Hahaquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Agossie [afbeelding]
Croupouque gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:56 schreef Wrinex het volgende:
Whaha, ik moet nu bij Tessje denken aan de "het waren 2 fantastische dagen" slogan.
2 zielen 1 gedachtequote:Op dinsdag 21 december 2004 20:56 schreef Wrinex het volgende:
Whaha, ik moet nu bij Tessje denken aan de "het waren 2 fantastische dagen" slogan.
quote:Ik vraag, ik klaag en ik post
Ik stem voor jou en ik stem voor haar
Ik lobby heel wat bij elkaar.
En als jij een stem voor mij wint
Dan post, dan lobby ik en dan stem ik wat voor hem
Geo, passer, planimeter
Tessje is moderator
Ga maar vast naar huis
Misschien heb je een mee-eter
La la la la la la la la
La la la la la la la la
La la la la la la la la
La la la la la la la la
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:58 schreef stoepjong het volgende:
Ik hoop dat jullie bijdezen sterven in een meelzak en gepoedert naar de hel gaan.
ik heb geen belang bij rare geslachts ziektesquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:58 schreef Wrinex het volgende:
Ehmz, PP, zullen we een eigen forum starten? fh3 ofzo..
Heb je even?quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:03 schreef Intxaurraga het volgende:
Ach, waarom ook niet.
ja godverdomme, komt die kut dictatuur me eens een keer goed uit, stoppen ze ermeequote:Op dinsdag 21 december 2004 21:02 schreef p-etr-a het volgende:
Wat is er gebeurd met de dictatuur?
Ik dacht dat, aangezien yvonne het wel zag zitten, PP toch zeker blauw zou worden nu.
Maar toch gefeliciteerd en ik denk belangrijker nog: veel succes, Tessje en Croupouque!
Zodra een van hen stopt over 2 dagen ooit, slaan wij weer genadeloos toe.quote:
Als het zo doorgaat, hebben we straks een 13-jarige paardenliefhebster als admin op onzinquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:11 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Dus een slowchatter uit het vriendenkliekje van Yvonne aanstellen was geen goed idee, daar kwam alleen maar kritiek op, laat de users zelf maar kiezen, dan wordt het allemaal anders!
Resultaat: een slowchatter uit Yvonne's vriendenkliekje is de nieuwe ONZ mod.
Nouja, we zijn nu wel van realknuckles af iig als ik dat zo hoor.
Erquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zodra een van hen stopt over 2 dagen ooit, slaan wij weer genadeloos toe.
Je haalt me de woorden uit de mond, maait me het gras voor mijn voeten weg en bent één met mijn gedachtenquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:18 schreef t-t het volgende:
Wel een beetje schijnheilig van de crew, ze proberen hun enorme fout door Snakey ooit als moderator te hebben aangesteld te camoufleren door de users te laten "stemmen". Ze weten dat Tessje enorm graag mod wil worden maar weten ook dat zij te labiel is om het modschap langer dan een week vol te houden. Maar nu kunnen ze na afloop toch weer mooi zeggen; "nou usertjes, alsof jullie het allemaal zoveel beter weten", om vervolgens het recht weer in eigen hand te nemen. Bah, misbruik maken van Tessje haar domheid en ontwetendheid.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:18 schreef t-t het volgende:
Bah, misbruik maken van Tessje haar domheid en onwetendheid.
Mensen op iemands uiterlijk afrekenen is zo not done.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:24 schreef gfree het volgende:
Hoe de neuk gaat dat in m'n duck stripje passen!![]()
![]()
Dankje... We proberen het verlies te verwerken...quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:25 schreef gfree het volgende:
ow enne, Tessje en Croupouque gefeliciteerd.
[afbeelding]
in deze moeilijke tijd.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:24 schreef gfree het volgende:
Hoe de neuk gaat dat in m'n duck stripje passen!![]()
![]()
Heb je je prijs al?quote:
Ik wil de foto best posten, maar dan bezorg ik de server een overload.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:42 schreef ArmaniMania het volgende:
IS een Tessje een lekker wijf? Zo ja, waarom niet?
Ik weet niet of het op mij slaat, maar ja....quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:48 schreef Isabeau het volgende:
(en wat reageren bepaalde kandidaten die het niet zijn geworden vreselijk kinderachtig)
Omdat er ook een jury was, die samen met de zittende mods, de definitieve stem zou uitbrengen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Als je je aangesproken voelt gaat het misschien over je
(maar nee, ik dacht niet aan jou toen ik dat intypte)
Hoezo niet conform de regels? Users mochten kiezen, er is gekozen. Het is nou ook weer niet dat ze met 1 of 2 stemmen meerderheid hebben 'gewonnen'.
En wat gebeurt er?quote:Uiteraard hebben we daarvoor ook een professionele jury nodig die de voorselectie doet en de laatste drie kandidaten selecteerd(LET NIET OP DE GROTE SPELFOUT!!!) waar jullie uit kunnen kiezen! De juryleden zijn : Nikky, cartWOman, Cynix© en uiteraard, Fokmoeder yvonne. De ONZmodjes hebben natuurlijk ook wat te zeggen over het geheel, aangezien het hun collega wordt.
eindelijk een doel in je levenquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:03 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik heb de admins al beloofd dat ik Tessje binnen 2 weken weg zal krijgen...
4 weken max...
Als user al een waardeloze verspilling van zuurstof, laat staan als mod.
dude, let it go, een paar weekjes lol in Onz met Tessje, en daarna een nieuwe poging wagenquote:
En dan gaat het er zeker net zo 'democratisch' en 'eerlijk' aan toe als nu.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dude, let it go, een paar weekjes lol in Onz met Tessje, en daarna een nieuwe poging wagen
Je vergeet het oprichten van m'n sekte, het overnemen van het forum en het creëren van de Übermensch uit m'n eigen zaadquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
eindelijk een doel in je leven
De moderne mod draagt gympen [14.gif]quote:
owja, maar niet belangrijk in vergelijking met je huidige taakquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:10 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Je vergeet het oprichten van m'n sekte, het overnemen van het forum en het creëren van de Übermensch uit m'n eigen zaad.
Je bent al net zo blij als die paar uur dat dit EEN was,quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan gaat het er zeker net zo 'democratisch' en 'eerlijk' aan toe als nu.
Fuck Democracy [afbeelding]
Die had ie toch al? Jij bedoelt zeker een kaal en nauw kutje.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:06 schreef QyRoZ het volgende:
Kasta. Wil je met me trouwen? En tieten laten staan?.
mijn fanbase begint net wakker te worden, blijkbaar, dus ik maak me nergens zorgen over....quote:
PP heeft gelijk. Tess houdt het echt niet lang uit, al zal ze dit zeker proberen te rekken, al was het alleen maar om ons ongelijk te bewijzen. Daarna zal er weer een plek vrijkomen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het crewforum-stemtopic gelezenquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Had je ook zo gereageerd als jij als eerste was gekozen? En dan alsnog afgewezen werd?quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bent al net zo blij als die paar uur dat dit EEN was,.
Het gaat niet zoals je wilt en meteen begin je te stampvoeten..
Gympen zijn voor politieagentes en journalistenquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De moderne mod draagt gympen [14.gif]
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Had je ook zo gereageerd als jij als eerste was gekozen? En dan alsnog afgewezen werd?
Doe niet zo moeilijk.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:16 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, dat had ik niet zo meegekregen, Bupatih.
Zie je! Ze liegen ook al tegen jou! Ze zijn niet te vertrouwen!quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:16 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, dat had ik niet zo meegekregen, Bupatih.
Frappant.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:19 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Zie je! Ze liegen ook al tegen jou! Ze zijn niet te vertrouwen!
Wie had ooit gedacht dat jullie ook nog eens van pas zouden komenquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:20 schreef RealKnuckles het volgende:
Nou Tessje, ik gun het je van harte dat jij ook een weekje mag modden, om er daarna door mij en knowall geen zin meer in te hebben en het op te geven
Whehehe dan zou er communicatie binnen de Crew zijn...quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Frappant.
De hele forum-crew mocht de users kiezen uit de sollicitatie-mailtjes, dus dan lijkt het me toch dat ze op zijn minst zijn ingelicht over de stemprocedure en het verdere verloop ervan.
Het is gewoon op de normale manier gebeurd dus.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Frappant.
De hele forum-crew mocht de users kiezen uit de sollicitatie-mailtjes, dus dan lijkt het me toch dat ze op zijn minst zijn ingelicht over de stemprocedure en het verdere verloop ervan.
Ik geef alleen mijn visie op de kritiek van Dirkhquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Buppie, huil niet zo....
je verandert er echt niets meer aan
Op dezelfde manier waarmee Snakey mod is geworden, bedoel je?quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:25 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Het is gewoon op de normale manier gebeurd dus.
Precies. En dan vind ik het een beetje onzin/laf om ons als users er bij te betrekken.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:25 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Het is gewoon op de normale manier gebeurd dus.
Je zeurt gewoon als een zielig kindje. Dat de nieuwe mods niet de mods zijn die je graag gezien had, okay, maar je lult je nu een uur in de rondte.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies. Volgens mij weet Dirkh het zelf ook niet of wil hij er niet meer aan herinnerd worden, maar toch heb ik gelijk.
Dunno of de procedure hetzelfde was, maar het niveau van de mods die eruit kwamen wel idd.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:26 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Op dezelfde manier waarmee Snakey mod is geworden, bedoel je?
Ik was eigenlijk van plan om naar bed te gaan, maar dit zorgt ervoor dat ik even moet posten.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zeurt gewoon als een zielig kindje. Dat de nieuwe mods niet de mods zijn die je gaarg gezien had, okay, maar je lult je nu een uur in de rondte.
Ze zijn gekozen, punt uit.
Dat jij verloren hebt, en dat er twee mods uit zijn gekomen doet verder nergens aan af. Je zou juist blij moeten zijn dat het zo loopt. Jouw redenatie is zo krom als je maar bedenken kan.
Je wil wel meedoen aan Odols, en als er twee mods uit komen, schreeuw je dat het tegen de regels is. Valt me zwaar van je tegen. Ik had je sportiever verwacht.
gok eens, sherlockquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
Zeg, PP, vraagje.
Stel nu even, hypothetisch, dat ik het was geworden, samen met iemand anders die jij niet was/is.
Was ik dan nog welkom geweest in je biertopic? Of had je samen met R2 een lynchtopic voor me opgezet?
Waarom? Da's 1 tegenstander minder bij de herverkiezing, volgende week.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
kap eens te huilie-en, Bupa...
Zorg dan even dat je niet weer een nieuwe kloon moet aanmaken, dan kan ik je posts makkelijker terug vindenquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:03 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik heb de admins al beloofd dat ik Tessje binnen 2 weken weg zal krijgen...
4 weken max...
Als user al een waardeloze verspilling van zuurstof, laat staan als mod.
Waarom? Zodat je ons daar ook kan gaan vervelen met je overloos ge-emmer? Wanneer leer je nou eens dat je er niet bijhoort, uitgekotst word, en veel irritanter bent dan je zelf denkt te zijn?quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:40 schreef knowall het volgende:
[..]
Zorg dan even dat je niet weer een nieuwe kloon moet aanmaken, dan kan ik je posts makkelijker terug vinden
Het probleem staat nog in dezelfde zin.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:48 schreef petre86 het volgende:
ik zie geen enkel probleem.. Tessje is als eerste geëindigd,
Leuk om te lezenquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
Waarom?
huiliequote:Op dinsdag 21 december 2004 22:43 schreef HTT-Thalan het volgende:Zodat je ons daar ook kan gaan vervelen met je overloos ge-emmer?
boeienquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:43 schreef HTT-Thalan het volgende:Wanneer leer je nou eens dat je er niet bijhoort, uitgekotst word, en veel irritanter bent dan je zelf denkt te zijn?
Heb ik al geleerd.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
Waarom ga je niet met je vriendjes van de scouting een knoop leren die houdt, zodat je volgende hangpoging lukt, en wij eindelijk verlost zijn van je aanwezigheid?
Ik heb niemand om een stem gevraagd, en er zelfs een aantal geweigerd omdat ik het niet met de lobby eens was. Dus don't give me any of thatquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ach ja met argumenten als:
'ze heb tiete'
'omdat ze het me vroeg'
'ja het moet'
'ze is lief'
heb je wel wat geldige stemmen natuurlijk, vergeleken daarmee konden die stemmen voor HTT ècht niet.![]()
1 woord: Kerstamnestiequote:Op dinsdag 21 december 2004 22:40 schreef knowall het volgende:
Zorg dan even dat je niet weer een nieuwe kloon moet aanmaken, dan kan ik je posts makkelijker terug vinden
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:48 schreef petre86 het volgende:
er zouden 3 users voorgedragen worden door de admins in overleg met de onz-modjes had ik begrepen...
dat die er achter de schermen OOK een stemming van gemaakt hebben.. dat is alleen maar democratischer..
en dar er Méér dan 3 users verkiesbaar werden gesteld. betekende NOG MEER invloed en keuzevrijheid voor de users..
ik zie het probleem niet..
alle users mochten stemmen, inclusief modjes en admins, in de laatste ronde hebben ook modjes en admins gestemd..
ik zie geen enkel probleem.. Tessje is als eerste geëindigd, en Croupouque als 2e..
dat er nu 2 i.p.v. 1 mod aangesteld wordt n.a.v. de stemming.. geeft zelfs nòg meer democratie...
dat het niet precies gegaan is zoals in de allereerste OP stond, dat klopt!
maar dat het er slechter van geworden is?? NEE!
Dat was de clou dus, sarcasme enzo weetjewel.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:50 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik heb niemand om een stem gevraagd, en er zelfs een aantal geweigerd omdat ik het niet met de lobby eens was. Dus don't give me any of that
Dan was hij slecht opgezet, want dat kon ik er niet uit halen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:54 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Dat was de clou dus, sarcasme enzo weetjewel.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:50 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik heb niemand om een stem gevraagd, en er zelfs een aantal geweigerd omdat ik het niet met de lobby eens was. Dus don't give me any of that
de uitslag verteld me toch echt iets anders.. zielig dat je die niet wilt onderschrijven..quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:50 schreef t-t het volgende:
[..]
Het probleem staat nog in dezelfde zin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |