Als het aan de kat lag, kocht ze whiskas...quote:Op woensdag 22 december 2004 12:48 schreef RichardQuest het volgende:
Wie denken jullie dat er gaat winnen? NOS of De Mol?
wat heet, ik neem een banaanquote:Op woensdag 22 december 2004 13:58 schreef George-Butters het volgende:
Zo ik heb de bureaucratie overleefd![]()
Tijd voor een manderijntje!
van het ziekenhuis?quote:Op woensdag 22 december 2004 14:09 schreef RichardQuest het volgende:
Vanavond kerstborrel...gratis zuipen, wraooar.
Heb je wel geleerd?quote:Op woensdag 22 december 2004 14:15 schreef RichardQuest het volgende:. Heb morgenochtend wel een tentamen, dus ik zal me niet helemaal lazerus zuipen....
Dat wil ie ook. Sjors Dubbaja voelt zich gevleidquote:Op woensdag 22 december 2004 14:39 schreef pberends het volgende:
'Apen-Bush' maand lang op billboard in New York
Doet Bush tegenwoordig zijn eigen PR? Echt mongool wist dat als je ophef over dat kunstwerk ging maken het juist 100000000000000 keer meer aandacht kreeg.
quote:'Vrijheid Rusland terug op niveau van Sovjet-Unie'
MOSKOU, 21 DEC. In Rusland zijn de rechten van de burger dermate ingeperkt dat het land voor het eerst sinds de val van de Sovjet-Unie in 1991 als 'onvrij' moet worden bestempeld. Dat vindt de gezaghebbende non-gouvernementele organisatie Freedom House in haar jaarlijkse publicatie 'Freedom in the World 2005'.
,,Deze tegenslag voor de vrijheid is de belangrijkste politieke trend van dit jaar'', concludeert Freedom House. Het Kremlin - president Poetin - heeft zijn controle op de nationale televisie en andere media verstevigd, de bevoegdheden van het lokale bestuur ingeperkt en de directe verkiezingen van gouverneurs afgeschaft, aldus de organisatie. Bovendien is de verkiezing van parlementariërs alleen nog via partijlijsten toegestaan en organiseert het Kremlin verkiezingen die vrij, noch eerlijk zijn, volgens Freedom House.
,,Ruslands stap achteruit naar de 'onvrije' categorie is de culminatie van een groeiende trend om politieke autoriteit te concentreren, de media het leven zuur te maken en te intimideren en 's lands systeem van ordehandhaving te politiseren. Die stappen markeren een gevaarlijk en verontrustend afglijden naar autoritair bestuur, die nog zorgwekkender wordt door president Poetins recente bemoeienis met de ontwikkelingen in buurlanden als Oekraïne.''
In een reactie zei de liberale oud-parlementariër Grigori Javlinski dat Rusland al tien jaar een onvrij land is. ,,Er bestaan in Rusland geen onafhankelijke massamedia, geen onafhankelijke rechtbanken, parlementen of bedrijven meer. Er bestaat geen openbare controle op speciale eenheden en de politie. Er bestaan vrijwel geen verkiezingen die niet worden gecontroleerd door de autoriteiten.''
In 2004 is in 26 van 192 onderzochte landen vooruitgang en in elf landen achteruitgang geboekt op het terrein van de democratie. De acht meest onvrije landen zijn Birma, Cuba, Libië, Noord-Korea, Saoedi-Arabië, Soedan, Syrië en Turkmenistan, aldus Freedom House. ,,Dramatische vooruitgang'' is alleen geboekt in Midden- en Oost-Europa. In het Midden-Oosten is volgens Freedom House alleen Israël vrij. Vijf landen, waaronder Jordanië en Jemen, zijn gedeeltelijk vrij. De andere landen zijn volgens Freedom House onvrij, al is in Egypte, Jordanië, Marokko en Qatar wel vooruitgang geboekt.
Freedom House werd zestig jaar geleden opgericht door onder anderen Eleanor Roosevelt, echtgenote van president Franklin Roosevelt. De organisatie doet onderzoek naar ontwikkelingen die met democratisering samenhangen en steunt activiteiten die democratisering bevorderen. Freedom House wordt onder meer gesteund door de Soros Foundation. (AP)
Ben benieuwd hoeveel mile de designer van deze website heeft ontvangen.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Fout logo, foute vrachtauto. Ik zie ze steeds vaker rijden. Jammer dat er geen foto van de achterkant is.
http://www.eikelenboom.com/
http://www.websitenow.com/quote:Op woensdag 22 december 2004 15:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mile de designer van deze website heeft ontvangen.
Als ik niet beter wist, dacht ik dat het zo'n mobiel vergassingsstation uit de beginfase van de industriele Holocaust was. Welke malloot heeft dit ontworpen, Glimmerveen?quote:Op woensdag 22 december 2004 15:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Fout logo, foute vrachtauto.
Ik zat eerder te denken aan: http://home.12move.nl/dkeuper/quote:Op woensdag 22 december 2004 15:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
http://www.websitenow.com/
Bagger, bagger en nog eens bagger!
Als je de achterkant in het echt ziet, geloof je echt je ogen niet.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist, dacht ik dat het zo'n mobiel vergassingsstation uit de beginfase van de industriele Holocaust was. Welke malloot heeft dit ontworpen, Glimmerveen?
Het bekende 3 frame-concept met foute javascripts...quote:Op woensdag 22 december 2004 15:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan: http://home.12move.nl/dkeuper/
o.a. maker van: http://www.henkmulder.info/
Vooral de eerste urenquote:Op woensdag 22 december 2004 15:42 schreef Harry_Sack het volgende:
was het maar alvast januari
Kun je met Dione gaan neuken, want die is nu werkeloos.quote:
Heb je een prive-schuurfeest in de peiling?quote:
Schaatsen, hockey, tennis, champions league, etc etc etc. De licenties zijn toch ook pas per het nieuwe eredivisieseizoen?quote:Op woensdag 22 december 2004 15:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kun je met Dione gaan neuken, want die is nu werkeloos.
Nou ja, gewoon zuipenquote:Op woensdag 22 december 2004 15:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Heb je een prive-schuurfeest in de peiling?
Tennis is ook niet meer bij de NOS geloof ik. Overige sporten zijn ook geen grote publiekstrekkers, bovendien zullen de reclameinkomsten inkelderen bij de publieke omroep. Dat was sowieso natuurlijk al oneigenlijke concurrentie. Zei Balkenende nu bij RTLZ dat John de Mol er alles aan zou doen om Studio Sport leuk te houden?quote:Op woensdag 22 december 2004 15:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Schaatsen, hockey, tennis, champions league, etc etc etc. De licenties zijn toch ook pas per het nieuwe eredivisieseizoen?
Liever oneigenlijke concurrentie dan dat John De Mol het voetbal nog meer verneuktquote:Op woensdag 22 december 2004 15:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tennis is ook niet meer bij de NOS geloof ik. Overige sporten zijn ook geen grote publiekstrekkers, bovendien zullen de reclameinkomsten inkelderen bij de publieke omroep. Dat was sowieso natuurlijk al oneigenlijke concurrentie. Zei Balkenende nu bij RTLZ dat John de Mol er alles aan zou doen om Studio Sport leuk te houden?
naar de hoe.. eh.. ik denk om half 12 ergens wat te gaan eten en dan een beetje rondhangen op de Nieuwmarkt ofzo. Misschien loop ik nog even langs bij het Gespuis.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon zuipen. En dan naar de Effenaar...Wat ga jij doen?
Ach daar kon frits toch niks aan doen, hij kreeg de antwoorden ingefluisterdquote:Op woensdag 22 december 2004 15:58 schreef RichardQuest het volgende:
"Welke film..."
- "Ja! De dominee!"Fritsie toch...
Slap sentimenteel gelul zonder onderbouwing klakkeloos overgenomen van blaatschaap Dione de Graaf?quote:Op woensdag 22 december 2004 16:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Liever oneigenlijke concurrentie dan dat John De Mol het voetbal nog meer verneukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |