abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24102959
Nav een 'discussie' in dit topic Wachten op het tweede streepje deel 55! vroeg ik me af hoe de (gemiddelde) fokker hier over denkt.

Is het 'not done' om sex met anderen te hebben (in de vorm van een trio, open relatie, partnerruil of whatever) terwijl je bezig bent met je partner voor nageslacht?

Of is 't de normaalste zaak van de wereld?

Of maakt 't eigenlijk niet uit als je maar een condoom gebruikt?

Persoonlijk vind ik het not done, ook niet met condoom. Niet alleen om de risico's van een evt scheurend condoom of i.d. maar ook om het geestelijke aspect...
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_24103067
het geestelijk effekt? dat is natuurlijk voor iedereen anders, dus kun je niet zeggen dat het daarom "not done" is.
pi_24103152
Daarom staat er ook vooraan die zin Persoonlijk...

En heb ik het niet over het effect, maar het aspect...
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 15:51:00 #4
81992 Githa
pi_24103157
Ik zou er zelf niet aan moeten denken maar als ik er neutraal naar probeer te kijken dan zie ik niet in waarom je het "klussen voor een kindje " en het hebben van een trio niet los zou kunnen koppelen. Het risico dat je condoom scheurt is altijd aanwezig....dus dat zie ik niet als reden om het te laten. Ik vind gewoon dat iedereen moet doen en moet kunnen doen wat hij /zij als prettig ervaart en of dat nu sm een trio of voor mij part partnerruil is moeten ze helemaal zelf weten.
Ik hou het lekker bij mij eigen ventje ....en enkel omdat dit onze keuze is en wij het als prettig ervaren.

het woord "not done" klinkt voor mij best akelig.....lijkt een beetje of het niet mag of niet goed gekeurd wordt.....eigenlijk vind ik dat wij daar geen flikker mee te maken hebben een eigen mening daarop hebben mag natuurlijk altijd maar dat vind ik toch iets anders als het hebben over "not done" dan vind je dat andere het ook niet zouden moeten doen.
pi_24103193
Hoe bedoel je geestelijk aspect?
pi_24103242
Ik zie niet in waarom het not done zou moeten zijn.
Als beide partners er geen problemen mee hebben, waarom niet?
  maandag 20 december 2004 @ 15:57:54 #7
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24103265
ik snap niet dat iemand met zn gedachten (en ook irl trouwens) met zulke praktijken kan bezig zijn, terwijl de gedachten bij een kindje hangen.

en ook al word het veilig gedaan, nog is de kans aanwezig dat er iets gebeurt wat niet de bedoeling was (condoom scheurt bijv), dat lijkt me al helemaal wrang dan.
pi_24103285
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:51 schreef Githa het volgende:
Ik zou er zelf niet aan moeten denken maar als ik er neutraal naar probeer te kijken dan zie ik niet in waarom je het "klussen voor een kindje " en het hebben van een trio niet los zou kunnen koppelen. Het risico dat je condoom scheurt is altijd aanwezig....dus dat zie ik niet als reden om het te laten. Ik vind gewoon dat iedereen moet doen en moet kunnen doen wat hij /zij als prettig ervaart en of dat nu sm een trio of voor mij part partnerruil is moeten ze helemaal zelf weten.
Ik hou het lekker bij mij eigen ventje ....en enkel omdat dit onze keuze is en wij het als prettig ervaren.
Bij SM is er geen kans aanwezig dat je kind evt van andere vader zou kunnen zijn, lijkt me...
Daarbij gaat het mij ook niet om hoe iemand zijn sexleven invult maar of je bepaalde dingen tegelijkertijd zou moeten doen
quote:
het woord "not done" klinkt voor mij best akelig.....lijkt een beetje of het niet mag of niet goed gekeurd wordt.....eigenlijk vind ik dat wij daar geen flikker mee te maken hebben een eigen mening daarop hebben mag natuurlijk altijd maar dat vind ik toch iets anders als het hebben over "not done" dan vind je dat andere het ook niet zouden moeten doen.
Mijn mening is dat het 'not done' is, ik vind het niet akelig klinken..

Nogmaals, ik keur geenszins trio's af of partnerruil of een open relatie, het gaat puur om de combinatie van dat en bezig zijn met kinderen willen maken.
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 16:09:24 #9
81992 Githa
pi_24103424
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:59 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Bij SM is er geen kans aanwezig dat je kind evt van andere vader zou kunnen zijn, lijkt me...
Daarbij gaat het mij ook niet om hoe iemand zijn sexleven invult maar of je bepaalde dingen tegelijkertijd zou moeten doen
[..]

Mijn mening is dat het 'not done' is, ik vind het niet akelig klinken..

Nogmaals, ik keur geenszins trio's af of partnerruil of een open relatie, het gaat puur om de combinatie van dat en bezig zijn met kinderen willen maken.
Dat kan maar ik vraag me af waarom je dat niet los van elkaar zou kunnen zien ? .... het hebben van een trio zou je meer als fun / hobby of hoe je het ook wil omschrijven kunnen zien en het gevaar dat je condoom scheurt is altijd aanwezig.....je immers zo ook het risico zwanger te worden en ik denk dat daar ook wel iets op gevonden kan worden ....checken of ie kapot is bijv. Daarbij is het wederom een keus die zij hebben gemaakt ....
Ik blijf dus struikelen over dat "not done "
pi_24103500
Ach ja... zo zijn er ook mensen die het not done vinden om sex te hebben als je geen kindje wil maken... zoveel mensen, zoveel smaken. Beetje nutteloos topic imho.
Never argue with idiots. They drag you down to their level and then beat you with experience.
  maandag 20 december 2004 @ 16:16:40 #11
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24103517
Met het geestelijke aspect bedoel ik dat je, als je bezig bent voor kinderen, je (lijkt mij) graag 100% zeker zou willen weten dat het gemaakte kindje van jou en je partner is.
Als je je dus in de periode voorafgaand bezig hebt gehouden met de zaken waar ik het over hebt, kan je daar misschien aan gaan twijfelen waardoor je wroeging kan krijgen. Of ontzettend onzeker zijn gedurende je zwangerschap.

Wat als je bezig bent met iemand en het condoom scheurt inderdaad?

Je kan dat soort dingen ook uitvoeren op de momenten dat je niet met kinderen bezig bent, lijkt mij verstandiger en 'natuurlijker'...

Ik kan me zo voorstellen dat je je allerlei dingen af gaat vragen en dat is het geestelijke aspect.
  maandag 20 december 2004 @ 16:21:21 #12
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24103577
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:15 schreef vanwel het volgende:
Ach ja... zo zijn er ook mensen die het not done vinden om sex te hebben als je geen kindje wil maken... zoveel mensen, zoveel smaken. Beetje nutteloos topic imho.
Dan kunnen we het hele forum wel sluiten en nooit meer ergens een discussie over voeren...
Over nutteloos gesproken

Githa, ik heb het over 'in het algemeen' niet over mensen persoonlijk. Ik vraag me gewoon af hoe mensen hier over denken en ik denk er dus op deze manier over...
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 16:22:13 #13
81992 Githa
pi_24103591
Zoals je het nu omschrijft denk ik ook maar dan nog vind ik niet dat het "not done" is.

idd zoveel meningen en zoveel smaken enz.enz. dus wie zijn wij om te zeggen dat iets not done is ...

iig genoeg over dat "not done " mijn standpunt is duidelijk
pi_24103668
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:16 schreef She-Wolf het volgende:
Met het geestelijke aspect bedoel ik dat je, als je bezig bent voor kinderen, je (lijkt mij) graag 100% zeker zou willen weten dat het gemaakte kindje van jou en je partner is.
Als je je dus in de periode voorafgaand bezig hebt gehouden met de zaken waar ik het over hebt, kan je daar misschien aan gaan twijfelen waardoor je wroeging kan krijgen. Of ontzettend onzeker zijn gedurende je zwangerschap.
Dat denk ik niet hoor. En bovendien is het een paar weken geleden.

Wat als je bezig bent met iemand en het condoom scheurt inderdaad?
Dan kun je altijd nog de morning after pil halen. En waarom ga je er vanuit dat het condoom scheurt?

Je kan dat soort dingen ook uitvoeren op de momenten dat je niet met kinderen bezig bent, lijkt mij verstandiger en 'natuurlijker'...
Hoezo natuurlijker?

Ik kan me zo voorstellen dat je je allerlei dingen af gaat vragen en dat is het geestelijke aspect.
Nee hoor, wat zou ik me moeten afvragen? Wie de vader is, bedoel je dat?
pi_24103708
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:21 schreef She-Wolf het volgende:
Dan kunnen we het hele forum wel sluiten en nooit meer ergens een discussie over voeren...
Over nutteloos gesproken
Het forum zou zeker een stuk kleiner kunnen. Sluiten hoeft niet, want er zijn genoeg nuttige discussies te voeren die echt ergens heen (kunnen) leiden. Deze discussie lijkt mij nutteloos omdat het uitermate persoonlijk is en de meesten van degenen die hier nu over discussieren, dat zelf waarschijnlijk niet zouden doen. Als je hier echt wat mee wilt, zul je toch moeten discussieren met mensen die hier geen problemen mee zouden hebben en dit ook daadwerkelijk zouden doen.
Ik bedoelde mijn opmerking overigens niet bashend...
Never argue with idiots. They drag you down to their level and then beat you with experience.
pi_24103710
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:21 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Over nutteloos gesproken

Githa, ik heb het over 'in het algemeen' niet over mensen persoonlijk. Ik vraag me gewoon af hoe mensen hier over denken en ik denk er dus op deze manier over...
Oh ja, waarom val je mij dan als het ware aan in 2e streepje?
  maandag 20 december 2004 @ 16:33:24 #17
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24103751
Ingrid,
- ik heb het niet over jou persoonlijk...
- een morning after pil halen lijkt me niet leuk als je wel met kinderen bezig bent, wel?
- moet ik dat echt uitleggen?
- ik heb het niet over jou persoonlijk...En zie het eerste stuk van mijn post
pi_24103786
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:33 schreef She-Wolf het volgende:
- een morning after pil halen lijkt me niet leuk als je wel met kinderen bezig bent, wel?
Het lijkt me dat wanneer je met kinderen bezig bent en willens en wetens (on)beschermd sex met iemand hebt, het je ook weinig kan interesseren dat je een morning after pill moet halen. Dan maar volgende maand nog eens proberen.
Zou raar zijn als je lekker met jan en alleman (on)beschermd sex hebt en het dan vervelend vind dat je een pil moet halen, aangezien je toch best wel snapt waarmee je bezig bent, lijkt me.
pi_24103815
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:33 schreef She-Wolf het volgende:
Ingrid,
- ik heb het niet over jou persoonlijk...
- ik heb het niet over jou persoonlijk...En zie het eerste stuk van mijn post
Ik denk niet dat jij het ooit zal begrijpen. En wat maakt het jou eigenlijk uit of iemand dat wel of niet doet? Ik heb op dit moment geen zin om er verder op in te gaan.
  maandag 20 december 2004 @ 16:40:21 #20
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24103827
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:30 schreef vanwel het volgende:

Het forum zou zeker een stuk kleiner kunnen. Sluiten hoeft niet, want er zijn genoeg nuttige discussies te voeren die echt ergens heen (kunnen) leiden. Deze discussie lijkt mij nutteloos omdat het uitermate persoonlijk is en de meesten van degenen die hier nu over discussieren, dat zelf waarschijnlijk niet zouden doen. Als je hier echt wat mee wilt, zul je toch moeten discussieren met mensen die hier geen problemen mee zouden hebben en dit ook daadwerkelijk zouden doen.
Ik bedoelde mijn opmerking overigens niet bashend...
Degenen die zich hier mee bezig houden en er geen problemen mee hebben en dit daadwerkelijk doen zijn toch ook vrij om hier te reageren? Lijkt me wel leuker als ze dat wel doen idd 'for the sake of discussion'. Veel zaken die hier besproken worden zijn uitermate persoonlijk, maar ook daarover valt goed te discussieren lijkt me. Het kan nooit kwaad een andere kant van een verhaal te horen, toch?

En Ingrid,

Gut meisje, als je dat al als aanvallen ziet...
Daar komt bij dat ik expres in mijn openingspost zaken hebt genoemd (partnerruil, open relatie) die niet op jou slaan om de discussie dus naar een algemeen niveau te tillen..
  maandag 20 december 2004 @ 16:41:19 #21
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_24103841
Tja, als je je maar bedenkt wat je later tegen je kinderen zult zeggen, of niet...

Als je een btje je voorstellingsvermogen aanpast (serieus) naar een kind in de pubertijd,
hoe zou jij hier tegenover staan als ze er achter komen dat papa en mama wel een heel
losbandig contact hebben met een aantal ietwat bekende of onbekende personen? Ookal
vinden paps en mams dat heel normaal?

Ik ken iemand die vrij goed haar gezin op orde heeft en verder een vrij open relatie heeft...
Er zullen alleen altijd geluiden komen van of, familie en kenissen, of vrienden/kenissen van
je kinderen als deze een bepaalde leeftijd gepasseerd zijn... Wees dus op kritiek voorbereid...

Ik keur niets af, maar denk alsjeblieft aan de situatie van je toekomstige kinderen... Het kan
namelijk ook zijn dat de eens zo open relatie, van een succesvolle start, naar een fiasco gaat,
en paps en mams niet meer zo happy happy joy joy lang leven de lol bij elkaar zijn...

Ik vind 't persoonlijk nogal een beslissing...

Wat imho wel helemaal not done is, is onveilige seks hebben met iemand anders
dan je partner... Dit kan in een worst case scenario kunnen eindigen met een
stel kinderen zonder moeder (denk aids) en of kinderen van iemand anders
dan je partner... Dat zou ik best een btje boel onverantwoordelijk vinden...

[ Bericht 13% gewijzigd door B-FliP op 20-12-2004 16:49:10 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 16:42:44 #22
81992 Githa
pi_24103860
Je zou er natuurlijk voor kunnen kiezen om de morning afther pil te kunnen nemen omdat je niet kiest voor een zwangerschap die onstaan is uit die situatie * lees situatie : als je condoom scheurt tijdens een triootje* dat staat los van het zwanger willen worden van je partner.
Ik probeer overal met een dosis empathie naar te kijken en natuurlijk heb ik daarin een eigen mening maar als je je probeerd in te leven in een ander dan ervaar je dat een optie als "not done" niet bestaat...

maar dit zou weer kunnen leiden tot een discussie over het al dan wel / niet nemen van de morning afther pil.

Ingrid, deze discussie is iid niet persoonlijk naar jou gericht, vervelend dat je dat zo ervaart.
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 16:48:42 #23
81992 Githa
pi_24103957
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:41 schreef B-FliP het volgende:

Ik ken iemand die vrij goed haar gezin op orde heeft en verder een vrij open relatie heeft...
Er zullen alleen altijd geluiden komen van of, familie en kenissen, of vrienden/kenissen van
je kinderen als deze een bepaalde leeftijd gepasseerd zijn... Wees dus op kritiek voorbereid...
Kritiek is er altijd en overal wat je ook doet dus daar hoef je het niet voor te laten lijkt mij Wat je je kinderen mee geeft ? ....tjah, dat is weer een andere discussie maar ook dat bepaal je zelf en hoeft niet afhankelijk te zijn van een monogame relatie.
Het lijkt wel of nu al bepaald is dat de vader onbekend is, regelrechte onzin natuurlijk want er zijn genoeg dingen die je kunt doen om ervoor te zorgen dat je dat wel weet. en dat wij daar niet voor zouden kiezen ....ja dat kan ! maar dat is niet wat er gezegd wordt
  maandag 20 december 2004 @ 16:50:04 #24
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24103978
Doe gewoon alleen trio's met 2 vrouwen, dan kan het al helemaal geen problemen opleveren
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  maandag 20 december 2004 @ 16:50:57 #25
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24103998
Hoe jij 'not done' ziet is denk ik anders als hoe ik het gebruik. Het is maar een uitspraak om aan te geven dat iets in mijn belevingswereld niet zou kunnen. Dit wil niet zeggen dat als mensen dingen doen die ik als 'not done' beschouw, ik hen daarom afkeur. Ik zal misschien niet altijd begrijpen waarom ze dit doen en het zelf nooit willen doen maar ik keur de persoon an sich niet af.

Tuurlijk begrijp ik wel dat je een morning after pil kan nemen of zelfs een abortus kan overwegen in een evt later stadium. Maar stel dat je bv al heel lang bezig bent met je partner en het lukt niet en het is toevallig op dat moment wel ineens raak. Lijkt mij bijzonder wrang...
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 16:57:57 #26
81992 Githa
pi_24104112
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:50 schreef She-Wolf het volgende:
Hoe jij 'not done' ziet is denk ik anders als hoe ik het gebruik. Het is maar een uitspraak om aan te geven dat iets in mijn belevingswereld niet zou kunnen. Dit wil niet zeggen dat als mensen dingen doen die ik als 'not done' beschouw, ik hen daarom afkeur. Ik zal misschien niet altijd begrijpen waarom ze dit doen en het zelf nooit willen doen maar ik keur de persoon an sich niet af.

Tuurlijk begrijp ik wel dat je een morning after pil kan nemen of zelfs een abortus kan overwegen in een evt later stadium. Maar stel dat je bv al heel lang bezig bent met je partner en het lukt niet en het is toevallig op dat moment wel ineens raak. Lijkt mij bijzonder wrang...
Ik las je uitspraak "not done " idd alsof je vindt dat andere het ook niet zouden moeten doen. Ik zou het ook nooit willen doen maar prima zij die dat wel willen.

Als het die ene keer dan wel raak is lijkt me idd best moeilijk maar wel een keuze die je maakt .... dat risico zit er nu eenmaal aan vast.... net zoals wanneer je gaat bungeejumpen, er kan altijd iets gebeuren.
Het lijkt me dat je dat wel overwogen hebt eer je er aan begint en dan nog zijn er genoeg middelen om het te voorkomen.

she-wolf ik denk dat we toch behoorlijk op een lijn zitten hoor
pi_24104435
Voor mezelf zou ik dat not-done vinden, heb graag de zekerheid welke vader het kind heeft en geen twijvels of rare ideeen...

Het zal je maar gebeuren dat een condoom stuk gaat ofzo en dan zit je met een kind van een ander...

Nope, als ik zonder bescherming tegen zwangerschappen ben deel ik mijn bed nooit met iemand anders, er zitten teveel risiko's aan, denk aan soa's, denk aan zwanger worden van een ander, nope, geen goed plan vind ik...

Eerst eens 3 maanden wachten na de laatste keer sex met anderen, complete soa test eroverheen, dan pas stoppen met voorbehoedsmiddelen, that's the way for me....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 20 december 2004 @ 17:47:05 #28
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24104932
heb het al ergens gelezen, maar wat ik meer bedoelde is dat als je sex hebt met een ander (met goedkeuring van partner dan he) en stel..dat het condoom scheurt, en je bent ondertussen een jaartje bezig om zwanger te worden, en je hebt het niet in de gaten gehad of zo dat het scheurt (ik noem maar ff wat he), dan ken je ook geen morning after pil halen omdat je het niet weet, en we gaan door.... stel dat je een maand verder wel zwanger bent, wat dan??
dan is het in theorie dus mogelijk zonder dat je of jullie (niet bedoeld tegen iemand, algemene benaming) dat weten, zwanger bent van de man waarmee er een trio is gedaan (of wat dan ook).

lijkt me ook niet echt een fijn idee eigenlijk, vandaar dat het mijn keus zou zijn om zeker geen trioos of wat dan ook te doen terwijl ik bezig zou zijn voor een kindje. alleen de gedachte al dat dat zou kunnen gebeuren brrr...
  Redactie Frontpage maandag 20 december 2004 @ 18:36:02 #29
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_24105847
Ik ben dus de man van Ingrid19, en snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt. Omdat we al maanden bezig zijn met klussen van een kindje, ging ons de seks soms een beetje vervelen. En aangezien het mij ook wel een geil idee lijkt, zij die wordt genomen door twee kerels, mij incluis, hebben we besloten onze vriend erin te betrekken. Hij maakte geen bezwaar, en het was een leuke avond. We hebben er beide van genoten, en kunnen er weer een tijdje tegenaan!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_24106217
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:36 schreef Djeez het volgende:
Ik ben dus de man van Ingrid19, en snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt. Omdat we al maanden bezig zijn met klussen van een kindje, ging ons de seks soms een beetje vervelen. En aangezien het mij ook wel een geil idee lijkt, zij die wordt genomen door twee kerels, mij incluis, hebben we besloten onze vriend erin te betrekken. Hij maakte geen bezwaar, en het was een leuke avond. We hebben er beide van genoten, en kunnen er weer een tijdje tegenaan!
Het gaat niet (meer) over ons.

Maar ik zie nog steeds geen enkel bezwaar om een trio met iemand te doen, terwijl je zelf bezig bent om zwanger te worden. Idd condoom gebruiken.
pi_24106269
Ik vind dat er op zich niets tegen is op trio's, open relaties of partnerruil. Als dat de fantasie is van iemand en alle betrokkenen vinden het prima, vind ik het zelfs wel goed dat mensen het lef hebben hun fantasie te laten uitkomen.

In mijn ogen doe je dat heel bewust en heb je goed nagedacht over een en ander. Ik denk dat een erg goede bescherming dan op zijn plaats is: tegen SOA's, HIV en een zwangerschap. Een dubbele bescherming (condoom en pil) lijkt me dan ook heel normaal eigenlijk.

Op het moment dat je al een hele tijd bezig bent om zwanger te worden, kan ik me niet voorstellen dat je onnodige risico's neemt. Sex met een ander is een onnodig risico. Natuurlijk hoeft het condoom niet te scheuren, maar wat als dat wel gebeurt? Het zou niet het eerste condoom zijn dat scheurt! Wil je dan werkelijk je mogelijke zwangerschap, datgene waar je vreselijk naar verlangt, afbreken omdat de kans bestaat dat je zwanger bent van de verkeerde? Het verdriet van het telkens ongesteld worden is waarschijnlijk niets vergeleken bij het moeten afbreken van je (mogelijke) zwangerschap omdat degene waarvan je het kind wilde misschien niet de vader is!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 20 december 2004 @ 19:06:10 #32
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24106411
Als je nu zo kort bij elkaar bent, en dan al behoefte hebt aan, in mijn ogen, grensverleggende sex, zegt dat dan ook niet iets over je relatie?

Ik hoop dat een kindje minder snel gaat vervelen...
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_24106701
Maar ook als je het niet al een tijdje probeert, loop je de kans dat je tijdens een trio zwanger wordt. Wat maakt dat anders?

Ik bedoel, als je al een tijdje probeert om zwanger te worden, en er gaat tijdens het trio iets mis, heb je de kans dat je zwanger bent van een ander dan je vriend.
Maar ook als je niet van plan was om zwanger te worden, kan dat gebeuren en weet je niet wie de vader is.

Het verschil ligt hooguit in de vraag of de vrouw wel of niet de pil slikt. Als je zwanger wil worden zul je waarschijnlijk de pil niet slikken, en als het condoom dan scheurt is er echt een probleem. Maar er zijn misschien ook wel vrouwen die om een andere reden de pil niet slikken en toch trio's hebben.

Wat ik bedoel: als je na een trio zwanger blijkt te zijn, is er een probleem. Maar dat probleem is er zowel als je van plan was (van je eigen vent) zwanger te worden, als wanneer je dat nog niet was. Ook als je vantevoren geen kindje wou, wordt het een moeilijk beslissing.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 20 december 2004 @ 19:41:23 #34
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24107128
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:20 schreef imago het volgende:
Maar ook als je het niet al een tijdje probeert, loop je de kans dat je tijdens een trio zwanger wordt. Wat maakt dat anders?

Ik bedoel, als je al een tijdje probeert om zwanger te worden, en er gaat tijdens het trio iets mis, heb je de kans dat je zwanger bent van een ander dan je vriend.
Maar ook als je niet van plan was om zwanger te worden, kan dat gebeuren en weet je niet wie de vader is.

Het verschil ligt hooguit in de vraag of de vrouw wel of niet de pil slikt. Als je zwanger wil worden zul je waarschijnlijk de pil niet slikken, en als het condoom dan scheurt is er echt een probleem. Maar er zijn misschien ook wel vrouwen die om een andere reden de pil niet slikken en toch trio's hebben.

Wat ik bedoel: als je na een trio zwanger blijkt te zijn, is er een probleem. Maar dat probleem is er zowel als je van plan was (van je eigen vent) zwanger te worden, als wanneer je dat nog niet was. Ook als je vantevoren geen kindje wou, wordt het een moeilijk beslissing.
Natuurlijk gebruikt niet iedere vrouw de pil als voorbehoedmiddel. Maar de meeste vrouwen gebruiken toch, naast het condoom, nog een voorbehoedmiddel, hetzij de pil, hetzij een spiraaltje of i.d.

Als je ongewild zwanger wordt is dat altijd een probleem, of dat nu wel of niet in een trio gebeurt.

Ik denk alleen dat het afbreken van een zwangerschap i.v.m. onzekerheid over de evt vader of het evt innemen van een morning after pil een harder gelag is voor iemand die in principe wel zwanger wil worden. En dat maakt het dus imho wel degelijk anders.
  maandag 20 december 2004 @ 19:47:44 #35
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24107281
quote:
Jullie sexleven staat hier niet ter discussie, hoewel ik op grond van je opmerking hier daar wel de nodige kanttekeningen bij zou kunnen plaatsen... Maar dat gaat meer om de verveling die je erin schijnt te hebben.

Het gaat om het hebben van sex met anderen terwijl je zwanger wilt worden...
pi_24107392
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:41 schreef She-Wolf het volgende:
Ik denk alleen dat het afbreken van een zwangerschap i.v.m. onzekerheid over de evt vader of het evt innemen van een morning after pil een harder gelag is voor iemand die in principe wel zwanger wil worden. En dat maakt het dus imho wel degelijk anders.
Snap ik

Toch is het natuurlijk zo dat iemand die het vantevoren niet van plan was, het óók heel erg moeilijk kan hebben met die beslissing.

Ik ben het ermee eens dat het een eng risico is om te lopen wanneer je zwanger wilt worden. Het enige dat ik duidelijk wilde maken, is dat dat risico er óók is wanneer je dat vantevoren niet van plan was
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_24107551
1 van de grootste risiko's wordt amper aan gedacht en dat zijn soa's...

Je bent weet ik veel hoelang bezig met zwanger worden en dan krijg je te horen dat je chlamydia hebt, wat bv de kans op buiten baarmoederlijke zwangerschappen vergroot.
Als een zwangere vrouw een chlamydia-infectie heeft, kan de baby tijdens de bevalling worden geïnfecteerd Als gevolg daarvan kan de pasgeborene een oog- of longontsteking krijgen.

Zie dit schema bv: Vrouwen aantal per jaar*
Chlamydia-infecties 33.000
Ontsteking van de baarmoederwand 14.000
Ontsteking van de eileiders 7.000
Onvruchtbaarheid door verstopte eileiders 1.000
Buitenbaarmoederlijke zwangerschap 300

Dat is niet echt een nihil risiko te noemen...

Het is wel te behandelen hoor, ook in de zwangerschap, maar daar zit je niet echt op te wachten lijkt me, vooral dat risiko op buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, heb je maanden lang geprobeert, ben je eindelijk zwanger zit je daar mee, niet echt leuk te noemen...

Nee, ik zou geen enkel onnodig risiko nemen als ik een kindje wil, zoals ik al zei, 3 maanden na de laatste keer met andere laten verstrijken, dan een complete soa test eroverheen en als dat goed is gaat het hekje(zoals mijn zoontje dat zo mooi noemt ) pas uit mijn buik....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24107598
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:53 schreef imago het volgende:

[..]

Snap ik

Toch is het natuurlijk zo dat iemand die het vantevoren niet van plan was, het óók heel erg moeilijk kan hebben met die beslissing.

Ik ben het ermee eens dat het een eng risico is om te lopen wanneer je zwanger wilt worden. Het enige dat ik duidelijk wilde maken, is dat dat risico er óók is wanneer je dat vantevoren niet van plan was
Het grote verschil zit hem er juist in dat je bezig bent voor een kindje. Als je iedere maand diepverdrietig bent dat je ongesteld bent, dat je je afvraagt of het ooit wel gaat lukken, dat je gaat twijfelen of je wel zwanger kan worden of haar zwanger kan maken, dan ga je toch niet doelbewust het risico lopen dat je een zwangerschap moet afbreken mbv de morningafterpil omdat je misschien zwanger bent van de verkeerde?
En juist dat is het punt in deze, denk ik. Niet dat het anders een fluitje van een cent zou zijn om een morningafterpil te gaan halen, maar in deze situatie is het in mijn ogen gevoelsmatig onacceptabel voor jezelf!
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 23:14:49 #39
43556 miss_dynastie
pi_24109848
Nu weet ik bar weinig van trio's en heb ik er zelf ook geen behoefte aan, dus misschien slaat mijn opmerking wel nergens op, maar die andere man hoeft bij een trio toch niet per se je vagina in te gaan, om het maar even zo te zeggen? Of zie ik het nu verkeerd
pi_24109922
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Nu weet ik bar weinig van trio's en heb ik er zelf ook geen behoefte aan, dus misschien slaat mijn opmerking wel nergens op, maar die andere man hoeft bij een trio toch niet per se je vagina in te gaan, om het maar even zo te zeggen? Of zie ik het nu verkeerd
Klopt.
pi_24109956
miss_d, dat zie je goed
maar goed, het gaat om de situatie dat dat dus wel gebeurt, uiteraard
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 23:22:11 #42
43556 miss_dynastie
pi_24110031
Ja, nee, oke, dat snapte ik wel, maar dat verandert de situatie qua zwangerschap wel iets dan, toch
Maar het risico op SOA's blijf je natuurlijk wel houden...
pi_24110217
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, nee, oke, dat snapte ik wel, maar dat verandert de situatie qua zwangerschap wel iets dan, toch
Maar het risico op SOA's blijf je natuurlijk wel houden...
Een condoom helpt daar goed tegen. Tegen soa.
pi_24110251
quote:
die gelly, die boft maar
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24110383
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:32 schreef milagro het volgende:

[..]

die gelly, die boft maar
  maandag 20 december 2004 @ 23:38:43 #46
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_24110396
Mijn vriend en ik willen over afzienbare tijd aan kinderen beginnen. We hebben altijd al een open relatie gehad, maar als we een baby gaan maken dan heb ik liever alleen met hem seks.

Ik wil er geen seconde aan hoeven twijfelen dat het kindje van ons samen is, en met seks met anderen hou je nu eenmaal altijd de kans op een ongelukje. Ik doe het altijd met pil & condoom, en ik vertrouw (uit ervaring) niet op 1 van beiden. Bovendien zou ik het niet wenselijk vinden om de map te moeten slikken terwijl je misschien al maanden probeert zwanger te worden met je partner. Dat lijkt me emotioneel gezien allemaal te zwaar.

Dus, over een tijdje: merdeka goes monogaam ! Dat heb ik nog nooit van mijn leven geprobeerd, dus ik ben benieuwd of het me goed bevalt....
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  Redactie Frontpage maandag 20 december 2004 @ 23:39:36 #47
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_24110419
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:32 schreef milagro het volgende:

[..]

die gelly, die boft maar
Als dit een grap is, dan vat ik hem niet...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_24110439
ieder z'n ding, natuurlijk, moet iedereen voor zichzelf weten.
maar hell, ik zou 't niet kunnen.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 23:41:16 #49
43556 miss_dynastie
pi_24110461
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:29 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Een condoom helpt daar goed tegen. Tegen soa.
Maar het condoom kan ook scheuren. Waarmee je enz. enz. enz. je eventuele zwangerschap/ vruchtbaarheid mee in gevaar kan brengen.

En bepaalde soa kun je toch ook via de mond/ huidcontact overdragen?
pi_24110522
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:38 schreef merdeka het volgende:
Mijn vriend en ik willen over afzienbare tijd aan kinderen beginnen. We hebben altijd al een open relatie gehad, maar als we een baby gaan maken dan heb ik liever alleen met hem seks.

Ik wil er geen seconde aan hoeven twijfelen dat het kindje van ons samen is, en met seks met anderen hou je nu eenmaal altijd de kans op een ongelukje. Ik doe het altijd met pil & condoom, en ik vertrouw (uit ervaring) niet op 1 van beiden. Bovendien zou ik het niet wenselijk vinden om de map te moeten slikken terwijl je misschien al maanden probeert zwanger te worden met je partner. Dat lijkt me emotioneel gezien allemaal te zwaar.

Dus, over een tijdje: merdeka goes monogaam ! Dat heb ik nog nooit van mijn leven geprobeerd, dus ik ben benieuwd of het me goed bevalt....
het bevalt mij iig al meer dan 20 jaar uitstekend
ja, okay niet meer dan 20 jaar met dezelfde vent, maar toch ten alle tijde serieel monogaam

het zou zomaar kunnen dat als er een kleintje is dat de behoefte eraan verandert, gevoelsmatig ms al.

succes in ieder geval
  maandag 20 december 2004 @ 23:52:56 #51
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_24110737
Wat je er voor doet om een kind te krijgen, kan mij eigenlijk niet zo veel schelen. Wat nu als het kind inderdaad is verwekt op de ievond van het trio? Het heeft dan wel (denk ik) twee ouders die zielsveel van hem/haar houden en ik denk dat dat het belangrijkste is.
Alleen is een kindje maken wel een serieuze zaak, waar je soms dingen voor op moet geven. Je moet een beetje meer gaan letten op de dingen die je doet. Onder andere zal je een scheiding moeten maken tussen het posten van je kinky avontuurtjes en het maken van babietjes op hetzelfde forum. Maar dat is mijn mening...
En ze leefden nog lang en gelukkig
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:02:51 #52
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24110942
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:38 schreef merdeka het volgende:

Way to go! En veel succes uiteraard
En mocht 't niet bevallen..."It's for a good cause"...

Ik vind 't toch wel leuk om te zien dat ook de mensen die wel geregeld sex met anderen hebben, aangeven dit toch achterwege te laten op het moment dat er een kinderwens is. Mede door het geestelijke aspect ervan...

Wel apart dat sommige mensen dus helemaal niet schijnen te begrijpen wat ik met dat geestelijke aspect bedoel...
pi_24111022
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:02 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Ik vind 't toch wel leuk om te zien dat ook de mensen die wel geregeld sex met anderen hebben, aangeven dit toch achterwege te laten op het moment dat er een kinderwens is. Mede door het geestelijke aspect ervan...

Wel apart dat sommige mensen dus helemaal niet schijnen te begrijpen wat ik met dat geestelijke aspect bedoel...
ik wel hoor (denk ik) , maar dat geestelijk aspect speelt bij mij dus altijd mee

maar goed, ik vind het ook 'vreemd' om in de tijd dat je bewust bezig bent met het in elkaar punniken van een babbie, om dan tussendoor ook nog eens te gaan klooien met derden.
ik weet niet, het ontheiligt het een beetje zeg maar
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:15:13 #54
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24111161
Idd, ik begrijp wel dat je het geestelijke aspect met puur sex kan scheiden. Hell, ik heb vaak genoeg sex gehad met mensen waar ik emotioneel gezien niks mee had, puur om de sex.

Maar niet dat je het kan scheiden van zoiets 'puurs' als het maken van een kindje...
pi_24111346
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:15 schreef She-Wolf het volgende:
Idd, ik begrijp wel dat je het geestelijke aspect met puur sex kan scheiden. Hell, ik heb vaak genoeg sex gehad met mensen waar ik emotioneel gezien niks mee had, puur om de sex.

Maar niet dat je het kan scheiden van zoiets 'puurs' als het maken van een kindje...
Dat kan ik ook, sex hebben om de sex, maar niet als ik in een relatie zit, dat bedoelde ik met altijd "last hebben" vh geestelijke aspect.

Maar ja, het risico bij dit is, naast het gevoelsmatige ervan, dat er toch onverhoopt twijfel kan zijn over wie de vader is, en al het gedoe wat daar dan weer uit voorkomt

Maar het lijkt mij dus sowieso, puur gevoelsmatig, meer okay om in die periode zeker het even monogaam te houden.
Lijkt me leuker terugkijken ook, later.
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:25:53 #56
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24111376
Ik ben monogaam en voor zover ik weet mijn man ook.
Toen mijn man en ik bezig waren om zwanger te worden as het juist veel mooier en specialer als voor die tijd, om de een of andere gekke reden ook zachter, dat hadden we niet afgesproken ofzo maar dat ging gewoon zo, het lijkt wel of je dan veel bewuster bezig bent met sex.

Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken, net als dat ik er niet aan moet denken om nu ik zwanger ben sex te hebben met andere mannen. (maar dat is weer een andere discussie)

Maar hoe dan ook, iedereen ervaart het anders en iedereen moet voor zichzelf weten wat hij of zij doet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_24111457
precies, snakelady, zo zou ik het ook voelen, het speciale is er dan vanaf, van die hele periode, althans voor mij, als je ook nog met Piet, Kees en Henk bent geweest
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:35:48 #58
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24111595
Snakelady, dat is precies wat ik bedoel met het speciale en pure ervan...
pi_24111938
aan TS: waarom ben je hierin zo geinteresseerd?
je hebt er iig een hoop over lopen nadenken..

'not done' vinnik zelf ook te klaar-af. wees voorzichtig zou ik zeggen tegen zo'n persoon.
het 'geestelijk aspect' (de emoties) van een individu is heel belangrijk en is fragil.
zeker als je een relatie probeert vast te houden.
schade in emoties, in een relatie van beiden, zijn niet makkelijk te verhelpen, zeker niet via een rationele weg. dat vergeten veel mensen imo.

persoonlijk vinnik, ieder moet het voor zichzelf maar weten,
de rekening komt later wel.
hoe hoog die is, dat moet maar blijken, vooraf probeer je keuzes te maken,
en hoe die uitpakken weetje niet voor 100% zeker.

ofzoiets
pi_24112071
als ik kids zou willen hebben moet het idd ook echt van MIJ zijn...

alle andere mannen mogen dan oplazeren en ik wil dan idd een monogame vrouw. Zelf zal ik dan ook monogaam zijn (wie A zegt moet ook B zeggen)

het lijkt me vreselijk, als je bij de geboorte bent en er komt opeens iets heel anders uit dan je verwacht (bij een blank stel opeens een donker kindje en andersom) :S
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2004 @ 13:59:07 #61
81992 Githa
pi_24115914
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:02 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

niet schijnen te begrijpen of jouw mening niet delen ?
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:23:47 #62
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24121231
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:56 schreef danni het volgende:
aan TS: waarom ben je hierin zo geinteresseerd?
je hebt er iig een hoop over lopen nadenken..
Valt wel mee eigenlijk hoor , het is ter sprake gekomen zoals ik in mijn openingspost aan heb gegeven. Gezien dat min of meer de kant van een discussie opging heb ik er maar een apart topic voor geopend om die discussie op de juiste plek verder te voeren. Het is niet zo dat ik hier nou echt veel over na heb lopen denken...
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:26:29 #63
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24121289
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 13:59 schreef Githa het volgende:

[..]

niet schijnen te begrijpen of jouw mening niet delen ?
Nee, niet schijnen te begrijpen wat ik er mee bedoel (zoals sommige aan hebben gegeven) of ze mijn mening wel of niet delen boeit me niet zo heel erg veel eigenlijk... En staat ook eigenlijk los van elkaar.
pi_24124438
Vind dat geestelijke aspect vele malen zwaarder wegen als je al zwanger bent, zoalang er niets in je buik woont is dat geestelijke aspect er niet zozeer, behalve dan dat je ermee bezig bent, de risiko's zijn er wel, heel duidelijk...
pi_24124845
Arme Djeez en Ingrid19, jullie krijgen het ook altijd weer voor mekaar. Echt, jullie zorgen altijd voor genoeg gespreksstof op het forum. Ik vind jullie af en toe hilarisch. Ik geniet dan ook met volle teugen. Ga zo door
  woensdag 22 december 2004 @ 12:12:40 #66
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24135851
Ik vind het anders niet echt hilarisch. Ik krijg er een vervelend gevoel bij. Ik vind niet dat users in topics moeten worden aangesproken op iets wat ze zeggen in een ander topic. Ok, het is een openbaar forum maar toch komt dit op mij over als een aanval naar Ingrid. Gewoo nogal flauw. Eigenlijk.
pi_24135993
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:12 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het anders niet echt hilarisch. Ik krijg er een vervelend gevoel bij. Ik vind niet dat users in topics moeten worden aangesproken op iets wat ze zeggen in een ander topic. Ok, het is een openbaar forum maar toch komt dit op mij over als een aanval naar Ingrid. Gewoo nogal flauw. Eigenlijk.
Dat had ik dus ook toen dit topic geopend was. Aangezien ze in 2e streepje 'mij aanvalt'.
pi_24136005
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:14 schreef Mannonetje het volgende:
Arme Djeez en Ingrid19, jullie krijgen het ook altijd weer voor mekaar. Echt, jullie zorgen altijd voor genoeg gespreksstof op het forum. Ik vind jullie af en toe hilarisch. Ik geniet dan ook met volle teugen. Ga zo door
Wat vind je hilarisch?
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 12:41:00 #69
43556 miss_dynastie
pi_24136403
Nou ja, ik vind het op zich niet zo gek dat mensen er vragen bij hebben. Ik bedoel, je kiest er zelf voor om over het triootje te posten, niet zo gek dat men zich dan een beetje zorgen maakt c.q. afvraagt waarom je het (in hun ogen) risico neemt. Hetgeen niet wil zeggen dat je erop moet worden aangevallen, maar in mijn ogen deed TS dat ook niet echt. Dat ze verwonderd is, snap ik eerlijk gezegd wel.
pi_24138137
quote:
Sorry Aventura, maar Djeez legt zelf de link naar 't zwangerrakengedoe.
Hij schrijft ergens dat de sex zo saai is nu ze zo bewust voor kindjemaken gaan en dat ze daarom besloten hebben er een derde bij te slepen , een man dus.

Dan is het niet zo gek als mensen daar over eens een vraag over stellen, zich afvragen of zij nu de enige zijn die die timing opmerkelijk vinden.
En is het juist beter dan er een apart topic over te openen om daar over door te borduren.
Moet iedereen voor zich weten wat hij of zij hoe en wanneer doet, maar er is niets mis mee om je af te vragen of die mensen er wel goed over nagedacht hebben, dat het achteraf gezien wel eens anders kan uitpakken dan je gewild had, al was het maar gevoelsmatig.
  woensdag 22 december 2004 @ 15:15:41 #71
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24138959
Het is ook net een dorp hiero
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_24140408
ik vind het niet done, maar ieder voor zich.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_24140901
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:15 schreef RonaldV het volgende:
Het is ook net een dorp hiero
Jep, pats boem boven op elkaar, sociale controle van hier tot Tokyo, Forumincest tot en met
pi_24140989
Jullie doen net of we elke dag een trio doen. Het is maar 1x gebeurd hoor.
Nou ja, ookal zouden we het wel elke dag doen, dan maakt het nog niks uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ingrid19 op 22-12-2004 17:07:24 (lama, kan me niet goed uitdrukken vandaag geloof i) ]
pi_24141019
quote:
Ik heb hetzelfde gevoel.
Zomaar opeens out of the blue, krijgt ze een ander topic voor haar kiezen, mag het wel een openbaar forum zijn, maar om iemand zo "te pakken?" neh, is bedoeld als sneer, en dus onaardig.
En dan de dames die daar achteraan nog even vertellen dat je dat soort dingen kan verwachten...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 22 december 2004 @ 17:22:36 #76
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24141281
Nou inderdaad, dat is mijn punt dus ook. Ok, het is best een discussiewaardig onderwerp. Mee eens. Maar het is geen neutrale discussie omdat het -zonder medeweten/toestemming/ruggespraak van een bepaalde user- gaat. Het is iets wat er is bijgehaald vanuit een ander subforum. Het voelt nu voor mij aan alsof dit topic is geopend over de rug van een andere user, die zich daardoor weer genoopt voelt zich te gaan verantwoorden. Kortom ; het is iets te persoonlijk.
Het mag wel, maar voor mij persoonlik vind ik het een beetje naar.
Anyway, we gaan volledig offtopic- en dat is mede mijn schuld. Willen mensen nog reageren over deze kwestie dan mag het in FB. Nu weer ontopic graag
pi_24141500
Andersom, ik denk dat mensen die er geen probleem mee hebben om een trio aan te gaan, op een moment dat er geen kinderen mogelijk in het spel zijn, echter hiervan opeens terugkomen, als ze graag een kindje willen ..., een enorm risico aangaan en mogelijk bepaalde problemen met het idee dat hun partner ook intiem is met een ander, afwentelen op een mogelijk kind ...

Volgens mij is dat een erg ongezonde houding, sowieso kun je je afvragen of dan het eerder goedkeuren van een eventueel trio niet zozeer een bewuste eigen beslissing was, maar onder een mogelijk 'druk' tot stand kwam (van de partner) ..

en tevens is het misschien fout om te denken dat een kind zo'n enorme verandering in een relatie brengt, dat de basis verhouding tussen beide partners veranderd, dat dat automatisch betekent dat men een grotere eis op elkaar mag leggen:

Een kind krijgen is voor een relatie al zeker een bepaalde belasting, het brengt extra verantwoordelijkheden met zich mee, en als je die vooraf vreest niet aan te kunnen (de angst je partner te 'verliezen') moet je ook twijfels hebben bij de vraag of het op dat moment wel een goede beslissing is om zwanger te worden, als die spanning over zulke trio's kennelijk wel bestaat ...

Als mensen er geen problemen mee hebben, ook niet als hun kind later opgroeit en misschien meer meekrijgt over hoe de relatie tussen zijn ouders is, dan is het volledig legitiem volgens mij,
maar als partners wel het idee hebben 'ooit' op te moeten houden met het hebben van sex met anderen, bepaalde sexuele experimenten vanwege hun kind, volgens mij is het eerlijker om dan gelijk ook darmee op te houden en dit niet 'uit te stellen' (wat een heel groot risico oplevert van spanningen in de relatie, als er op een gegeven moment ook een opgroeiend kind tussen komt, en een van de partners deze zou gaan _gebruiken_ om de sexuele experimenten tussen de partners 'in te perken')..

Overigens, voor mij persoonlijk is er niet direkt de behoefte aan een trio, niet zozeer omdat dat me niet spannend lijkt, maar wel degelijk omdat ik vrees dat de jaloezie mijn partner met een ander te zien, bij mij toch te sterk zou zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_24141865
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:07 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde gevoel.
Zomaar opeens out of the blue, krijgt ze een ander topic voor haar kiezen, mag het wel een openbaar forum zijn, maar om iemand zo "te pakken?" neh, is bedoeld als sneer, en dus onaardig.
En dan de dames die daar achteraan nog even vertellen dat je dat soort dingen kan verwachten...
Oh ?
Wordt ze genoemd in de OP dan?
De TS heeft het gewoon algemeen gehouden, niemand speelde op de man of de vrouw, niemand, behalve Ingrid zelf, refereerde naar een specifiek geval in hun reacties op de OP, ook niet nadat Ingrid en/of Djeez gereageerd hadden en zeiden zich aangevallen te voelen.
Bovendien zegt Ingrid zelf in 1e instantie "het gaat niet over ons" als reactie op haar partner, om dan vervolgens zelf het ineens wel over "ons" te doen gaan.

Als je dus een interessante discussie nav een ander topic denkt te hebben gevonden, dan zou je dat dus moeten laten omdat het anders een persoonlijk aanval is?
Zulke discussies zie je her en der op Fok, een opmerking, een opvatting lokt dat nu eenmaal uit.
Zolang je niet puur op de man gaat spelen, maar gewoon over het geval an sich praat, is er toch niets aan de hand?

Mij lijkt het hele gebeuren rond zwangerraken toch wel een speciale tijd, juist als je er zo bewust mee bezig bent. En er blijft gewoon altijd een risico toch, ondanks condoom gebruik...
pi_24142519
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:55 schreef milagro het volgende:

[..]

Oh ?
Wordt ze genoemd in de OP dan?
De TS heeft het gewoon algemeen gehouden, niemand speelde op de man of de vrouw, niemand, behalve Ingrid zelf, refereerde naar een specifiek geval in hun reacties op de OP, ook niet nadat Ingrid en/of Djeez gereageerd hadden en zeiden zich aangevallen te voelen.
Bovendien zegt Ingrid zelf in 1e instantie "het gaat niet over ons" als reactie op haar partner, om dan vervolgens zelf het ineens wel over "ons" te doen gaan.

Als je dus een interessante discussie nav een ander topic denkt te hebben gevonden, dan zou je dat dus moeten laten omdat het anders een persoonlijk aanval is?
Zulke discussies zie je her en der op Fok, een opmerking, een opvatting lokt dat nu eenmaal uit.
Zolang je niet puur op de man gaat spelen, maar gewoon over het geval an sich praat, is er toch niets aan de hand?

Mij lijkt het hele gebeuren rond zwangerraken toch wel een speciale tijd, juist als je er zo bewust mee bezig bent. En er blijft gewoon altijd een risico toch, ondanks condoom gebruik...
Jij hebt gelijk.
Ik vond het een persoonlijke aanval. Punt.
Of te wel jij het jouwe ik het mijne.
pi_24142820
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:35 schreef RM-rf het volgende:
Andersom, ik denk dat mensen die er geen probleem mee hebben om een trio aan te gaan, op een moment dat er geen kinderen mogelijk in het spel zijn, echter hiervan opeens terugkomen, als ze graag een kindje willen ..., een enorm risico aangaan en mogelijk bepaalde problemen met het idee dat hun partner ook intiem is met een ander, afwentelen op een mogelijk kind ...

Volgens mij is dat een erg ongezonde houding, sowieso kun je je afvragen of dan het eerder goedkeuren van een eventueel trio niet zozeer een bewuste eigen beslissing was, maar onder een mogelijk 'druk' tot stand kwam (van de partner) ..

en tevens is het misschien fout om te denken dat een kind zo'n enorme verandering in een relatie brengt, dat de basis verhouding tussen beide partners veranderd, dat dat automatisch betekent dat men een grotere eis op elkaar mag leggen:

Een kind krijgen is voor een relatie al zeker een bepaalde belasting, het brengt extra verantwoordelijkheden met zich mee, en als je die vooraf vreest niet aan te kunnen (de angst je partner te 'verliezen') moet je ook twijfels hebben bij de vraag of het op dat moment wel een goede beslissing is om zwanger te worden, als die spanning over zulke trio's kennelijk wel bestaat ...

Als mensen er geen problemen mee hebben, ook niet als hun kind later opgroeit en misschien meer meekrijgt over hoe de relatie tussen zijn ouders is, dan is het volledig legitiem volgens mij,
maar als partners wel het idee hebben 'ooit' op te moeten houden met het hebben van sex met anderen, bepaalde sexuele experimenten vanwege hun kind, volgens mij is het eerlijker om dan gelijk ook darmee op te houden en dit niet 'uit te stellen' (wat een heel groot risico oplevert van spanningen in de relatie, als er op een gegeven moment ook een opgroeiend kind tussen komt, en een van de partners deze zou gaan _gebruiken_ om de sexuele experimenten tussen de partners 'in te perken')..

Overigens, voor mij persoonlijk is er niet direkt de behoefte aan een trio, niet zozeer omdat dat me niet spannend lijkt, maar wel degelijk omdat ik vrees dat de jaloezie mijn partner met een ander te zien, bij mij toch te sterk zou zijn.
Mooi gezegd.
Ik zou het sowieso niet kunnen, een trio vanwege jaloezie, de mijne iig.
Als ik om geen van beide wat geef, dan is het wat anders, maar dan nog zit er niet echt om te springen.

Vroeger had ik een klasgenoot, ik ging veel met haar om, kwam er veel over de vloer en zag er vaak een ander echtpaar aanwezig.
Mijn vriendin vertrouwde me toe, dat haar ouders aan partnerruil deden.
Ze bracht het alsof het iets heel ergs was, en dat was het ook, voor háár. Ze vond het echt vréselijk.

Nu is de geschetste situatie hier een andere maar toch ik kan me voorstellen dat je als kind er niet echt blij mee bent, dat je gemaakt en geboren bent in een periode van sex met derden...
Okay, dat kun je als ouders voor je houden, klopt.
Maar ik kan me ook voorstellen dat er tussen de ouders onderling later toch alsnog probs komen, jaloezie over toen alsnog de kop op steekt, er soms toch met de gedachte gespeeld kan worden door de vader "is het wel mijn kind" al is het maar even.

Tuurlijk, die vraag kan iedere man zich stellen, maar nu is er een bepaalde zekere mogelijkheid, je was er zélf immers bij.
  woensdag 22 december 2004 @ 19:31:34 #81
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_24143776
quote:
Op woensdag 22 december 2004 18:46 schreef milagro het volgende:
Nu is de geschetste situatie hier een andere maar toch ik kan me voorstellen dat je als kind er niet echt blij mee bent, dat je gemaakt en geboren bent in een periode van sex met derden...
Okay, dat kun je als ouders voor je houden, klopt.
Maar ik kan me ook voorstellen dat er tussen de ouders onderling later toch alsnog probs komen, jaloezie over toen alsnog de kop op steekt, er soms toch met de gedachte gespeeld kan worden door de vader "is het wel mijn kind" al is het maar even.
Ik kan me dat ook voorstellen. Mijn ouders hebben, net als ik, ook een open relatie. Ze zijn al dik 30 jaar getrouwd, maar in de periode dat ze kinderen 'maakten' hebben ze er voor gekozen geen seks met anderen te hebben. Zodat nog het kind, nog de ouders zelf, er later aan hoeven te twijfelen of de vermeende biologische vader dat toch ook wel echt is...

Je biologische oorsprong is een belangrijk deel van je identiteit, en dat kan zowel positief als negatief zijn. Veel mensen die geen contact met hun biologische ouders hebben, of geen zekerheden hebben omtrent hun biologische oorsprong, krijgen daar vroeg of laat problemen mee en belanden in een crisis cq. zoektocht. In het geval van adoptie is daar niet veel aan te doen, maar als je een relatie hebt waarin je ook seks hebt met anderen dan alleen je partner, heb je de keuze om je toekomstige kind en jezelf/partner al dan niet met die identiteitsproblematiek op te zadelen. Ik kan me zelf niet indenken dat je dat dan toch moedwillig wél doet.
Maar het is een persoonlijke beslissing, en je mag hopen en aannemen dat iedereen die overweging voor zichzelf goed maakt.....

Zelf vind ik het fijn dat met dit soort kwesties bij mijn ouders terecht kan voor advies uit ervaring. Dat geluk heeft niet iedereen, en ik ben daar dan ook erg dankbaar voor.
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_24144162
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:19 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Wat vind je hilarisch?
Kom op meid, doe nou niet alsof je op je achterhoofd bent gevallen!! Topics over zwanger worden, faillissementen, dikke buikjes, sex, zogenaamde vriendinnen, vrijgezellen feesten, naakt foto's het is toch soms ook om te lachen. Maar ga gewoon lekker door, ik vind het niet erg hoor!
pi_24144364
Ik vind deze topic geen persoonlijke aanval, nergens worden namen genoemd, het wordt prachtig algemeen gehouden, als ingrid en djeez niet zelf erover begonnen waren had 90% van de posters hier waarschijnijk niet geweten dat zij een trio hadden gehad tijdens het zwanger willen worden.

Ik heb het ook zo vaak dat ik ergens wat van iemand lees en daarover doordenk en erover praat, dan laat ik namen e.d. weg, die doen er niet toe, het gaat om een verhaal dat vragen bij je oproept, of wat je een interresant discussiepunt vindt, niet om het persoon zelf....

Ontopic weer...

Wbt die jaloesie, daar zeg je me daar wat milagro, als mensen ruzie hebben zeggen ze nare dingen vaak en als dan er ook maar een spoortje van twijvel is van wie het kind is is de kans redelijk aanwezig dat daarmee geschermt wordt in een ruzie en kinderen zijn niet gek, die pikken dat onmiddelijk op...
Ik kan me niet voorstellen dat dat een kind niets doet, denk dat dat heel kwalijk zou zijn...
  woensdag 22 december 2004 @ 20:15:03 #84
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24144723
Ik zal ff meestoken.
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:34 schreef She-Wolf het volgende:
Nav een 'discussie' in dit topic Wachten op het tweede streepje deel 55! vroeg ik me af hoe de (gemiddelde) fokker hier over denkt.
Klik op de link, en je weet waar het vandaan komt. Hallo! Hoezo niet persoonlijk? Natuurlijk is het persoonlijk! En om nog even door te trappen komt tenslotte Mannonetje nog even aanschuiven:
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:49 schreef Mannonetje het volgende:

[..]

Kom op meid, doe nou niet alsof je op je achterhoofd bent gevallen!! Topics over zwanger worden, faillissementen, dikke buikjes, sex, zogenaamde vriendinnen, vrijgezellen feesten, naakt foto's het is toch soms ook om te lachen. Maar ga gewoon lekker door, ik vind het niet erg hoor!
Ingrid en Djeez hebben allebei een behoorlijk deel van hun leven hier op het forum gegooid. Daarvan kun je vinden wat je wilt, maar om ze nou daarom lekker te gaan vertrappen, of om de keuzes die ze maken, sorry, dat zegt echt meer over degenen die vertrappen, dan over Ingrid en Djeez, die je hooguit naïeviteit kunt verwijten.

Er zijn maar twee mensen die kunnen bepalen of een triootje voor de zwangerschap binnen hun relatie past, en dat zijn de aankomende ouders zelf. De rest staat zich te gedragen als een stel oude wijven rond de pomp op het dorpsplein. Jullie geven niet je mening, maar geven ongevraagd advies. En die wil je graag ook nog bevestigd horen van anderen.

Leven, en laten leven.
Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen.
Wat gij niet wilt dat U geschiedt, ...
enzovoorts.

Hou toch op zeg...
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 20:32:10 #85
81992 Githa
pi_24145040
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:58 schreef erodome het volgende:
Ik vind deze topic geen persoonlijke aanval, nergens worden namen genoemd, het wordt prachtig algemeen gehouden, als ingrid en djeez niet zelf erover begonnen waren had 90% van de posters hier waarschijnijk niet geweten dat zij een trio hadden gehad tijdens het zwanger willen worden.
maar TS heeft wel nog even de link vernoemd waaruit deze discussie is ontstaan dus voor die 90% is het niet zo moeilijk....dit maakt het toch wel iets persoonlijker.

[ Bericht 6% gewijzigd door Githa op 22-12-2004 20:38:12 ]
pi_24145990
Maar zullen we nu weer terug ontopic gaan en het algemeen houden mensen??????????????????

Bij voorbaat dank...
pi_24151500
Ok dan, nu zal ik (TS) dan nog effe dr achteraan reageren. Ik heb inderdaad de link geplaatst, had ik dat niet gedaan was de discussie hier niet anders verlopen en hadden Ingid en Djeez alsnog zich persoonlijk aangevallen gevoeld. Lekker makkelijk en veilig, die slachtofferrol...

Ik heb een link geplaatst, die niet meer doet dan de herkomst van hun eigen berichten aangeven. Zij kiezen ervoor om diverse persoonlijke dingen op dit forum te plaatsen, ik val ze daar niet op aan, ik geef alleen de herkomst van de discussie weer.

Er wordt nu door sommigen net gedaan alsof ik ze zou hebben 'ontmaskerd' en het resultaat hier neer heb gezet. Kom op zeg, ze plaatsen zelf al deze berichten en aan de hand hiervan vroeg ik mij af hoe anderen hier over deze stelling (die ik dus expres heel algemeen gesteld heb) denken.

Als ik Ingrid en Djeez aan zou willen vallen, hoef ik waarschijnlijk niet langer dan 10 minuten op dit forum te zoeken om genoeg stof bij elkaar te hebben, maar ik heb nog nooit iets dergelijks gedaan. Meestal lees ik iets, schud ik mijn hoofd, glimlach, zucht en verbaas me soms, maar nooit heb ik de behoefte om hen aan te vallen.

'T zou te makkelijk zijn, werkelijk waar...
pi_24151780
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:35 schreef RM-rf het volgende:

Maar jij hebt het nu ook over mensen die 'monogaam' gaan leven vanaf het moment dat er een kinderwens is en dit ook voort willen zetten nadat het kind geboren is, toch?

Dat is inderdaad weer een ander punt waar allerlei andere argumenten voor aan te dragen zouden zijn. Dus dan zou het niet alleen gaan om de periode van het 'verwekken' maar gedurende de opvoeding bijvoorbeeld. Maar het lijkt me dat dat idd niet zou werken. Als je een relatie hebt op dergelijke basis is dat denk ik een wezenlijk onderdeel van je eigen 'ik' die zou je dan aan de kant moeten zetten en dan bijvoorbeeld weer oppakken nadat het kind uit huis is, of 18 is geworden?
Hoewel ik me misschien ook voor kan stellen dat je er minder of nauwelijks meer behoefte aan zou hebben als het kind er eenmaal is.

Interesting....
pi_24152571
quote:

Is het 'not done' om sex met anderen te hebben (in de vorm van een trio, open relatie, partnerruil of whatever) terwijl je bezig bent met je partner voor nageslacht?

Of is 't de normaalste zaak van de wereld?

Of maakt 't eigenlijk niet uit als je maar een condoom gebruikt?

Persoonlijk vind ik het not done, ook niet met condoom. Niet alleen om de risico's van een evt scheurend condoom of i.d. maar ook om het geestelijke aspect...
Als je zwanger bent van een ander zeg je gewoon niks tegen je vent, wat maakt jou dat uit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24152595
quote:
Op donderdag 23 december 2004 03:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je zwanger bent van een ander zeg je gewoon niks tegen je vent, wat maakt jou dat uit
Todat blijkt dat de baby zwart is en "pa & moe" allebei blank zijn . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_24153563
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:15 schreef RonaldV het volgende:
Er zijn maar twee mensen die kunnen bepalen of een triootje voor de zwangerschap binnen hun relatie past, en dat zijn de aankomende ouders zelf. De rest staat zich te gedragen als een stel oude wijven rond de pomp op het dorpsplein. Jullie geven niet je mening, maar geven ongevraagd advies. En die wil je graag ook nog bevestigd horen van anderen.

Leven, en laten leven.
Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen.
Wat gij niet wilt dat U geschiedt, ...
enzovoorts.

Hou toch op zeg...
Er zijn maar twee mensen die kunnen bepalen wat ze doen, maar de rest mag daar absoluut een mening over hebben. Het heeft hier niets met zondes te maken, maar met je eigen principes en wat jij acceptabel vindt.

Ik vind het niet kunnen, simpelweg omdat je bezig bent met het creëren van nieuw leven. In mijn opinie moet nieuw leven uit liefde komen, niet uit geiligheid. Ik vind dat een kind het recht heeft op twee ouders die volledig voor hem/haar gaan, en niet voor allerlei avontuurtjes tijdens de "productie".

Punt. Ik mag dat vinden, jij mag vinden wat jij vindt. Zolang ik mensen geen verboden op ga leggen in hun gedrag, ben ik vrij te denken wat ik wil over dit soort situaties... Ik vind het not done, ik keur het af. Als een ander het doet is het zijn probleem, ik vind het niet kunnen...
  donderdag 23 december 2004 @ 09:45:38 #92
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24153939
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:13 schreef innovative het volgende:

[..]

Punt. Ik mag dat vinden, jij mag vinden wat jij vindt. Zolang ik mensen geen verboden op ga leggen in hun gedrag, ben ik vrij te denken wat ik wil over dit soort situaties... Ik vind het not done, ik keur het af. Als een ander het doet is het zijn probleem, ik vind het niet kunnen...
Als je onder verwijzing naar een topic/post (zie OP) hierop reageert dan wordt het niet meer als algemene stelling behandeld, maar als het "probleem" van de ander. Vandaar mijn verwijzing naar de dorpspomp.
Verder heeft iedereen natuurlijk recht op zijn eigen mening, maar in het geval van dit topic vind ik dat er wel degelijk op de man/vrouw gespeeld is.

Overigens sluit een avontuurtje niet uit dat een eventueel kind niet twee ouders krijgt die volledig voor hem/haar gaan. De vraag of één van die ouders wel de natuurlijke ouder is staat daar los van.
- Privacy Matters
pi_24154396
Voor de laatste keer, zullen we het vanaf nu algemeen houden en de ingrid/djeez discussie eindigen, ze zijn echt al wel genoeg genoemd nu...
pi_24154973
Maar erodome, voel jij je niet aangevallen dan? Jij hebt tenslotte ook een lekker los leven en een kind. Om alle topics aan te halen in mijn OP waarin jij het hebt over sex met anderen ging me echter te ver...

Dorpspomp? ach, d'r staan er gelukkig zat moraalridders omheen...
quote:
Overigens sluit een avontuurtje niet uit dat een eventueel kind niet twee ouders krijgt die volledig voor hem/haar gaan. De vraag of één van die ouders wel de natuurlijke ouder is staat daar los van.
Ja maar de discussie gaat ook niet zozeer om een avontuurtje, maar om een bepaalde sexuele levensstijl en of die doorgezet wordt ja of nee. En nee, natuurlijk is het niet zo dat alleen natuurlijke ouders alleen maar voor hun kinderen zouden gaan, daarmee zou je o.a. iedereen die een kind geadopteerd heeft of zaad- of eiceldonors gehad heeft te kort doen.

Ik denk dat wat innovative bedoelt dat is dat 2 ouders op het moment dat er een kinderwens is, alleen daarvoor gaan...Omdat dat op dat moment het belangrijkste is en alles wat daar een risico voor is, opzij gezet wordt. De meeste mensen die kinderen willen houden daar op andere vlakken toch ook rekening mee door bv te stoppen met roken, bepaalde etenswaren niet te eten, niet meer te drinken, foliumzuur in te nemen. Is het dan echt raar als iemand zijn sexleven tijdelijk monogaam houdt?
pi_24155245
Neen, ik voel me in het geheel niet aangevallen, het gebeurt wel vaker dat mensen wat van mij lezen en daar vraagtekens bij zetten voor zichzelf, het er niet mee eens zijn en soms zelfs fel erop reageren.
De vragen van hoe ik ermee omga naar mijn kind toe vooral door het feit dat ik ook wel wat aan porno doe hebben we allang gehad en zullen misschien nog wel vaker komen.

Geeft niets, ieder zijn eigen leven en eigen mening, ik vind het niet gek als mensen dat lezen en er heel anders over denken dat ze dat ook neerzetten, daarom heet het een forum geloof ik
pi_24155279
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:18 schreef erodome het volgende:
Neen, ik voel me in het geheel niet aangevallen, het gebeurt wel vaker dat mensen wat van mij lezen en daar vraagtekens bij zetten voor zichzelf, het er niet mee eens zijn en soms zelfs fel erop reageren.
De vragen van hoe ik ermee omga naar mijn kind toe vooral door het feit dat ik ook wel wat aan porno doe hebben we allang gehad en zullen misschien nog wel vaker komen.

Geeft niets, ieder zijn eigen leven en eigen mening, ik vind het niet gek als mensen dat lezen en er heel anders over denken dat ze dat ook neerzetten, daarom heet het een forum geloof ik
Oh, was dat 't??
pi_24156762
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:00 schreef She-Wolf het volgende:

Ik denk dat wat innovative bedoelt dat is dat 2 ouders op het moment dat er een kinderwens is, alleen daarvoor gaan...Omdat dat op dat moment het belangrijkste is en alles wat daar een risico voor is, opzij gezet wordt. De meeste mensen die kinderen willen houden daar op andere vlakken toch ook rekening mee door bv te stoppen met roken, bepaalde etenswaren niet te eten, niet meer te drinken, foliumzuur in te nemen. Is het dan echt raar als iemand zijn sexleven tijdelijk monogaam houdt?
Meestal als mensen voor kinderen gaan, hoort dit riedeltje maatregelen er inderdaad bij.
Waar niemand het verder over heeft, is de derde persoon in dit verhaal. Hoor je die persoon op de hoogte te stellen van het feit dat er maar 1 voorbehoedmiddel wordt gebruikt en het nog extra consequenties kan hebben als dat condoom scheurt?
pi_24156808
quote:
Hoor je die persoon op de hoogte te stellen van het feit dat er maar 1 voorbehoedmiddel wordt gebruikt en het nog extra consequenties kan hebben als dat condoom scheurt?
Dat is zijn probleem niet, die wil gewoon een keer lekker neuken zonder problemen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24156838
Het wordt natuurlijk wel zijn probleem als er een kans bestaat dat het kind van hem zou kunnen zijn.
pi_24156875
Waarom?
pi_24156906
precies, milagro.
Diego, zal hij willen neuken als hij weet dat de kans op problemen behoorlijk groter is dan hij verwacht? En hoe groot wordt zijn probleem als het fout gaat? hoort hij dan ook inspraak te krijgen in het te volgen traject van MAP of abortus? Of een vaderschapstest als je het kind laat komen? alimentatie of andere rechten en plichten als er een kind komt?
pi_24156928
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom?
Omdat het dan misschien zijn kind is, er zijn mannen die dat wel belangerijk vinden, als ik een man zou zijn zou ik gek worden als ik achteraf te horen krijg dat ik een kind bij een ander stel krijg omdat zij mij niet ingelicht hebben en ik de risiko's niet kende...
pi_24156941
quote:
precies, milagro.
Diego, zal hij willen neuken als hij weet dat de kans op problemen behoorlijk groter is dan hij verwacht? En hoe groot wordt zijn probleem als het fout gaat? hoort hij dan ook inspraak te krijgen in het te volgen traject van MAP of abortus? Of een vaderschapstest als je het kind laat komen? alimentatie of andere rechten en plichten als er een kind komt?
Ze is niet dom en zegt dat haar vriend haar zwanger gemaakt heeft.

Of denk je dat iedere vader weet dat hij een kind heeft?
pi_24156992
quote:
Omdat het dan misschien zijn kind is, er zijn mannen die dat wel belangerijk vinden, als ik een man zou zijn zou ik gek worden als ik achteraf te horen krijg dat ik een kind bij een ander stel krijg omdat zij mij niet ingelicht hebben en ik de risiko's niet kende...
Alleen de moeder weet (naar alle waarschijnlijkheid) wie de vader is en die gaat echt niet haar relatie op het spel zetten.
pi_24157071
het gaat niet om vreemd gaan, het gaat om een trio of een open relatie waarbij de partner dus op de hoogte is van de andere man. Er hoeft niet gelogen te wordne of moeilijk gedaan ofzo. Dus weet niet alleen de moeder het.
pi_24157131
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alleen de moeder weet (naar alle waarschijnlijkheid) wie de vader is en die gaat echt niet haar relatie op het spel zetten.
Niet iedereen heeft totaal geen schaamte en niet iedereen heeft totaal geen normen en waarden...

En idd de man van dat stel is er toch ook bij geweest, het is geen geheim ofzo, stel dat ik ineens een donkerharig kind krijg met donkere ogen, dat valt wel op hoor als je je bedenkt dat blond en blauwe ogen een ressesief gen is, de kans dat wij samen een donkerharig en met donkere ogen kind krijgen is nihil...
pi_24157374
quote:
En idd de man van dat stel is er toch ook bij geweest, het is geen geheim ofzo, stel dat ik ineens een donkerharig kind krijg met donkere ogen, dat valt wel op hoor als je je bedenkt dat blond en blauwe ogen een ressesief gen is, de kans dat wij samen een donkerharig en met donkere ogen kind krijgen is nihil...
Dat is bullshit en kun je zo met die info niet bepalen.
quote:
Niet iedereen heeft totaal geen schaamte en niet iedereen heeft totaal geen normen en waarden...
Je beantwoord mijn vragen niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (zeker 'vergeten' omdat hij je niet uitkwam?)

Lees anders effe mijn eerste posting op de vorige pagina, weet je ook meteen hoe ik erover denk
pi_24157415
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

[..]

Je beantwoord mijn vragen niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (zeker 'vergeten' omdat hij je niet uitkwam?)

Lees anders effe mijn eerste posting op de vorige pagina, weet je ook meteen hoe ik erover denk
Een stel met beide blauwe ogen kunnen geen bruinogig kind krijgen.
Als jij bruine ogen hebt, en je ouders beide niet, dan heeft je ma ws zo'n 9 maanden voor jouw geboorte een triootje gehad en de derde persoon niet ingelicht over een en ander
pi_24157424
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:00 schreef She-Wolf het volgende:

Ik denk dat je op dat moment enkel oordeelt vanuit 'het hebben van een kinderwens' ..
Misschien heb ik het mis, maar de rol welke een kinderwens speelt is voor veel mensen enorm verschillend, inderdaad zal deze wens bij sommigen allesoverheersend zijn (zeker als het al een tijdje tegenzit) ..
Maar veel mensen zullen niet direkt hiervoor hun hele leven op de kop willen stellen, en dat betekent heus niet dat ze daardoor gelijk 'slechter' zouden zijn, ook niet tegenover hun kind ...

Als mensen puur op basis van de angst van een andere vader voor het kind sexuele experimenten afzeggen tijdens de tijd dat ze zwanger willen raken, kan ik me dat wel in zekere zin voorstellen, ik geloof ook dat biologische eigenschappen _kunnen_ zijn (alhoewel dat zeker niet altijd ook zo uitwerkt)..
Ik kan me voorstellen dat juist bepaalde genetische eigenschappen in je partner ook iets is waarop je hem uitzoekt en waarom je met hem/haar een kind wil hebben ...

Mar eventuele andere motieven om voor een zwangerschap, geven voor mij echter wel een aanleiding om te vermoeden dat iemand die dan puur op basis van een moreel gevoel opeens zijn sexueel leven veranderd (het idee van 'dat kan niet'), daarmee toch ook een waardeoordeel afgeeft dat misschien onbewust veel dieper zit;
kennelijk voelt een trio dan toch helemaal niet zo lekker en 'vrij', en wordt dat 'nu we een kind willen kan dat niet meer' ook misschien gebruikt als een excuus omdat iemand die sexuele vrijheid zelf niet wil..

Overigens vind ik het idee dat complete sexuele vrijheid niet altijd een gewenst doel is, best goed te verdedigen als persoonlijke keuze (van mezelf bijvoorbeeld). Maar ik zal dat ook nooit van een ander eisen, hooguit is het wel goed als partners en soort van evenwicht vinden tussen hun ideeen over sexualiteit;
het risico bestaat volgens mij als mensen een andere sexuele moraal naar anderen aanhangen, dan dat ze het zelf voelen ...
(hmm, of is dit een soort van intellectualistische FuifDuif-mening...))
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_24157461
quote:
Een stel met beide blauwe ogen kunnen geen bruinogig kind krijgen.
Wel ligt bijvoorbeeld ook aan de grootouders
pi_24157616
quote:

[..]

[..]

Dat is geen bull, blond haar en blauwe ogen zijn ressesieve genen, iemand met donkere ogen kan wel en blauw en donker dragen, maar iemand met blauwe ogen draagt alleen het blauwe ogen gen..

Stel de donkere oogkleur zet je zo neer DD, blauwe ogen zet je zo neer bb, als we dan een kruisingschema maken zal je zien dat je deze combi krijgt Db, de hoofdletter staat voor het dominante gen en die zal de overhand hebben.
Kruis je een Db met een andere Db dan krijg je verschillende combi's, soms komt daar ook weer bb uit en dat is een blauwogig kind...

Maar maar eens een kruisingsschema, een simpele in dit geval dan, zet de genencombi's van de ouders tegenover elkaar uit, horizontaal de ene en vertikaal de andere en zie welke combi's je gaat krijgen, dan zie je de kans op een donker ogig of een blauw ogig kind, bij Db/Db krijg je 25% kans op een blauwogig kind en 75% kans op een donker ogig kind, waarvan 25% het Db gen draagt...

En nee niet iedere vader weet dat hij een kind heeft, maar dat maakt het nog niet goed...
  donderdag 23 december 2004 @ 13:33:13 #112
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24157669
Ik vind het wel aangenaam spannend om met andere vrouwen te neuken terwijl 'wij' proberen een kind te krijgen. Die andere vrouwen worden ook weer door andere mannen geneukt, en wellicht sjouw ik per ongeluk wat zaad van die vreemdelingen mee naar mijn partner.

De gedachte dat het kindje op die manier weleens niet van mij zou kunnen zijn, maar van elke willekeurige janlul op straat, brengt mij direct al in hogere sferen. Ook mijn partner kan dit ontzettend waarderen en vraagt mij dan ook steevast haar zo spoedig mogelijk vol te spuiten na mijn bezoekjes aan heroineprostituees.

wat een walgelijke figuren lopen er op FOK rond zeg, dit topic alleen al
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_24157677
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Neen, in dit geval niet, omdat het om een ressesief gen gaat...
pi_24157770
quote:
En nee niet iedere vader weet dat hij een kind heeft, maar dat maakt het nog niet goed...
Zeg ik dat ergens dan?
pi_24157780
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

nee.
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 17:21:25 #116
81992 Githa
pi_24162168
edit: al te vaak gezegd
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 17:23:08 #117
81992 Githa
pi_24162206
Edit: en nog dubbel ook
  donderdag 23 december 2004 @ 18:45:48 #118
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24163622
quote:
Ok..
quote:
Dat gaat toch niet op, juist omdat we het hebben over trio's, open relaties en/of partnerruil.

Die vrouw heeft toch met medeweten van haar man sex met andere mannen. Hij weet toch ook of ze wel of niet zelf beschermd is tegen zwangerschap...

We hebben het niet over een slippertje waarvan de andere helft niet af weet...
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Zeg ik dat ergens dan?
Dat was toch je vraag?
quote:
Of denk je dat iedere vader weet dat hij een kind heeft?
Maar wat heeft dat er volgens jou mee te maken dan?

[ Bericht 26% gewijzigd door She-Wolf op 23-12-2004 18:52:07 ]
pi_24164902
Voorbeeld TS laat zich doppen door een andere vent, condoom scheurt of hij gaat niet voor het zingen de kerk uit of whatever.

Denk je dan echt dat de TS gaat zeggen tegen haar vent dat dat kind wat ze draagt niet van hem is?

Dream on zou ik zeggen
pi_24165111
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voorbeeld TS laat zich doppen door een andere vent, condoom scheurt of hij gaat niet voor het zingen de kerk uit of whatever.

Denk je dan echt dat de TS gaat zeggen tegen haar vent dat dat kind wat ze draagt niet van hem is?

Dream on zou ik zeggen
d'r man was er toch bij
we hebben het over een trio!!!
ergo, het kan van beide zijn dan.
pi_24165188
Ik denk dat DiegoArmandoMaradona probeert te zeggen, dat er heel veel vrouwen kinderen opvoeden die niet van hun man zijn.
Of andersom, dat er veel mannen kinderen opvoeden, die niet van hen zelf zijn.
Maar dat vaak inderdaad niet weten
En dat is geen mythe...
pi_24165250
ja die zijn er zat, je bent maar van 1 ding zeker en dat is wie de moeder is.

maar we hebben het niet over vrouwen die stiekem sex buiten de deur hebben, maar over vrouwen die met toestemming met andere mannen vrijen
en dan weet je als man, ook als je er zelf niet bij was, dat het risico dat het kind niet van jou is net even wat groter en reëeler is dan bij een monogame relatie, er vanuitgaande dat je elkaar vertrouwte en te vertrouwen bent.
pi_24165270
Precies en daarom is de TS ook een egoistische *scheldwoord* met een dunne plaat voor d'r kop.
pi_24165308
quote:
maar we hebben het niet over vrouwen die stiekem sex buiten de deur hebben, maar over vrouwen die met toestemming met andere mannen vrijen
en dan weet je als man, ook als je er zelf niet bij was, dat het risico dat het kind niet van jou is net even wat groter en reëeler is dan bij een monogame relatie, er vanuitgaande dat je elkaar vertrouwte en te vertrouwen bent.
Maar denk je nu echt dat de TS op gaat biechten aan haar vent dat ze een kind van een ander krijgt met alle risico's van dien. Ik weet vrijwel zeker van niet
pi_24165341
*Kuch* Volgens mij tikt de TS dat ze het "not done" vind, maar kan aan mij liggen?
  donderdag 23 december 2004 @ 20:31:19 #126
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24165611
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Precies en daarom is de TS ook een egoistische *scheldwoord* met een dunne plaat voor d'r kop.
niet mee eens, het ging hier nog altijd om trioos of iets dergelijks, en nie vreemdgaan praktijken waarbij een vrouw dus kan liegen over de evt vader. in deze zin weet vriend ervan! was er zelfs bij!
pi_24165695
quote:
was er zelfs bij!
Die gaat dus zitten kijken hoe die ander hem erin hangt dus en gaat achteraf het condoom bekijken dus?
  donderdag 23 december 2004 @ 20:54:09 #128
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24166085
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoezo, omdat ik een topic open??

Als je de OP nog een keer leest van deze TS, begrijp je misschien wel dat 't niet om mij gaat maar een hypothetische stelling is.

De enige met een behoorlijke plaat voor z'n hoofd ben jij hier geloof ik. Ondanks dat meerdere mensen je wijzen op de kern van de discussie, wil je 't nog steeds niet vatten.
pi_24166355
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar denk je nu echt dat de TS op gaat biechten aan haar vent dat ze een kind van een ander krijgt met alle risico's van dien. Ik weet vrijwel zeker van niet
hallo!!!!! 1+ 1 = 2

als jij WEET dat je vrouw met anderen vrijt en er komt na die vrijpartijen met jou en een ander vent een baby, dan hoeft de vrouw niets op te biechten, dat kan die vent ook wel uitdokteren.

de baby kan van hem zijn, maar ook van die ander.
alleen een dna test kan dan uitsluitsel geven.
pi_24166387
Geweldige relatie heb je dan.......

Bovendien is een DNA-test niet bij de apotheek te koop maar dat wist je zelf ook wel
pi_24166479
Godskolere wat een zeiksok ben jij.
Je neukt met 1,2,3 kerels, een maand later blijft je menstruatie uit, je doet een zwangerschapstest en dan blijk je zwanger.
dan is het dus 9 maanden in onzekerheid zitten over wie de vader is en kan je als je het wilt een dna test laten doen om dat uit te vinden.
  donderdag 23 december 2004 @ 21:15:22 #132
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24166566
Milagro, hij vat 't volgens mij gewoon niet en lullen jullie nu compleet langs elkaar heen.

Of eigenlijk heeft hij het gewoon over iets heel anders dan waar de rest 't over heeft...
pi_24166650
Is het niet beter om die hoer gewoon te laten verekken met d'r kind en te gaan zoeken naar een normale vriendin?
pi_24166942
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Snap je het dan werkelijk nog niet, er valt niets op te biechten want in het hypotetische verhaal van de TS is de parter er zelf BIJ, hoe wil je geheim houden als er wat fout gaat als je partner er met zijn neus bovenop zit????????????

We hebben het over TRIO'S e.d., niet over vreemdgaan...
  donderdag 23 december 2004 @ 21:30:48 #135
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24166943
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het niet beter om die hoer gewoon te laten verekken met d'r kind en te gaan zoeken naar een normale vriendin?
Tegen wie heb je het nu?
pi_24166988
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo is het wel weer even genoeg geweest diego....
We hebben het hier over open relatie's, waar beide het mee eens zijn, dat jij dat niets vindt is jouw zaak, maar dat maakt het nog niet nodig om zo grof te doen....
pi_24167128
quote:
Tegen wie heb je het nu?
Tegen de virtuele persoon uit welke naam jij de topic schrijft.

Of iedere vrouw die zich aangesproken zou kunnen voelen.
  donderdag 23 december 2004 @ 21:45:25 #138
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24167325
Het topic is niet vanuit een virtuele persoon geopend, maar als stelling neergezet.

En ik denk dat niet 1 vrouw zich aangesproken voelt door "laat die vuile hoer zitten en zoek een normale vriendin" of iets van die strekking.

Maar tussen de regels door meen ik te kunnen lezen dat je 't dus niks vindt, zeg maar.
pi_24167491
quote:
En ik denk dat niet 1 vrouw zich aangesproken voelt door "laat die vuile hoer zitten en zoek een normale vriendin".
Iedere vrouw die een kind van een ander heeft, dat weet en niks tegen haar partner zou zich toch aangesproken moeten voelen
  donderdag 23 december 2004 @ 21:51:21 #140
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24167493
of tis gewoon een reller en lacht nu hard in zn vuistje omdat wij ons eigen druk maken omdat hij t niet snapt
pi_24167754
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Iedere vrouw die een kind van een ander heeft, dat weet en niks tegen haar partner zou zich toch aangesproken moeten voelen
Diego, dat is een andere discussie, hier gaat het over trio's e.d., dus met wetenschap van de man, die is erbij, dus weet het ook wel als er wat mis gat....

Dus gelieve vanaf nu echt bij deze discussie te blijven en niet allerlei zijstraten te nemen.
Ook nog een laatste verzoek om je toon aan te passen, bewoordingen als hoer tegenover users wil ik hier echt niet zien en dat meen ik heel erg serieus....
  donderdag 23 december 2004 @ 22:03:57 #142
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24167838
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook niet, maar laat maar ik leg 't je niet eens meer uit.

edit: ik zou zeggen open er een topic over dan vertel ik je misschien daar wel wat ik er van vind, maar hier gaat 't ergens totaal anders over.

[ Bericht 16% gewijzigd door She-Wolf op 23-12-2004 22:09:45 ]
pi_24167865
Vind je dat normaal gedrag dan?
pi_24168048
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vind je dat normaal gedrag dan?
Definieer normaal eens...

Als beide partners samen de beslissing maken om sex met andere te hebben in dezelfde periode dat ze zwanger willen worden dan is dan hun zaak, wat ik ervan vind doet er niet toe, het is hun leven, ze hebben alleen aan elkaar verantwoording af te leggen.

Ik heb al gezegd dat ik het zelf niet zou doen omdat het teveel risiko's naar mijn zin met zich meebrengt, maar zodra ik weer kan ga ik gewoon weer lekker sex met andere hebben, eerst even mijn lijntje een beetje terug hebben, van het zogen af zijn enzo, dan is de ergste vermoeidheisperiode ook wel een beetje over en dan gaat mama weereens lekker feesten
pi_24168702
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:47 schreef Martineke het volgende:

lijkt me ook niet echt een fijn idee eigenlijk, vandaar dat het mijn keus zou zijn om zeker geen trioos of wat dan ook te doen terwijl ik bezig zou zijn voor een kindje. alleen de gedachte al dat dat zou kunnen gebeuren brrr...
Daaruit maak ik op dat je verder trioos het meest geaccepteerde soort van seksueel contact vind wat er bestaat
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_24169707
quote:
Definieer normaal eens...
nor·maal2 (bn.)
1 overeenkomstig de regel, gewoon <=> abnormaal
2 als norm dienend
pi_24177295
quote:
Op donderdag 23 december 2004 23:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

nor·maal2 (bn.)
1 overeenkomstig de regel, gewoon <=> abnormaal
2 als norm dienend
Wie is er dan normaal, want weet je wat het is, iedere gek heeft zijn gebrek, echt ieder huis heeft zijn kruis en nog meer van dat soort bla bla bla, jij die hier loopt af te geven op sexuele vrijheid in zo'n soort situatie zegt ergens anders het wel best te vinden je vriendin te bedriegen als ze er maar niet achter komt...

Wie is er dan slechter, degene die open is naar haar partner toe, die de partner een keuze laat, of jij die liegt en bedriegt?
Ik ben erg geneigd om partij te kiezen voor de eerste ipv voor jou...
pi_24177378
quote:
Ik ben erg geneigd om partij te kiezen voor de eerste ipv voor jou...
Je moet doen wat je niet laten kan

Ik loop tenminste niet het risico dat ik een kind van een ander ga opvoeden met het idee dat hij van mij is
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:08:47 #149
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_24177565
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom?
Dan kunnen er stappen ondernomen worden om hem op te laten draaien voor de kosten.
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:11:01 #150
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_24177618
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:36 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Daaruit maak ik op dat je verder trioos het meest geaccepteerde soort van seksueel contact vind wat er bestaat
Dat is een andere discussie...
pi_24177741
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je moet doen wat je niet laten kan

Ik loop tenminste niet het risico dat ik een kind van een ander ga opvoeden met het idee dat hij van mij is
Je maakt er alleen maar kans op dat er op een dag een dame met een dikke zwangere buik op je stoep staat en dat de hel losbreekt thuis....
Nooit erbij stilgestaan dat dat een fiks risiko is van vreemdgaan?
pi_24177796
dat risico lopen alleen domme mensen
pi_24177886
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ohhhh, jij gaat eerst een zware controle houden of het meisje wel goed beschermt is, je belt haar huisarts en krijgt dan ook nog info zeker???

Alleen domme mensen denken dat ze geen risiko lopen...
pi_24177922
quote:
Ohhhh, jij gaat eerst een zware controle houden of het meisje wel goed beschermt is, je belt haar huisarts en krijgt dan ook nog info zeker???
Ze weet niet wie ik ben als ik een one-night stand heb en verder moet je niet vreemd gaan dicht bij huis
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:49:49 #155
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24178356
hahaha Diego, jij bent wel heel erg naief he??
Ik lig in een deuk als er over een paar jaar spontaan 3 kinderen van je aan de deur staan.
En je bent zelf gewoon een laffe hond aangezien je niet eerlijk bent tegen je vriendin.

Maar daar gaat deze discussie niet over wat jij nog steeds niet lijkt te begrijpen.
Het gaat hier niet over vreemdgaan maar over trio's, dus met toestemming van de partner, als ik het goed begrepen heb was het zelfs het idee van de man.

Dus dat staat allemaal los van wat jij hier neerzet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_24178518
quote:
hahaha Diego, jij bent wel heel erg naief he??
Ik heb ze nog steeds niet gezien die vrouwtjes bij mij aan de deur
pi_24178533
quote:
En je bent zelf gewoon een laffe hond aangezien je niet eerlijk bent tegen je vriendin.
Ben ik wel dus ik ben ook geen laffe hond
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:00:25 #158
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24178569
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik heb ze nog steeds niet gezien die vrouwtjes bij mij aan de deur
Dat betekend niet dat ze er niet zijn hoor.
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:03:33 #159
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24178618
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ben ik wel dus ik ben ook geen laffe hond
Dus je vriendin weet dat je sex hebt met andere vrouwen?
Waarom ging je daar eerder dan niet tegenin?
pi_24178751
nee, omdat ik tot nu toe altijd eerlijk ben geweest tegen mijn vriendin
quote:
Dat betekend niet dat ze er niet zijn hoor.
Het betekent alleen dat ze me niet kunnen vinden
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:41:43 #161
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24181663
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:36 schreef kamagurka het volgende:

[..]

meest geaccepteerde soort van sexueel contact vind ik nog steeds samen met je partner!

maar dat was/is een andere discussie
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:22:15 #162
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24182413
Ach Diego, jouw vriendin kan ook vreemd gaan zonder dat jij er ooit achter zal komen...
Wie weet wiens kind je dan op zal voeden...

Maar wat jij doet blijft appels met peren vergelijken, je slaat keer op keer de plank mis.

En wat jij vindt van sexuele vrijheid binnen een relatie; hartstikke leuk, maar dat staat hier ook niet ter discussie....
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:25:53 #163
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24182496
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:41 schreef Martineke het volgende:

[..]

meest geaccepteerde soort van sexueel contact vind ik nog steeds samen met je partner!

maar dat was/is een andere discussie
De meest geaccepteerde vorm van sexueel contact is denk ik gewoon neuken.
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:27:13 #164
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24182529
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
als je dit al zegt, ben je in mijn ogen zelf al niet te snugger
pi_24193805
quote:
als je dit al zegt, ben je in mijn ogen zelf al niet te snugger
OK
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')