Je maakt er alleen maar kans op dat er op een dag een dame met een dikke zwangere buik op je stoep staat en dat de hel losbreekt thuis....quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je moet doen wat je niet laten kan
Ik loop tenminste niet het risico dat ik een kind van een ander ga opvoeden met het idee dat hij van mij is
Ohhhh, jij gaat eerst een zware controle houden of het meisje wel goed beschermt is, je belt haar huisarts en krijgt dan ook nog info zeker???quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
dat risico lopen alleen domme mensen
Ze weet niet wie ik ben als ik een one-night stand heb en verder moet je niet vreemd gaan dicht bij huisquote:Ohhhh, jij gaat eerst een zware controle houden of het meisje wel goed beschermt is, je belt haar huisarts en krijgt dan ook nog info zeker???
Ik heb ze nog steeds niet gezien die vrouwtjes bij mij aan de deurquote:hahaha Diego, jij bent wel heel erg naief he??
Ben ik wel dus ik ben ook geen laffe hondquote:En je bent zelf gewoon een laffe hond aangezien je niet eerlijk bent tegen je vriendin.
Dat betekend niet dat ze er niet zijn hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb ze nog steeds niet gezien die vrouwtjes bij mij aan de deur
Dus je vriendin weet dat je sex hebt met andere vrouwen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben ik wel dus ik ben ook geen laffe hond
Het betekent alleen dat ze me niet kunnen vindenquote:Dat betekend niet dat ze er niet zijn hoor.
meest geaccepteerde soort van sexueel contact vind ik nog steeds samen met je partner!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Daaruit maak ik op dat je verder trioos het meest geaccepteerde soort van seksueel contact vind wat er bestaat
De meest geaccepteerde vorm van sexueel contact is denk ik gewoon neuken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:41 schreef Martineke het volgende:
[..]
meest geaccepteerde soort van sexueel contact vind ik nog steeds samen met je partner!
maar dat was/is een andere discussie
als je dit al zegt, ben je in mijn ogen zelf al niet te snuggerquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
dat risico lopen alleen domme mensen
OKquote:als je dit al zegt, ben je in mijn ogen zelf al niet te snugger
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |