Ja ?quote:Op maandag 27 december 2004 15:26 schreef HeLLuM het volgende:
De CRX is een wannabe sportauto.
Leuk om te zien hoeveel geld en tijd jullie erin gestoken hebben, maar in het vervolg zou ik een écht auto kiezen, als ik jullie was.
Sneller dan BMW 320i coupe (E36)/Megane 1.6i 16v/Calibra 16v/Golf GTi 16v...quote:Op maandag 27 december 2004 15:51 schreef seto het volgende:
Een crx snel?
Ja?quote:Op maandag 27 december 2004 15:48 schreef yup het volgende:
[..]
Ja ?
De CRX heeft tenminste een 130 pk 1.6i 16v... itt tot die crap motoren die ze bijv. in de Renault Megane coupe gooien, DAT IS PAS een wannabee sportwagen... En zo kan ik er genoeg op noemen.
Ik ben geen Jap-fapper, en ook geen Europees model hater, maar wat je zegt is BS.
De CRX is een kleine goedmoedige, scherp sturende en lichte sportwagen, die ook nog eens erg snel is...
Clown dus imago is alles?quote:Op maandag 27 december 2004 16:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja?
Er zijn zoveel fijne snelle auto's. De CRX heeft gewoon een mega fout imago, daardoor willen veel mensen er niet in gezien worden. Al was het een V-tec dan zou ik er nog niet graag eigenaar van zijn. Al zou ik gedwongen worden om er een te bezitten hou hem dan origineel. Maar ga er niet zo'n kermisbak van maken met afschuwelijke spoilers en meest afgezaagde velgen ooit.
Who caresquote:Er zijn personen die vinden dat een Golf 3 150 PK TDi snel is, zo een CRX met de juiste bestuurder flamt dat ding naar hel.
Mensen die in een nieuwe ferrari of porsche rijden vind ik niet te vergelijken met die sjakie's in hun uigebouwde CRX. Als jij dat wel vind dan is dat jou mening.quote:Op maandag 27 december 2004 16:20 schreef yup het volgende:
[..]
Clown dus imago is alles?
Dan hoef ik Porsches en Ferrari's ook niet. Rijden ook maar poetsende mongolen in, ook al kunnen sjonnies niet rijden ze doen wel waar een CRX voor gemaakt is, itt rijke balletjes die willen patsen met hun Ferrari en Porsche tegen rijke sletjes...
Als een CRX sneller is dan een 150 pk Tee dee i dan is een 150 ps TDi ook dus traag he? Jammer dat het ding 80% van het Nederlandse verkeer uit de weg flamt...quote:Op maandag 27 december 2004 16:23 schreef seto het volgende:
Een CRX is gemaakt om snel te rijden?
Haha, ok.
[..]
Who cares![]()
Nogmaals als je een snelle auto wil is er zoveel keus. Lijkt me sowieso niet dat je dan een diesel gaat kopen. Maar jij maakt graag vreemde vergelijkingen. Er is genoeg te koop wat veel sneller is. I.P.V. al het geld te steken in die lelijke uitbouw had ie allang een snellere auto kunnen kopen die wel stijl heeft.quote:Op maandag 27 december 2004 16:28 schreef yup het volgende:
[..]
Als een CRX sneller is dan een 150 pk Tee dee i dan is een 150 ps TDi ook dus traag he? Jammer dat het ding 80% van het Nederlandse verkeer uit de weg flamt...
Ok ik zal niet gaan zeggen dat een CRX sloom is. Vooral de V-tec is rap.quote:Op maandag 27 december 2004 16:36 schreef yup het volgende:
Halfgedraaide iemand zei hier dat een CRX niet snel was.
Daar had ik het tegen.
Ik hoef helemaal geen CRX maar die dingen flammen als de tering (wat wil je met 130 pk en 900 kilo)...
Als je terug leest zie je dat jij degene bent die een CRX vergelijkt met ferarri's en porsches.quote:Op maandag 27 december 2004 16:41 schreef yup het volgende:
Je moet hem niet vergelijken met een Ferrari 355 natuurlijk...
Een vlammende 16 seconden over 400mquote:Op maandag 27 december 2004 16:36 schreef yup het volgende:
Halfgedraaide iemand zei hier dat een CRX niet snel was.
Daar had ik het tegen.
Ik hoef helemaal geen CRX maar die dingen flammen als de tering (wat wil je met 130 pk en 900 kilo)...
precies, je vervult deze taak btw perfect in elk topic waar je post ,quote:Op maandag 27 december 2004 17:04 schreef seto het volgende:
[..]
Een vlammende 16 seconden over 400m
Maarja ik houd op met topic vervuilen
nog gefrustreerd over je nieuwjaars topicje?quote:Op maandag 27 december 2004 18:29 schreef Pumatje het volgende:
[..]
precies, je vervult deze taak btw perfect in elk topic waar je post ,
shoe, shoe!
nee je bent gewoon een aarsquote:Op maandag 27 december 2004 18:41 schreef seto het volgende:
[..]
nog gefrustreerd over je nieuwjaars topicje?
guttegut
Nuff said meid!quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
Gaap, hier maar even een reactie van mij.
Niet iedereen kan meteen beginnen met een 'echte sportwagen'.
Kijk maar wat voor een mensen in porsche's/ferrari's rijden, dat zijn vaak oudere mensen of jonkies die papa's auto hebben geleend.
En zoals al vaker wordt gezegd, smaken verschillen.
Wij vinden nou eenmaal een crxje leuk en wij geven geen fuck om het imago ervan.
Ik zie ook vaak zat oma's en zelfs een buurvrouw van mij in een crx rijden.
Dat wij hem ombouwen wil niet meteen betekenen dat we sjonnies of whatever zijn.
Wij vinden dat nou eenmaal mooi en laten dat graag zien.
Dus aub houd een keer op met sjonnie dit, slecht imago dat, ik zou nooit een crx kopen, ladieda.
Like, who gives a shit.
Je mening geven over de auto mag, de rest erom heen, laat dat maar achterwege..
Idd, gaat goed, zie mijn topic maar, ik heb dan wel 'n andere kleur dan ijsmeis... Maar ik heb haar en haar vaders advies opgevolgd..quote:@ Akra,
Het spuiten gaat goed (ask t0n, die heeft het een paar dagen terug op dezelfde manier gedaan)
Zorg dus alleen voor goede lak, en raak de stoepranden niet meer, anders krijg je deuken met daarin de originele kleur.
Euhm, goeie vraag.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:28 schreef aKra het volgende:
Welke lak moet ik gaan usen dan, en waar is dit te krijgen bijv.?
Mwah, de CRX heeft wel een sjonnie-imago.quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:13 schreef SRD_Don het volgende:
hmmm... imago bullshit... is gewoon status...
je wilt niet in een CRX rijden omdat je wilt laten zien dat je beter bent dan de "gewone" mensen. Deze gozer rijd in een CRX omdat het hem niet boeit wat andere mensen van hem denken en hij het een mooie auto vind...
Klopt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:10 schreef TheOneAndOnly het volgende:
en ik wil niet in een crx rondrijden omdat ze niks kunnen hebben, zie ook in het begin van dit topic,
astra heeft alleen nummerplaat krom en crx heeft halve auto kapot
Morgenquote:
Dus jij vindt de CRX over tien jaar ofzo pas mooi.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:33 schreef pimpin het volgende:
Ik vind het echt helemaal niks. Maar ik houd dan ook meer van klassieke wagens
om alles terug te lezen heb ik geen tijd voor enzo, maar wat is het verhaal van de oude radio bekabeling dan? Heb je nu een nieuwe radio, en hoe kan alles beter klinken en harder door andere kabelsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:45 schreef ijsmeis het volgende:
Tim en ik zijn net trouwens bezig geweest met de radio inbouwen met gewoon dezelfde kabels.
Maar het geluid is nu al 2x beter en 2x zo hard.. Terwijl het eerst al behoorlijk hard en mooi klonk (vond ik en Tim ook)
Dus we zijn benieuwd hoe het straks klinkt met de nieuwe kabels die ook anders komen te liggen enzo..
We gaan zo weer even verder.
Er zat een piep inquote:Op maandag 3 januari 2005 18:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
om alles terug te lezen heb ik geen tijd voor enzo, maar wat is het verhaal van de oude radio bekabeling dan? Heb je nu een nieuwe radio, en hoe kan alles beter klinken en harder door andere kabels.
vertel
Euhm.. laten we het op ongeveer 8000 euro houden.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:46 schreef 907 het volgende:
ik ben wel eens benieuwd hoeveel geld jullie eigenlijk in de auto gepompt hebben?
ik zelf heb dus een renault megane coupe uit eind 99 en die staat ook in de planning om verbouwd te worden, zodra de financiering het reden helemaal uitgezocht heb wat ik allemaal erin wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |