als zij de keuze maken om een CRX zo achterlijk uit te bouwen dan moeten zij rekening houden met het feit dat erg veel mensen daar heel hard om moeten lachen. Er is bijna niemand die dit mooi vind. Als jij zo wil opvallen in het verkeer dan moet je daar rekening mee houden.
Nogmaals die auto![]()
Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik open toch geen topics waar ik zonodig over mijn hobby's wil lullen en waar ik mijn geld aan uit geef? TS wel dus dan mag je verwachten dat mensen daarover een mening hebben. Duidelijk?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb ook schijt aan dit soort auto's maar ik pomp m'n geld in karting wat ook veel mensen niet boeit...
Laat hun lekker geld steken in die auto als ze dat leuk vinden
Wat zijn jouw hobby's en waar geef jij je geld aan uit?
het zal de ts niet ontgaan zijn ( en mij ook niet, rijd zelf civic Ed7 ) dat er een bepaald imago aangekleeft zit maar het getuigt juist van een eigen lijn trekken en scheit aan bijvoorbeeld jou mening erover dat hij het wel doet...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:40 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik open toch geen topics waar ik zonodig over mijn hobby's wil lullen en waar ik mijn geld aan uit geef? TS wel dus dan mag je verwachten dat mensen daarover een mening hebben. Duidelijk?![]()
Wat ik allemaal doe is totaal oftopic. Het gaat om het verkrachten van een Johnny bak en ik reageer daarop.
Die auto![]()
Ik heb een fantastisch levenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
het zal de ts niet ontgaan zijn ( en mij ook niet, rijd zelf civic Ed7 ) dat er een bepaald imago aangekleeft zit maar het getuigt juist van een eigen lijn trekken en scheit aan bijvoorbeeld jou mening erover dat hij het wel doet...![]()
![]()
hops daar word weer over je heen gepist... dat je uberhaupt energie uittrekt voor het typen en reargeren op iets wat je totaal niet boeiend vind, zegt alweer meer over jou dan over de ts![]()
krijg een leven ?![]()
En aan de andere kant weet de TS ook wel dat er mensen zijn die het niet mooi vinden... beetje dom om te denken dat jouw uitgesproken negatieve mening hier enige positieve waarde heeft. En daar gaat het toch om: reageren als het zin heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik heb een fantastisch levenEn ik vind het leuk om te reageren op zo'n kansloze bak. Anders ga ik niet de moeite nemen om te typen of wel?
![]()
En TS moet er rekening mee houden dat niet iedereen zijn crx prachtig vind. Als je alleen positief mag reageren moet je er geen topic over openen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En aan de andere kant weet de TS ook wel dat er mensen zijn die het niet mooi vinden... beetje dom om te denken dat jouw uitgesproken negatieve mening hier enige positieve waarde heeft. En daar gaat het toch om: reageren als het zin heeft.
Open anders eens een topic over één van jouw bezigheden... of durf je niet vanwege enig negatief kritiek? Da's nou precies wat reakties als de jouwe zo overbodig maakt. Provocerend schreeuwen van ver achter de zijlijn. Loop dan een keer gewoon bij een AutoMaxx event naar binnen en ga op iedereen z'n auto kritiek geven, held.
Zoweekend frustraties - 1%
het is sneu dat je het nodig vindt om waar anderen om geven de grond in te boren alleen om een lach te hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik ben heus wel mensen via school of werk tegen gekomen die zo'n "getjoende" auto hebben. En daar heb ik heus wel eens met hen over gesproken. Dat is ook niet moeilijk want die mensen praten nou eenmaal graag over hun auto. Dan zeg ik gewoon dat ik het ontzettend lelijk vind om die bak om te bouwen tot een of andere racewagen. Als je in zo'n opvallende auto rondrijd mag je verwachten dat een hoop mensen het niet mooi vinden. Maar ik heb hierbij mijn mening gegeven en ik zal niet meer reageren
![]()
Ben bang dat je ijsmeis bedoeldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:57 schreef DaYwALKuR het volgende:
http://www.carpcatcher.nl/users/Anne/forum/tim2.jpg
Wie is dat lelijke wijf naast ijsmeis(de betreffende bij-rijdster dus)
vind de auto wel wat hebben, maja zou hem niet willen ruilen, voor een opgeknapte schadebak die schots en scheef (was).
als ie al niet ziet dat er een gozer achter het stuur zitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben bang dat je ijsmeis bedoeld![]()
![]()
Er zit een vent achter het stuur man
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:19 schreef Aarde het volgende:
[..]
als ie al niet ziet dat er een gozer achter het stuur zit
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]misschien denkt hij dat ijsmeis een vent is natuurlijk
Medal of Honor...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:39 schreef t0y het volgende:
Zie ik nu een MOH sticker op de voorruit
OMG
Het is toch echt een masters of hardcore logo, hoe triest is datquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:47 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Medal of Honor...
Maar die Tim is blijkbaar een stampertje...
Jij bent volgens mij echt het type welke zich zijn hele leven lang kapot werkt met al zijn centjes op de bank om er op je 70e achter te komen dat je toch eigenlijk echt niks boeiends gedaan hebt in je leven. Maar wel dromen over de dingen die later had willen doen zeker. Laat ze lekker, spul kost een hoop geld en dat ze dat er aan uitgeven willen moeten ze zelf wetenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik ben heus wel mensen via school of werk tegen gekomen die zo'n "getjoende" auto hebben. En daar heb ik heus wel eens met hen over gesproken. Dat is ook niet moeilijk want die mensen praten nou eenmaal graag over hun auto. Dan zeg ik gewoon dat ik het ontzettend lelijk vind om die bak om te bouwen tot een of andere racewagen. Als je in zo'n opvallende auto rondrijd mag je verwachten dat een hoop mensen het niet mooi vinden. Maar ik heb hierbij mijn mening gegeven en ik zal niet meer reageren
![]()
* ijsmeis wijst.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:24 schreef t0y het volgende:
[..]
Het is toch echt een masters of hardcore logo, hoe triest is dat![]()
We horen het al vaak zat en het kan ons geen reet schelen wat jullie ervan vindenquote:Graag geen posts zoals "Johnny-bak", want daar zit ik niet echt op te wachten en ik vind het ook nergens op slaan en heb ook geen zin in discussies!
Ja we ja. We kiezen alles samen uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:45 schreef Pumatje het volgende:
ze praat wel voor der vent
We gaan dit kopen![]()
Dat dus. Ook al hadden die mensen beter helemaal weg kunnen blijvenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn god, de mensen die het niet leuk vinden mogen vanaf nu af aan optiefen uit dit topic.
Nee ik bras eigenlijk gewoon al mijn geld op zoals elke student doet. Ik zou willen dat ik spaarde. En voor een studentje heb ik aardig wat te besteden per maand. (1200+). Nogmaals het gaat hier niet over mij. Maar schijnbaar mag je niet lacherig reageren als je een of andere lelijke kutbak ziet waar wat tupperware en geld word ingestoken. Daar heb ik toch gelijk in? Jij reageert ook al jankerig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:10 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij echt het type welke zich zijn hele leven lang kapot werkt met al zijn centjes op de bank om er op je 70e achter te komen dat je toch eigenlijk echt niks boeiends gedaan hebt in je leven. Maar wel dromen over de dingen die later had willen doen zeker. Laat ze lekker, spul kost een hoop geld en dat ze dat er aan uitgeven willen moeten ze zelf weten
bwhehehehquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben bang dat je ijsmeis bedoeld![]()
![]()
Er zit een vent achter het stuur man
ff offtopic:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nee ik bras eigenlijk gewoon al mijn geld op zoals elke student doet. Ik zou willen dat ik spaarde. En voor een studentje heb ik aardig wat te besteden per maand. (1200+). Nogmaals het gaat hier niet over mij. Maar schijnbaar mag je niet lacherig reageren als je een of andere lelijke kutbak ziet waar wat tupperware en geld word ingestoken. Daar heb ik toch gelijk in? Jij reageert ook al jankerig.
Ik wens de TS in ieder geval succes. Als hij/zij er enorm veel plezier aan beleefd dan moet die persoon zich absoluut niet storen aan mensen die er om moeten lachen. Maar dat doet hij en zij ook niet las ik. Dus waar maken we ons druk om.![]()
Nee 1 bijbaantje en eenmanszaakje. Maar genoeg over mijquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:45 schreef Jasperaldo het volgende:
[..]
ff offtopic:
1200 euro per maand te besteden, en je bent student?
Netjes
rijke papa ofzo?
Vind ik ook, jij bent niet interessantquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:49 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nee 1 bijbaantje en eenmanszaakje. Maar genoeg over mij![]()
Beter, ik heb ook eenmanszaakje, maar loopt aardig maar niet zo dat ik 1200 euri per maand te besteden hebquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:49 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nee 1 bijbaantje en eenmanszaakje. Maar genoeg over mij![]()
Lekker goed als je 1200 per maand verbrast. Kun je je geld beter in een CRX stoppen... heb je nog wat.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:00 schreef Jasperaldo het volgende:
[..]
Beter, ik heb ook eenmanszaakje, maar loopt aardig maar niet zo dat ik 1200 euri per maand te besteden heb
doe je goed
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lekker goed als je 1200 per maand verbrast. Kun je je geld beter in een CRX stoppen... heb je nog wat.
't Is in elk geval een stuk slimmer...
Hmm, ik ga van de week eens kijken of het klepje meegeplamuurd is (eigenlijk niet op gelet) .quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:25 schreef j0rrit het volgende:
Een Honda CRX is absoluut niet mijn favoriete auto, no offence. Maar ik vind het wel een goede ontwikkeling dat de spoiler eraf gaat.De uitbouw van het achterste spatscherm, ben je niet bang dat je een verschil gaat zien bij het benzine-klepje? Zou eventueel mee geplamuurd kunnen worden zodat het een egaal geheel wordt, met een kleine verdikking op het klepje dus. Just my 2 cents.
Jullie steken er veel werk in.
en wie doet de Obd0 naar Obd1 conversie?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, ik ga van de week eens kijken of het klepje meegeplamuurd is (eigenlijk niet op gelet) .
En anders dus even kijken of er verschil te zien is. Maar de meneer die het allemaal doet is nogal een piet precies, dus ik denk dat het wel meevalt
.
Je auto spuiten zul je nooit zelf kunnen. Behalve als je spuiter bent danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:42 schreef Repeat het volgende:
knutselen aan je auto moet je trouwens zelf doen, je auto wegbrengen en het door anderen laten doen is lame....
Hoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:42 schreef Repeat het volgende:
knutselen aan je auto moet je trouwens zelf doen, je auto wegbrengen en het door anderen laten doen is lame....
met uitzondering van spuiten uiteraard.
Tim gaat het zelf proberen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:21 schreef Pumatje het volgende:
[..]
en wie doet de Obd0 naar Obd1 conversie?
Mja, hij blijft wel zwart, maar nu is het dus zwart met een paarse tint.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:32 schreef Driverrrr het volgende:
Leuk project, word veel geld in gestoken, maar is zeker een leuke hobby.
Ik vind de auto op zich erg mooi worden, maar ik had t persoonlijk wat subtieler aangepakt.
De spoiler die veranderd word is natuurlijk al een hele verbetering, ik vind de zwarte kleur ook erg mooi, maar er komt een andere kleur op... las ik???
De uitlaten zien er mooi uit, maar ik zou ze persoonlijk wel dempen, een mooie brom is okay, maar een 1200 decibel brom niet i.m.h.o.
En nu jullie de auto motorisch gaan tunen word het natuurlijk pas echt interessant
Mooi VTEC blok erin, dat gaat de goede kant op!
B16 ed9 is natuurlijk leuk, maar nu je toch de rex uit elkaar hebt en flink aan het sparen bentquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
De velgen zijn trouwens ook weer bij elkaar gespaard. Dus nu is het sparen voor wat meer vermogen
. En het gaat hoogstwaarschijnlijk toch een vtecblok worden en daarvoor mogen we een hele mooie grote garage lenen met een mooie grote handige put
.
Een b18 kost ook gelijk drie keer zoveel ofzo. Terwijl de winst in prestaties niet eens zo gek veel hoger is volgens mij..quote:Op zondag 19 februari 2006 22:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
B16 ed9 is natuurlijk leuk, maar nu je toch de rex uit elkaar hebt en flink aan het sparen bent
geweest, kan je misschien beter nog even doorsparen en gaan voor een b18 blok. Dán heb je
pas een echt bijzondere (en snelle) rex met een rete-sterk blok wat een goede basis is voor méér
3 x zoveel?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:08 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Een b18 kost ook gelijk drie keer zoveel ofzo. Terwijl de winst in prestaties niet eens zo gek veel hoger is volgens mij..
3000 euro voor een swap valt idd mee tegen 1250quote:Op maandag 20 februari 2006 19:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
3 x zoveel?valt wel mee, toch?
en prestaties zijn gewoon beteris een TypeR blok, he
B16 en B18 zijn niet vergelijkbaar, imoquote:Op maandag 20 februari 2006 19:06 schreef Pumatje het volgende:
[..]
3000 euro voor een swap valt idd mee tegen 1250waar je 160 pk mee krijgt.
jij denkt van zooi erin pleuren en gaan ofzo?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
B16 en B18 zijn niet vergelijkbaar, imo
En ik neem aan dat je met 3000 blok, bak, draadboom en ECU bedoeld
edit: en 160 PK = B16A2 ... kweet niet of je die voor 1250 krijgt als jij 3000 voor een B18 betaalt.
edit2: K20 of H22 is natuurlijk de betere optie
Bull. Een D16 ->B16 swap is in een dag klaar. Niks morphen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
jij denkt van zooi erin pleuren en gaan ofzo?
non vtec en vtec is nogal een verschil behalve de motor.
wil je het netjes doen zul je andere aandrijfassen moeten verkrijgen, zul je het zootje moeten morphen van Obd0 naar Obd1 wat veel moeite kost als je het niet dagelijks doet, of als je het laat doen zo'n 250 euro mee kwijt bent.
Over welke auto heb je het nou? (zo te lezen niet over een crx)quote:WIl het lekker passen heb je een andere motorkap nodig, andere zijschermen, andere koplampen.
Valt best mee..quote:[quote]en een K20 of H22 in een rex, dat is de auto niet waard imo, kost meer dan de auto zelf.. veel meer.
![]()
Mwah, op crx club holland bieden ze de blokjes met alles erbij ook wel voor minder dan 1000 euro aan. En volgens mij valt het qua troep dan wel mee.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
jij denkt van zooi erin pleuren en gaan ofzo?
non vtec en vtec is nogal een verschil behalve de motor.
wil je het netjes doen zul je andere aandrijfassen moeten verkrijgen, zul je het zootje moeten morphen van Obd0 naar Obd1 wat veel moeite kost als je het niet dagelijks doet, of als je het laat doen zo'n 250 euro mee kwijt bent.
WIl het lekker passen heb je een andere motorkap nodig, andere zijschermen, andere koplampen.
daarnaast zei jij.. 3 x zo veel voor een b18 dan voor een b16 swap.
Een complete swap voor een b16 ( ja je hebt die van 1000 euro ) maargoed van de bekende figuren die ik vertrouw en echt niet te veel vragen kosten ze zo 1250, dat is all in.. maar dan zit hij er nog niet in. dus al het bovenstaande niet. En Ijsmeis, als je ziet staan complete swap B16 bedoelen ze daarmee dat het alle benodigde spullen zijn voor een swap, niet dat zij voor je swappen![]()
idd de b16 is 160 pk, ik weet niet precies wat de B18 met zich meebrengt, geloof 180 oid? durf het niet zeker te zeggen.
en een K20 of H22 in een rex, dat is de auto niet waard imo, kost meer dan de auto zelf.. veel meer.
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bull. Een D16 ->B16 swap is in een dag klaar. Niks morphen.
Motorsteun aanpassen, motor/bak/ecu erin en klaar.
Ik had er al 1 gevondenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ga anders op zoek naar een JDM B16 blok.. Die hebben 170pkJDM y0!
Hoi t0n, ik ben t0yquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:15 schreef t0n het volgende:
En je hebt er geen hol aan, B16A2 met goeie mods is 'n hoop fun...
H22 in 'n rex is KUT... dan ga je niets anders dan rechtdoor, blok is 30kg ofzo zwaarder en 'n fucking bult aan koppel daar wordt je ziek van, tevens past je motorkap niet meer dicht.
Gewoon lekker die b16a2 er in, met 'n a1 bak...
OBD0->OBD1 conversie harnass er op, ook klaar. P30 ecu. Onsteking ompinnen..
Gassuh.
--
Ik zie ook dat je evt. Boost wilt gaan draaien...
Als dat zo is, ga dan eerst 't blok builden.... alsjeblieft...
hehe, als we nu ook nog dezelfde usericon zouden hebben kunnen we voor veel verwarring zorgenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:08 schreef t0n het volgende:
Hoi t0y, ik ben t0n, en heb al vaak posts van je gelezen, waarbij ik stond te kijken wie z'n naam dat was... dacht elke keer dat ik 't was.
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bull. Een D16 ->B16 swap is in een dag klaar. Niks morphen.
Motorsteun aanpassen, motor/bak/ecu erin en klaar.
[..]
Bull!
aandrijfassen verschillen, en je moet WEL van obd0 naar obd 1 , maar ik praat natuurlijk tegen een expert, doe jij t toch lekker zonder , succes met je wire harnass
![]()
Over welke auto heb je het nou? (zo te lezen niet over een crx)
ja joh, ik heb er zelf ook geen ofzo he, misschien eens beter kijken ventje voortaan, maar idd de zijschermen, motorkap, koplampen zijn van een v-tec totaal hetzelfde als non vtec
, tuurlijk krijg je er hem zo wel in, alles kan, hier bouwen we hem in een mini , maargoed doe het dan ook netjes en maak hem af
Valt best mee..
H22A5 (190pk)is te vinden vanaf ¤3000
B18C4 (170pk) heb je al voor onder ¤2000
ik weet niet wat jij een crx waard vind makker, ik geen 3000 euro,![]()
enne, succes met je k20 in je crx
B16 is ook wel de verstandige keuze, de 20's is leuk (omdat het kan)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:15 schreef t0n het volgende:
En je hebt er geen hol aan, B16A2 met goeie mods is 'n hoop fun...
H22 in 'n rex is KUT... dan ga je niets anders dan rechtdoor, blok is 30kg ofzo zwaarder en 'n fucking bult aan koppel daar wordt je ziek van, tevens past je motorkap niet meer dicht.
Gewoon lekker die b16a2 er in, met 'n a1 bak...
OBD0->OBD1 conversie harnass er op, ook klaar. P30 ecu. Onsteking ompinnen..
Gassuh.
--
Ik zie ook dat je evt. Boost wilt gaan draaien...
Als dat zo is, ga dan eerst 't blok builden.... alsjeblieft...
Ach, als ze lekker willen patsen met hun 'supersportwagen' (quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:56 schreef D.Rose het volgende:
Ik wou eigenlijk een post plaatsen over dat ik het een lelijke bak vind en dat
iedere verandering behalve zonde van je geld ook nog lachwekkend is, maar ik
geloof niet dat dat gewaardeerd wordt, dus ik doe het maar niet
Upotie?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Rev- het volgende:
eerst honderden tupperware spoilers erop zetten zodat het ding niet meer vooruit te branden is, en vervolgens een motorswap willen doen zodat het weer enigzins snel is.
Typisch sjonnie, die motorswap is waarschijnlijk ook gewoon upotie![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Rev- het volgende:
eerst honderden tupperware spoilers erop zetten zodat het ding niet meer vooruit te branden is, en vervolgens een motorswap willen doen zodat het weer enigzins snel is.
Typisch sjonnie, die motorswap is waarschijnlijk ook gewoon upotie![]()
![]()
![]()
Ach poppedopjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ach, als ze lekker willen patsen met hun 'supersportwagen' () moeten ze dat vooral doen.
En vooral veel geld in steken want dan krijg je meer aanzien en het streelt je ego.![]()
..mompelt iets over aerodynamica...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alsof de sideskirts die er nu opzitten ook zo veel meer wegen dan de originele.
De sideskirts die erop zitten zijn net zo glad als het origineel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef j0rrit het volgende:
[..]
..mompelt iets over aerodynamica...
Het ging over al het Tupperware plastic, niet alleen de sideskirts in het bijzonder. En dat plastic levert wel degelijk extra weerstand op aangezien ze niet uitvoerig getest zijn in een windtunnel. Globaal gezien is al het Halfords-tuning spul ontworpen voor de 'looks', en niet op performance. En daar komen we terecht op de aerodynamica. No offence.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De sideskirts die erop zitten zijn net zo glad als het origineel.
Vertelt opaquote:
Boehoehoe.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef t0y het volgende:
Haha, ijsmijs word gebashed, kk grappig
Kut he, geen blauwe naam meer hebben![]()
haha, booskijkers zijn zo uberkansloos. Waarom nemen mensen dat, vaak zijn het gewoon van die plastic stickertjes. Bij die waggie (quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:49 schreef Rev- het volgende:
die booskijkers zorgen zeker voor een badass stroomlijn?
Nee, die booskijkers zorgen ervoor dat 'wij' de auto mooier vinden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:49 schreef Rev- het volgende:
die booskijkers zorgen zeker voor een badass stroomlijn?
Haha, ik kan er tegen zegt ze danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Boehoehoe.
Ik kan er tenminste nog tegen. Jij zal vast al janken als je alleen al een kutmongool werd genoemd.
Mooi. Kun je nu dan even fijn optiefen? Dankjewel. Open je eigen janktopic maar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:50 schreef t0y het volgende:
[..]
Haha, ik kan er tegen zegt ze dan![]()
Geloof je het zelf, en ik ben vaak genoeg uitgemaakt voor kutmongool op fok, doet me niks.
Heb ik al gedaan, zoek maar op in klaagbaakquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mooi. Kun je nu dan even fijn optiefen? Dankjewel. Open je eigen janktopic maar.
Haha, ijsmeis word voor lelijke gozer aangezienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:52 schreef Rev- het volgende:
ik ga natuurlijk wel meteen aan de kant als ik zon boze auto op me bumper heb, straks raakt timmetjuhhhhh nog geirriteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |