Snap jij uberhaupt wel de bedoeling van dit topic ?quote:Op donderdag 23 december 2004 22:35 schreef PNG het volgende:
Heb jij wel een auto eigenlijk Hugster ?
Uberhaupt wel eens op Nurburgring geweest ?
Uberhaupt wel enig idee waar die slijtage rand vandaan komt bovenin dat remblok ?
Uberhaupt wel enig idee dat achter normaal 100.000 km meegaat ?
Uberhaupt wel enig idee dat ik soms 3x in de maand voor checks op de brug sta ?
Uberhaupt ooit wel eens zelf uberhaupt ff remschoenen handrem gechekt achter op de brug met paal ertussen en wielen eraf als safety onder de dorpels ?
Uberhaupt enig idee wie op die foto staan ? praat jij nl vaak mee.
Vast allemaal niet.
Hoe is dat nou om internet warrior te zijn, zonder ooit zelf keer dwars te gaan, of remmen in de fading te trappen ?
Laat maar, ik ga hier geen posts meer aan verspillen.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:45 schreef Hugster het volgende:
BazzoS heeft een fiets.... en een auto
PNG kan ook voor zichzelf tikken, jij kwam er ook ineens bijquote:Op donderdag 23 december 2004 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
Kan BazzoS niet voor zichzelf tikken ??? Of ben je zijn pappie???
Is het je mischien opgevallen dat jullie met ze 2en op het grootste forum van nederland proberen te rellenquote:Op donderdag 23 december 2004 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
Kan BazzoS niet voor zichzelf tikken ??? Of ben je zijn pappie???
doe me dan een lol en laat het daarbijquote:Op donderdag 23 december 2004 23:56 schreef Sounddragon het volgende:
Ehhh FOUT !!! ik lees hier vaker mee als je misschien denkt
Moet ik je helaas teleurstellen kerel, tis een vrij land....tenminste...een beetje nog wel....quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
doe me dan een lol en laat het daarbij
ik dwing je niks vraag het alleen maarquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet ik je helaas teleurstellen kerel, tis een vrij land....tenminste...een beetje nog wel....![]()
Dude ik weet niet wat jij gebruikt. Maar ik hoefd het nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:09 schreef Sounddragon het volgende:
Hmmmm, misschien is een van je vrienden wel mod hier, kan je me laten IP blokken, is ook wel stoer....
Net als vragen of ik van je forumpje weg wil blijven....
Jij ben écht goed man....volhouwe zo, dan blijf je helemaal dé man
![]()
![]()
Hmm waar heb ik dat eerder gezien.....quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
Pffff ik ga naar me nest, moet morgen jouw studiefinanciering bij mekaar werken![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:20 schreef PNG het volgende:
[afbeelding]
Sounddragon rechts voorbij donderend op 200 km/u +
meer heb ik er niet over te zeggen .quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja dat definieert het stereotyp nog eens.
wel jammer.
OI hug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |