Hahaquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Agossie [afbeelding]
Croupouque gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:56 schreef Wrinex het volgende:
Whaha, ik moet nu bij Tessje denken aan de "het waren 2 fantastische dagen" slogan.
2 zielen 1 gedachtequote:Op dinsdag 21 december 2004 20:56 schreef Wrinex het volgende:
Whaha, ik moet nu bij Tessje denken aan de "het waren 2 fantastische dagen" slogan.
quote:Ik vraag, ik klaag en ik post
Ik stem voor jou en ik stem voor haar
Ik lobby heel wat bij elkaar.
En als jij een stem voor mij wint
Dan post, dan lobby ik en dan stem ik wat voor hem
Geo, passer, planimeter
Tessje is moderator
Ga maar vast naar huis
Misschien heb je een mee-eter
La la la la la la la la
La la la la la la la la
La la la la la la la la
La la la la la la la la
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:58 schreef stoepjong het volgende:
Ik hoop dat jullie bijdezen sterven in een meelzak en gepoedert naar de hel gaan.
ik heb geen belang bij rare geslachts ziektesquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:58 schreef Wrinex het volgende:
Ehmz, PP, zullen we een eigen forum starten? fh3 ofzo..
Heb je even?quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:03 schreef Intxaurraga het volgende:
Ach, waarom ook niet.
ja godverdomme, komt die kut dictatuur me eens een keer goed uit, stoppen ze ermeequote:Op dinsdag 21 december 2004 21:02 schreef p-etr-a het volgende:
Wat is er gebeurd met de dictatuur?
Ik dacht dat, aangezien yvonne het wel zag zitten, PP toch zeker blauw zou worden nu.
Maar toch gefeliciteerd en ik denk belangrijker nog: veel succes, Tessje en Croupouque!
Zodra een van hen stopt over 2 dagen ooit, slaan wij weer genadeloos toe.quote:
Als het zo doorgaat, hebben we straks een 13-jarige paardenliefhebster als admin op onzinquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:11 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Dus een slowchatter uit het vriendenkliekje van Yvonne aanstellen was geen goed idee, daar kwam alleen maar kritiek op, laat de users zelf maar kiezen, dan wordt het allemaal anders!
Resultaat: een slowchatter uit Yvonne's vriendenkliekje is de nieuwe ONZ mod.
Nouja, we zijn nu wel van realknuckles af iig als ik dat zo hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |