abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24139893
Ja, er was maar één film echt in het nieuws geweest, aldus Frits.
pi_24140100
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Tennis is ook niet meer bij de NOS geloof ik. Overige sporten zijn ook geen grote publiekstrekkers, bovendien zullen de reclameinkomsten inkelderen bij de publieke omroep. Dat was sowieso natuurlijk al oneigenlijke concurrentie. Zei Balkenende nu bij RTLZ dat John de Mol er alles aan zou doen om Studio Sport leuk te houden?
Andere sporten zijn idd minder populair maar dat kan veranderen. In Frankrijk is rugby de 2e sport geworden nadat de publieke omroep aldaar er veel aandacht aaan ging besteden omdat ze de voetbalrechten kwijt waren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_24140130
Hemelrijk slaat de spijker op z'n kop

Hemelrijk is net zoals Smalhout, je weet dat je het niet zou moeten lezen, je weet dat je je er aan zult ergeren en je weet dat het vol met leugens zal staan, en toch lees je het, althans, zo lang je het vol kunt houden, wat meestal niet langer dan één alinea duurt.

Enfin, u begrijpt wat ik bedoel. De vraag is natuurlijk: waarom blijven onze regering en onze media die 1 miljoen moslims hier te lande doodknuffelen, terwijl de islam ons allang openlijk de oorlog heeft verklaard, en Nederland intussen de Westbank van Europa is geworden?

.
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 16:27:05 #204
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24140195
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

Andere sporten zijn idd minder populair maar dat kan veranderen. In Frankrijk is rugby de 2e sport geworden nadat de publieke omroep aldaar er veel aandacht aaan ging besteden omdat ze de voetbalrechten kwijt waren.
Kan, maar daar leven ook meer mensjes, he.
Het is ook maar de vraag of de regering daar nog wel zoveel geld in wil laten stoppen. Sporten die commercieel aantrekkelijk zijn, behoren bij een commerciele instantie. Sporten die niet commercieel aantrekkelijk zijn, trekken ook geen kijkers.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_24140282
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het gaat er zelfs op vooruit, want er worden weer live-wedstrijden op vrijdagavond uitgezonden, waaronder wedstrijden met ajax, feyenoord en psv op een open kanaal.
Fuckt mij dat nou. Ik wil RBC-Vitesse zien, en zonder reclame na elke goal, debiele SMS-spelletjes en sensatie-journalistiek als op SBS6.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 16:34:47 #206
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24140352
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:31 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Fuckt mij dat nou. Ik wil RBC-Vitesse zien, en zonder debiele SMS-spelletjes en sensatie-journalistiek als op SBS6.
Ik denk dat je bevangen bent door het Mart Smeets- en die eeuwige blonde sidekick-virus. (nee kickie, niet jij). Jij mag die wedstrijden allemaal zien, maar dan dok je er maar zelf voor en niet over de rug van belastingbetalers. Talpa is niet SBS6.
pi_24140486
Ik ben overigens zo brak als een hond vandaag .

Waarom toch elke keer weer dat onnodige gezuip?
pi_24140498
Omdat je geen rust in jezelf vindt, du_ke, .
pi_24140533
Dat zal het zijn .
  woensdag 22 december 2004 @ 16:43:57 #210
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24140552
Mijn reactie, Monidique.
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:34 schreef Monidique het volgende:
Dat klopt, en dus niet van de media.
Het ambtenarenapparaat kan beïnvloed worden door de media.
quote:
Het gaat dan ook niet om de gehele samenleving, als ik het goed begrepen heb, het gaat om politieke besluiten en besluiten worden, hoewel uitgevoerd door ambtenaren, die uiteraard beïnvloed zijn, genomen door parlementariërs, die uiteraard ook beïnvloed zijn.
Politieke besluiten zijn in principe niets. Slechts wanneer deze besluiten uitgevoerd of nageleefd (kunnen) worden hebben politici daadwerkelijke invloed op een samenleving. Een besluit dat niet opgevolgd wordt door een actie is slechts papiervulling.

Bovendien kunnen opinieleiders in de media ervoor zorgen dat bepaalde zaken in de politiek onbespreekbaar worden door een verkeerde voorstellng van zaken te geven. Een politicus zal zich aan bepaalde zaken niet willen branden als dat, door een negatieve media-exposure, leidt tot stemverlies.
pi_24140589
En mijn reactie:

In ieder geval zijn de vermeende linkse media kennelijk zo ongelooflijk goed bezig geweest gebruik te maken van hun dictatuur dat er vrijwel alleen maar centrum-rechtse kabinetten in Nederland geweest zijn en links nog nooit een meerderheid behaald heeft in het parlement.

Kijk, over het effect van de media op de rest van de samenleving, daar kan natuurlijk wel het een en ander over gezegd worden, maar de vermeende linkse media zijn in ieder geval niet erg machtig geweest als het gaat om de samenstelling van het parlement waar de besluiten zijn genomen waar links dan naar het schijnt zijn verontschuldigingen voor moet maken.
pi_24140609
Topic ging dicht, dus had ik het maar even in een tekstbestandje gezet.
  woensdag 22 december 2004 @ 16:53:13 #213
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24140743
Wat is dat brakke kutforum weer traag zeg.
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:45 schreef Monidique het volgende:
En mijn reactie:

In ieder geval zijn de vermeende linkse media kennelijk zo ongelooflijk goed bezig geweest gebruik te maken van hun dictatuur dat er vrijwel alleen maar centrum-rechtse kabinetten in Nederland geweest zijn en links nog nooit een meerderheid behaald heeft in het parlement.
Daar ga je er weer vanuit dat je een meerderheid in het parlement nodig hebt om invloed uit te oefenen in de maatschappij en dat het daar uitsluitend om gaat. Het geheel van media, belangengroepen en politiek en de invloed op de maatschappij en politieke besluitvorming zit toch wel wat complexer in elkaar. Sowieso is het rechts van nu compleet anders dan het rechts van toen en links evenzo. Is een CDA-VVD-D66 kabinet van toen nog te beschouwen als een rechts kabinet in de huidige situatie?

Zoals ook al gezegd, bepaalde zaken kun je middels de media in een taboesfeer drukken om zo invloed uit te oefenen op het parlement en de maatschappij. Politici en politieke partijen zijn in de eerste plaats geïnteresseerd in stemmenwinst of behoud van stemmen. Iets wat stemmenverlies op kan leveren zullen ze dan ook zo veel mogelijk uit de weg gaan en dáár heeft de media wel degelijk een grote invloed.
pi_24140825
Natuurlijk beïnvloed álles elkaar en daarom worden ook, of juist, politici beïnvloed door de media, maar vooralsnog zie ik nog geen linkse mediadictatuur.
pi_24140868
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:53 schreef Lithion het volgende:
Wat is dat brakke kutforum weer traag zeg.
[..]

Daar ga je er weer vanuit dat je een meerderheid in het parlement nodig hebt om invloed uit te oefenen in de maatschappij en dat het daar uitsluitend om gaat.
Nee, ik heb het over politieke besluiten, aangezien Tikorev het daar kennelijk ook over heeft. Invloed uitoefenen op de samenleving is heel wat anders. De oranje bandjes, bijvoorbeeld, zou je kunnen zien als invloed uitoefenen op de samenleving, hoewel het effect ongetwijfeld nul tot niets is.
pi_24140887
ik kan hier niet meer tegen, hoor, dat trage forum, ik ga wel wat productiefs doen.
pi_24141009
Zo heel traag is het vandaag toch niet?
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 17:07:31 #218
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24141017
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:00 schreef Monidique het volgende:
ik kan hier niet meer tegen, hoor, dat trage forum, ik ga wel wat productiefs doen.
Kun je je eigen pc niet ter beschikking stellen als server voor POL?
pi_24141581
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik denk dat je bevangen bent door het Mart Smeets- en die eeuwige blonde sidekick-virus. (nee kickie, niet jij). Jij mag die wedstrijden allemaal zien, maar dan dok je er maar zelf voor en niet over de rug van belastingbetalers. Talpa is niet SBS6.
Via de NOS wordt het ook door mij betaald hoor. En dan zonder debiele SMS-spelletjes en het hele verloederingsproces.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_24141653
Oh. Zuipen.
pi_24141658
Teringhoeren.
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 17:44:43 #222
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24141672
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:40 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Via de NOS wordt het ook door mij betaald hoor. En dan zonder debiele SMS-spelletjes.
Sms, ook bij de publieke omroep. Waar lees jij dat John de Mol met sms gaat werken? Waarom moet iedere belastingbetaler aan een commerciele sport meebetalen??
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 17:47:21 #223
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24141711
Sinds de F1 naar SBS ging, zagen we opeens de races zonder reclame-onderbreking.
pi_24142305
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sinds de F1 naar SBS ging, zagen we opeens de races zonder reclame-onderbreking.
Die zat daarvoor dan ook al bij rtl.

Maar kijk jij dat? En ben je ook echt zo'n malloot die er 's nachts voor opstaat?

En ach ik vind dat de NOS het voetbal altijd wel aardig doet maar het is gewoon bijna niet te houden voor de publieken helaas.
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 18:21:33 #225
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24142352
quote:
Op woensdag 22 december 2004 18:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die zat daarvoor dan ook al bij rtl.

Maar kijk jij dat? En ben je ook echt zo'n malloot die er 's nachts voor opstaat?

En ach ik vind dat de NOS het voetbal altijd wel aardig doet maar het is gewoon bijna niet te houden voor de publieken helaas.
Nee, ik kijk het af en toe 's middags. Het gaat er om dat bepaalde sporten zo commercieel zijn, dat het dus vanzelf een prijskaartje krijgt waar een publieke omroep niets meer te zoeken heeft. Het is notabene iets dat de clubs zelf willen.
pi_24142434
Eredivisie heeft niets te zoeken bij de publieke omroep.
pi_24142442
Ik wil iets kapot maken.
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 18:27:53 #228
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24142484
quote:
Op woensdag 22 december 2004 18:25 schreef Monidique het volgende:
Eredivisie heeft niets te zoeken bij de publieke omroep.
My point exactly.

Onbegrijpelijk dat de championsleague dan nog wel bij de NOS zou kunnen blijven. Ik kan mij voorstellen dat Canal+ nog een poging wil wagen.
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 18:28:43 #229
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24142500
quote:
Op woensdag 22 december 2004 18:25 schreef Monidique het volgende:
Ik wil iets kapot maken.
De fotocamera van je zusje.
pi_24142536
Nou ja, het hoeft niet per se achter een decoder, maar niet op de publieke omroep. Ik geloof zelfs dat de overheid heeft beslist dat in ieder geval eredivisiewedstrijden niet achter decoder mógen.

Sowieso lijkt het mij wel ideaal als men in de toekomst het zenderpakket kan aanpassen, in plaats van die Turkse en Chinese zenders de strot door geduwd krijgen. Komt gelukkig steeds meer, met digitale tv enzo...

Ah, fuck it.
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 18:38:08 #231
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24142650
quote:
Op woensdag 22 december 2004 18:30 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, het hoeft niet per se achter een decoder, maar niet op de publieke omroep. Ik geloof zelfs dat de overheid heeft beslist dat in ieder geval eredivisiewedstrijden niet achter decoder mógen.
Dat heeft ongetwijfeld met het "electoraat" van voetballand te maken.
quote:
Sowieso lijkt het mij wel ideaal als men in de toekomst het zenderpakket kan aanpassen, in plaats van die Turkse en Chinese zenders de strot door geduwd krijgen. Komt gelukkig steeds meer, met digitale tv enzo...

Ah, fuck it.

Programma-commissies bepalen wat goed voor je is... Digitale tv in de zin van stations via internet zal hot worden, maar verwacht ook niet teveel. Het is duur als je kwaliteit wilt aanbieden, zowel technisch als inhoudelijk.
pi_24142852
Ik download maar eventjes de demo van BF1942, dat si wel een leuk spelletje. Mensen neerknallen, dat wil ik nu.
  woensdag 22 december 2004 @ 18:51:18 #233
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24142914
quote:
Op woensdag 22 december 2004 18:19 schreef du_ke het volgende:

Ik wel.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 18:51:30 #234
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24142919
quote:
Op woensdag 22 december 2004 18:48 schreef Monidique het volgende:
Ik download maar eventjes de demo van BF1942, dat si wel een leuk spelletje. Mensen neerknallen, dat wil ik nu.
Dat dacht Volkert ook.

Ga liever Kerstkransjes maken.
  woensdag 22 december 2004 @ 18:57:56 #235
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_24143051
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 22 december 2004 @ 19:01:00 #236
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24143109
mooie desktop
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 22 december 2004 @ 19:02:07 #237
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_24143123
quote:
Op woensdag 22 december 2004 18:51 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik wel.
Jij bent ook werkeloos.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 19:04:58 #238
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24143164
quote:
Weet nynke dat je met tytsje spreekt?
pi_24143233
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:59 schreef pberends het volgende:
Vanavond wordt Balkenende weer volledig afgeslacht in 2vandaag in "een wekelijks gesprek met de minister-president" door Karel van de Graaf ( ).
Het was weer genieten, Mohammed Bouyeri zou het niet beter kunnen.

Tip voor Balkenende:

Karel van de Graaf: "Wat wenst u voor kerst?"
Balkenende: "50 zetels in de peilingen, een lekker wijf, een hoger salaris en een zalig kerstfeest."
pi_24143243
Kijk daar!
  woensdag 22 december 2004 @ 19:10:27 #241
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_24143267
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Weet nynke dat je met tytsje spreekt?
Ik ga me niet verantwoorden voor de vriesje namen
Donner 1
Donner 2
Streng!
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 19:13:52 #242
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24143356
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:10 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik ga me niet verantwoorden voor de vriesje namen
begin er ook niet over!
pi_24143620
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:02 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Jij bent ook werkeloos.
Ik zie idd een verband !
pi_24143719
kut kut kut
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_24143727
sorry liet me even gaan
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_24144138
Hoerenspel, hoerenPC, hoerenhoerenalles... hoeren...
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 19:54:36 #247
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24144286
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
sorry liet me even gaan
lekker toch?

* Aaah paast beugel door en een wilde havana.
pi_24144372
*plop*

en de havana steek ik na het eten op!
pi_24145161
.
  woensdag 22 december 2004 @ 21:00:12 #250
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_24145641
!
Donner 1
Donner 2
Streng!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: