My point exactly.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:25 schreef Monidique het volgende:
Eredivisie heeft niets te zoeken bij de publieke omroep.
De fotocamera van je zusje.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:25 schreef Monidique het volgende:
Ik wil iets kapot maken.
Dat heeft ongetwijfeld met het "electoraat" van voetballand te maken.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:30 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, het hoeft niet per se achter een decoder, maar niet op de publieke omroep. Ik geloof zelfs dat de overheid heeft beslist dat in ieder geval eredivisiewedstrijden niet achter decoder mógen.
quote:Sowieso lijkt het mij wel ideaal als men in de toekomst het zenderpakket kan aanpassen, in plaats van die Turkse en Chinese zenders de strot door geduwd krijgen. Komt gelukkig steeds meer, met digitale tv enzo...
Ah, fuck it.
Ik wel.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:19 schreef du_ke het volgende:
Maar kijk jij dat? En ben je ook echt zo'n malloot die er 's nachts voor opstaat?
Dat dacht Volkert ook.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:48 schreef Monidique het volgende:
Ik download maar eventjes de demo van BF1942, dat si wel een leuk spelletje. Mensen neerknallen, dat wil ik nu.
Weet nynke dat je met tytsje spreekt?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:57 schreef George-Butters het volgende:
[[url=http://fok.internix.be/thumb/baugnrnonqpygipwwxeo.jpg]afbeelding][/url]
Het was weer genieten, Mohammed Bouyeri zou het niet beter kunnen.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:59 schreef pberends het volgende:
Vanavond wordt Balkenende weer volledig afgeslacht in 2vandaag in "een wekelijks gesprek met de minister-president" door Karel van de Graaf ().
Ik ga me niet verantwoorden voor de vriesje namenquote:Op woensdag 22 december 2004 19:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weet nynke dat je met tytsje spreekt?
begin er ook niet over!quote:Op woensdag 22 december 2004 19:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ga me niet verantwoorden voor de vriesje namen
lekker toch?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
sorry liet me even gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |