Omdat het dan misschien zijn kind is, er zijn mannen die dat wel belangerijk vinden, als ik een man zou zijn zou ik gek worden als ik achteraf te horen krijg dat ik een kind bij een ander stel krijg omdat zij mij niet ingelicht hebben en ik de risiko's niet kende...quote:Op donderdag 23 december 2004 12:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom?
Ze is niet dom en zegt dat haar vriend haar zwanger gemaakt heeft.quote:precies, milagro.
Diego, zal hij willen neuken als hij weet dat de kans op problemen behoorlijk groter is dan hij verwacht? En hoe groot wordt zijn probleem als het fout gaat? hoort hij dan ook inspraak te krijgen in het te volgen traject van MAP of abortus? Of een vaderschapstest als je het kind laat komen? alimentatie of andere rechten en plichten als er een kind komt?
Alleen de moeder weet (naar alle waarschijnlijkheid) wie de vader is en die gaat echt niet haar relatie op het spel zetten.quote:Omdat het dan misschien zijn kind is, er zijn mannen die dat wel belangerijk vinden, als ik een man zou zijn zou ik gek worden als ik achteraf te horen krijg dat ik een kind bij een ander stel krijg omdat zij mij niet ingelicht hebben en ik de risiko's niet kende...
Niet iedereen heeft totaal geen schaamte en niet iedereen heeft totaal geen normen en waarden...quote:Op donderdag 23 december 2004 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen de moeder weet (naar alle waarschijnlijkheid) wie de vader is en die gaat echt niet haar relatie op het spel zetten.
Dat is bullshit en kun je zo met die info niet bepalen.quote:En idd de man van dat stel is er toch ook bij geweest, het is geen geheim ofzo, stel dat ik ineens een donkerharig kind krijg met donkere ogen, dat valt wel op hoor als je je bedenkt dat blond en blauwe ogen een ressesief gen is, de kans dat wij samen een donkerharig en met donkere ogen kind krijgen is nihil...
Je beantwoord mijn vragen niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (zeker 'vergeten' omdat hij je niet uitkwam?)quote:Niet iedereen heeft totaal geen schaamte en niet iedereen heeft totaal geen normen en waarden...
Een stel met beide blauwe ogen kunnen geen bruinogig kind krijgen.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is bullshit en kun je zo met die info niet bepalen.
[..]
Je beantwoord mijn vragen niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (zeker 'vergeten' omdat hij je niet uitkwam?)
Lees anders effe mijn eerste posting op de vorige pagina, weet je ook meteen hoe ik erover denk
Ik denk dat je op dat moment enkel oordeelt vanuit 'het hebben van een kinderwens' ..quote:Op donderdag 23 december 2004 11:00 schreef She-Wolf het volgende:
Ik denk dat wat innovative bedoelt dat is dat 2 ouders op het moment dat er een kinderwens is, alleen daarvoor gaan...Omdat dat op dat moment het belangrijkste is en alles wat daar een risico voor is, opzij gezet wordt. De meeste mensen die kinderen willen houden daar op andere vlakken toch ook rekening mee door bv te stoppen met roken, bepaalde etenswaren niet te eten, niet meer te drinken, foliumzuur in te nemen. Is het dan echt raar als iemand zijn sexleven tijdelijk monogaam houdt?
Wel ligt bijvoorbeeld ook aan de grootoudersquote:Een stel met beide blauwe ogen kunnen geen bruinogig kind krijgen.
Dat is geen bull, blond haar en blauwe ogen zijn ressesieve genen, iemand met donkere ogen kan wel en blauw en donker dragen, maar iemand met blauwe ogen draagt alleen het blauwe ogen gen..quote:Op donderdag 23 december 2004 13:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is bullshit en kun je zo met die info niet bepalen.
[..]
Je beantwoord mijn vragen niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (zeker 'vergeten' omdat hij je niet uitkwam?)
Lees anders effe mijn eerste posting op de vorige pagina, weet je ook meteen hoe ik erover denk
Neen, in dit geval niet, omdat het om een ressesief gen gaat...quote:Op donderdag 23 december 2004 13:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel ligt bijvoorbeeld ook aan de grootouders
Zeg ik dat ergens dan?quote:En nee niet iedere vader weet dat hij een kind heeft, maar dat maakt het nog niet goed...
nee.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel ligt bijvoorbeeld ook aan de grootouders
Ok..quote:Op donderdag 23 december 2004 13:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat gaat toch niet op, juist omdat we het hebben over trio's, open relaties en/of partnerruil.quote:Als je zwanger bent van een ander zeg je gewoon niks tegen je vent, wat maakt jou dat uit
Dat was toch je vraag?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En nee niet iedere vader weet dat hij een kind heeft, maar dat maakt het nog niet goed...
Zeg ik dat ergens dan?
Maar wat heeft dat er volgens jou mee te maken dan?quote:Of denk je dat iedere vader weet dat hij een kind heeft?
d'r man was er toch bijquote:Op donderdag 23 december 2004 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voorbeeld TS laat zich doppen door een andere vent, condoom scheurt of hij gaat niet voor het zingen de kerk uit of whatever.
Denk je dan echt dat de TS gaat zeggen tegen haar vent dat dat kind wat ze draagt niet van hem is?
Dream on zou ik zeggen
Maar denk je nu echt dat de TS op gaat biechten aan haar vent dat ze een kind van een ander krijgt met alle risico's van dien. Ik weet vrijwel zeker van nietquote:maar we hebben het niet over vrouwen die stiekem sex buiten de deur hebben, maar over vrouwen die met toestemming met andere mannen vrijen
en dan weet je als man, ook als je er zelf niet bij was, dat het risico dat het kind niet van jou is net even wat groter en reėeler is dan bij een monogame relatie, er vanuitgaande dat je elkaar vertrouwte en te vertrouwen bent.
niet mee eens, het ging hier nog altijd om trioos of iets dergelijks, en nie vreemdgaan praktijken waarbij een vrouw dus kan liegen over de evt vader. in deze zin weet vriend ervan! was er zelfs bij!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Precies en daarom is de TS ook een egoistische *scheldwoord* met een dunne plaat voor d'r kop.
Die gaat dus zitten kijken hoe die ander hem erin hangt dus en gaat achteraf het condoom bekijken dus?quote:was er zelfs bij!
Hoezo, omdat ik een topic open??quote:Op donderdag 23 december 2004 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Precies en daarom is de TS ook een egoistische *scheldwoord* met een dunne plaat voor d'r kop.
hallo!!!!! 1+ 1 = 2quote:Op donderdag 23 december 2004 20:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar denk je nu echt dat de TS op gaat biechten aan haar vent dat ze een kind van een ander krijgt met alle risico's van dien. Ik weet vrijwel zeker van niet
Snap je het dan werkelijk nog niet, er valt niets op te biechten want in het hypotetische verhaal van de TS is de parter er zelf BIJ, hoe wil je geheim houden als er wat fout gaat als je partner er met zijn neus bovenop zit????????????quote:Op donderdag 23 december 2004 20:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar denk je nu echt dat de TS op gaat biechten aan haar vent dat ze een kind van een ander krijgt met alle risico's van dien. Ik weet vrijwel zeker van niet
Tegen wie heb je het nu?quote:Op donderdag 23 december 2004 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het niet beter om die hoer gewoon te laten verekken met d'r kind en te gaan zoeken naar een normale vriendin?
Zo is het wel weer even genoeg geweest diego....quote:Op donderdag 23 december 2004 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het niet beter om die hoer gewoon te laten verekken met d'r kind en te gaan zoeken naar een normale vriendin?
Tegen de virtuele persoon uit welke naam jij de topic schrijft.quote:Tegen wie heb je het nu?
Iedere vrouw die een kind van een ander heeft, dat weet en niks tegen haar partner zou zich toch aangesproken moeten voelenquote:En ik denk dat niet 1 vrouw zich aangesproken voelt door "laat die vuile hoer zitten en zoek een normale vriendin".
Diego, dat is een andere discussie, hier gaat het over trio's e.d., dus met wetenschap van de man, die is erbij, dus weet het ook wel als er wat mis gat....quote:Op donderdag 23 december 2004 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Iedere vrouw die een kind van een ander heeft, dat weet en niks tegen haar partner zou zich toch aangesproken moeten voelen
Ook niet, maar laat maar ik leg 't je niet eens meer uit.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedere vrouw die een kind van een ander heeft, dat weet en niks tegen haar partner zou zich toch aangesproken moeten voelen
Definieer normaal eens...quote:Op donderdag 23 december 2004 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vind je dat normaal gedrag dan?
Daaruit maak ik op dat je verder trioos het meest geaccepteerde soort van seksueel contact vind wat er bestaatquote:Op maandag 20 december 2004 17:47 schreef Martineke het volgende:
lijkt me ook niet echt een fijn idee eigenlijk, vandaar dat het mijn keus zou zijn om zeker geen trioos of wat dan ook te doen terwijl ik bezig zou zijn voor een kindje. alleen de gedachte al dat dat zou kunnen gebeuren brrr...
nor·maal2 (bn.)quote:Definieer normaal eens...
Wie is er dan normaal, want weet je wat het is, iedere gek heeft zijn gebrek, echt ieder huis heeft zijn kruis en nog meer van dat soort bla bla bla, jij die hier loopt af te geven op sexuele vrijheid in zo'n soort situatie zegt ergens anders het wel best te vinden je vriendin te bedriegen als ze er maar niet achter komt...quote:Op donderdag 23 december 2004 23:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
nor·maal2 (bn.)
1 overeenkomstig de regel, gewoon <=> abnormaal
2 als norm dienend
Je moet doen wat je niet laten kanquote:Ik ben erg geneigd om partij te kiezen voor de eerste ipv voor jou...
Dan kunnen er stappen ondernomen worden om hem op te laten draaien voor de kosten.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom?
Dat is een andere discussie...quote:Op donderdag 23 december 2004 22:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Daaruit maak ik op dat je verder trioos het meest geaccepteerde soort van seksueel contact vind wat er bestaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |