Ik denk dat de moslims dan eerder invloed hebben op de parij, plus dat ze gezien het aantal moslims in nederland, ze nog vrij veel macht zouden kunnen krijgen ook, zeker in de gemeente raden.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:21 schreef Xtreem het volgende:
En even over dat gezeur over die moslim partij: Die vraagstelling is zo fukking suggestief, dat ik de conclusies eruit echt niet serieus kan nemen...
Laat die lui maar 'n partij oprichten, dan is er iig 'iets' waar mee je fatsoenlijk kunt praten, en dat ook nog wat invloed heeft op de moslims....
zie belgiëquote:Op donderdag 23 december 2004 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat de moslims dan eerder invloed hebben op de parij, plus dat ze gezien het aantal moslims in nederland, ze nog vrij veel macht zouden kunnen krijgen ook, zeker in de gemeente raden.
Ik volg de belgiesche politiek niet zo (de nederlandse ook niet)quote:
nouja een tijd geleden alweer zat er dus een of andere moslim extremist met heel de belgische moslimgemeenschap achter hem daar in de politiek en die liep te blaaten dat alle vrouwen in belgee hoofddoekjes moesten gaan dragen en dat er meer moskeen moesten komen en bla bla...quote:Op donderdag 23 december 2004 11:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik volg de belgiesche politiek niet zo (de nederlandse ook niet)
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:07 schreef BazzoS het volgende:
Mijn vader is gek:
Hij heeft een nieuw abonnement afgesloten, met een Nodia 3220 erbij. Hij had al een nokia 3310, en wou de 3310 graag houden, en toen mocht ik de 3220 hebben
quote:Op donderdag 23 december 2004 11:45 schreef Hugster het volgende:
en nog ff voor D-Devil, zo ziet echt carbon er dus uit
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:30 schreef ook_gek het volgende:
Fotosoep de katten van mijn ouders.
GEWAAAGT GEK MAAR IK STIK BIJNA![]()
alweer ?quote:Op donderdag 23 december 2004 12:30 schreef ook_gek het volgende:
jaquote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:30 schreef ook_gek het volgende:
Bram doet geen scheidingenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:08 schreef Youp het volgende:
brammetje moskovich was zojuist bij de burende buren die gaan verhuizen
onze poetsannie zei al dat de buren gaan scheiden ofzo.. zelf denken we dat t te maken heeft met de buren aan de andere kant (niet wij dus
) die een huis aan t bouwen zijn
dan zullen ze wellicht niet gaan scheidenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bram doet geen scheidingen![]()
Bram doet dacht ik alleen moordzaken toch?
He, hou op over koelvloeistofquote:Op donderdag 23 december 2004 14:03 schreef Fugie het volgende:
hoi![]()
net ff mijn luchtfilter beetje meer naar voren gezet, en mijn koude lucht buisje ff wat anders neergepleurtVerder olie gecheckt en koelvloeistof bijgevuld
Strax ff wassen en miss waxxen, nu eerst etennnnnnnnnnn
Simpel te testen.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:50 schreef BazzoS het volgende:
I know't zal toch niet zijn dat mijn koppakking stuk is?
* BazzoS sinds vandaag ook Nokia 3220 rijker is, foto's en filmpjes makenquote:Op donderdag 23 december 2004 15:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Middag!
*Nokia 6230 binnen heeft, er helaas geen Bluetooth headset en datakabel bij zit, maar datakabel inmiddels bestelt is*
Fijn ding wel, kan ik ook eens foto's schieten als er wat moois voorbij komt..
Ik heb alleen geen mp3speler, voor de rest is ie bijna hetzelfde als een 6230quote:Op donderdag 23 december 2004 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
'k kan ook filmpjes maken, maar als ik datakabel heb ook MP3's van pc naar mobieltje zetten.. Alleen moet ik dan even voor een grotere MMC kaart kijken.. 32MB 's niet echt veel.. *128MB gezien heeft, maar geen prijs*
512mb extra kost al bijna niksquote:Op donderdag 23 december 2004 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
'k kan ook filmpjes maken, maar als ik datakabel heb ook MP3's van pc naar mobieltje zetten.. Alleen moet ik dan even voor een grotere MMC kaart kijken.. 32MB 's niet echt veel.. *128MB gezien heeft, maar geen prijs*
hmm.. 't vormpje van de jouwe is wel heeel anders... Die van mij is echt zo zakelijk rechthoekig..quote:Op donderdag 23 december 2004 15:11 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen mp3speler, voor de rest is ie bijna hetzelfde als een 6230
zo'n bluetooth geval is waarschijnlijk ook een tikje duurder? Datakabel heb ik cd-rom met software voor, zat bij de foon.. En tegenwoordig heeft iedere pc USB, dus ook dat is niet zo'n probleem..quote:Op donderdag 23 december 2004 15:16 schreef Thermo het volgende:
[..]
512mb extra kost al bijna niks
En datakabel is echt overbodig hoor. Gewoon via bluetooth dongle op je pc je mp3's overzetten.
Kost wat tijd maar zo'n bluetooth dongle is reeeete handig.
Bluetooth dacht ik niet nee, ook geen infraroodquote:Op donderdag 23 december 2004 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
hmm.. 't vormpje van de jouwe is wel heeel anders... Die van mij is echt zo zakelijk rechthoekig..
Die van jou kan ook geen bluetooth en dergelijke, of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |