Hoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:42 schreef Repeat het volgende:
knutselen aan je auto moet je trouwens zelf doen, je auto wegbrengen en het door anderen laten doen is lame....
met uitzondering van spuiten uiteraard.
Tim gaat het zelf proberen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:21 schreef Pumatje het volgende:
[..]
en wie doet de Obd0 naar Obd1 conversie?
Mja, hij blijft wel zwart, maar nu is het dus zwart met een paarse tint.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:32 schreef Driverrrr het volgende:
Leuk project, word veel geld in gestoken, maar is zeker een leuke hobby.
Ik vind de auto op zich erg mooi worden, maar ik had t persoonlijk wat subtieler aangepakt.
De spoiler die veranderd word is natuurlijk al een hele verbetering, ik vind de zwarte kleur ook erg mooi, maar er komt een andere kleur op... las ik???
De uitlaten zien er mooi uit, maar ik zou ze persoonlijk wel dempen, een mooie brom is okay, maar een 1200 decibel brom niet i.m.h.o.
En nu jullie de auto motorisch gaan tunen word het natuurlijk pas echt interessant
Mooi VTEC blok erin, dat gaat de goede kant op!
B16 ed9 is natuurlijk leuk, maar nu je toch de rex uit elkaar hebt en flink aan het sparen bentquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
De velgen zijn trouwens ook weer bij elkaar gespaard. Dus nu is het sparen voor wat meer vermogen
. En het gaat hoogstwaarschijnlijk toch een vtecblok worden en daarvoor mogen we een hele mooie grote garage lenen met een mooie grote handige put
.
Een b18 kost ook gelijk drie keer zoveel ofzo. Terwijl de winst in prestaties niet eens zo gek veel hoger is volgens mij..quote:Op zondag 19 februari 2006 22:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
B16 ed9 is natuurlijk leuk, maar nu je toch de rex uit elkaar hebt en flink aan het sparen bent
geweest, kan je misschien beter nog even doorsparen en gaan voor een b18 blok. Dán heb je
pas een echt bijzondere (en snelle) rex met een rete-sterk blok wat een goede basis is voor méér
3 x zoveel?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:08 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Een b18 kost ook gelijk drie keer zoveel ofzo. Terwijl de winst in prestaties niet eens zo gek veel hoger is volgens mij..
3000 euro voor een swap valt idd mee tegen 1250quote:Op maandag 20 februari 2006 19:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
3 x zoveel?valt wel mee, toch?
en prestaties zijn gewoon beteris een TypeR blok, he
B16 en B18 zijn niet vergelijkbaar, imoquote:Op maandag 20 februari 2006 19:06 schreef Pumatje het volgende:
[..]
3000 euro voor een swap valt idd mee tegen 1250waar je 160 pk mee krijgt.
jij denkt van zooi erin pleuren en gaan ofzo?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
B16 en B18 zijn niet vergelijkbaar, imo
En ik neem aan dat je met 3000 blok, bak, draadboom en ECU bedoeld
edit: en 160 PK = B16A2 ... kweet niet of je die voor 1250 krijgt als jij 3000 voor een B18 betaalt.
edit2: K20 of H22 is natuurlijk de betere optie
Bull. Een D16 ->B16 swap is in een dag klaar. Niks morphen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
jij denkt van zooi erin pleuren en gaan ofzo?
non vtec en vtec is nogal een verschil behalve de motor.
wil je het netjes doen zul je andere aandrijfassen moeten verkrijgen, zul je het zootje moeten morphen van Obd0 naar Obd1 wat veel moeite kost als je het niet dagelijks doet, of als je het laat doen zo'n 250 euro mee kwijt bent.
Over welke auto heb je het nou? (zo te lezen niet over een crx)quote:WIl het lekker passen heb je een andere motorkap nodig, andere zijschermen, andere koplampen.
Valt best mee..quote:[quote]en een K20 of H22 in een rex, dat is de auto niet waard imo, kost meer dan de auto zelf.. veel meer.
![]()
Mwah, op crx club holland bieden ze de blokjes met alles erbij ook wel voor minder dan 1000 euro aan. En volgens mij valt het qua troep dan wel mee.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
jij denkt van zooi erin pleuren en gaan ofzo?
non vtec en vtec is nogal een verschil behalve de motor.
wil je het netjes doen zul je andere aandrijfassen moeten verkrijgen, zul je het zootje moeten morphen van Obd0 naar Obd1 wat veel moeite kost als je het niet dagelijks doet, of als je het laat doen zo'n 250 euro mee kwijt bent.
WIl het lekker passen heb je een andere motorkap nodig, andere zijschermen, andere koplampen.
daarnaast zei jij.. 3 x zo veel voor een b18 dan voor een b16 swap.
Een complete swap voor een b16 ( ja je hebt die van 1000 euro ) maargoed van de bekende figuren die ik vertrouw en echt niet te veel vragen kosten ze zo 1250, dat is all in.. maar dan zit hij er nog niet in. dus al het bovenstaande niet. En Ijsmeis, als je ziet staan complete swap B16 bedoelen ze daarmee dat het alle benodigde spullen zijn voor een swap, niet dat zij voor je swappen![]()
idd de b16 is 160 pk, ik weet niet precies wat de B18 met zich meebrengt, geloof 180 oid? durf het niet zeker te zeggen.
en een K20 of H22 in een rex, dat is de auto niet waard imo, kost meer dan de auto zelf.. veel meer.
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bull. Een D16 ->B16 swap is in een dag klaar. Niks morphen.
Motorsteun aanpassen, motor/bak/ecu erin en klaar.
Ik had er al 1 gevondenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ga anders op zoek naar een JDM B16 blok.. Die hebben 170pkJDM y0!
Hoi t0n, ik ben t0yquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:15 schreef t0n het volgende:
En je hebt er geen hol aan, B16A2 met goeie mods is 'n hoop fun...
H22 in 'n rex is KUT... dan ga je niets anders dan rechtdoor, blok is 30kg ofzo zwaarder en 'n fucking bult aan koppel daar wordt je ziek van, tevens past je motorkap niet meer dicht.
Gewoon lekker die b16a2 er in, met 'n a1 bak...
OBD0->OBD1 conversie harnass er op, ook klaar. P30 ecu. Onsteking ompinnen..
Gassuh.
--
Ik zie ook dat je evt. Boost wilt gaan draaien...
Als dat zo is, ga dan eerst 't blok builden.... alsjeblieft...
hehe, als we nu ook nog dezelfde usericon zouden hebben kunnen we voor veel verwarring zorgenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:08 schreef t0n het volgende:
Hoi t0y, ik ben t0n, en heb al vaak posts van je gelezen, waarbij ik stond te kijken wie z'n naam dat was... dacht elke keer dat ik 't was.
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bull. Een D16 ->B16 swap is in een dag klaar. Niks morphen.
Motorsteun aanpassen, motor/bak/ecu erin en klaar.
[..]
Bull!
aandrijfassen verschillen, en je moet WEL van obd0 naar obd 1 , maar ik praat natuurlijk tegen een expert, doe jij t toch lekker zonder , succes met je wire harnass
![]()
Over welke auto heb je het nou? (zo te lezen niet over een crx)
ja joh, ik heb er zelf ook geen ofzo he, misschien eens beter kijken ventje voortaan, maar idd de zijschermen, motorkap, koplampen zijn van een v-tec totaal hetzelfde als non vtec
, tuurlijk krijg je er hem zo wel in, alles kan, hier bouwen we hem in een mini , maargoed doe het dan ook netjes en maak hem af
Valt best mee..
H22A5 (190pk)is te vinden vanaf ¤3000
B18C4 (170pk) heb je al voor onder ¤2000
ik weet niet wat jij een crx waard vind makker, ik geen 3000 euro,![]()
enne, succes met je k20 in je crx
B16 is ook wel de verstandige keuze, de 20's is leuk (omdat het kan)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:15 schreef t0n het volgende:
En je hebt er geen hol aan, B16A2 met goeie mods is 'n hoop fun...
H22 in 'n rex is KUT... dan ga je niets anders dan rechtdoor, blok is 30kg ofzo zwaarder en 'n fucking bult aan koppel daar wordt je ziek van, tevens past je motorkap niet meer dicht.
Gewoon lekker die b16a2 er in, met 'n a1 bak...
OBD0->OBD1 conversie harnass er op, ook klaar. P30 ecu. Onsteking ompinnen..
Gassuh.
--
Ik zie ook dat je evt. Boost wilt gaan draaien...
Als dat zo is, ga dan eerst 't blok builden.... alsjeblieft...
Ach, als ze lekker willen patsen met hun 'supersportwagen' (quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:56 schreef D.Rose het volgende:
Ik wou eigenlijk een post plaatsen over dat ik het een lelijke bak vind en dat
iedere verandering behalve zonde van je geld ook nog lachwekkend is, maar ik
geloof niet dat dat gewaardeerd wordt, dus ik doe het maar niet
Upotie?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Rev- het volgende:
eerst honderden tupperware spoilers erop zetten zodat het ding niet meer vooruit te branden is, en vervolgens een motorswap willen doen zodat het weer enigzins snel is.
Typisch sjonnie, die motorswap is waarschijnlijk ook gewoon upotie![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Rev- het volgende:
eerst honderden tupperware spoilers erop zetten zodat het ding niet meer vooruit te branden is, en vervolgens een motorswap willen doen zodat het weer enigzins snel is.
Typisch sjonnie, die motorswap is waarschijnlijk ook gewoon upotie![]()
![]()
![]()
Ach poppedopjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ach, als ze lekker willen patsen met hun 'supersportwagen' () moeten ze dat vooral doen.
En vooral veel geld in steken want dan krijg je meer aanzien en het streelt je ego.![]()
..mompelt iets over aerodynamica...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alsof de sideskirts die er nu opzitten ook zo veel meer wegen dan de originele.
De sideskirts die erop zitten zijn net zo glad als het origineel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef j0rrit het volgende:
[..]
..mompelt iets over aerodynamica...
Het ging over al het Tupperware plastic, niet alleen de sideskirts in het bijzonder. En dat plastic levert wel degelijk extra weerstand op aangezien ze niet uitvoerig getest zijn in een windtunnel. Globaal gezien is al het Halfords-tuning spul ontworpen voor de 'looks', en niet op performance. En daar komen we terecht op de aerodynamica. No offence.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De sideskirts die erop zitten zijn net zo glad als het origineel.
Vertelt opaquote:
Boehoehoe.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef t0y het volgende:
Haha, ijsmijs word gebashed, kk grappig
Kut he, geen blauwe naam meer hebben![]()
haha, booskijkers zijn zo uberkansloos. Waarom nemen mensen dat, vaak zijn het gewoon van die plastic stickertjes. Bij die waggie (quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:49 schreef Rev- het volgende:
die booskijkers zorgen zeker voor een badass stroomlijn?
Nee, die booskijkers zorgen ervoor dat 'wij' de auto mooier vinden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:49 schreef Rev- het volgende:
die booskijkers zorgen zeker voor een badass stroomlijn?
Haha, ik kan er tegen zegt ze danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Boehoehoe.
Ik kan er tenminste nog tegen. Jij zal vast al janken als je alleen al een kutmongool werd genoemd.
Mooi. Kun je nu dan even fijn optiefen? Dankjewel. Open je eigen janktopic maar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:50 schreef t0y het volgende:
[..]
Haha, ik kan er tegen zegt ze dan![]()
Geloof je het zelf, en ik ben vaak genoeg uitgemaakt voor kutmongool op fok, doet me niks.
Heb ik al gedaan, zoek maar op in klaagbaakquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mooi. Kun je nu dan even fijn optiefen? Dankjewel. Open je eigen janktopic maar.
Haha, ijsmeis word voor lelijke gozer aangezienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:52 schreef Rev- het volgende:
ik ga natuurlijk wel meteen aan de kant als ik zon boze auto op me bumper heb, straks raakt timmetjuhhhhh nog geirriteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |