Vergeet niet wie er op zitquote:Op donderdag 23 december 2004 19:40 schreef BazzoS het volgende:
een kart zo licht als een veertje, met onwijs grote blokken er op
zeg maar dág met je peugeotquote:Op donderdag 23 december 2004 20:16 schreef PeuRac het volgende:
Mn vader gaat na 21 jaar bij dezelfde werkgever, en 12 jaar in dezelfde functie, misschien ander werk zoeken
ik zou wachten tot het 25 jarige jubileum, en daarna aftaaienquote:Op donderdag 23 december 2004 20:16 schreef PeuRac het volgende:
Mn vader gaat na 21 jaar bij dezelfde werkgever, en 12 jaar in dezelfde functie, misschien ander werk zoeken
groter = compensatiedrangquote:Op donderdag 23 december 2004 20:31 schreef PeuRac het volgende:
Mn vader houdt niet echt niet meer vol onder deze directie, de 25jr haalt die nooit, is hij veel te opstandig voor. Als mn vader echt naar een andere werkgever gaat, dan gaan we er echt wel op vooruit hoor, dus dan krijgen we zeker weten een grotere/betere auto![]()
Nee, goede onderhandelaar. En zelfs als t wel t geval is, wtf cares, je hoort mij niet klagenquote:
top 10quote:In welke subfora werd in november 2004 het meest gepost?
01 123163 Onzin voor je leven!
02 045657 General Chat
03 044586 Nieuws en Achtergronden
04 038110 Voetbal
05 034440 Muziek
06 034335 Politiek
07 031527 Klaagbaak
08 027688 Games & Consoles
09 027284 Digital Corner
10 026071 Planes, Trains & Automobiles
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:56 schreef ThaFreak het volgende:
Arcee's ultieme Fok!lijstjes #16: mét compleet overzicht!
[..]
top 10![]()
Ben je een beetje ziekjes knulquote:
Dat is maar goed ook. Anders hadden we heeel veeel baggeraars gehadquote:Op donderdag 23 december 2004 21:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
griep ja maar daarom was die ongestelde cheerleader niet.
We zijn niet eens 1, tsss![]()
Hoiquote:
gelijk geeftquote:Op donderdag 23 december 2004 21:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. Anders hadden we heeel veeel baggeraars gehad![]()
Hoiquote:
ik heb altijd gelijkquote:
_jou_ kart?quote:Op donderdag 23 december 2004 19:07 schreef Hugster het volgende:
Mijn kart heeft voor en achter nog grotere pad's dus wat is dit voor nepperij
Opel heeft weer afgedaan....
editquote:Op donderdag 23 december 2004 21:58 schreef PeuRac het volgende:
idd, wat Hugster zegt, zulke banden en remmen zijn zeker NIET okay, ik hoop dat je je schijven hebt gecontroleerd
Jofunu kijkt alsof ie scheiten moetquote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 22:35 schreef PNG het volgende:
Heb jij wel een auto eigenlijk Hugster ?
Uberhaupt wel eens op Nurburgring geweest ?
Uberhaupt wel enig idee waar die slijtage rand vandaan komt bovenin dat remblok ?
Uberhaupt wel enig idee dat achter normaal 100.000 km meegaat ?
Uberhaupt wel enig idee dat ik soms 3x in de maand voor checks op de brug sta ?
Uberhaupt ooit wel eens zelf uberhaupt ff remschoenen handrem gechekt achter op de brug met paal ertussen en wielen eraf als safety onder de dorpels ?
Uberhaupt enig idee wie op die foto staan ? praat jij nl vaak mee.
Vast allemaal niet.
Hoe is dat nou om internet warrior te zijn, zonder ooit zelf keer dwars te gaan, of remmen in de fading te trappen ?
als een kart van 0-100 gaat onder 4 seconden, moet je ook fucking snel stilstaanquote:Op donderdag 23 december 2004 22:35 schreef PNG het volgende:
Heb jij wel een auto eigenlijk Hugster ?
Uberhaupt wel eens op Nurburgring geweest ?
Uberhaupt wel enig idee waar die slijtage rand vandaan komt bovenin dat remblok ?
Uberhaupt wel enig idee dat achter normaal 100.000 km meegaat ?
Uberhaupt wel enig idee dat ik soms 3x in de maand voor checks op de brug sta ?
Uberhaupt ooit wel eens zelf uberhaupt ff remschoenen handrem gechekt achter op de brug met paal ertussen en wielen eraf als safety onder de dorpels ?
Uberhaupt enig idee wie op die foto staan ? praat jij nl vaak mee.
Vast allemaal niet.
Hoe is dat nou om internet warrior te zijn, zonder ooit zelf keer dwars te gaan, of remmen in de fading te trappen ?
Jij gaat wel vaker ergens bijna uit vliegen met je autoquote:Op donderdag 23 december 2004 22:41 schreef BoJo het volgende:
Ik ging afgelopen zomer bijna de bocht uit door fading op een illigaal circuit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |