abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24236485
quote:
Op maandag 27 december 2004 15:26 schreef HeLLuM het volgende:
De CRX is een wannabe sportauto.

Leuk om te zien hoeveel geld en tijd jullie erin gestoken hebben, maar in het vervolg zou ik een écht auto kiezen, als ik jullie was.
Ja ?

De CRX heeft tenminste een 130 pk 1.6i 16v... itt tot die crap motoren die ze bijv. in de Renault Megane coupe gooien, DAT IS PAS een wannabee sportwagen... En zo kan ik er genoeg op noemen.

Ik ben geen Jap-fapper, en ook geen Europees model hater, maar wat je zegt is BS.

De CRX is een kleine goedmoedige, scherp sturende en lichte sportwagen, die ook nog eens erg snel is...
  maandag 27 december 2004 @ 15:51:16 #52
69994 seto
-|||--------|||-
pi_24236522
Een crx snel?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_24236638
quote:
Op maandag 27 december 2004 15:51 schreef seto het volgende:
Een crx snel?
Sneller dan BMW 320i coupe (E36)/Megane 1.6i 16v/Calibra 16v/Golf GTi 16v...

Dat vind ik snel ja, deze apparaten zijn de langzaamste niet...
pi_24236657
Er zijn personen die vinden dat een Golf 3 150 PK TDi snel is, zo een CRX met de juiste bestuurder flamt dat ding naar hel.

Dus ik wil weten wat jij snel vind, 360 Modena oid?
pi_24236950
quote:
Op maandag 27 december 2004 15:48 schreef yup het volgende:

[..]

Ja ?

De CRX heeft tenminste een 130 pk 1.6i 16v... itt tot die crap motoren die ze bijv. in de Renault Megane coupe gooien, DAT IS PAS een wannabee sportwagen... En zo kan ik er genoeg op noemen.

Ik ben geen Jap-fapper, en ook geen Europees model hater, maar wat je zegt is BS.

De CRX is een kleine goedmoedige, scherp sturende en lichte sportwagen, die ook nog eens erg snel is...
Ja?
Er zijn zoveel fijne snelle auto's. De CRX heeft gewoon een mega fout imago, daardoor willen veel mensen er niet in gezien worden. Al was het een V-tec dan zou ik er nog niet graag eigenaar van zijn. Als ik gedwongen zou worden om er een te bezitten hou hem dan origineel. Maar ga er niet zo'n kermisbak van maken met afschuwelijke spoilers en meest afgezaagde velgen ooit.

Ik wil eigenlijk niet gaan generaliseren dus ik zeg niet dat de eigenaar van deze CRX zo is. Maar ik moet bij dit soort bakken, vooral de uitgebouwde denken aan mannekes die op hun 16 van school zijn gegaan en gaan werken om vervolgens al hun geld te steken in zo'n bak.
pi_24237008
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:18 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ja?
Er zijn zoveel fijne snelle auto's. De CRX heeft gewoon een mega fout imago, daardoor willen veel mensen er niet in gezien worden. Al was het een V-tec dan zou ik er nog niet graag eigenaar van zijn. Al zou ik gedwongen worden om er een te bezitten hou hem dan origineel. Maar ga er niet zo'n kermisbak van maken met afschuwelijke spoilers en meest afgezaagde velgen ooit.
Clown dus imago is alles?

Dan hoef ik Porsches en Ferrari's ook niet. Rijden ook maar poetsende mongolen in, ook al kunnen sjonnies niet rijden ze doen wel waar een CRX voor gemaakt is, itt rijke balletjes die willen patsen met hun Ferrari en Porsche tegen rijke sletjes...
  maandag 27 december 2004 @ 16:23:39 #57
69994 seto
-|||--------|||-
pi_24237068
Een CRX is gemaakt om snel te rijden?

Haha, ok.
quote:
Er zijn personen die vinden dat een Golf 3 150 PK TDi snel is, zo een CRX met de juiste bestuurder flamt dat ding naar hel.
Who cares
Seto is zo ene baas he
pi_24237108
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:20 schreef yup het volgende:

[..]

Clown dus imago is alles?

Dan hoef ik Porsches en Ferrari's ook niet. Rijden ook maar poetsende mongolen in, ook al kunnen sjonnies niet rijden ze doen wel waar een CRX voor gemaakt is, itt rijke balletjes die willen patsen met hun Ferrari en Porsche tegen rijke sletjes...
Mensen die in een nieuwe ferrari of porsche rijden vind ik niet te vergelijken met die sjakie's in hun uigebouwde CRX. Als jij dat wel vind dan is dat jou mening.

Als ik CRX wil vergelijken dan denk ik eerder aan, uitgebouwde: civics, golfjes, astra's you name it.

En imago is alles bij een auto? Een CRX heeft zodanig fout imago dat ik er niet in gezien wil worden en bovendien vind ik het een lelijk ding. En mensen die hun auto's zodanig verkrachten met smakeloze spoilers en toeters en bellen vind ik sowieso bij elke auto fout. Dus ook bij ferrari's of porsches. Maar gelukkig kunnen die idioten die niet betalen om vervolgesn te gaan verminken. Ik hou nou eenmaal niet van zelf uitgebouwde auto's. Setje mooie velgen ok, maar verder met je poten van afblijven.
Als jij je tot dat getjoende CRX volk aangetrokken voelt be my guest. Maar word niet boos op mensen die van daar verre van afstaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Halfgedraaide op 27-12-2004 16:35:29 ]
pi_24237138
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:23 schreef seto het volgende:
Een CRX is gemaakt om snel te rijden?

Haha, ok.
[..]

Who cares
Als een CRX sneller is dan een 150 pk Tee dee i dan is een 150 ps TDi ook dus traag he? Jammer dat het ding 80% van het Nederlandse verkeer uit de weg flamt...
  maandag 27 december 2004 @ 16:30:48 #60
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_24237192
Interressant hoe jij aan het type auto af kan leiden wat voor mensen het zijn

En aan de plaatjes te zien zit hier wel veel werk in, in tegenstelling tot de gemiddelde riced out civic die je vaak tegenkomt.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_24237208
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:28 schreef yup het volgende:

[..]

Als een CRX sneller is dan een 150 pk Tee dee i dan is een 150 ps TDi ook dus traag he? Jammer dat het ding 80% van het Nederlandse verkeer uit de weg flamt...
Nogmaals als je een snelle auto wil is er zoveel keus. Lijkt me sowieso niet dat je dan een diesel gaat kopen. Maar jij maakt graag vreemde vergelijkingen. Er is genoeg te koop wat veel sneller is. I.P.V. al het geld te steken in die lelijke uitbouw had ie allang een snellere auto kunnen kopen die wel stijl heeft.
pi_24237287
Halfgedraaide iemand zei hier dat een CRX niet snel was.

Daar had ik het tegen.

Ik hoef helemaal geen CRX maar die dingen flammen als de tering (wat wil je met 130 pk en 900 kilo)...
pi_24237338
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:36 schreef yup het volgende:

Daar had ik het tegen.

Ik hoef helemaal geen CRX maar die dingen flammen als de tering (wat wil je met 130 pk en 900 kilo)...
Ok ik zal niet gaan zeggen dat een CRX sloom is. Vooral de V-tec is rap.
Maar daar word ie niet mooier van, en zeker niet door dat home-made tuning kostuum.
pi_24237396
Mooi is smaak. Ik vind hem beter dan een Kadett/Astra/Golf uitzien...

Je moet hem niet vergelijken met een Ferrari 355 natuurlijk...
pi_24237501
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:41 schreef yup het volgende:
Je moet hem niet vergelijken met een Ferrari 355 natuurlijk...
Als je terug leest zie je dat jij degene bent die een CRX vergelijkt met ferarri's en porsches.

Maar goed over smaak heb je gelijk. Ieder zijn eigen smaak. Jammer voor de TS dat ik het niet mooi vind maar dat is natuurlijk heel normaal en te verwachten als je zoiets doet met notabene een CRX. Harstikke leuk het enthousiasme voor haar vriends auto, maar ik blijf wel realistisch. En het is nog een jonge meid, smaak komt met de jaren zullen we maar hopen
  maandag 27 december 2004 @ 17:04:53 #66
69994 seto
-|||--------|||-
pi_24237766
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:36 schreef yup het volgende:

Daar had ik het tegen.

Een vlammende 16 seconden over 400m

Maarja ik houd op met topic vervuilen
Seto is zo ene baas he
pi_24237807
Een vlammende 0-100 in 7.5 seconden
  maandag 27 december 2004 @ 18:29:58 #68
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_24239316
quote:
Op maandag 27 december 2004 17:04 schreef seto het volgende:

[..]

Een vlammende 16 seconden over 400m

Maarja ik houd op met topic vervuilen
precies, je vervult deze taak btw perfect in elk topic waar je post ,
shoe, shoe!
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 27 december 2004 @ 18:41:45 #69
69994 seto
-|||--------|||-
pi_24239524
quote:
Op maandag 27 december 2004 18:29 schreef Pumatje het volgende:

[..]

precies, je vervult deze taak btw perfect in elk topic waar je post ,
shoe, shoe!
nog gefrustreerd over je nieuwjaars topicje?
guttegut
Seto is zo ene baas he
  maandag 27 december 2004 @ 18:43:26 #70
73703 aKra
« Asperger Inside »
pi_24239553
Hoe gaat dat met het spuiten, lukt dat een beetje goed? Zou mijn OZ F1 velgen ook wel blackchrome willen spuiten
pi_24266580
Gaap, hier maar even een reactie van mij.

Niet iedereen kan meteen beginnen met een 'echte sportwagen'.
Kijk maar wat voor een mensen in porsche's/ferrari's rijden, dat zijn vaak oudere mensen of jonkies die papa's auto hebben geleend.
En zoals al vaker wordt gezegd, smaken verschillen.
Wij vinden nou eenmaal een crxje leuk en wij geven geen fuck om het imago ervan .
Ik zie ook vaak zat oma's en zelfs een buurvrouw van mij in een crx rijden.
Dat wij hem ombouwen wil niet meteen betekenen dat we sjonnies of whatever zijn.
Wij vinden dat nou eenmaal mooi en laten dat graag zien .
Dus aub houd een keer op met sjonnie dit, slecht imago dat, ik zou nooit een crx kopen, ladieda.
Like, who gives a shit.
Je mening geven over de auto mag, de rest erom heen, laat dat maar achterwege. .

@ Akra,
Het spuiten gaat goed (ask t0n, die heeft het een paar dagen terug op dezelfde manier gedaan)
Zorg dus alleen voor goede lak, en raak de stoepranden niet meer, anders krijg je deuken met daarin de originele kleur .
  woensdag 29 december 2004 @ 00:49:03 #72
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_24267785
quote:
Op maandag 27 december 2004 18:41 schreef seto het volgende:

[..]

nog gefrustreerd over je nieuwjaars topicje?
guttegut
nee je bent gewoon een aars
pi_24267808
quote:
Op woensdag 29 december 2004 00:49 schreef Pumatje het volgende:

[..]

nee je bent gewoon een aars
Bedankt dat je nog even doorgaat.
Maar van mij mag dat offtopic gedoetje nu wel stoppen. .
pi_24267938
wat ijsmeis zegt:
KAPPEN MET OFFTOPIC
dank u
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_24274427
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
Gaap, hier maar even een reactie van mij.

Niet iedereen kan meteen beginnen met een 'echte sportwagen'.
Kijk maar wat voor een mensen in porsche's/ferrari's rijden, dat zijn vaak oudere mensen of jonkies die papa's auto hebben geleend.
En zoals al vaker wordt gezegd, smaken verschillen.
Wij vinden nou eenmaal een crxje leuk en wij geven geen fuck om het imago ervan .
Ik zie ook vaak zat oma's en zelfs een buurvrouw van mij in een crx rijden.
Dat wij hem ombouwen wil niet meteen betekenen dat we sjonnies of whatever zijn.
Wij vinden dat nou eenmaal mooi en laten dat graag zien .
Dus aub houd een keer op met sjonnie dit, slecht imago dat, ik zou nooit een crx kopen, ladieda.
Like, who gives a shit.
Je mening geven over de auto mag, de rest erom heen, laat dat maar achterwege. .
Nuff said meid!

En btw, ik rij ook echt Honda omdat de auto mooi, duurzaam en relatief snel (te maken) is.
Daarnaast is het club gevoel bij HondaClubs 10x beter dan SjonnieOpel/VW Club NL, IMHO.
quote:
@ Akra,
Het spuiten gaat goed (ask t0n, die heeft het een paar dagen terug op dezelfde manier gedaan)
Zorg dus alleen voor goede lak, en raak de stoepranden niet meer, anders krijg je deuken met daarin de originele kleur .
Idd, gaat goed, zie mijn topic maar, ik heb dan wel 'n andere kleur dan ijsmeis... Maar ik heb haar en haar vaders advies opgevolgd..
  woensdag 29 december 2004 @ 13:09:30 #76
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_24274691
wat is dat dan, crxen zijn gaaaaaaf
share it with us
pi_24293306
  donderdag 30 december 2004 @ 18:28:53 #78
73703 aKra
« Asperger Inside »
pi_24302265
Welke lak moet ik gaan usen dan, en waar is dit te krijgen bijv.?
pi_24303210
serieus waar de eerste mooie crx die ik gezien heb! complimenten!
pi_24309360
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:28 schreef aKra het volgende:
Welke lak moet ik gaan usen dan, en waar is dit te krijgen bijv.?
Euhm, goeie vraag.
Wij hebben eerst zo'n lak gehaald bij de lokale automaterialenzaak (zo'n spuitbus dus, niks bijzonders).
Nu gaan we voor de volgende keer langs bij de spuiter om een kleur uit te zoeken.
Niet omdat het andere niks was, maar bij de spuiter heb je iets meer keus.

En Thanks Pipo_de_Clown en alle andere mensen voor de complimentjes
pi_24313872
hmmm... imago bullshit... is gewoon status...

je wilt niet in een CRX rijden omdat je wilt laten zien dat je beter bent dan de "gewone" mensen. Deze gozer rijd in een CRX omdat het hem niet boeit wat andere mensen van hem denken en hij het een mooie auto vind...
pi_24318355
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 09:13 schreef SRD_Don het volgende:
hmmm... imago bullshit... is gewoon status...

je wilt niet in een CRX rijden omdat je wilt laten zien dat je beter bent dan de "gewone" mensen. Deze gozer rijd in een CRX omdat het hem niet boeit wat andere mensen van hem denken en hij het een mooie auto vind...
Mwah, de CRX heeft wel een sjonnie-imago.
Maar dat komt gewoon omdat 70% van de crx-rijders het verpest voor de andere .
  zaterdag 1 januari 2005 @ 13:12:38 #83
73703 aKra
« Asperger Inside »
pi_24335543
Klopt, maar het probleem is ook dat verzekering-maatschappijen het als een groot risico auto zien etc., ik zou er zeker erg graag in willen rijden (V-TEC!!!) probleem is inderdaad het enorm erge sjonnie imago... Misschien dat ik over een tijd er nog wel eentje koop en dan zo maak dat ik hem zelf echt vet vind (geen grote rioleringinstallaties geen chrome lampen etc. maar gewoon een nette 'racing' bumperset, een simpele uitlaat (japstyle) en van binnen alles zover strippen (dus 1 of maybe toch 2 racestoelen en alles sport uitvoeren!) dan vind ik de auto wel tot zijn recht komen (niet dat het een raceauto is maar ok ).
pi_24337357
Imago is eigenlijk iets interressants. Da's nl een probleem van en voor andere mensen.

Wat zou jij je daar van aantrekken als je auto leuk vind ?

"Ja ik vind het een leuke auto en snel ook pcies wat ik wilde, maar omdat anderen vinden dat hij een imago heeft, vind ik dat ook en koop ik hem niet".

Heb je alleen jezelf lijkt me zo.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_24338419
en ik wil niet in een crx rondrijden omdat ze niks kunnen hebben, zie ook in het begin van dit topic,

astra heeft alleen nummerplaat krom en crx heeft halve auto kapot
pi_24340038
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:10 schreef TheOneAndOnly het volgende:
en ik wil niet in een crx rondrijden omdat ze niks kunnen hebben, zie ook in het begin van dit topic,

astra heeft alleen nummerplaat krom en crx heeft halve auto kapot
Klopt.
Ik moet er wel bij zeggen dat Tim de rem nog in had toen de Astra achterop klapte.
Als ie dat niet had gedaan scheelde de schade denk ik wel.
En in Deel 2 maakte iemand een opmerking dat de Astra meer dan een kromme nummerplaat had. (hij kende de eigenaar, denk ik)
Maar hij reageerde daarna niet meer in het topic, dus ik weet niet wat ie nog meer had.

Maar je moet eens op CRX Club holland kijken hoeveel ongelukken daar gebeuren en ze overleven het allemaal .
pi_24340128
Tim en ik zijn net trouwens bezig geweest met de radio inbouwen met gewoon dezelfde kabels.
Maar het geluid is nu al 2x beter en 2x zo hard. . Terwijl het eerst al behoorlijk hard en mooi klonk (vond ik en Tim ook)

Dus we zijn benieuwd hoe het straks klinkt met de nieuwe kabels die ook anders komen te liggen enzo. .
We gaan zo weer even verder .
pi_24340249
Succes

En pics!
pi_24363500
Foto's heb ik nog steeds niet

Maar goed.
We bouwen nu niet alleen de audio in, maar halen ook alle rommel weg zoals:

Het plastic wat achter de deurpanelen zit. Dit was helemaal vies en viel er haast al vanzelf af.
Er komt nieuw plastic voor in de plaats.

Ook de andere deurpanelen komen er in. Namelijk die van een Vtec (leer, past goed bij de stoelen)
Alleen klopt dit niet met het slot enzo. Dus moeten we zelf nog wat gaan knutselen om het gat dicht te maken.

De kabels liggen er gelukkig al, dus dat is ongeveer klaar.
Ook is het middenconsole gemaakt (was aan het scheuren).
En nog wat kleine dingetjes .
Morgen is het misschien af, misschien ook niet.
We shall see.
pi_24363766
Ik vind het echt helemaal niks. Maar ik houd dan ook meer van klassieke wagens
pi_24363787
Truttekut
Je had het beloofd enzo
pi_24363867
-

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2005 00:37:54 ]
pi_24364013
quote:
Op maandag 3 januari 2005 00:34 schreef Fwnk het volgende:
Truttekut
Je had het beloofd enzo
Morgen .

@ pimpin, mijn vader houdt eigenlijk ook meer van klassiekers, maar gelukkig vind ie dit ook nog mooi .
pi_24371599
Mijn crxje is momenteel ook naar de beautysalon
  maandag 3 januari 2005 @ 16:18:24 #95
102747 Riot
Je weet toch....
pi_24373915
quote:
Op maandag 3 januari 2005 00:33 schreef pimpin het volgende:
Ik vind het echt helemaal niks. Maar ik houd dan ook meer van klassieke wagens
Dus jij vindt de CRX over tien jaar ofzo pas mooi.
Eigenlijk vind ik het nu al een klassieker
  maandag 3 januari 2005 @ 18:24:00 #96
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_24376095
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:45 schreef ijsmeis het volgende:
Tim en ik zijn net trouwens bezig geweest met de radio inbouwen met gewoon dezelfde kabels.
Maar het geluid is nu al 2x beter en 2x zo hard. . Terwijl het eerst al behoorlijk hard en mooi klonk (vond ik en Tim ook)

Dus we zijn benieuwd hoe het straks klinkt met de nieuwe kabels die ook anders komen te liggen enzo. .
We gaan zo weer even verder .
om alles terug te lezen heb ik geen tijd voor enzo, maar wat is het verhaal van de oude radio bekabeling dan? Heb je nu een nieuwe radio, en hoe kan alles beter klinken en harder door andere kabels .
vertel
pi_24376515
ik ben wel eens benieuwd hoeveel geld jullie eigenlijk in de auto gepompt hebben?

ik zelf heb dus een renault megane coupe uit eind 99 en die staat ook in de planning om verbouwd te worden, zodra de financiering het red en helemaal uitgezocht heb wat ik allemaal erin wil
Who is it?
pi_24384553
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:24 schreef Pumatje het volgende:

[..]

om alles terug te lezen heb ik geen tijd voor enzo, maar wat is het verhaal van de oude radio bekabeling dan? Heb je nu een nieuwe radio, en hoe kan alles beter klinken en harder door andere kabels .
vertel
Er zat een piep in .
Nu niet meer als het goed is.
En ja, een nieuwe radio. Zie pagina 1.
pi_24384562
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:46 schreef 907 het volgende:
ik ben wel eens benieuwd hoeveel geld jullie eigenlijk in de auto gepompt hebben?

ik zelf heb dus een renault megane coupe uit eind 99 en die staat ook in de planning om verbouwd te worden, zodra de financiering het red en helemaal uitgezocht heb wat ik allemaal erin wil
Euhm.. laten we het op ongeveer 8000 euro houden.
pi_24413991
das aardig wat ... meer dan de waarde van de auto in ieder geval dus
Who is it?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')