Netjes, maare, moet ie niet heel iets naar voren nog?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn kap:
http://picserver.org/v/WC4Q721WA55D
quote:
thanks beide!quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Netjes, maare, moet ie niet heel iets naar voren nog?
D'r zijn verschillende soorten cf-composites. Bij de F1 gebruiken ze een compleet andere methode om het carbon te vervaardigen (de cf stukken zijn superglad zonder dat er een beschermende hars opzit).quote:Op zondag 1 januari 2006 16:02 schreef Repeat het volgende:
Met zo'n carbon ding, als dan iets aantikt springen dan meteen de stukken ervanaf? Ipv zoals een metalen te vervormen?
Ook met een serieuzere aanrijding valt zo'n carbon kap nooit meer te herstellen lijkt me
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:02 schreef Repeat het volgende:
Met zo'n carbon ding, als dan iets aantikt springen dan meteen de stukken ervanaf? Ipv zoals een metalen te vervormen?
Ook met een serieuzere aanrijding valt zo'n carbon kap nooit meer te herstellen lijkt me
Met een hamer + paar andere gereedschappen kom je ver hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 19:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Maar stel je krijgt een aanrijding met een gewone kap, is die niet meer de moeite waard om te laten repareren.
Een andere halen is veel goedkoper. En die moet natuurlijk weer worden gespoten.
Dus wat Googol zegt, qua prijs is het ietsie duurder, maar het valt op zich wel mee.
Dan nog moet ie worden bijgewerkt en worden gespoten.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:52 schreef yup het volgende:
[..]
Met een hamer + paar andere gereedschappen kom je ver hoor
Ja maar een nieuwe kap is een beetje overdreven.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kosten nieuwe cf kap, meestal rond de 300 euro, nieuwe metalen kap en spuiten, reken dan maar zeker een bedrag rond de 600 of meer..
Dan zou ik liever een nieuwe CF kap kopen, en dan voor die overige 300 wat extra's erbij..
nog één voor een ED9?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja maar een nieuwe kap is een beetje overdreven.
Er zijn genoeg 2ehandse!
Tim heeft er sowieso nog 1 á 2 staan.
hhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
Pfoeh, we zullen ze morgen eerst een opzoeken op zolder danquote:Op maandag 2 januari 2006 14:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
hhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmm
interessant (voor het vrouwtje)
Wat zouden ze moeten kosten en in welke staat zijn ze?
Thanksquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:08 schreef Vegnagun het volgende:
Normaal gesproken vindt ik de CRX maar een kutding maar dit ziet er wel erg mooi uit![]()
![]()
heeft TCC 'm niet toevallig hangen? Ik weet dat ze aardig wat op voorraad hebben en het zou toevallig zomaar kunnen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
Jammer, gaat niet door..
Wings west is failliet gegaan en is nu overgenomen. Maar hierdoor is de levertijd minimaal 6 maanden.
En dat kan gewoon niet!
Het ding moet eigenlijk voor de zomer weer rijden.
Misschien.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
heeft TCC 'm niet toevallig hangen? Ik weet dat ze aardig wat op voorraad hebben en het zou toevallig zomaar kunnen.
HE HEquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
veel te rond voor zo'n vierkante auto.
Mwah, zo vierkant is een crx niet. Komt met name door de originele bumpers,want die zijn wel vierkant. En die gaan er dus afquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
veel te rond voor zo'n vierkante auto.
Ach, naar jou luister ik al niet meerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:41 schreef Pumatje het volgende:
[..]
HE HE
eindelijk
nu moet half honda rijdend NL dat nog doorkrijgen
zelf 4th gen zwarte civic 1.6 16v.
Nah er zitten toch wat scherpe hoeken in die hem redelijk vierkant-achtig doen ogen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, zo vierkant is een crx niet. Komt met name door de originele bumpers,want die zijn wel vierkant. En die gaan er dus af.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Suzannjieh het volgende:
he sorry maar jullie zijn stelletje sjonnie's als ik die pics zo zie. Nee dit is geen project, dit is een poging om hem te verneuken he.
Ook al ben ik een vrouw, als het op auto's aankomt, heb ik wel smaak in tegenstelling tot jullie, echt jammer van die honda crx, dat jullie hem gaan ruïneren.
Je bent een vrouw, jij hoort van beetles te houden. Ik snapquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Suzannjieh het volgende:
he sorry maar jullie zijn stelletje sjonnie's als ik die pics zo zie. Nee dit is geen project, dit is een poging om hem te verneuken he.
Ook al ben ik een vrouw, als het op auto's aankomt, heb ik wel smaak in tegenstelling tot jullie, echt jammer van die honda crx, dat jullie hem gaan ruïneren.
Een tijdje terug kon je daar best makkelijk aan komen, geen idee hoe dat nu zitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:51 schreef ForcedInduction het volgende:
Leuk projectje.
Tijd voor turbo als ik het zo zie
Mja, het valt op zich wel mee alhoewel die crx hierboven nog ronder doet ogen aangezien die geen stootstrippen heeft en dergelijke. De deuren zijn gewoon helemaal glad. Dat vind ik wel mooi eigenlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nah er zitten toch wat scherpe hoeken in die hem redelijk vierkant-achtig doen ogen.
Niet een slecht ding, ik houd daar wel van. Mooie stoere hoeken! Heeft mijn supra ook
Maar misschien moet ik hem in het echt zien
kan je toch gewoon halen op de sloop? Uit een volvo/saab ofzoquote:Op zondag 8 januari 2006 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een tijdje terug kon je daar best makkelijk aan komen, geen idee hoe dat nu zit![]()
True Truequote:Op zondag 8 januari 2006 14:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
kan je toch gewoon halen op de sloop? Uit een volvo/saab ofzo
Zei de vrouw met de BrEeZaH slettenbakken naamquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Suzannjieh het volgende:
Gedraag je een beetje, zeg.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:04 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
Zei de vrouw met de BrEeZaH slettenbakken naam
Wijven zoals jij denken altijd alles beter te weten terwijl ze zelf niets voor elkaar krijgen tenzij ze bij pappie de hand ophouden
Zeker voor turbo's zou ik geen goedkope adresjes nemenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
*schop*!
Gisteren in Apeldoorn even 2 deuren gehaald van een vtec waar de electrische ramen fatsoenlijk in zitten (nu hebben we namelijk een gat in de vtec deurpanelen omdat een ed9 niet dezelfde schakelaars heeft) dus dat wordt weer netjes.
Én! Diegene waarvan we de deuren hebben is helemaal gek van racen (legaal!) en heeft dus veel verstand en connecties qua motoren, turbo's, etcetera.
En nu krijgen we straks een adresje waar je goedkoop turbo's erop kan laten zetten (inclusief de turbo)
En we hebben wel zoiets van "Als we de crx weer gaan ombouwen, dan doen we het ook meteen goed" dus hoogstwaarschijnlijk gaat dat ook door!
Mwah, als hij er goede ervaringen mee heeft geloof ik hem wel op zijn woord.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zeker voor turbo's zou ik geen goedkope adresjes nemenof het moet echt een vriendendienst zijn van een gerenomeerd bedrijf ofzo. Die hoogtoerige Honda-blokjes zijn al niet zo happig op turbo's dus laat het doen door iemand met verstand van Honda's (klinkt suf maar echt een goede tip).
Grappig!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:17 schreef -Muse- het volgende:
Vtec deurpanelen![]()
Heeft ie dan 50pk extra ofwat?![]()
sorry ik kon het niet laten...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Grappig!
Vtec deurpanelen zijn van leer. Leer is mooier dan stof. Vandáár die deurpanelen..
filmpje?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:26 schreef -Muse- het volgende:
[..]
sorry ik kon het niet laten...
had net het filmpje gezien van "V-Tek", heb me kapot gelachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |