Ik denk dat de moslims dan eerder invloed hebben op de parij, plus dat ze gezien het aantal moslims in nederland, ze nog vrij veel macht zouden kunnen krijgen ook, zeker in de gemeente raden.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:21 schreef Xtreem het volgende:
En even over dat gezeur over die moslim partij: Die vraagstelling is zo fukking suggestief, dat ik de conclusies eruit echt niet serieus kan nemen...
Laat die lui maar 'n partij oprichten, dan is er iig 'iets' waar mee je fatsoenlijk kunt praten, en dat ook nog wat invloed heeft op de moslims....
zie belgiëquote:Op donderdag 23 december 2004 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat de moslims dan eerder invloed hebben op de parij, plus dat ze gezien het aantal moslims in nederland, ze nog vrij veel macht zouden kunnen krijgen ook, zeker in de gemeente raden.
Ik volg de belgiesche politiek niet zo (de nederlandse ook niet)quote:
nouja een tijd geleden alweer zat er dus een of andere moslim extremist met heel de belgische moslimgemeenschap achter hem daar in de politiek en die liep te blaaten dat alle vrouwen in belgee hoofddoekjes moesten gaan dragen en dat er meer moskeen moesten komen en bla bla...quote:Op donderdag 23 december 2004 11:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik volg de belgiesche politiek niet zo (de nederlandse ook niet)
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:07 schreef BazzoS het volgende:
Mijn vader is gek:
Hij heeft een nieuw abonnement afgesloten, met een Nodia 3220 erbij. Hij had al een nokia 3310, en wou de 3310 graag houden, en toen mocht ik de 3220 hebben
quote:Op donderdag 23 december 2004 11:45 schreef Hugster het volgende:
en nog ff voor D-Devil, zo ziet echt carbon er dus uit
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:30 schreef ook_gek het volgende:
Fotosoep de katten van mijn ouders.
GEWAAAGT GEK MAAR IK STIK BIJNA![]()
alweer ?quote:Op donderdag 23 december 2004 12:30 schreef ook_gek het volgende:
jaquote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:30 schreef ook_gek het volgende:
Bram doet geen scheidingenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:08 schreef Youp het volgende:
brammetje moskovich was zojuist bij de burende buren die gaan verhuizen
onze poetsannie zei al dat de buren gaan scheiden ofzo.. zelf denken we dat t te maken heeft met de buren aan de andere kant (niet wij dus
) die een huis aan t bouwen zijn
dan zullen ze wellicht niet gaan scheidenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bram doet geen scheidingen![]()
Bram doet dacht ik alleen moordzaken toch?
He, hou op over koelvloeistofquote:Op donderdag 23 december 2004 14:03 schreef Fugie het volgende:
hoi![]()
net ff mijn luchtfilter beetje meer naar voren gezet, en mijn koude lucht buisje ff wat anders neergepleurtVerder olie gecheckt en koelvloeistof bijgevuld
Strax ff wassen en miss waxxen, nu eerst etennnnnnnnnnn
Simpel te testen.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:50 schreef BazzoS het volgende:
I know't zal toch niet zijn dat mijn koppakking stuk is?
* BazzoS sinds vandaag ook Nokia 3220 rijker is, foto's en filmpjes makenquote:Op donderdag 23 december 2004 15:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Middag!
*Nokia 6230 binnen heeft, er helaas geen Bluetooth headset en datakabel bij zit, maar datakabel inmiddels bestelt is*
Fijn ding wel, kan ik ook eens foto's schieten als er wat moois voorbij komt..
Ik heb alleen geen mp3speler, voor de rest is ie bijna hetzelfde als een 6230quote:Op donderdag 23 december 2004 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
'k kan ook filmpjes maken, maar als ik datakabel heb ook MP3's van pc naar mobieltje zetten.. Alleen moet ik dan even voor een grotere MMC kaart kijken.. 32MB 's niet echt veel.. *128MB gezien heeft, maar geen prijs*
512mb extra kost al bijna niksquote:Op donderdag 23 december 2004 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
'k kan ook filmpjes maken, maar als ik datakabel heb ook MP3's van pc naar mobieltje zetten.. Alleen moet ik dan even voor een grotere MMC kaart kijken.. 32MB 's niet echt veel.. *128MB gezien heeft, maar geen prijs*
hmm.. 't vormpje van de jouwe is wel heeel anders... Die van mij is echt zo zakelijk rechthoekig..quote:Op donderdag 23 december 2004 15:11 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen mp3speler, voor de rest is ie bijna hetzelfde als een 6230
zo'n bluetooth geval is waarschijnlijk ook een tikje duurder? Datakabel heb ik cd-rom met software voor, zat bij de foon.. En tegenwoordig heeft iedere pc USB, dus ook dat is niet zo'n probleem..quote:Op donderdag 23 december 2004 15:16 schreef Thermo het volgende:
[..]
512mb extra kost al bijna niks
En datakabel is echt overbodig hoor. Gewoon via bluetooth dongle op je pc je mp3's overzetten.
Kost wat tijd maar zo'n bluetooth dongle is reeeete handig.
Bluetooth dacht ik niet nee, ook geen infraroodquote:Op donderdag 23 december 2004 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
hmm.. 't vormpje van de jouwe is wel heeel anders... Die van mij is echt zo zakelijk rechthoekig..
Die van jou kan ook geen bluetooth en dergelijke, of wel?
quote:Op donderdag 23 december 2004 16:21 schreef BroesWillems het volgende:
He tjab, zag dat je mod bent geworden....![]()
misschien eindelijk iemand die afrekent met die kotsmiley reply's....
Ja, nu wel... Hij stond er nog niet...quote:
Jawel doe effe mij geven danquote:Op donderdag 23 december 2004 17:57 schreef Fugie het volgende:
ook_gek, die sander kleinenberg is echt te gruwelijkOf houdt je niet van progressive ?
Dat betekent dat ze mij geld moeten gevenquote:Op donderdag 23 december 2004 18:30 schreef j22flyingdownwind het volgende:
ik heb een heel tijdje geen SC gevolgd.. dus ik vraag me a wat t.v.p betekend?heb t al meerdere malen gelezen
![]()
Vriendquote:Op donderdag 23 december 2004 18:23 schreef BoJo het volgende:
Vrienden (behalve Alexxxxx) wees wederom gegroet
* BoJo helemaal gaar is, kut griep.
ja doe mij op msn toevoegen danquote:Op donderdag 23 december 2004 18:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jawel doe effe mij geven dan
Zo ik ben weer thuis. Morgen kerstborel. M,n baas komt op de fiets of met open baar vervoer
We zijn van plan helemaal los te gaan qua drank![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 18:38 schreef PNG het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Achter was op !![]()
Fuck, dan zijn ze van een Opel ook best klein... Of is dat echt van overmatig gebruik?quote:Op donderdag 23 december 2004 19:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]ik dacht eerst dat het remblokken van een scooter waren
ik bedoelde dus het rem-oppervlak wat ik klein vondquote:Op donderdag 23 december 2004 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fuck, dan zijn ze van een Opel ook best klein... Of is dat echt van overmatig gebruik?
Ja, maar als jij dan remt, dan zit je helm tegen het stuur, en je kunstgebit vliegt dwars door je helm over de baan heenquote:Op donderdag 23 december 2004 19:07 schreef Hugster het volgende:
Mijn kart heeft voor en achter nog grotere pad's dus wat is dit voor nepperij
Opel heeft weer afgedaan....
Vergeet niet wie er op zitquote:Op donderdag 23 december 2004 19:40 schreef BazzoS het volgende:
een kart zo licht als een veertje, met onwijs grote blokken er op
zeg maar dág met je peugeotquote:Op donderdag 23 december 2004 20:16 schreef PeuRac het volgende:
Mn vader gaat na 21 jaar bij dezelfde werkgever, en 12 jaar in dezelfde functie, misschien ander werk zoeken
ik zou wachten tot het 25 jarige jubileum, en daarna aftaaienquote:Op donderdag 23 december 2004 20:16 schreef PeuRac het volgende:
Mn vader gaat na 21 jaar bij dezelfde werkgever, en 12 jaar in dezelfde functie, misschien ander werk zoeken
groter = compensatiedrangquote:Op donderdag 23 december 2004 20:31 schreef PeuRac het volgende:
Mn vader houdt niet echt niet meer vol onder deze directie, de 25jr haalt die nooit, is hij veel te opstandig voor. Als mn vader echt naar een andere werkgever gaat, dan gaan we er echt wel op vooruit hoor, dus dan krijgen we zeker weten een grotere/betere auto![]()
Nee, goede onderhandelaar. En zelfs als t wel t geval is, wtf cares, je hoort mij niet klagenquote:
top 10quote:In welke subfora werd in november 2004 het meest gepost?
01 123163 Onzin voor je leven!
02 045657 General Chat
03 044586 Nieuws en Achtergronden
04 038110 Voetbal
05 034440 Muziek
06 034335 Politiek
07 031527 Klaagbaak
08 027688 Games & Consoles
09 027284 Digital Corner
10 026071 Planes, Trains & Automobiles
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:56 schreef ThaFreak het volgende:
Arcee's ultieme Fok!lijstjes #16: mét compleet overzicht!
[..]
top 10![]()
Ben je een beetje ziekjes knulquote:
Dat is maar goed ook. Anders hadden we heeel veeel baggeraars gehadquote:Op donderdag 23 december 2004 21:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
griep ja maar daarom was die ongestelde cheerleader niet.
We zijn niet eens 1, tsss![]()
Hoiquote:
gelijk geeftquote:Op donderdag 23 december 2004 21:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. Anders hadden we heeel veeel baggeraars gehad![]()
Hoiquote:
ik heb altijd gelijkquote:
_jou_ kart?quote:Op donderdag 23 december 2004 19:07 schreef Hugster het volgende:
Mijn kart heeft voor en achter nog grotere pad's dus wat is dit voor nepperij
Opel heeft weer afgedaan....
editquote:Op donderdag 23 december 2004 21:58 schreef PeuRac het volgende:
idd, wat Hugster zegt, zulke banden en remmen zijn zeker NIET okay, ik hoop dat je je schijven hebt gecontroleerd
Jofunu kijkt alsof ie scheiten moetquote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 22:35 schreef PNG het volgende:
Heb jij wel een auto eigenlijk Hugster ?
Uberhaupt wel eens op Nurburgring geweest ?
Uberhaupt wel enig idee waar die slijtage rand vandaan komt bovenin dat remblok ?
Uberhaupt wel enig idee dat achter normaal 100.000 km meegaat ?
Uberhaupt wel enig idee dat ik soms 3x in de maand voor checks op de brug sta ?
Uberhaupt ooit wel eens zelf uberhaupt ff remschoenen handrem gechekt achter op de brug met paal ertussen en wielen eraf als safety onder de dorpels ?
Uberhaupt enig idee wie op die foto staan ? praat jij nl vaak mee.
Vast allemaal niet.
Hoe is dat nou om internet warrior te zijn, zonder ooit zelf keer dwars te gaan, of remmen in de fading te trappen ?
als een kart van 0-100 gaat onder 4 seconden, moet je ook fucking snel stilstaanquote:Op donderdag 23 december 2004 22:35 schreef PNG het volgende:
Uberhaupt wel enig idee waar die slijtage rand vandaan komt bovenin dat remblok ?
Uberhaupt ooit wel eens zelf uberhaupt ff remschoenen handrem gechekt achter op de brug met paal ertussen en wielen eraf als safety onder de dorpels ?
Vast allemaal niet.
Hoe is dat nou om internet warrior te zijn, zonder ooit zelf keer dwars te gaan, of remmen in de fading te trappen ?
Jij gaat wel vaker ergens bijna uit vliegen met je autoquote:Op donderdag 23 december 2004 22:41 schreef BoJo het volgende:
Ik ging afgelopen zomer bijna de bocht uit door fading op een illigaal circuit![]()
-edit- foto's plaatsen om te trollen doen we niet!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
als een kart van 0-100 gaat onder 4 seconden, moet je ook fucking snel stilstaan
jezus man, ga weg ofzoquote:Op donderdag 23 december 2004 22:48 schreef PNG het volgende:
[..]
Jij bent ook best hip met je 1.7 vol deuken.
Biediebiedie, internet warrior, hip doen van achter je toetsenbordje....
En zooo'n mening over andere mensen:
[afbeelding]
Fuck me Buck, biediebiedie,
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij bent anders zelf aardig op gang om kansloos over te komen.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:48 schreef PNG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2004 22:52 schreef PNG het volgende:
[afbeelding]
Biediebidie, maar wel een mening over andere mensen die gigantisch van hun hobby genieten.
Hey dat is mijn Alfaquote:Op donderdag 23 december 2004 22:48 schreef PNG het volgende:
[..]
En zooo'n mening over andere mensen:
[afbeelding]
Fuck me Buck, biediebiedie,
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 december 2004 22:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij bent anders zelf aardig op gang om kansloos over te komen.
Spiegelt je monitor zo veel dat je naar je eigen smoel zit te kijken?
Zoek je wat te dissen ? try me? punk.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:56 schreef PNG het volgende:
Hey Bazzo waar is jouw apebak dan ?
zoals een andere fokker zei, je speakers zitten een kwartslag gedraaitquote:Op donderdag 23 december 2004 23:02 schreef PNG het volgende:
Mooi he !
[afbeelding]
tWordt tijdt voor de fok meets AGC foto repo. Denk ik.
quote:Op donderdag 23 december 2004 23:07 schreef BoJo het volgende:
Weet dan wel wie je basht en laat mij erbuiten![]()
Ja ik heb een Alfa vol deuken waarvan ik er 1ntje zelf in heb gereden, waarvan ik de velgen zo gekocht heb. En nee sorry ik kon geen mooiere auto betalen omdat ik nog student was toen ik mijn auto kocht.
Met andere woorden, doe je pet af en word nou eens niet uitgekotst door de maatschappij![]()
-ik heb nooit op lopen scheppen over snelheid.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:11 schreef PNG het volgende:
Rondje ring ?
Komt u maar met je hele grote mond dat iedereen zoveel roest had en dat jij zo snel gaat, internet warrior, 100 posts lang,, sta jij daar plots.... Met je Alfa vol deuken......
Da's lullig.
haalt ie de ring er weer bijquote:Op donderdag 23 december 2004 23:11 schreef PNG het volgende:
Rondje ring ?
Komt u maar met je hele grote mond dat iedereen zoveel roest had en dat jij zo snel gaat, internet warrior, 100 posts lang,, sta jij daar plots.... Met je Alfa vol deuken......
Da's lullig.
wat heeft dit met mijn auto te maken?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:17 schreef PNG het volgende:
BazzoS jij zou ons nog steeds jouw auto verklappen weetje nog ?
En niet liegen met oude Corolla's ofzo, of Carina IIs, eerlijk zeggen, niet de auto van je pa of je oom of je oma.
*vindt Hugster een lekker onsportief prutsventjequote:Op donderdag 23 december 2004 23:22 schreef Hugster het volgende:
anders bommen jullie dit adres ff
pluggie2@yahoo.com
Je wil niet weten HOE laagquote:Op donderdag 23 december 2004 23:31 schreef Hugster het volgende:
heb niet eens zijn meer om op sjonnies te reageren
doe geen moeite meer
jullie zijn gewoon nog een stapje lager dan al dacht
Juist, maar geen auto pats forumquote:Op donderdag 23 december 2004 23:32 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuwsgierig denk ik BazzoS dit is toch een (onder andere) auto forum ???![]()
Snap jij uberhaupt wel de bedoeling van dit topic ?quote:Op donderdag 23 december 2004 22:35 schreef PNG het volgende:
Vast allemaal niet.
Laat maar, ik ga hier geen posts meer aan verspillen.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:45 schreef Hugster het volgende:
BazzoS heeft een fiets.... en een auto
PNG kan ook voor zichzelf tikken, jij kwam er ook ineens bijquote:Op donderdag 23 december 2004 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
Kan BazzoS niet voor zichzelf tikken ??? Of ben je zijn pappie???
Is het je mischien opgevallen dat jullie met ze 2en op het grootste forum van nederland proberen te rellenquote:Op donderdag 23 december 2004 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
Kan BazzoS niet voor zichzelf tikken ??? Of ben je zijn pappie???
doe me dan een lol en laat het daarbijquote:Op donderdag 23 december 2004 23:56 schreef Sounddragon het volgende:
Ehhh FOUT !!! ik lees hier vaker mee als je misschien denkt
Moet ik je helaas teleurstellen kerel, tis een vrij land....tenminste...een beetje nog wel....quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
doe me dan een lol en laat het daarbij
ik dwing je niks vraag het alleen maarquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet ik je helaas teleurstellen kerel, tis een vrij land....tenminste...een beetje nog wel....![]()
Dude ik weet niet wat jij gebruikt. Maar ik hoefd het nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:09 schreef Sounddragon het volgende:
Hmmmm, misschien is een van je vrienden wel mod hier, kan je me laten IP blokken, is ook wel stoer....
Net als vragen of ik van je forumpje weg wil blijven....
Jij ben écht goed man....volhouwe zo, dan blijf je helemaal dé man
![]()
![]()
Hmm waar heb ik dat eerder gezien.....quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
Pffff ik ga naar me nest, moet morgen jouw studiefinanciering bij mekaar werken![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:20 schreef PNG het volgende:
[afbeelding]
Sounddragon rechts voorbij donderend op 200 km/u +
meer heb ik er niet over te zeggen .quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja dat definieert het stereotyp nog eens.
wel jammer.
OI hug
quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
klopt want zonder u is succes scces.
Sounddragon reageerde ook heel normaal door te zeggen dat wij net zo happig zijn op kritiek als hun op de opmerkingen over roestquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:37 schreef Hugster het volgende:
ja nou ik het zo teruglees.. ze zijn echt zielig![]()
Eigenlijk PNG alleen, Sounddragon valt wel mee
300.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:05 schreef BroesWillems het volgende:
gaat deze niet dicht normaal bij 255 posts??
Sounddragon valt volgens mij nog wel mee. Hij is wat makkelijk mee te krijgen misschien.quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Sounddragon reageerde ook heel normaal door te zeggen dat wij net zo happig zijn op kritiek als hun op de opmerkingen over roest.
Geband AAAH dat heeft toch niks te maken met foto,s of zo hequote:Op vrijdag 24 december 2004 10:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Sounddragon valt volgens mij nog wel mee. Hij is wat makkelijk mee te krijgen misschien.
Maar zullen we dit laten rusten? Niet zo netjes om ze evt zo te benadelen terwijl ze gebanned zijn en geen -net- antwoord kunnen geven.
Wat is jou msnquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:00 schreef D-Devil het volgende:
Mijn msn is angstvallig stil gelukkig.
MutZ is FP Moderator. Dat was ze al een aantal maand en dat blijft ze ook voorlopig.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:19 schreef ook_gek het volgende:
Heerlijke feestdagen, namens FOK!
Gr de fok crew. En wie staat daar tussen. MUTZis er niet iets dat Mutz ons moet vertellen
![]()
Oh oke. FP is voor mietjesquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
MutZ is FP Moderator. Dat was ze al een aantal maand en dat blijft ze ook voorlopig.
PowerPC G3 ofzo, wel een krengquote:
doorzichtig of vies wit?quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
PowerPC G3 ofzo, wel een kreng
Wilde net OS X 10.3 panther installeren maar hij zei dat het niet kon
Wij hebben hier ook een aantal van die Macs staan, we doen zelfs Mac support bij ons in-house dus een mac of 300 hebben we vast wel, Imac, E-Macs, G3's en G4's en Powerbooks... Eigenlijk wel alle soorten om te supporten. Ik kan er niet veel mee, alleen Classic os een printer verwijderen en installeren en de extensies beheren.quote:
Dus er zit weer een extra deuk bij jullie in de muurquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:58 schreef D-Devil het volgende:
Aangezien men het kerstpakket vorig jaar heeft afgeschaft krijgen we alleen wat kleine relatie geschenken...
Een pen, key cord en een anti statisch kwastje om toetsenbord en monitor mee schoon te maken.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:58 schreef D-Devil het volgende:
Aangezien men het kerstpakket vorig jaar heeft afgeschaft krijgen we alleen wat kleine relatie geschenken...
Een pen, key cord en een anti statisch kwastje om toetsenbord en monitor mee schoon te maken.
*proest*quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus er zit weer een extra deuk bij jullie in de muur![]()
*gat in muur slaat*quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:40 schreef ook_gek het volgende:
leuk hoor. Zeker ook leuk dat je teamleiders een dikke bonus zullen krijgen.
Wil natuurlijk niet stoken.......
gooooor wit, die kast is ook gaar want hij sluit niet lekker zit een heel gat tussen.quote:
*wacht op de reactie van ook_gekquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
gooooor wit, die kast is ook gaar want hij sluit niet lekker zit een heel gat tussen.
schaken op de mac is wel oke![]()
Blijkbaar...erg snel is iig nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:15 schreef D-Devil het volgende:
Dat is alweer een tijd geleden, bestaat dat nog steeds?.
DIe is niet mooi, die boss1 is wel mooi!quote:
Excuseer, jij vindt die niet mooiquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:48 schreef Thermo het volgende:
[..]
DIe is niet mooi, die boss1 is wel mooi!
Ik kan er wel op komen, maar ben niet geregged dus meer dan dat kan ik niet testen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:41 schreef Tjabbo het volgende:
Will iemand ff testen of karboforum ook werkt?
dank vast.
dat is genoeg. zolang de firewall maar niet de pagina's blocked. het werkt blijkbaar.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:44 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik kan er wel op komen, maar ben niet geregged dus meer dan dat kan ik niet testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |