-edit- foto's plaatsen om te trollen doen we niet!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
als een kart van 0-100 gaat onder 4 seconden, moet je ook fucking snel stilstaan
jezus man, ga weg ofzoquote:Op donderdag 23 december 2004 22:48 schreef PNG het volgende:
[..]
Jij bent ook best hip met je 1.7 vol deuken.
Biediebiedie, internet warrior, hip doen van achter je toetsenbordje....
En zooo'n mening over andere mensen:
[afbeelding]
Fuck me Buck, biediebiedie,
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij bent anders zelf aardig op gang om kansloos over te komen.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:48 schreef PNG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2004 22:52 schreef PNG het volgende:
[afbeelding]
Biediebidie, maar wel een mening over andere mensen die gigantisch van hun hobby genieten.
Hey dat is mijn Alfaquote:Op donderdag 23 december 2004 22:48 schreef PNG het volgende:
[..]
En zooo'n mening over andere mensen:
[afbeelding]
Fuck me Buck, biediebiedie,
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 december 2004 22:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij bent anders zelf aardig op gang om kansloos over te komen.
Spiegelt je monitor zo veel dat je naar je eigen smoel zit te kijken?
Zoek je wat te dissen ? try me? punk.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:56 schreef PNG het volgende:
Hey Bazzo waar is jouw apebak dan ?
zoals een andere fokker zei, je speakers zitten een kwartslag gedraaitquote:Op donderdag 23 december 2004 23:02 schreef PNG het volgende:
Mooi he !
[afbeelding]
tWordt tijdt voor de fok meets AGC foto repo. Denk ik.
quote:Op donderdag 23 december 2004 23:07 schreef BoJo het volgende:
Weet dan wel wie je basht en laat mij erbuiten![]()
Ja ik heb een Alfa vol deuken waarvan ik er 1ntje zelf in heb gereden, waarvan ik de velgen zo gekocht heb. En nee sorry ik kon geen mooiere auto betalen omdat ik nog student was toen ik mijn auto kocht.
Met andere woorden, doe je pet af en word nou eens niet uitgekotst door de maatschappij![]()
-ik heb nooit op lopen scheppen over snelheid.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:11 schreef PNG het volgende:
Rondje ring ?
Komt u maar met je hele grote mond dat iedereen zoveel roest had en dat jij zo snel gaat, internet warrior, 100 posts lang,, sta jij daar plots.... Met je Alfa vol deuken......
Da's lullig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |