Mên, zit je nu ook al onder Sil's account te posten dat je waardevol bent?quote:Op donderdag 25 november 2004 14:47 schreef Knut het volgende:
ZIEN JULLIE DAT!! HE! HE! IK BEN WAARDEVOL! !!!!
Nee, ik las er net overheen.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:47 schreef Knut het volgende:
Ze kan dan ook niet met geld omgaan.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:47 schreef Knut het volgende:
Knut bedoel je?quote:Op donderdag 25 november 2004 14:46 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb de laatste dagen mijn naam een paar keer gezien als optie voor mod ipv Snakey, sommige mensen hebben gevraagd of ik het zou willen etc etc
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze kan dan ook niet met geld omgaan.
Nee! Zeker niet!quote:Op donderdag 25 november 2004 14:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Knut bedoel je?
Ik oefen al met zijn loon hoorquote:Op donderdag 25 november 2004 14:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bedoeld ontroerdquote:Op donderdag 25 november 2004 14:50 schreef Shark.Bait het volgende:
ik wordt heelemal beroert door deze topik
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja ik was ook oprecht verbaasd dat andere het opperdequote:Op donderdag 25 november 2004 14:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Knut bedoel je?
Leg het even voor bij Danny zou ik zeggen.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:52 schreef Lucille het volgende:
Is Knut uit de crew trappen dan wel een optie om Sil mod te maken?
disclaimer: puur een hypothetische vraag hoor
Je moet eens weten hoe verbaasd ik was dat Knut iets heeft geopperd richting FA's over mij.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja ik was ook oprecht verbaasd dat andere het opperde
Hij is stiekem wel liefquote:Op donderdag 25 november 2004 14:54 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe verbaasd ik was dat Knut iets heeft geopperd richting FA's over mij.
Hmmm, ff nadenken hoe ik tactisch tegen Danny kan zeggen dat Knut heel erg van honden houdt.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Leg het even voor bij Danny zou ik zeggen.
Nee. richting A's. Niet FA's.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:54 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe verbaasd ik was dat Knut iets heeft geopperd richting FA's over mij.
Hey dimmen jij hequote:Op donderdag 25 november 2004 14:56 schreef ShaoliN het volgende:
Wie zag jou dan in godnaam aan als mogelijke kanidaat als onzin mod?
Je bent al overstuur als ik samen met BansheeBoy in een LIT topic ga spelen.
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hij is stiekem wel lief
Oh jaquote:Op donderdag 25 november 2004 14:56 schreef Knut het volgende:
[..]
Nee. richting A's. Niet FA's.
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hmmm, ff nadenken hoe ik tactisch tegen Danny kan zeggen dat Knut heel erg van honden houdt.
En toen smaakte het koekje niet meer?quote:Op donderdag 25 november 2004 14:56 schreef MUUS het volgende:
He jakkes, ik zat net een koekje te eten..
Ja, DUH!quote:Op donderdag 25 november 2004 14:52 schreef HuHu het volgende:
Je bedoeld ontroerd
Ander koekje erbij?quote:Op donderdag 25 november 2004 14:56 schreef MUUS het volgende:
He jakkes, ik zat net een koekje te eten..
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]!
ik lachte hardop achter de pc, dat is zeldzaam
Jouw grapjes zijn zo ie zo niet grappigquote:Op donderdag 25 november 2004 14:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, DUH!
Een grap uitleggen is niet grappig
Die kans heb je nu verspild denk ikquote:Op donderdag 25 november 2004 14:57 schreef Silmarwen het volgende:
Wacht maar tot ik admin word, ik schop je er meteen uit!
Sorry ik kan mijn bronnen niet blootgeven ivm andere delicate informatiequote:Op donderdag 25 november 2004 15:00 schreef boebiedoe het volgende:
Namen wil ik horen Sil. Wie opperde dat..
En puhhuleassee, stop met dat virtuele sentimentele geknuffel..
Ik wil jou wel eens horen.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:00 schreef boebiedoe het volgende:
Namen wil ik horen Sil. Wie opperde dat..
En puhhuleassee, stop met dat virtuele sentimentele geknuffel..
Wat doe je hier danquote:Op donderdag 25 november 2004 14:46 schreef Silmarwen het volgende:
Maar ik wil geen mod worden, dit is geen reele optie voor mij omdat Knut mijn vriend is en Fok! en prive houden we gescheiden.
Dat gaat jou geen hol aan.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:01 schreef martinlutherking het volgende:
Nikky en Gelly ruzie om een topic?Link?
Wie denk jequote:Op donderdag 25 november 2004 15:04 schreef Dirkh het volgende:
Nou, kom eens met namen Silmarwen. Ik wil wel eens weten wie er tot zijn/haar/hun ellebogen bij jou probeert binnen te dringen.
Vast een topic over Het Blok ofzo.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:06 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dat gaat jou geen hol aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |