Wel jammer dat je het nooit terug krijgt bij eventuele verkoop. Maar ik neem aan dat je dat van te voren al wist.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euhm.. laten we het op ongeveer 8000 euro houden.
Ik vind het alleen (veel) te veel geld voor desbetreffende auto.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:13 schreef 2NutZ het volgende:
DOH
Weten wequote:Op woensdag 5 januari 2005 17:09 schreef M5 het volgende:
[..]
Wel jammer dat je het nooit terug krijgt bij eventuele verkoop. Maar ik neem aan dat je dat van te voren al wist.
Gaat me niet zozeer om het terug verdienen. 8000 euro is gewoon veel maar dan de huidige waarde van de auto in originele staat. Dus bij verkoop zie je dat niet terug, misschien dat de liefhebber er meer voor geeft dan een garage, dat zou kunnen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:17 schreef Riot het volgende:
Iedere investering in een auto is weggegooit geld volgens mij. (muv.Oldtimers)
Ik vind het ook veel geld voor een crx'je daar niet van, maar prop dat geld eens in een willekeurige andere auto en vertel mij eens hoe je dat dan terug verdiendt?
Je hebt idd ook wel gelijk hoor, ik persoonlijk zou het ook niet doen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Gaat me niet zozeer om het terug verdienen. 8000 euro is gewoon veel maar dan de huidige waarde van de auto in originele staat. Dus bij verkoop zie je dat niet terug, misschien dat de liefhebber er meer voor geeft dan een garage, dat zou kunnen.
Als je 8000 euro in een laatste model Toyota Supra steekt (Mark IV of zo?) dan vind ik het geld niet beter besteed van wege het type auto, maar is proportioneel gezien beter.
(Niet dat ik iemand zou verbieden om zijn eigen geld uit geven.)
?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:36 schreef Rosbief het volgende:
Een CRX gaat nog wel, maar een Civic CRX is andere koek![]()
Ik heb altijd gedacht dat dit een CRX is:quote:
U meneer, heeft het helemaal bij het juiste eind.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat dit een CRX is:
[afbeelding]
En dit een Civic CRX
[afbeelding]
Of praat ik weer poep?![]()
Ik zou voor de OEM kap gaan (geen gaten / sleuven) en voor de tweede velg (met de imbussen gelijk gespatiëerd)quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:24 schreef Timmetjuh. het volgende:
Zo, het is wel weer tijd voor een update.
De CRX staat in de garage en staat te wachten op dat ie gelast kan worden.
Ik ben al op zoek naar wat plaatwerk en heb al wat gevonden.
Ook ben ik uitgekeken op de sideskirts, voorbumper en velgen. Dus daar komt wat anders voor in de plaats.
Ook de booskijkers gaan weg aangezien de motorkap plaats gaat maken voor een carbon motorkap en dat geldt ook voor het schuifdakje aangezien die van mij weer begint te roesten.
Nu ben ik nog met ijsmeis aan het 'bekvechten' () over welke het gaat worden, namelijk deze:
[afbeelding]
(mijn keus)
of
[afbeelding]
(ijsmeis' keus)
Wat vinden jullie?
Ook heb ik al een bumper gezien waarvan ik denk 'ja, dat zou hem wel eens kunnen zijn' en dat is deze:
[afbeelding]
Sideskirts weet ik nog niet, ik wil wel een beetje normale zonder tierelantijn zoals ik nu eigenlijk heb.
En qua velgen had ik zoiets in gedachte:
[afbeelding]
[afbeelding]
Aangezien de auto straks toch weer helemaal overnieuw wordt gespoten wil ik daar ook iets anders mee gaan doen. Ik zat te denken aan wit en zwart, de onderkant wit en de bovenkant zwart.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zou voor de OEM kap gaan (geen gaten / sleuven) en voor de tweede velg (met de imbussen gelijk gespatiëerd)
Je kunt ook kleuren carbon krijgen tegenwoordig: hier klikken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
waar zie jij gaten/sleuven?
Op mijn auto zit nu een kleur van Volkswagen. LC4Y is de kleurcode. De kleur lijkt erg veel op die van een VW Golf II Fire&Ice, maar is net iets donkerder. Volgens mij hebben ze deze kleur nooit echt gebruikt..quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:03 schreef Caerbannog het volgende:
Superkleurtje trouwens op de auto!!
Wat ik mij even afvraag; waar hebben ze deze kleur vandaan? Het lijkt sprekend op het zwarte op mijn Volvo. Dat is kleur 323 Dark Grey Metallic. Zit heel veel parelmoer in (90 gram op 500 gram verf).
Dit lijkt wel bijna dezelfde kleur!
In het donker, en als ie net gepoetst is, lijkt ie paars/aubergine, en als ie vies is, of bij normaal weer lijkt ie zwart.![]()
Fotootje van mijn auto, net gespoten, en klaar om afgebouwd te worden
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |