abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35186845
Iets later dan dat ik zei dus, maar hier toch nog even de foto's:

De uitlaat(jes), ik heb er dus 2.

Het stripwerk.

De ingelasten randen.

Weg vtecspoiler, weg ruitenwisser.

Hij is trouwens van kleur veranderd

De rest van de foto's komt later wel, want hij is eigenlijk al bijna spuitklaar
Xbox 360 Gamertag: Buffeltjuh
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:22:37 #202
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_35195405
Die auto is echt nooit af he
pi_35195893
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:22 schreef Mr-Z het volgende:
Die auto is echt nooit af he
Ik vind hem zo wel af, maar ik ben bang dat het daar niet bij blijft
pi_35196035
Zie ik nu een MOH sticker op de voorruit

OMG
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_35196148
Die auto

Al dat geld uitgeven aan een oude sjonniebak. Ja we kunnen het niet vaak genoeg zeggen. Heerlijk die wansmaak.
pi_35196302
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die auto

Al dat geld uitgeven aan een oude sjonniebak. Ja we kunnen het niet vaak genoeg zeggen. Heerlijk die wansmaak.
en wat doe jij met je geld?

als zij dat nou leuk vinden ...
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_35196483
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:46 schreef Aarde het volgende:

[..]

Iets leuk vinden is geen excuus om johnny gedrag te vertonen, dacht ik zo.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_35196594
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:52 schreef t0y het volgende:

[..]

Iets leuk vinden is geen excuus om johnny gedrag te vertonen, dacht ik zo.
grow up ofzo

pi_35197089
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:46 schreef Aarde het volgende:

[..]

Dan mag je er toch nog wel smakelijk om lachen? Nogal komisch dat dit soort volk bestaat. Ik moet ook lachen om mensen die hun geld in de openhaard flikkeren? Als zij dat nou leuk vinden..........
pi_35197390
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:10 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Dan mag je er toch nog wel smakelijk om lachen? Nogal komisch dat dit soort volk bestaat. Ik moet ook lachen om mensen die hun geld in de openhaard flikkeren? Als zij dat nou leuk vinden..........
ach het is een hobby... dat jij zo om andermans 'ding' moet lachen is wel sneu

pi_35197484
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:10 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik lach altijd het hardst om mensen die anderen in hokjes douwen. Het zijn vaak die mensen die zelf in de kleinste hokjes zitten en het minst vrij zijn.
Calm down, please!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:53:13 #212
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_35198479
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die auto

volgens mij zegt deze reactie meer over jezelf dan over degene waar je op reargeert
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_35199423
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:53 schreef Pumatje het volgende:

[..]

volgens mij zegt deze reactie meer over jezelf dan over degene waar je op reargeert
Het zegt idd over mij dat ik graag lach. Lachen is gezond.

En zo'n achterlijk project daar kan ik hartelijk om lachen. Als zij de keuze maken om een CRX zo achterlijk uit te bouwen dan moeten zij rekening houden met het feit dat erg veel mensen daar heel hard om moeten lachen. Er is bijna niemand die dit mooi vind. Als jij zo wil opvallen in het verkeer dan moet je daar rekening mee houden.

Nogmaals die auto
pi_35199942
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:21 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Het zegt idd over mij dat ik graag lach. Lachen is gezond.

En zo'n achterlijk project daar kan ik hartelijk om lachen. Als zij de keuze maken om een CRX zo achterlijk uit te bouwen dan moeten zij rekening houden met het feit dat erg veel mensen daar heel hard om moeten lachen. Er is bijna niemand die dit mooi vind. Als jij zo wil opvallen in het verkeer dan moet je daar rekening mee houden.

Nogmaals die auto
Ik heb ook schijt aan dit soort auto's maar ik pomp m'n geld in karting wat ook veel mensen niet boeit...
Laat hun lekker geld steken in die auto als ze dat leuk vinden
Wat zijn jouw hobby's en waar geef jij je geld aan uit?
pi_35199973
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:38 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ik heb ook schijt aan dit soort auto's maar ik pomp m'n geld in karting wat ook veel mensen niet boeit...
Laat hun lekker geld steken in die auto als ze dat leuk vinden
Wat zijn jouw hobby's en waar geef jij je geld aan uit?
Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik open toch geen topics waar ik zonodig over mijn hobby's wil lullen en waar ik mijn geld aan uit geef? TS wel dus dan mag je verwachten dat mensen daarover een mening hebben. Duidelijk?

Wat ik allemaal doe is totaal oftopic. Het gaat om het verkrachten van een Johnny bak en ik reageer daarop.

Die auto
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:44:57 #216
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_35200134
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:40 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik open toch geen topics waar ik zonodig over mijn hobby's wil lullen en waar ik mijn geld aan uit geef? TS wel dus dan mag je verwachten dat mensen daarover een mening hebben. Duidelijk?

Wat ik allemaal doe is totaal oftopic. Het gaat om het verkrachten van een Johnny bak en ik reageer daarop.

Die auto
het zal de ts niet ontgaan zijn ( en mij ook niet, rijd zelf civic Ed7 ) dat er een bepaald imago aangekleeft zit maar het getuigt juist van een eigen lijn trekken en scheit aan bijvoorbeeld jou mening erover dat hij het wel doet...

hops daar word weer over je heen gepist... dat je uberhaupt energie uittrekt voor het typen en reargeren op iets wat je totaal niet boeiend vind, zegt alweer meer over jou dan over de ts

krijg een leven ?
pi_35200421
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:44 schreef Pumatje het volgende:

[..]

het zal de ts niet ontgaan zijn ( en mij ook niet, rijd zelf civic Ed7 ) dat er een bepaald imago aangekleeft zit maar het getuigt juist van een eigen lijn trekken en scheit aan bijvoorbeeld jou mening erover dat hij het wel doet...

hops daar word weer over je heen gepist... dat je uberhaupt energie uittrekt voor het typen en reargeren op iets wat je totaal niet boeiend vind, zegt alweer meer over jou dan over de ts

krijg een leven ?
Ik heb een fantastisch leven En ik vind het leuk om te reageren op zo'n kansloze bak. Anders ga ik niet de moeite nemen om te typen of wel?

En TS moet er rekening mee houden dat niet iedereen zijn crx prachtig vind. Als je alleen positief mag reageren moet je er geen topic over openen.
pi_35200576
http://www.carpcatcher.nl/users/Anne/forum/tim2.jpg
Wie is dat lelijke wijf naast ijsmeis (de betreffende bij-rijdster dus)

vind de auto wel wat hebben, maja zou hem niet willen ruilen, voor een opgeknapte schadebak die schots en scheef (was).
pi_35200678
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:53 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik heb een fantastisch leven En ik vind het leuk om te reageren op zo'n kansloze bak. Anders ga ik niet de moeite nemen om te typen of wel?

En TS moet er rekening mee houden dat niet iedereen zijn crx prachtig vind. Als je alleen positief mag reageren moet je er geen topic over openen.
En aan de andere kant weet de TS ook wel dat er mensen zijn die het niet mooi vinden... beetje dom om te denken dat jouw uitgesproken negatieve mening hier enige positieve waarde heeft. En daar gaat het toch om: reageren als het zin heeft.

Open anders eens een topic over één van jouw bezigheden... of durf je niet vanwege enig negatief kritiek? Da's nou precies wat reakties als de jouwe zo overbodig maakt. Provocerend schreeuwen van ver achter de zijlijn. Loop dan een keer gewoon bij een AutoMaxx event naar binnen en ga op iedereen z'n auto kritiek geven, held.

Zo weekend frustraties - 1%
Calm down, please!
pi_35201206
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:00 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

En aan de andere kant weet de TS ook wel dat er mensen zijn die het niet mooi vinden... beetje dom om te denken dat jouw uitgesproken negatieve mening hier enige positieve waarde heeft. En daar gaat het toch om: reageren als het zin heeft.

Open anders eens een topic over één van jouw bezigheden... of durf je niet vanwege enig negatief kritiek? Da's nou precies wat reakties als de jouwe zo overbodig maakt. Provocerend schreeuwen van ver achter de zijlijn. Loop dan een keer gewoon bij een AutoMaxx event naar binnen en ga op iedereen z'n auto kritiek geven, held.

Zo weekend frustraties - 1%
Ik ben heus wel mensen via school of werk tegen gekomen die zo'n "getjoende" auto hebben. En daar heb ik heus wel eens met hen over gesproken. Dat is ook niet moeilijk want die mensen praten nou eenmaal graag over hun auto. Dan zeg ik gewoon dat ik het ontzettend lelijk vind om die bak om te bouwen tot een of andere racewagen. Als je in zo'n opvallende auto rondrijd mag je verwachten dat een hoop mensen het niet mooi vinden. Maar ik heb hierbij mijn mening gegeven en ik zal niet meer reageren
pi_35202774
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:15 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik ben heus wel mensen via school of werk tegen gekomen die zo'n "getjoende" auto hebben. En daar heb ik heus wel eens met hen over gesproken. Dat is ook niet moeilijk want die mensen praten nou eenmaal graag over hun auto. Dan zeg ik gewoon dat ik het ontzettend lelijk vind om die bak om te bouwen tot een of andere racewagen. Als je in zo'n opvallende auto rondrijd mag je verwachten dat een hoop mensen het niet mooi vinden. Maar ik heb hierbij mijn mening gegeven en ik zal niet meer reageren
het is sneu dat je het nodig vindt om waar anderen om geven de grond in te boren alleen om een lach te hebben it's sad

pi_35203078
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:57 schreef DaYwALKuR het volgende:
http://www.carpcatcher.nl/users/Anne/forum/tim2.jpg
Wie is dat lelijke wijf naast ijsmeis (de betreffende bij-rijdster dus)

vind de auto wel wat hebben, maja zou hem niet willen ruilen, voor een opgeknapte schadebak die schots en scheef (was).
Ben bang dat je ijsmeis bedoeld
Er zit een vent achter het stuur man
pi_35203133
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

als ie al niet ziet dat er een gozer achter het stuur zit

pi_35203161
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:19 schreef Aarde het volgende:

[..]

als ie al niet ziet dat er een gozer achter het stuur zit
misschien denkt hij dat ijsmeis een vent is natuurlijk
pi_35203176
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:20 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

misschien denkt hij dat ijsmeis een vent is natuurlijk

vrijdag 17 februari 2006 @ 21:45:59 #226
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_35203921
ze praat wel voor der vent

We gaan dit kopen
pi_35205872
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:39 schreef t0y het volgende:
Zie ik nu een MOH sticker op de voorruit

OMG
Medal of Honor...

Maar die Tim is blijkbaar een stampertje...
pi_35206961
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:47 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Medal of Honor...

Maar die Tim is blijkbaar een stampertje...
Het is toch echt een masters of hardcore logo, hoe triest is dat
  zaterdag 18 februari 2006 @ 03:10:08 #229
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_35212393
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:15 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Jij bent volgens mij echt het type welke zich zijn hele leven lang kapot werkt met al zijn centjes op de bank om er op je 70e achter te komen dat je toch eigenlijk echt niks boeiends gedaan hebt in je leven. Maar wel dromen over de dingen die later had willen doen zeker. Laat ze lekker, spul kost een hoop geld en dat ze dat er aan uitgeven willen moeten ze zelf weten
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_35216835
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 23:24 schreef t0y het volgende:

[..]

Het is toch echt een masters of hardcore logo, hoe triest is dat
* ijsmeis wijst.

Iemand die fan van Jannes is !!!!!
Mijn god, de mensen die het niet leuk vinden mogen vanaf nu af aan optiefen uit dit topic.

Nogmaals uit deeltje 1 dan maar:
quote:
Graag geen posts zoals "Johnny-bak", want daar zit ik niet echt op te wachten en ik vind het ook nergens op slaan en heb ook geen zin in discussies!
We horen het al vaak zat en het kan ons geen reet schelen wat jullie ervan vinden . Dus hup hup, ga je moeder vervelen.
Oh en de raamband gaat er dus af, wat volgens mij allang is gemeld in dit topic.
En ja, het is een hobby. Een verdomd leuke hobby. Leuker dan zielig achter een computertje mensen uit te zitten lachen omdat je zelf niks beters te doen hebt.

Doei !
pi_35216845
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:45 schreef Pumatje het volgende:
ze praat wel voor der vent

We gaan dit kopen
Ja we ja. We kiezen alles samen uit.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 13:03:29 #232
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_35218627
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 12:13 schreef ijsmeis het volgende:

Mijn god, de mensen die het niet leuk vinden mogen vanaf nu af aan optiefen uit dit topic.
Dat dus. Ook al hadden die mensen beter helemaal weg kunnen blijven !
pi_35218722
Een Honda CRX is absoluut niet mijn favoriete auto, no offence. Maar ik vind het wel een goede ontwikkeling dat de spoiler eraf gaat. De uitbouw van het achterste spatscherm, ben je niet bang dat je een verschil gaat zien bij het benzine-klepje? Zou eventueel mee geplamuurd kunnen worden zodat het een egaal geheel wordt, met een kleine verdikking op het klepje dus. Just my 2 cents.

Jullie steken er veel werk in.
pi_35218963
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 03:10 schreef Five_Aces het volgende:

[..]

Jij bent volgens mij echt het type welke zich zijn hele leven lang kapot werkt met al zijn centjes op de bank om er op je 70e achter te komen dat je toch eigenlijk echt niks boeiends gedaan hebt in je leven. Maar wel dromen over de dingen die later had willen doen zeker. Laat ze lekker, spul kost een hoop geld en dat ze dat er aan uitgeven willen moeten ze zelf weten
Nee ik bras eigenlijk gewoon al mijn geld op zoals elke student doet. Ik zou willen dat ik spaarde. En voor een studentje heb ik aardig wat te besteden per maand. (1200+). Nogmaals het gaat hier niet over mij. Maar schijnbaar mag je niet lacherig reageren als je een of andere lelijke kutbak ziet waar wat tupperware en geld word ingestoken. Daar heb ik toch gelijk in? Jij reageert ook al jankerig.

Ik wens de TS in ieder geval succes. Als hij/zij er enorm veel plezier aan beleefd dan moet die persoon zich absoluut niet storen aan mensen die er om moeten lachen. Maar dat doet hij en zij ook niet las ik. Dus waar maken we ons druk om.
pi_35220050
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

bwheheheh

Deze is goed
pi_35221092
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:31 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Nee ik bras eigenlijk gewoon al mijn geld op zoals elke student doet. Ik zou willen dat ik spaarde. En voor een studentje heb ik aardig wat te besteden per maand. (1200+). Nogmaals het gaat hier niet over mij. Maar schijnbaar mag je niet lacherig reageren als je een of andere lelijke kutbak ziet waar wat tupperware en geld word ingestoken. Daar heb ik toch gelijk in? Jij reageert ook al jankerig.

Ik wens de TS in ieder geval succes. Als hij/zij er enorm veel plezier aan beleefd dan moet die persoon zich absoluut niet storen aan mensen die er om moeten lachen. Maar dat doet hij en zij ook niet las ik. Dus waar maken we ons druk om.
ff offtopic:
1200 euro per maand te besteden, en je bent student?
Netjes
rijke papa ofzo?
pi_35221210
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:45 schreef Jasperaldo het volgende:

[..]

ff offtopic:
1200 euro per maand te besteden, en je bent student?
Netjes
rijke papa ofzo?
Nee 1 bijbaantje en eenmanszaakje. Maar genoeg over mij
pi_35221273
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:49 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Vind ik ook, jij bent niet interessant
pi_35221604
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:49 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Beter, ik heb ook eenmanszaakje, maar loopt aardig maar niet zo dat ik 1200 euri per maand te besteden heb
doe je goed
  zaterdag 18 februari 2006 @ 15:32:38 #241
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_35222672
mooi project.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_35223679
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:00 schreef Jasperaldo het volgende:

[..]

Beter, ik heb ook eenmanszaakje, maar loopt aardig maar niet zo dat ik 1200 euri per maand te besteden heb
doe je goed
Lekker goed als je 1200 per maand verbrast. Kun je je geld beter in een CRX stoppen... heb je nog wat.
't Is in elk geval een stuk slimmer...

Maar genoeg over hem.
Calm down, please!
pi_35223930
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:08 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Lekker goed als je 1200 per maand verbrast. Kun je je geld beter in een CRX stoppen... heb je nog wat.
't Is in elk geval een stuk slimmer...
.

De velgen zijn trouwens ook weer bij elkaar gespaard . Dus nu is het sparen voor wat meer vermogen . En het gaat hoogstwaarschijnlijk toch een vtecblok worden en daarvoor mogen we een hele mooie grote garage lenen met een mooie grote handige put .
pi_35223994
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:25 schreef j0rrit het volgende:
Een Honda CRX is absoluut niet mijn favoriete auto, no offence. Maar ik vind het wel een goede ontwikkeling dat de spoiler eraf gaat. De uitbouw van het achterste spatscherm, ben je niet bang dat je een verschil gaat zien bij het benzine-klepje? Zou eventueel mee geplamuurd kunnen worden zodat het een egaal geheel wordt, met een kleine verdikking op het klepje dus. Just my 2 cents.

Jullie steken er veel werk in.
Hmm, ik ga van de week eens kijken of het klepje meegeplamuurd is (eigenlijk niet op gelet) .
En anders dus even kijken of er verschil te zien is . Maar de meneer die het allemaal doet is nogal een piet precies, dus ik denk dat het wel meevalt .
  zaterdag 18 februari 2006 @ 16:21:23 #245
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_35224071
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:18 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hmm, ik ga van de week eens kijken of het klepje meegeplamuurd is (eigenlijk niet op gelet) .
En anders dus even kijken of er verschil te zien is . Maar de meneer die het allemaal doet is nogal een piet precies, dus ik denk dat het wel meevalt .
en wie doet de Obd0 naar Obd1 conversie?
pi_35224412
Leuk project, word veel geld in gestoken, maar is zeker een leuke hobby.
Ik vind de auto op zich erg mooi worden, maar ik had t persoonlijk wat subtieler aangepakt.

De spoiler die veranderd word is natuurlijk al een hele verbetering, ik vind de zwarte kleur ook erg mooi, maar er komt een andere kleur op... las ik???

De uitlaten zien er mooi uit, maar ik zou ze persoonlijk wel dempen, een mooie brom is okay, maar een 1200 decibel brom niet i.m.h.o.

En nu jullie de auto motorisch gaan tunen word het natuurlijk pas echt interessant
Mooi VTEC blok erin, dat gaat de goede kant op!
Signature verwijderd door FA
pi_35224672
1200 te besteden hebben kan natuurlijk ook door een dikke schuld bij de ibg
pi_35224686
knutselen aan je auto moet je trouwens zelf doen, je auto wegbrengen en het door anderen laten doen is lame....

met uitzondering van spuiten uiteraard.

[ Bericht 18% gewijzigd door Repeat op 18-02-2006 17:12:00 ]
pi_35225715
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:42 schreef Repeat het volgende:
knutselen aan je auto moet je trouwens zelf doen, je auto wegbrengen en het door anderen laten doen is lame....
Je auto spuiten zul je nooit zelf kunnen. Behalve als je spuiter bent dan
pi_35225750
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')