quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
klopt want zonder u is succes scces.
Sounddragon reageerde ook heel normaal door te zeggen dat wij net zo happig zijn op kritiek als hun op de opmerkingen over roestquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:37 schreef Hugster het volgende:
ja nou ik het zo teruglees.. ze zijn echt zielig![]()
Eigenlijk PNG alleen, Sounddragon valt wel mee
300.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:05 schreef BroesWillems het volgende:
gaat deze niet dicht normaal bij 255 posts??
Sounddragon valt volgens mij nog wel mee. Hij is wat makkelijk mee te krijgen misschien.quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Sounddragon reageerde ook heel normaal door te zeggen dat wij net zo happig zijn op kritiek als hun op de opmerkingen over roest.
Geband AAAH dat heeft toch niks te maken met foto,s of zo hequote:Op vrijdag 24 december 2004 10:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Sounddragon valt volgens mij nog wel mee. Hij is wat makkelijk mee te krijgen misschien.
Maar zullen we dit laten rusten? Niet zo netjes om ze evt zo te benadelen terwijl ze gebanned zijn en geen -net- antwoord kunnen geven.
Wat is jou msnquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:00 schreef D-Devil het volgende:
Mijn msn is angstvallig stil gelukkig.
MutZ is FP Moderator. Dat was ze al een aantal maand en dat blijft ze ook voorlopig.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:19 schreef ook_gek het volgende:
Heerlijke feestdagen, namens FOK!
Gr de fok crew. En wie staat daar tussen. MUTZis er niet iets dat Mutz ons moet vertellen
![]()
Oh oke. FP is voor mietjesquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
MutZ is FP Moderator. Dat was ze al een aantal maand en dat blijft ze ook voorlopig.
PowerPC G3 ofzo, wel een krengquote:
doorzichtig of vies wit?quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
PowerPC G3 ofzo, wel een kreng
Wilde net OS X 10.3 panther installeren maar hij zei dat het niet kon
Wij hebben hier ook een aantal van die Macs staan, we doen zelfs Mac support bij ons in-house dus een mac of 300 hebben we vast wel, Imac, E-Macs, G3's en G4's en Powerbooks... Eigenlijk wel alle soorten om te supporten. Ik kan er niet veel mee, alleen Classic os een printer verwijderen en installeren en de extensies beheren.quote:
Dus er zit weer een extra deuk bij jullie in de muurquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:58 schreef D-Devil het volgende:
Aangezien men het kerstpakket vorig jaar heeft afgeschaft krijgen we alleen wat kleine relatie geschenken...
Een pen, key cord en een anti statisch kwastje om toetsenbord en monitor mee schoon te maken.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:58 schreef D-Devil het volgende:
Aangezien men het kerstpakket vorig jaar heeft afgeschaft krijgen we alleen wat kleine relatie geschenken...
Een pen, key cord en een anti statisch kwastje om toetsenbord en monitor mee schoon te maken.
*proest*quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus er zit weer een extra deuk bij jullie in de muur![]()
*gat in muur slaat*quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:40 schreef ook_gek het volgende:
leuk hoor. Zeker ook leuk dat je teamleiders een dikke bonus zullen krijgen.
Wil natuurlijk niet stoken.......
gooooor wit, die kast is ook gaar want hij sluit niet lekker zit een heel gat tussen.quote:
*wacht op de reactie van ook_gekquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
gooooor wit, die kast is ook gaar want hij sluit niet lekker zit een heel gat tussen.
schaken op de mac is wel oke![]()
Blijkbaar...erg snel is iig nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:15 schreef D-Devil het volgende:
Dat is alweer een tijd geleden, bestaat dat nog steeds?.
DIe is niet mooi, die boss1 is wel mooi!quote:
Excuseer, jij vindt die niet mooiquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:48 schreef Thermo het volgende:
[..]
DIe is niet mooi, die boss1 is wel mooi!
Ik kan er wel op komen, maar ben niet geregged dus meer dan dat kan ik niet testen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:41 schreef Tjabbo het volgende:
Will iemand ff testen of karboforum ook werkt?
dank vast.
dat is genoeg. zolang de firewall maar niet de pagina's blocked. het werkt blijkbaar.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:44 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik kan er wel op komen, maar ben niet geregged dus meer dan dat kan ik niet testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |