Hahaquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Agossie [afbeelding]
Croupouque gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:56 schreef Wrinex het volgende:
Whaha, ik moet nu bij Tessje denken aan de "het waren 2 fantastische dagen" slogan.
2 zielen 1 gedachtequote:Op dinsdag 21 december 2004 20:56 schreef Wrinex het volgende:
Whaha, ik moet nu bij Tessje denken aan de "het waren 2 fantastische dagen" slogan.
quote:Ik vraag, ik klaag en ik post
Ik stem voor jou en ik stem voor haar
Ik lobby heel wat bij elkaar.
En als jij een stem voor mij wint
Dan post, dan lobby ik en dan stem ik wat voor hem
Geo, passer, planimeter
Tessje is moderator
Ga maar vast naar huis
Misschien heb je een mee-eter
La la la la la la la la
La la la la la la la la
La la la la la la la la
La la la la la la la la
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:58 schreef stoepjong het volgende:
Ik hoop dat jullie bijdezen sterven in een meelzak en gepoedert naar de hel gaan.
ik heb geen belang bij rare geslachts ziektesquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:58 schreef Wrinex het volgende:
Ehmz, PP, zullen we een eigen forum starten? fh3 ofzo..
Heb je even?quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:03 schreef Intxaurraga het volgende:
Ach, waarom ook niet.
ja godverdomme, komt die kut dictatuur me eens een keer goed uit, stoppen ze ermeequote:Op dinsdag 21 december 2004 21:02 schreef p-etr-a het volgende:
Wat is er gebeurd met de dictatuur?
Ik dacht dat, aangezien yvonne het wel zag zitten, PP toch zeker blauw zou worden nu.
Maar toch gefeliciteerd en ik denk belangrijker nog: veel succes, Tessje en Croupouque!
Zodra een van hen stopt over 2 dagen ooit, slaan wij weer genadeloos toe.quote:
Als het zo doorgaat, hebben we straks een 13-jarige paardenliefhebster als admin op onzinquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:11 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Dus een slowchatter uit het vriendenkliekje van Yvonne aanstellen was geen goed idee, daar kwam alleen maar kritiek op, laat de users zelf maar kiezen, dan wordt het allemaal anders!
Resultaat: een slowchatter uit Yvonne's vriendenkliekje is de nieuwe ONZ mod.
Nouja, we zijn nu wel van realknuckles af iig als ik dat zo hoor.
Erquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zodra een van hen stopt over 2 dagen ooit, slaan wij weer genadeloos toe.
Je haalt me de woorden uit de mond, maait me het gras voor mijn voeten weg en bent één met mijn gedachtenquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:18 schreef t-t het volgende:
Wel een beetje schijnheilig van de crew, ze proberen hun enorme fout door Snakey ooit als moderator te hebben aangesteld te camoufleren door de users te laten "stemmen". Ze weten dat Tessje enorm graag mod wil worden maar weten ook dat zij te labiel is om het modschap langer dan een week vol te houden. Maar nu kunnen ze na afloop toch weer mooi zeggen; "nou usertjes, alsof jullie het allemaal zoveel beter weten", om vervolgens het recht weer in eigen hand te nemen. Bah, misbruik maken van Tessje haar domheid en ontwetendheid.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:18 schreef t-t het volgende:
Bah, misbruik maken van Tessje haar domheid en onwetendheid.
Mensen op iemands uiterlijk afrekenen is zo not done.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:24 schreef gfree het volgende:
Hoe de neuk gaat dat in m'n duck stripje passen!![]()
![]()
Dankje... We proberen het verlies te verwerken...quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:25 schreef gfree het volgende:
ow enne, Tessje en Croupouque gefeliciteerd.
[afbeelding]
in deze moeilijke tijd.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:24 schreef gfree het volgende:
Hoe de neuk gaat dat in m'n duck stripje passen!![]()
![]()
Heb je je prijs al?quote:
Ik wil de foto best posten, maar dan bezorg ik de server een overload.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:42 schreef ArmaniMania het volgende:
IS een Tessje een lekker wijf? Zo ja, waarom niet?
Ik weet niet of het op mij slaat, maar ja....quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:48 schreef Isabeau het volgende:
(en wat reageren bepaalde kandidaten die het niet zijn geworden vreselijk kinderachtig)
Omdat er ook een jury was, die samen met de zittende mods, de definitieve stem zou uitbrengen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Als je je aangesproken voelt gaat het misschien over je
(maar nee, ik dacht niet aan jou toen ik dat intypte)
Hoezo niet conform de regels? Users mochten kiezen, er is gekozen. Het is nou ook weer niet dat ze met 1 of 2 stemmen meerderheid hebben 'gewonnen'.
En wat gebeurt er?quote:Uiteraard hebben we daarvoor ook een professionele jury nodig die de voorselectie doet en de laatste drie kandidaten selecteerd(LET NIET OP DE GROTE SPELFOUT!!!) waar jullie uit kunnen kiezen! De juryleden zijn : Nikky, cartWOman, Cynix© en uiteraard, Fokmoeder yvonne. De ONZmodjes hebben natuurlijk ook wat te zeggen over het geheel, aangezien het hun collega wordt.
eindelijk een doel in je levenquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:03 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik heb de admins al beloofd dat ik Tessje binnen 2 weken weg zal krijgen...
4 weken max...
Als user al een waardeloze verspilling van zuurstof, laat staan als mod.
dude, let it go, een paar weekjes lol in Onz met Tessje, en daarna een nieuwe poging wagenquote:
En dan gaat het er zeker net zo 'democratisch' en 'eerlijk' aan toe als nu.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dude, let it go, een paar weekjes lol in Onz met Tessje, en daarna een nieuwe poging wagen
Je vergeet het oprichten van m'n sekte, het overnemen van het forum en het creëren van de Übermensch uit m'n eigen zaadquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
eindelijk een doel in je leven
De moderne mod draagt gympen [14.gif]quote:
owja, maar niet belangrijk in vergelijking met je huidige taakquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:10 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Je vergeet het oprichten van m'n sekte, het overnemen van het forum en het creëren van de Übermensch uit m'n eigen zaad.
Je bent al net zo blij als die paar uur dat dit EEN was,quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan gaat het er zeker net zo 'democratisch' en 'eerlijk' aan toe als nu.
Fuck Democracy [afbeelding]
Die had ie toch al? Jij bedoelt zeker een kaal en nauw kutje.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:06 schreef QyRoZ het volgende:
Kasta. Wil je met me trouwen? En tieten laten staan?.
mijn fanbase begint net wakker te worden, blijkbaar, dus ik maak me nergens zorgen over....quote:
PP heeft gelijk. Tess houdt het echt niet lang uit, al zal ze dit zeker proberen te rekken, al was het alleen maar om ons ongelijk te bewijzen. Daarna zal er weer een plek vrijkomen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het crewforum-stemtopic gelezenquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Had je ook zo gereageerd als jij als eerste was gekozen? En dan alsnog afgewezen werd?quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bent al net zo blij als die paar uur dat dit EEN was,.
Het gaat niet zoals je wilt en meteen begin je te stampvoeten..
Gympen zijn voor politieagentes en journalistenquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De moderne mod draagt gympen [14.gif]
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Had je ook zo gereageerd als jij als eerste was gekozen? En dan alsnog afgewezen werd?
Doe niet zo moeilijk.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:16 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, dat had ik niet zo meegekregen, Bupatih.
Zie je! Ze liegen ook al tegen jou! Ze zijn niet te vertrouwen!quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:16 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, dat had ik niet zo meegekregen, Bupatih.
Frappant.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:19 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Zie je! Ze liegen ook al tegen jou! Ze zijn niet te vertrouwen!
Wie had ooit gedacht dat jullie ook nog eens van pas zouden komenquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:20 schreef RealKnuckles het volgende:
Nou Tessje, ik gun het je van harte dat jij ook een weekje mag modden, om er daarna door mij en knowall geen zin meer in te hebben en het op te geven
Whehehe dan zou er communicatie binnen de Crew zijn...quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Frappant.
De hele forum-crew mocht de users kiezen uit de sollicitatie-mailtjes, dus dan lijkt het me toch dat ze op zijn minst zijn ingelicht over de stemprocedure en het verdere verloop ervan.
Het is gewoon op de normale manier gebeurd dus.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Frappant.
De hele forum-crew mocht de users kiezen uit de sollicitatie-mailtjes, dus dan lijkt het me toch dat ze op zijn minst zijn ingelicht over de stemprocedure en het verdere verloop ervan.
Ik geef alleen mijn visie op de kritiek van Dirkhquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Buppie, huil niet zo....
je verandert er echt niets meer aan
Op dezelfde manier waarmee Snakey mod is geworden, bedoel je?quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:25 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Het is gewoon op de normale manier gebeurd dus.
Precies. En dan vind ik het een beetje onzin/laf om ons als users er bij te betrekken.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:25 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Het is gewoon op de normale manier gebeurd dus.
Je zeurt gewoon als een zielig kindje. Dat de nieuwe mods niet de mods zijn die je graag gezien had, okay, maar je lult je nu een uur in de rondte.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies. Volgens mij weet Dirkh het zelf ook niet of wil hij er niet meer aan herinnerd worden, maar toch heb ik gelijk.
Dunno of de procedure hetzelfde was, maar het niveau van de mods die eruit kwamen wel idd.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:26 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Op dezelfde manier waarmee Snakey mod is geworden, bedoel je?
Ik was eigenlijk van plan om naar bed te gaan, maar dit zorgt ervoor dat ik even moet posten.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zeurt gewoon als een zielig kindje. Dat de nieuwe mods niet de mods zijn die je gaarg gezien had, okay, maar je lult je nu een uur in de rondte.
Ze zijn gekozen, punt uit.
Dat jij verloren hebt, en dat er twee mods uit zijn gekomen doet verder nergens aan af. Je zou juist blij moeten zijn dat het zo loopt. Jouw redenatie is zo krom als je maar bedenken kan.
Je wil wel meedoen aan Odols, en als er twee mods uit komen, schreeuw je dat het tegen de regels is. Valt me zwaar van je tegen. Ik had je sportiever verwacht.
gok eens, sherlockquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
Zeg, PP, vraagje.
Stel nu even, hypothetisch, dat ik het was geworden, samen met iemand anders die jij niet was/is.
Was ik dan nog welkom geweest in je biertopic? Of had je samen met R2 een lynchtopic voor me opgezet?
Waarom? Da's 1 tegenstander minder bij de herverkiezing, volgende week.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
kap eens te huilie-en, Bupa...
Zorg dan even dat je niet weer een nieuwe kloon moet aanmaken, dan kan ik je posts makkelijker terug vindenquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:03 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik heb de admins al beloofd dat ik Tessje binnen 2 weken weg zal krijgen...
4 weken max...
Als user al een waardeloze verspilling van zuurstof, laat staan als mod.
Waarom? Zodat je ons daar ook kan gaan vervelen met je overloos ge-emmer? Wanneer leer je nou eens dat je er niet bijhoort, uitgekotst word, en veel irritanter bent dan je zelf denkt te zijn?quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:40 schreef knowall het volgende:
[..]
Zorg dan even dat je niet weer een nieuwe kloon moet aanmaken, dan kan ik je posts makkelijker terug vinden
Het probleem staat nog in dezelfde zin.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:48 schreef petre86 het volgende:
ik zie geen enkel probleem.. Tessje is als eerste geëindigd,
Leuk om te lezenquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
Waarom?
huiliequote:Op dinsdag 21 december 2004 22:43 schreef HTT-Thalan het volgende:Zodat je ons daar ook kan gaan vervelen met je overloos ge-emmer?
boeienquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:43 schreef HTT-Thalan het volgende:Wanneer leer je nou eens dat je er niet bijhoort, uitgekotst word, en veel irritanter bent dan je zelf denkt te zijn?
Heb ik al geleerd.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
Waarom ga je niet met je vriendjes van de scouting een knoop leren die houdt, zodat je volgende hangpoging lukt, en wij eindelijk verlost zijn van je aanwezigheid?
Ik heb niemand om een stem gevraagd, en er zelfs een aantal geweigerd omdat ik het niet met de lobby eens was. Dus don't give me any of thatquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ach ja met argumenten als:
'ze heb tiete'
'omdat ze het me vroeg'
'ja het moet'
'ze is lief'
heb je wel wat geldige stemmen natuurlijk, vergeleken daarmee konden die stemmen voor HTT ècht niet.![]()
1 woord: Kerstamnestiequote:Op dinsdag 21 december 2004 22:40 schreef knowall het volgende:
Zorg dan even dat je niet weer een nieuwe kloon moet aanmaken, dan kan ik je posts makkelijker terug vinden
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:48 schreef petre86 het volgende:
er zouden 3 users voorgedragen worden door de admins in overleg met de onz-modjes had ik begrepen...
dat die er achter de schermen OOK een stemming van gemaakt hebben.. dat is alleen maar democratischer..
en dar er Méér dan 3 users verkiesbaar werden gesteld. betekende NOG MEER invloed en keuzevrijheid voor de users..
ik zie het probleem niet..
alle users mochten stemmen, inclusief modjes en admins, in de laatste ronde hebben ook modjes en admins gestemd..
ik zie geen enkel probleem.. Tessje is als eerste geëindigd, en Croupouque als 2e..
dat er nu 2 i.p.v. 1 mod aangesteld wordt n.a.v. de stemming.. geeft zelfs nòg meer democratie...
dat het niet precies gegaan is zoals in de allereerste OP stond, dat klopt!
maar dat het er slechter van geworden is?? NEE!
Dat was de clou dus, sarcasme enzo weetjewel.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:50 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik heb niemand om een stem gevraagd, en er zelfs een aantal geweigerd omdat ik het niet met de lobby eens was. Dus don't give me any of that
Dan was hij slecht opgezet, want dat kon ik er niet uit halen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:54 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Dat was de clou dus, sarcasme enzo weetjewel.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:50 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik heb niemand om een stem gevraagd, en er zelfs een aantal geweigerd omdat ik het niet met de lobby eens was. Dus don't give me any of that
de uitslag verteld me toch echt iets anders.. zielig dat je die niet wilt onderschrijven..quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:50 schreef t-t het volgende:
[..]
Het probleem staat nog in dezelfde zin..
quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dan was hij slecht opgezet, want dat kon ik er niet uit halen.
Ik denk dat ik me teveel mee liet slepen door het ge-emmer van Bitebahp om te erkennen dat er ook nog users achter mij stondenquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef rompompom het volgende:
[..]Volgens mij gaat het sarcasme van deze post aan je voorbij
Waarmee je m.i. bewijst dat je beter maar geen mod kan zijn hier!
wanneer worden ze blauw?quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef CartWOman het volgende:
Bupa
Het 'jury-overleg' hield in dat wij het laatste woord zouden hebben; stel er was iemand gekozen waar wij ons -om wat voor reden dan ook- niet in konden vinden, dat we dan alsnog anders konden beslissen.
Maar er was voor ons geen enkele reden éen van deze twee af te wijzen.
Tessje en Croupouque, van harte gefeliciteerd, veel succes, maar vooral veel plezier!
Een wapenstok?quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef HansKazaNova het volgende:
Naja, we kunnen er vrij kort over zijn.
Tessje is in ieder geval niet gekozen vanwege haar:
- gevoel voor humor
- volwassen postgedrag
- respect bij de users
- geweldige topics
- autoriteit
- forum ervaring
De eerst die me, naast een paardekut of een stel vetklompen op borsthoogte, iets kan noemen wat haar tot beste keus als mod maakt, verdient een lintje.
Kijk deze eerlijke jongen toch eensquote:
Ze heeft een dikke huid.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef HansKazaNova het volgende:
De eerst die me, naast een paardekut of een stel vetklompen op borsthoogte, iets kan noemen wat haar tot beste keus als mod maakt, verdient een lintje.
Morgen.quote:
Er is dus nog hoop voor mijquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef HansKazaNova het volgende:
Naja, we kunnen er vrij kort over zijn.
Tessje is in ieder geval niet gekozen vanwege haar:
- gevoel voor humor
- volwassen postgedrag
- respect bij de users
- geweldige topics
- autoriteit
- forum ervaring
Ik probeer troost te vinden in jouw wijze woorden, maar ik kan maar niet verkroppen dat ik derde ben geworden achter iemand die ik op intellectueel vlak niet hoger inschat dan de baggeraars waartegen ik wilde gaan strijden, niet te vergeten dat ze waarschijnlijk ook nog meer man is dan de meeste mannen op het forum.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:00 schreef jogy het volgende:
Jaja, het is allemaal ietwat slordig gegaan, watwil je? ik mocht het verzinnen.
De voorselectie is gedaan door de modjes en de (F)A's en de rest hebben we aan jullie over gelaten, lobbyen mocht, dat zeker en de enige keer dat er ingegrepen was was bij de hattrick posters, dat vind ik iets te gortig.
Ookal waren die 6 users wel meegeteld was er alsnog minstens een verschil van 10 stemmen tussen de nummer 2 ( tessje ) en de nummer drie ( HTT )
Maarja, dit is wel een leuk openingstopic voor de kersverse modjes. traditiegetrouw enzo.
Welkom beide, maak er wat van en leet je niet gek makuhhhh ( ofzo)
Die is d'r verdriet over de uitslag aan het verdrinken.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Morgen.
Als Yvon nog onder de tafel vandaan kan komen misschien vanavond nog.
Tessje op twee?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:00 schreef jogy het volgende:
Jaja, het is allemaal ietwat slordig gegaan, watwil je? ik mocht het verzinnen.
De voorselectie is gedaan door de modjes en de (F)A's en de rest hebben we aan jullie over gelaten, lobbyen mocht, dat zeker en de enige keer dat er ingegrepen was was bij de hattrick posters, dat vind ik iets te gortig.
Ookal waren die 6 users wel meegeteld was er alsnog minstens een verschil van 10 stemmen tussen de nummer 2 ( tessje ) en de nummer drie ( HTT )
Maarja, dit is wel een leuk openingstopic voor de kersverse modjes. traditiegetrouw enzo.
Welkom beide, maak er wat van en leet je niet gek makuhhhh ( ofzo)
Go Tiemie, je bent de eerste waardige verliezerquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:04 schreef Tiemie het volgende:
ik vind dat C. vorig jaar al mod had moeten zijn, dus ik vind de uitslag wel oke. Tessje ken ik minder goed, maar ik heb liever haar dan Kreator.
Kreator komt na Tessje, over pak 'm beetje een week, in ieder geval snel. Daar zorgt Knut wel voor.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:04 schreef Tiemie het volgende:
Tessje ken ik minder goed, maar ik heb liever haar dan Kreator.
Niet helemaal correct CW, jullie sloten bij de stemming achter de schermen ook al enkele users uit van deelname.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef CartWOman het volgende:
Het 'jury-overleg' hield in dat wij het laatste woord zouden hebben; stel er was iemand gekozen waar wij ons -om wat voor reden dan ook- niet in konden vinden, dat we dan alsnog anders konden beslissen.
Dan had je beter moeten lobbyen... Of tieten moeten laten staan ofzo...quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:04 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik probeer troost te vinden in jouw wijze woorden, maar ik kan maar niet verkroppen dat ik derde ben geworden achter iemand die ik op intellectueel vlak niet hoger inschat dan de baggeraars waartegen ik wilde gaan strijden, niet te vergeten dat ze waarschijnlijk ook nog meer man is dan de meeste mannen op het forum.
En nu bekruipt mij ook de angstige realiteit dat dit ook iemand is die ons moet beschermen tegen boeven en foutparkeerders.
Waar gaat het heen met nederland
Ik geloof er niks van dat je bewijs hebt...quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:07 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
En ja, ik wil het bewijs van het bovenstaande verhaal best even posten/mirroren als je het gaat ontkennen hoor
Aan mij kan het niet gelegen hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik was écht tevreden geweest met een 2e plek.
Écht.
dat is het verschil.. tessje is voor SC (na 0:00u)quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:04 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik probeer troost te vinden in jouw wijze woorden, maar ik kan maar niet verkroppen dat ik derde ben geworden achter iemand die ik op intellectueel vlak niet hoger inschat dan de baggeraars waartegen ik wilde gaan strijden, niet te vergeten dat ze waarschijnlijk ook nog meer man is dan de meeste mannen op het forum.
En nu bekruipt mij ook de angstige realiteit dat dit ook iemand is die ons moet beschermen tegen boeven en foutparkeerders.
Hey zou jij niet mod worden enzo?quote:
moet je je eens voorstellen hoe ik me voel...quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:04 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik kwam er veel te laat achter dat ik daadwerkelijk door de selectie was gekomen, toen lag ik al mijlenver achter. Ik heb geen ervaring met lobbyen en heb dat ook nog nooit hoeven doen. Als ik van Bupitah of Intxarugau had verloren had ik dat niet erg gevonden, maar een Tess in de crew, nou, dan spijt het je wel dat je niet wat eerder van je stoel kwam ja.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:08 schreef whoops het volgende:
[..]
Dan had je beter moeten lobbyen... Of tieten moeten laten staan ofzo...
Het merendeel van de SC gebeurt idd snachts, maar alleszins in ONZ. Op onzin mogen ze in hun handjes klappen als ze nog 5 vaste users online hebben op die tijdstippen. En aangezien ze alleen stemmen van ONZ-users wilden hebben, vind ik het vreemd dat ze ineens aan zoveel stemmen komt.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat is het verschil.. tessje is voor SC (na 0:00u)
en de users die daarin posten.. hebben ook stemrecht
elke stem is even zwaar... dus het is eerlijk verlopen..
laat ze nou eerst maar gewoon hun werk doen... aan de hand van hoe ze tot nu toe hebben gepost kun je niet oordelen hoe ze het als mod zullen/zal doen...
Wie?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:10 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik kwam er veel te laat achter dat ik daadwerkelijk door de selectie was gekomen, toen lag ik al mijlenver achter. Ik heb geen ervaring met lobbyen en heb dat ook nog nooit hoeven doen. Als ik van Bupitah of Intxarugau had verloren had ik dat niet erg gevonden, maar een Tess in de crew, nou, dan spijt het je wel dat je niet wat eerder van je stoel kwam ja.
En nu maar hopen dat de baggeraars hun naam waar kunnen maken, en haar gauw wegjagen.
Wou je zeggen dat het voor jou erger is dan voor mij, ofzo.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
moet je je eens voorstellen hoe ik me voel...
Ik denk dat je je in dat aantal aan het vergissen bent.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:13 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het merendeel van de SC gebeurt idd snachts, maar alleszins in ONZ. Op onzin mogen ze in hun handjes klappen als ze nog 5 vaste users online hebben op die tijdstippen. En aangezien ze alleen stemmen van ONZ-users wilden hebben, vind ik het vreemd dat ze ineens aan zoveel stemmen komt.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:09 schreef whoops het volgende:
Ik geloof er niks van dat je bewijs hebt...
En wat dan nog?! Als zij haar stemmen moet onttrekken aan users die nooit daglicht zien, hoe moeten die users dan weten of ze overdag een goede mod zal zijnquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat je je in dat aantal aan het vergissen bent.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:16 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
[afbeelding]
P.S. Zou 1 van de mods ons op de hoogte kunnen houden van het hier op volgende gerel achter de schermen?
wehehequote:Op dinsdag 21 december 2004 23:16 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
[afbeelding]
P.S. Zou 1 van de mods ons op de hoogte kunnen houden van het hier op volgende gerel achter de schermen?
Dat is voor diegenen toch ook niet interessant? Wat lul je man. Iedereen stemt toch voor degene die hem/haar het beste uitkomt? Tessje heeft toegezegd de SC toe te laten, dus dan kan ze uit die hoek steun verwachten. Wat had je dan gedacht?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:16 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
En wat dan nog?! Als zij haar stemmen moet onttrekken aan users die nooit daglicht zien, hoe moeten die users dan weten of ze overdag een goede mod zal zijn
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:16 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze heeft ook stemmen van onz-users gehad hoorquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:13 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het merendeel van de SC gebeurt idd snachts, maar alleszins in ONZ. Op onzin mogen ze in hun handjes klappen als ze nog 5 vaste users online hebben op die tijdstippen. En aangezien ze alleen stemmen van ONZ-users wilden hebben, vind ik het vreemd dat ze ineens aan zoveel stemmen komt.
Als die SC toch al gedoogd werd snachts, wat voor lame-ass argument is het dan om het voortaan toe te laten. Als ze echt zo graag om die reden mod wil zijn, geef haar haar modrechten dan alleen tussen 00:00 en 8:00 zodat wij er geen last van hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is voor diegenen toch ook niet interessant? Wat lul je man. Iedereen stemt toch voor degene die hem/haar het beste uitkomt? Tessje heeft toegezegd de SC toe te laten, dus dan kan ze uit die hoek steun verwachten. Wat had je dan gedacht?
Ja, er zijn met reden een aantal (paar) namen geschrapt.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:07 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Niet helemaal correct CW, jullie sloten bij de stemming achter de schermen ook al enkele users uit van deelname.
Op die manier konden jullie het rijtje met de in jullie ogen geschikte opvolgers alvast samenstellen en daar mochten vervolgens de users uit kiezen.
En om het gezeur over het gebrek aan users met een eigen mening te voorkomen, werd Krea er nog even bijgegooid ter compensatie.
Niet dat hij daadwerkelijk in de crew was gekomen als hij op de 1e plek zou eindigen.
Nee, dan zouden jullie immers nog de veto stem laten gelden die je hier boven al noemt.
Heel leuk, zo'n spelletje met de users, maar ga nu niet de schijn ophouden dat er daadwerkelijk sprake is van een democratische stemming.
En ja, ik wil het bewijs van het bovenstaande verhaal best even posten/mirroren als je het gaat ontkennen hoor
Wehehe nice...quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:16 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo beetje constipated?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:23 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als die SC toch al gedoogd werd snachts, wat voor lame-ass argument is het dan om het voortaan toe te laten. Als ze echt zo graag om die reden mod wil zijn, geef haar haar modrechten dan alleen tussen 00:00 en 8:00 zodat wij er geen last van hebben
En zet daarna iemand die wél met de daagse onzinners begaan is op die plek.
En laat de Cew ophouden met dat achter-de-schermen gelul en wees eerlijk. Lekken mag dan illigaal/vervelend/niet gewenst zijn, ik ben blij dat er mensen zoals Kasta zijn die de waarheid openbaar maken.
Bah
Tijdens de voorselectie, of voor/tijdens de eindbeslissing, de laatste paar dagen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, er zijn met reden een aantal (paar) namen geschrapt.
Je laat je wel erg kennen nu, HTT.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:23 schreef HTT-Thalan het volgende:
En laat de Cew ophouden met dat achter-de-schermen gelul en wees eerlijk. Lekken mag dan illigaal/vervelend/niet gewenst zijn, ik ben blij dat er mensen zoals Kasta zijn die de waarheid openbaar maken.
Bah
Voorselectiequote:Op dinsdag 21 december 2004 23:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Tijdens de voorselectie, of voor/tijdens de eindbeslissing, de laatste paar dagen?
Damn, wat een huilie ben jij. Je doet nou net alsof de gekozen mods niks goeds kunnen brengen. Dat van de SC was maar een voorbeeld. En met vier mods heb je zat mensen voor overdag. Ik denk dat er met Croupouque een zeer humorvolle mod bij is gekomen (heb ik op gestemd), Tessje ken ik minder goed.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:23 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als die SC toch al gedoogd werd snachts, wat voor lame-ass argument is het dan om het voortaan toe te laten. Als ze echt zo graag om die reden mod wil zijn, geef haar haar modrechten dan alleen tussen 00:00 en 8:00 zodat wij er geen last van hebben
En zet daarna iemand die wél met de daagse onzinners begaan is op die plek.
Bah
Voorselectie.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Tijdens de voorselectie, of voor/tijdens de eindbeslissing, de laatste paar dagen?
Ik liet me een beetje meeslepenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je laat je wel erg kennen nu, HTT.
Ik durf met de hand op m'n hart te zeggen dat er NIET is gemanipuleerd achter de schermen.
Ja, er zijn discussies geweest, ieder crewlid heeft z'n eigen mening, net als de users hier. Nou en?![]()
Als je alle users die je niet in de crew wilt hebben wegstreept omdat ze verbale weerstand zouden kunnen bieden, houd je alleen maar sollicitaties over van mensen die braaf ja zullen knikken.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:26 schreef CartWOman het volgende:
Waaruit maak jij dan op dat we het rijtje evt. opvolgers zelf hebben samengesteld?
De mailtjes staan er toch echt.
teveel bier?quote:
Wie weet. Ik vond je een leuke kandidaat.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik liet me een beetje meeslepen
Zo zwaar zie ik het allemaal niet in. Al ben ik er nog steeds van overtuigd dat Tess het niet lang gaat volhouden, en ik hoop dat mijn kans daarna komt![]()
Hoi.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:31 schreef Wrinex het volgende:
een aantal ongewenste figuren (volgens sommige crew-leden) uit het lijstje geschrapt
En zeker 1 van de knapste.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wie weet. Ik vond je een leuke kandidaat.
quote:
Mwoa, ik zou er niet zo mee zitten. We hebben inderdaad enkele users uitgesloten van deelname, om de bij henzelf ongetwijfeld bekende redenen. En sommigen kregen bij het maken van een kandidatenlijst gewoon niet genoeg stemmen binnen de crew. Jammer, maar kan gebeuren. Dat hoort er dan ook bij.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:07 schreef HansKazaNova het volgende:
Nee toch.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:37 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Nee kneus jij hoorde al bij die eerste categorie [afbeelding]
Jij bent van de lijst getieft omdat Danny je niet in de crew wil, daar draai ik verder niet omheen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:34 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Als je alle users die je niet in de crew wilt hebben wegstreept omdat ze verbale weerstand zouden kunnen bieden, houd je alleen maar sollicitaties over van mensen die braaf ja zullen knikken.
Oftewel, toekomstige mods zoals jullie ze willen zien.
In Jip en Janneke taal:
Sollicitaties bestonden uit stoute en brave users.
Crew kiest daar de brave users uit en schrapt de stoute users.
Crew krijgt dus crew die ze zelf al uitkiezen.
Ik heb laatst, zelfs vóórdat de sollicitatiemailtjes uberhaupt verstuurd werden al een betoog gehouden waarin ik deze gang van zaken exact zo voorspelde, zal even zoeken.
Jij was ook al aan het 'stoken' toen Silmarwen mod werd (terecht overigens maar dat terzijde), bespeur ik hier wijvennijd?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:38 schreef NiNi het volgende:
Nou, even kijken hoelang dat dikke baggerpaard het vol gaat houden.
Als kandidaat, ja. Fuckface.quote:
Ik ben benieuwd wie er van die crewleden ook daadwerkelijk in staat is een objectief oordeel over onzinmods te vellenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:31 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Voorselectie
Natuurlijk eerst de crap er uit gegooid, daarna gekeken wie er serieuze aandacht aan zijn sollicitatie heeft besteedt en daarna nog een aantal ongewenste figuren (volgens sommige crew-leden) uit het lijstje geschrapt
m.a.w. de crew zoekt mensen die bij fok! passen, waarmee samen te werken is.. die consequent zijn...quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:34 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Als je alle users die je niet in de crew wilt hebben wegstreept omdat ze verbale weerstand zouden kunnen bieden, houd je alleen maar sollicitaties over van mensen die braaf ja zullen knikken.
Oftewel, toekomstige mods zoals jullie ze willen zien.
In Jip en Janneke taal:
Sollicitaties bestonden uit stoute en brave users.
Crew kiest daar de brave users uit en schrapt de stoute users.
Crew krijgt dus crew die ze zelf al uitkiezen.
Ik heb laatst, zelfs vóórdat de sollicitatiemailtjes uberhaupt verstuurd werden al een betoog gehouden waarin ik deze gang van zaken exact zo voorspelde, zal even zoeken.
waarom? Ze moeten het anders weer snel veranderenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou nog effe de forumindex aanpassen en dan is het feest compleet
Wou Danny mij dan wel in de crew.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij bent van de lijst getieft omdat Danny je niet in de crew wil, daar draai ik verder niet omheen.
Boe om andere redenen, jou wel bekend. En valide redenen, if I might say.
Haast je niet. Ik kan er ook weinig aan doen dat je jezelf in een ietwat moeilijke positie hebt gemanouvreerd. We rekenden in jouw geval eigenlijk al op een veto van Danny, maar zover hebben we het dus niet laten komen. Of vind je zelf écht dat je prima geschikt bent als moderator?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:34 schreef HansKazaNova het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:41 schreef Adelante het volgende:
ik ben het voor deze keer volledig met NiNi eens
Whehe, de collegialiteit is er al.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:38 schreef NiNi het volgende:
Nou, even kijken hoelang dat dikke baggerpaard het vol gaat houden.
En Croupje, feli natuurlijk!
Dat zal mijn brief wel zijn geweest. Fok/ONZ voldeed net niet aan mijn eisen. Het was/is een HTT-Thalan der foraquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:31 schreef Wrinex het volgende:
Voorselectie
Natuurlijk eerst de crap er uit gegooid, daarna gekeken wie er serieuze aandacht aan zijn sollicitatie heeft besteedt en daarna nog een aantal ongewenste figuren (volgens sommige crew-leden) uit het lijstje geschrapt
en toen ik het deed was je er op tegen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:10 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik kwam er veel te laat achter dat ik daadwerkelijk door de selectie was gekomen, toen lag ik al mijlenver achter. Ik heb geen ervaring met lobbyen en heb dat ook nog nooit hoeven doen. Als ik van Bupitah of Intxarugau had verloren had ik dat niet erg gevonden, maar een Tess in de crew, nou, dan spijt het je wel dat je niet wat eerder van je stoel kwam ja.
En nu maar hopen dat de baggeraars hun naam waar kunnen maken, en haar gauw wegjagen.
Net zoals ik aan het "stoken" was toen Snakey mod werd. Ik heb iets tegen het aanstellen van incompetente mensen. Sue me.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:40 schreef knowall het volgende:
[..]
Jij was ook al aan het 'stoken' toen Silmarwen mod werd (terecht overigens maar dat terzijde), bespeur ik hier wijvennijd?
Ja nu is het al te laat! Mijn baggerhart is in tweeenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:41 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Sorry Knowall, ik wilde je tere zieltje niet vertrappen
Jij hebt mij nooit wat goeds gebracht, waarom zou dat deze keer anders geweest zijn. Je hebt me weer eens van de wal in de spreekwoordelijke sloot geholpen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:43 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
en toen ik het deed was je er op tegen?![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:40 schreef knowall het volgende:
Jij was ook al aan het 'stoken' toen Silmarwen mod werd (terecht overigens maar dat terzijde), bespeur ik hier wijvennijd?
hallo, ik zit hier niet om vrienden te makenquote:
ik had 6 stemmen voor je gefixt die je anders niet had gekregen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit wat goeds gebracht, waarom zou dat deze keer anders geweest zijn. Je hebt me weer eens van de wal in de spreekwoordelijke sloot geholpen.
Ik krijg trouwens nog geld van je.
Je spelt je eigen naam fout...quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:43 schreef erodöme het volgende:
erödome.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:44 schreef knowall het volgende:
[..]
Ja nu is het al te laat! Mijn baggerhart is in tweeen
Dan ben jij een tegenpool van Tessje, ja.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
hallo, ik zit hier niet om vrienden te maken
Je zou een goede mod zijn. Solliciteer!quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:47 schreef bolivian het volgende:
Is die malligheid nu eindelijk voorbij?
Ja?
Ja. Ik ben arm en kan geen kerstmis betalen zonder het geld dat je me nog schuldig bent.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik had 6 stemmen voor je gefixt die je anders niet had gekregen.![]()
en over dat geld: je weet wat ze zeggen over kerstmis en arme mensen enzo
Ze hoefde van mij niet weg.quote:
daarom zorgde ik voor die stemmen: dat je toch een beetje fatsoenlijk kerstmis kon vierenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ja. Ik ben arm en kan geen kerstmis betalen zonder het geld dat je me nog schuldig bent.
Ontopic aub!quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je spelt je eigen naam fout...
quote:
ik solliciteer volgende maand wel weer meequote:Op dinsdag 21 december 2004 23:47 schreef t-t het volgende:
Dan ben jij een tegenpool van Tessje, ja..
Ja en dan bij elk slotje op een bagger-topic:quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je zou een goede mod zijn. Solliciteer!
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je zou een goede mod zijn. Solliciteer!
Het was haar eigen keus om zwart te worden.quote:
Wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:En Silmarwen wil geen eens mod worden dus waarom die nu blauw is... !?
Liggen mijn kadootjes dan ook in die spreekwoordelijke sloot? Ik ben namelijk niks anders als spreekwoordelijke kadootjes van je gewend, dus dat zou wel kunnen kloppen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
daarom zorgde ik voor die stemmen: dat je toch een beetje fatsoenlijk kerstmis kon vieren
Dit typte ik dus in het topic waarin Jogy alleen nog maar voorstelde om het via een stemronde te doen:quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:34 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik zou zo met een glazen bol op de kermis kunnen staanquote:Eigenlijk best wel een nutteloos fluttopic dit...
Even de feiten op een rijtje:
De crew kiest uit alle sollicitaties de in hun ogen beste mod uit.
Dat houdt in dat alle grofgebekte fokdelinquenten al bij voorbaat afvallen.
Wat blijft er dan over?
Een stel brave, humorloze newbies.
Vervolgens worden daar de 3 mensen uit gekozen die het vaakst met de crew in hetzelfde kliekje vertoefd en/of gezellig op msn met ze zit te lullen.
Oftewel, het is exact dezelfde sollicitatieprocedure waarmee zo'n incompetente, tegen de dementie aanzittende strontvlek als Snakey mod is geworden.
Ja maar Kasta, we mogen hem zelf kiezen!!!!!111!!!
Oh, lieve naïeve kinders van me toch...
Ook dat is slechts een façade; ik zal het even uitleggen aan de hand van enkele voorbeeldjes.
Kijk, er zijn echt wel 3 jankzakkende kliekjeskneuzen te vinden.
Om maar een paar personen uit het verleden te noemen: FlyingFox, Oldenzaaltjuh en Snakey.
Laat we rijtje dan eens als voorbeeld noemen waaruit de users zouden kunnen kiezen.
Men kiest in een vlaag van verstandsverbijstering FlyingFox....
Crew blij, want ze hebben er weer een bevriende kliekjesmongool in de crew bij... Users blij, want zij hebben hem gekozen.
Maar ach, helaas is er bij de voorselectie niet gekeken naar potentiële modkwaliteiten, met als gevolg dat FF als een dyslectische mongool met een bijl in een bonzaiboomkwekerij tekeer gaat.
Maar hej! Da's niet de schuld van de crew, de users hebben hem immers zelf gekozen!
Ja, uit de 3 personen die de crew zelf geschikt achtte ja.
Nou ja, geen probleem, we hebben nog 2 van die kneusjes, we houden gewoon weer een kiesronde, betrekken er een ander newbie uit het kliekje bij en de users trappen wederom in de façade van valse democratie.
Dus Oldenzaaltjuh wordt mod, verneukt ook de hele bende, waarna Snakey aan de beurt komt die uiteraard ook als een mestkever in de stront zal verdrinken vanwege zijn zeer beperkte kwaliteiten en gevoel voor humor van een mongolide eendagsvlieg die een kutdag heeft.
Samengevat, dit hele topic is een façade van de crew waarbij de ronduit debiele mod aanstellingen nog exact hetzelfde zullen gaan met het verschil dat ze alle kritiek op een simpelweg kut functionerende mod af kunnen schuiven op de users zelf, aangezien zij hem/haar zelf gekozen hebben.
Dat men slechts de keuze had uit een stel bij voorbaat al kansloze klittebandjosti's, is dan inmiddels toch alweer vergeten.
ach, ze zijn met minder niveau mod gewordenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:50 schreef bolivian het volgende:
[..].
Ik reageer té vaak met enkel een smiley.
Als je knut eruit schopt wil ik je ook wel pijpen hoor!quote:
Want ze kan binnen no-time je adres hebben achterhaald en bij pliesie staan.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:49 schreef NiNi het volgende:
[..]
verzin voor mij asjeblieft geen uit de lucht gegrepen loze aanklacht!
Smaad is het! Smaad!quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:49 schreef NiNi het volgende:
[..]
![]()
Oh, verdomd! Oh nee Tessje, verzin voor mij asjeblieft geen uit de lucht gegrepen loze aanklacht!
Of : "Nu even alle gekheid op een fok!stokje!"quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:49 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Ja en dan bij elk slotje op een bagger-topic:
Die weet ik niet eens precies, dat is iets van de admins.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:41 schreef t-t het volgende:
En die overige redenen mag je hier trouwens best posten, CartWOman.
quote:
JomandaNovaquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:50 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik zou zo met een glazen bol op de kermis kunnen staan.
En een zwarte pruik met krullenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:50 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Dit typte ik dus in het topic waarin Jogy alleen nog maar voorstelde om het via een stemronde te doen:
[..]
Dan krijg jij mijn stem.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik solliciteer volgende maand wel weer mee
Was het Yvonne die door Knut beinvloed werd. Was het Breuls die door Knut beinvloed werd, of was het Highlander die door Knut beinvloed werd.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die weet ik niet eens precies, dat is iets van de admins.
Misschien heb je wel een beetje gelijk, maar wat is je tegenvoorstel? Ik krijg een beetje een 'beste stuurlui' gevoel.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:50 schreef HansKazaNova het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:49 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Me bij voorbaat uitsluiten van deelname, omdat Danny eventueel in de toekomst zijn veto uitspreekt vind ik op zijn minst twijfelachtig ja.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:43 schreef Cynix ® het volgende:
Haast je niet. Ik kan er ook weinig aan doen dat je jezelf in een ietwat moeilijke positie hebt gemanouvreerd. We rekenden in jouw geval eigenlijk al op een veto van Danny, maar zover hebben we het dus niet laten komen. Of vind je zelf écht dat je prima geschikt bent als moderator?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:49 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Ooh plies CWquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die weet ik niet eens precies, dat is iets van de admins.
Vreemd.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het was haar eigen keus om zwart te worden.
[..]
Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Sommige mensen veranderen wel eens van gedachten. Live with it.
Heb ik ook wel eens last van
Ze heeft hem gewoon gebruikt. En nu ze haar felbegeerde functie heeft, smijt ze hem weg als de natte krant die hij is.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vreemd.
Waarom ik geen mod wil/kan worden
Dus of de relatie is niet meer, of ze vindt hem niet belangrijk meer
Dat werd me in dat topic dus ook gevraag, moet ik weer ff gaan zoekenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:54 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien heb je wel een beetje gelijk, maar wat is je tegenvoorstel? Ik krijg een beetje een 'beste stuurlui' gevoel.
We gingen eigenlijk uit van de zéér nabije toekomst. Per direct eigenlijk. Tsja, leer mij Danny kennen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:54 schreef HansKazaNova het volgende:
Me bij voorbaat uitsluiten van deelname, omdat Danny eventueel in de toekomst zijn veto uitspreekt vind ik op zijn minst twijfelachtig ja.
En al die stemmers die op haar gestemd hebben dan, die zijn als sneeuw voor de zon verdwenen geloof ik.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
ehm, t geval tessje was toch blauw, waar is ze dan?
lekkere mod, die om 23.30 al slaapt
Niet zo vreemd, Ze wil geen mod van ONZ worden. Dat is heel goed te begrijpen. ONZ modden maakt van sommige leuke users zure mods.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:55 schreef Maanvis het volgende:
Vreemd.
Waarom ik geen mod wil/kan worden
Dus of de relatie is niet meer, of ze vindt hem niet belangrijk meer
Lezen is moeilijk, ik weet hetquote:Dus voor mij geen modschap op onzin
Die heeft vast nog "verplichtingen" bij Yvonne.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ze is blauwquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja, we houden erover op.quote:
*meldt *quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:57 schreef bolivian het volgende:
Wie kan ik trouwens feliciteren omdat hij/zij géén mod geworden is?
politie, hmmm, ik gok op optie 2quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze is blauw
En niet aanwezig
Of slapen of laf![]()
Mwahh gewoon bang dat ze de conversatie niet aankan, het is dan ook 1 tegen 100quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze is blauw
En niet aanwezig
Of slapen of laf![]()
Nou, B, laten we niet overdrijven.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:01 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Mwahh gewoon bang dat ze de conversatie niet aankan, het is dan ook 1 tegen 100
Dan kan ze het topic dus makkelijk op slot gooienquote:Op woensdag 22 december 2004 00:01 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Mwahh gewoon bang dat ze de conversatie niet aankan, het is dan ook 1 tegen 100
quote:Op woensdag 22 december 2004 00:02 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Nou, B, laten we niet overdrijven.
Met haar omvang tel je mákkelijk voor 2.
Een échte mod, die er écht zin in heeft, zou zijn/haar macht al hebben laten gelden na het ontvangen van zijn/haar modrechten. Ze besluit er blijkbaar toe om er nog een nachtje over te slapen.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
politie, hmmm, ik gok op optie 2
Ook geen msn adres te bekennenquote:Op woensdag 22 december 2004 00:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
politie, hmmm, ik gok op optie 2
ik dacht dat mr orange daar al sliepquote:Op woensdag 22 december 2004 00:03 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Een échte mod, die er écht zin in heeft, zou zijn/haar macht al hebben laten gelden na het ontvangen van zijn/haar modrechten. Ze besluit er blijkbaar toe om er nog een nachtje over te slapen.
Naast ranger.
In de stal.
Ja potdorie ik ben verdomme een user met een eigen identiteit en dat mijn account een aantal keren als spreekbuis voor b. is gebruikt doet daar niets aan afquote:
Geef hem niet teveel krediet. Knut heeft de verbale capaciteiten van een baksteen met lepra, dus de stelling dat er mensen door hem beïnvloed zijn is erg onwaarschijnlijk!quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:54 schreef t-t het volgende:
[..]
Was het Yvonne die door Knut beinvloed werd. Was het Breuls die door Knut beinvloed werd, of was het Highlander die door Knut beinvloed werd.
Vragen vragen, allemaal vragen..
Een baksteen komt wél hard aan.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geef hem niet teveel krediet. Knut heeft de verbale capaciteiten van een baksteen met lepra, dus de stelling dat er mensen door hem beïnvloed zijn is erg onwaarschijnlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |