abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24156906
precies, milagro.
Diego, zal hij willen neuken als hij weet dat de kans op problemen behoorlijk groter is dan hij verwacht? En hoe groot wordt zijn probleem als het fout gaat? hoort hij dan ook inspraak te krijgen in het te volgen traject van MAP of abortus? Of een vaderschapstest als je het kind laat komen? alimentatie of andere rechten en plichten als er een kind komt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_24156928
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom?
Omdat het dan misschien zijn kind is, er zijn mannen die dat wel belangerijk vinden, als ik een man zou zijn zou ik gek worden als ik achteraf te horen krijg dat ik een kind bij een ander stel krijg omdat zij mij niet ingelicht hebben en ik de risiko's niet kende...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24156941
quote:
precies, milagro.
Diego, zal hij willen neuken als hij weet dat de kans op problemen behoorlijk groter is dan hij verwacht? En hoe groot wordt zijn probleem als het fout gaat? hoort hij dan ook inspraak te krijgen in het te volgen traject van MAP of abortus? Of een vaderschapstest als je het kind laat komen? alimentatie of andere rechten en plichten als er een kind komt?
Ze is niet dom en zegt dat haar vriend haar zwanger gemaakt heeft.

Of denk je dat iedere vader weet dat hij een kind heeft?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24156992
quote:
Omdat het dan misschien zijn kind is, er zijn mannen die dat wel belangerijk vinden, als ik een man zou zijn zou ik gek worden als ik achteraf te horen krijg dat ik een kind bij een ander stel krijg omdat zij mij niet ingelicht hebben en ik de risiko's niet kende...
Alleen de moeder weet (naar alle waarschijnlijkheid) wie de vader is en die gaat echt niet haar relatie op het spel zetten.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24157071
het gaat niet om vreemd gaan, het gaat om een trio of een open relatie waarbij de partner dus op de hoogte is van de andere man. Er hoeft niet gelogen te wordne of moeilijk gedaan ofzo. Dus weet niet alleen de moeder het.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_24157131
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alleen de moeder weet (naar alle waarschijnlijkheid) wie de vader is en die gaat echt niet haar relatie op het spel zetten.
Niet iedereen heeft totaal geen schaamte en niet iedereen heeft totaal geen normen en waarden...

En idd de man van dat stel is er toch ook bij geweest, het is geen geheim ofzo, stel dat ik ineens een donkerharig kind krijg met donkere ogen, dat valt wel op hoor als je je bedenkt dat blond en blauwe ogen een ressesief gen is, de kans dat wij samen een donkerharig en met donkere ogen kind krijgen is nihil...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24157374
quote:
En idd de man van dat stel is er toch ook bij geweest, het is geen geheim ofzo, stel dat ik ineens een donkerharig kind krijg met donkere ogen, dat valt wel op hoor als je je bedenkt dat blond en blauwe ogen een ressesief gen is, de kans dat wij samen een donkerharig en met donkere ogen kind krijgen is nihil...
Dat is bullshit en kun je zo met die info niet bepalen.
quote:
Niet iedereen heeft totaal geen schaamte en niet iedereen heeft totaal geen normen en waarden...
Je beantwoord mijn vragen niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (zeker 'vergeten' omdat hij je niet uitkwam?)

Lees anders effe mijn eerste posting op de vorige pagina, weet je ook meteen hoe ik erover denk
pi_24157415
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

[..]

Je beantwoord mijn vragen niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (zeker 'vergeten' omdat hij je niet uitkwam?)

Lees anders effe mijn eerste posting op de vorige pagina, weet je ook meteen hoe ik erover denk
Een stel met beide blauwe ogen kunnen geen bruinogig kind krijgen.
Als jij bruine ogen hebt, en je ouders beide niet, dan heeft je ma ws zo'n 9 maanden voor jouw geboorte een triootje gehad en de derde persoon niet ingelicht over een en ander
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24157424
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:00 schreef She-Wolf het volgende:

Ik denk dat wat innovative bedoelt dat is dat 2 ouders op het moment dat er een kinderwens is, alleen daarvoor gaan...Omdat dat op dat moment het belangrijkste is en alles wat daar een risico voor is, opzij gezet wordt. De meeste mensen die kinderen willen houden daar op andere vlakken toch ook rekening mee door bv te stoppen met roken, bepaalde etenswaren niet te eten, niet meer te drinken, foliumzuur in te nemen. Is het dan echt raar als iemand zijn sexleven tijdelijk monogaam houdt?
Ik denk dat je op dat moment enkel oordeelt vanuit 'het hebben van een kinderwens' ..
Misschien heb ik het mis, maar de rol welke een kinderwens speelt is voor veel mensen enorm verschillend, inderdaad zal deze wens bij sommigen allesoverheersend zijn (zeker als het al een tijdje tegenzit) ..
Maar veel mensen zullen niet direkt hiervoor hun hele leven op de kop willen stellen, en dat betekent heus niet dat ze daardoor gelijk 'slechter' zouden zijn, ook niet tegenover hun kind ...

Als mensen puur op basis van de angst van een andere vader voor het kind sexuele experimenten afzeggen tijdens de tijd dat ze zwanger willen raken, kan ik me dat wel in zekere zin voorstellen, ik geloof ook dat biologische eigenschappen _kunnen_ zijn (alhoewel dat zeker niet altijd ook zo uitwerkt)..
Ik kan me voorstellen dat juist bepaalde genetische eigenschappen in je partner ook iets is waarop je hem uitzoekt en waarom je met hem/haar een kind wil hebben ...

Mar eventuele andere motieven om voor een zwangerschap, geven voor mij echter wel een aanleiding om te vermoeden dat iemand die dan puur op basis van een moreel gevoel opeens zijn sexueel leven veranderd (het idee van 'dat kan niet'), daarmee toch ook een waardeoordeel afgeeft dat misschien onbewust veel dieper zit;
kennelijk voelt een trio dan toch helemaal niet zo lekker en 'vrij', en wordt dat 'nu we een kind willen kan dat niet meer' ook misschien gebruikt als een excuus omdat iemand die sexuele vrijheid zelf niet wil..

Overigens vind ik het idee dat complete sexuele vrijheid niet altijd een gewenst doel is, best goed te verdedigen als persoonlijke keuze (van mezelf bijvoorbeeld). Maar ik zal dat ook nooit van een ander eisen, hooguit is het wel goed als partners en soort van evenwicht vinden tussen hun ideeen over sexualiteit;
het risico bestaat volgens mij als mensen een andere sexuele moraal naar anderen aanhangen, dan dat ze het zelf voelen ...
(hmm, of is dit een soort van intellectualistische FuifDuif-mening...))
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_24157461
quote:
Een stel met beide blauwe ogen kunnen geen bruinogig kind krijgen.
Wel ligt bijvoorbeeld ook aan de grootouders
pi_24157616
quote:

[..]

[..]

Dat is geen bull, blond haar en blauwe ogen zijn ressesieve genen, iemand met donkere ogen kan wel en blauw en donker dragen, maar iemand met blauwe ogen draagt alleen het blauwe ogen gen..

Stel de donkere oogkleur zet je zo neer DD, blauwe ogen zet je zo neer bb, als we dan een kruisingschema maken zal je zien dat je deze combi krijgt Db, de hoofdletter staat voor het dominante gen en die zal de overhand hebben.
Kruis je een Db met een andere Db dan krijg je verschillende combi's, soms komt daar ook weer bb uit en dat is een blauwogig kind...

Maar maar eens een kruisingsschema, een simpele in dit geval dan, zet de genencombi's van de ouders tegenover elkaar uit, horizontaal de ene en vertikaal de andere en zie welke combi's je gaat krijgen, dan zie je de kans op een donker ogig of een blauw ogig kind, bij Db/Db krijg je 25% kans op een blauwogig kind en 75% kans op een donker ogig kind, waarvan 25% het Db gen draagt...

En nee niet iedere vader weet dat hij een kind heeft, maar dat maakt het nog niet goed...
  donderdag 23 december 2004 @ 13:33:13 #112
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24157669
Ik vind het wel aangenaam spannend om met andere vrouwen te neuken terwijl 'wij' proberen een kind te krijgen. Die andere vrouwen worden ook weer door andere mannen geneukt, en wellicht sjouw ik per ongeluk wat zaad van die vreemdelingen mee naar mijn partner.

De gedachte dat het kindje op die manier weleens niet van mij zou kunnen zijn, maar van elke willekeurige janlul op straat, brengt mij direct al in hogere sferen. Ook mijn partner kan dit ontzettend waarderen en vraagt mij dan ook steevast haar zo spoedig mogelijk vol te spuiten na mijn bezoekjes aan heroineprostituees.

wat een walgelijke figuren lopen er op FOK rond zeg, dit topic alleen al
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_24157677
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Neen, in dit geval niet, omdat het om een ressesief gen gaat...
pi_24157770
quote:
En nee niet iedere vader weet dat hij een kind heeft, maar dat maakt het nog niet goed...
Zeg ik dat ergens dan?
pi_24157780
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

nee.
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 17:21:25 #116
81992 Githa
pi_24162168
edit: al te vaak gezegd
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 17:23:08 #117
81992 Githa
pi_24162206
Edit: en nog dubbel ook
  donderdag 23 december 2004 @ 18:45:48 #118
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24163622
quote:
Ok..
quote:
Als je zwanger bent van een ander zeg je gewoon niks tegen je vent, wat maakt jou dat uit
Dat gaat toch niet op, juist omdat we het hebben over trio's, open relaties en/of partnerruil.

Die vrouw heeft toch met medeweten van haar man sex met andere mannen. Hij weet toch ook of ze wel of niet zelf beschermd is tegen zwangerschap...

We hebben het niet over een slippertje waarvan de andere helft niet af weet...
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Zeg ik dat ergens dan?
Dat was toch je vraag?
quote:
Of denk je dat iedere vader weet dat hij een kind heeft?
Maar wat heeft dat er volgens jou mee te maken dan?

[ Bericht 26% gewijzigd door She-Wolf op 23-12-2004 18:52:07 ]
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_24164902
Voorbeeld TS laat zich doppen door een andere vent, condoom scheurt of hij gaat niet voor het zingen de kerk uit of whatever.

Denk je dan echt dat de TS gaat zeggen tegen haar vent dat dat kind wat ze draagt niet van hem is?

Dream on zou ik zeggen
pi_24165111
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voorbeeld TS laat zich doppen door een andere vent, condoom scheurt of hij gaat niet voor het zingen de kerk uit of whatever.

Denk je dan echt dat de TS gaat zeggen tegen haar vent dat dat kind wat ze draagt niet van hem is?

Dream on zou ik zeggen
d'r man was er toch bij
we hebben het over een trio!!!
ergo, het kan van beide zijn dan.
pi_24165188
Ik denk dat DiegoArmandoMaradona probeert te zeggen, dat er heel veel vrouwen kinderen opvoeden die niet van hun man zijn.
Of andersom, dat er veel mannen kinderen opvoeden, die niet van hen zelf zijn.
Maar dat vaak inderdaad niet weten
En dat is geen mythe...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_24165250
ja die zijn er zat, je bent maar van 1 ding zeker en dat is wie de moeder is.

maar we hebben het niet over vrouwen die stiekem sex buiten de deur hebben, maar over vrouwen die met toestemming met andere mannen vrijen
en dan weet je als man, ook als je er zelf niet bij was, dat het risico dat het kind niet van jou is net even wat groter en reėeler is dan bij een monogame relatie, er vanuitgaande dat je elkaar vertrouwte en te vertrouwen bent.
pi_24165270
Precies en daarom is de TS ook een egoistische *scheldwoord* met een dunne plaat voor d'r kop.
pi_24165308
quote:
maar we hebben het niet over vrouwen die stiekem sex buiten de deur hebben, maar over vrouwen die met toestemming met andere mannen vrijen
en dan weet je als man, ook als je er zelf niet bij was, dat het risico dat het kind niet van jou is net even wat groter en reėeler is dan bij een monogame relatie, er vanuitgaande dat je elkaar vertrouwte en te vertrouwen bent.
Maar denk je nu echt dat de TS op gaat biechten aan haar vent dat ze een kind van een ander krijgt met alle risico's van dien. Ik weet vrijwel zeker van niet
pi_24165341
*Kuch* Volgens mij tikt de TS dat ze het "not done" vind, maar kan aan mij liggen?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  donderdag 23 december 2004 @ 20:31:19 #126
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24165611
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Precies en daarom is de TS ook een egoistische *scheldwoord* met een dunne plaat voor d'r kop.
niet mee eens, het ging hier nog altijd om trioos of iets dergelijks, en nie vreemdgaan praktijken waarbij een vrouw dus kan liegen over de evt vader. in deze zin weet vriend ervan! was er zelfs bij!
pi_24165695
quote:
was er zelfs bij!
Die gaat dus zitten kijken hoe die ander hem erin hangt dus en gaat achteraf het condoom bekijken dus?
  donderdag 23 december 2004 @ 20:54:09 #128
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24166085
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoezo, omdat ik een topic open??

Als je de OP nog een keer leest van deze TS, begrijp je misschien wel dat 't niet om mij gaat maar een hypothetische stelling is.

De enige met een behoorlijke plaat voor z'n hoofd ben jij hier geloof ik. Ondanks dat meerdere mensen je wijzen op de kern van de discussie, wil je 't nog steeds niet vatten.
pi_24166355
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar denk je nu echt dat de TS op gaat biechten aan haar vent dat ze een kind van een ander krijgt met alle risico's van dien. Ik weet vrijwel zeker van niet
hallo!!!!! 1+ 1 = 2

als jij WEET dat je vrouw met anderen vrijt en er komt na die vrijpartijen met jou en een ander vent een baby, dan hoeft de vrouw niets op te biechten, dat kan die vent ook wel uitdokteren.

de baby kan van hem zijn, maar ook van die ander.
alleen een dna test kan dan uitsluitsel geven.
pi_24166387
Geweldige relatie heb je dan.......

Bovendien is een DNA-test niet bij de apotheek te koop maar dat wist je zelf ook wel
pi_24166479
Godskolere wat een zeiksok ben jij.
Je neukt met 1,2,3 kerels, een maand later blijft je menstruatie uit, je doet een zwangerschapstest en dan blijk je zwanger.
dan is het dus 9 maanden in onzekerheid zitten over wie de vader is en kan je als je het wilt een dna test laten doen om dat uit te vinden.
  donderdag 23 december 2004 @ 21:15:22 #132
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24166566
Milagro, hij vat 't volgens mij gewoon niet en lullen jullie nu compleet langs elkaar heen.

Of eigenlijk heeft hij het gewoon over iets heel anders dan waar de rest 't over heeft...
pi_24166650
Is het niet beter om die hoer gewoon te laten verekken met d'r kind en te gaan zoeken naar een normale vriendin?
pi_24166942
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Snap je het dan werkelijk nog niet, er valt niets op te biechten want in het hypotetische verhaal van de TS is de parter er zelf BIJ, hoe wil je geheim houden als er wat fout gaat als je partner er met zijn neus bovenop zit????????????

We hebben het over TRIO'S e.d., niet over vreemdgaan...
  donderdag 23 december 2004 @ 21:30:48 #135
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24166943
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het niet beter om die hoer gewoon te laten verekken met d'r kind en te gaan zoeken naar een normale vriendin?
Tegen wie heb je het nu?
pi_24166988
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo is het wel weer even genoeg geweest diego....
We hebben het hier over open relatie's, waar beide het mee eens zijn, dat jij dat niets vindt is jouw zaak, maar dat maakt het nog niet nodig om zo grof te doen....
pi_24167128
quote:
Tegen wie heb je het nu?
Tegen de virtuele persoon uit welke naam jij de topic schrijft.

Of iedere vrouw die zich aangesproken zou kunnen voelen.
  donderdag 23 december 2004 @ 21:45:25 #138
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24167325
Het topic is niet vanuit een virtuele persoon geopend, maar als stelling neergezet.

En ik denk dat niet 1 vrouw zich aangesproken voelt door "laat die vuile hoer zitten en zoek een normale vriendin" of iets van die strekking.

Maar tussen de regels door meen ik te kunnen lezen dat je 't dus niks vindt, zeg maar.
pi_24167491
quote:
En ik denk dat niet 1 vrouw zich aangesproken voelt door "laat die vuile hoer zitten en zoek een normale vriendin".
Iedere vrouw die een kind van een ander heeft, dat weet en niks tegen haar partner zou zich toch aangesproken moeten voelen
  donderdag 23 december 2004 @ 21:51:21 #140
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24167493
of tis gewoon een reller en lacht nu hard in zn vuistje omdat wij ons eigen druk maken omdat hij t niet snapt
pi_24167754
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Iedere vrouw die een kind van een ander heeft, dat weet en niks tegen haar partner zou zich toch aangesproken moeten voelen
Diego, dat is een andere discussie, hier gaat het over trio's e.d., dus met wetenschap van de man, die is erbij, dus weet het ook wel als er wat mis gat....

Dus gelieve vanaf nu echt bij deze discussie te blijven en niet allerlei zijstraten te nemen.
Ook nog een laatste verzoek om je toon aan te passen, bewoordingen als hoer tegenover users wil ik hier echt niet zien en dat meen ik heel erg serieus....
  donderdag 23 december 2004 @ 22:03:57 #142
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24167838
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook niet, maar laat maar ik leg 't je niet eens meer uit.

edit: ik zou zeggen open er een topic over dan vertel ik je misschien daar wel wat ik er van vind, maar hier gaat 't ergens totaal anders over.

[ Bericht 16% gewijzigd door She-Wolf op 23-12-2004 22:09:45 ]
pi_24167865
Vind je dat normaal gedrag dan?
pi_24168048
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vind je dat normaal gedrag dan?
Definieer normaal eens...

Als beide partners samen de beslissing maken om sex met andere te hebben in dezelfde periode dat ze zwanger willen worden dan is dan hun zaak, wat ik ervan vind doet er niet toe, het is hun leven, ze hebben alleen aan elkaar verantwoording af te leggen.

Ik heb al gezegd dat ik het zelf niet zou doen omdat het teveel risiko's naar mijn zin met zich meebrengt, maar zodra ik weer kan ga ik gewoon weer lekker sex met andere hebben, eerst even mijn lijntje een beetje terug hebben, van het zogen af zijn enzo, dan is de ergste vermoeidheisperiode ook wel een beetje over en dan gaat mama weereens lekker feesten
pi_24168702
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:47 schreef Martineke het volgende:

lijkt me ook niet echt een fijn idee eigenlijk, vandaar dat het mijn keus zou zijn om zeker geen trioos of wat dan ook te doen terwijl ik bezig zou zijn voor een kindje. alleen de gedachte al dat dat zou kunnen gebeuren brrr...
Daaruit maak ik op dat je verder trioos het meest geaccepteerde soort van seksueel contact vind wat er bestaat
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_24169707
quote:
Definieer normaal eens...
nor·maal2 (bn.)
1 overeenkomstig de regel, gewoon <=> abnormaal
2 als norm dienend
pi_24177295
quote:
Op donderdag 23 december 2004 23:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

nor·maal2 (bn.)
1 overeenkomstig de regel, gewoon <=> abnormaal
2 als norm dienend
Wie is er dan normaal, want weet je wat het is, iedere gek heeft zijn gebrek, echt ieder huis heeft zijn kruis en nog meer van dat soort bla bla bla, jij die hier loopt af te geven op sexuele vrijheid in zo'n soort situatie zegt ergens anders het wel best te vinden je vriendin te bedriegen als ze er maar niet achter komt...

Wie is er dan slechter, degene die open is naar haar partner toe, die de partner een keuze laat, of jij die liegt en bedriegt?
Ik ben erg geneigd om partij te kiezen voor de eerste ipv voor jou...
pi_24177378
quote:
Ik ben erg geneigd om partij te kiezen voor de eerste ipv voor jou...
Je moet doen wat je niet laten kan

Ik loop tenminste niet het risico dat ik een kind van een ander ga opvoeden met het idee dat hij van mij is
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:08:47 #149
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_24177565
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom?
Dan kunnen er stappen ondernomen worden om hem op te laten draaien voor de kosten.
En ze leefden nog lang en gelukkig
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:11:01 #150
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_24177618
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:36 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Daaruit maak ik op dat je verder trioos het meest geaccepteerde soort van seksueel contact vind wat er bestaat
Dat is een andere discussie...
En ze leefden nog lang en gelukkig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')