abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24177741
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je moet doen wat je niet laten kan

Ik loop tenminste niet het risico dat ik een kind van een ander ga opvoeden met het idee dat hij van mij is
Je maakt er alleen maar kans op dat er op een dag een dame met een dikke zwangere buik op je stoep staat en dat de hel losbreekt thuis....
Nooit erbij stilgestaan dat dat een fiks risiko is van vreemdgaan?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24177796
dat risico lopen alleen domme mensen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24177886
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ohhhh, jij gaat eerst een zware controle houden of het meisje wel goed beschermt is, je belt haar huisarts en krijgt dan ook nog info zeker???

Alleen domme mensen denken dat ze geen risiko lopen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24177922
quote:
Ohhhh, jij gaat eerst een zware controle houden of het meisje wel goed beschermt is, je belt haar huisarts en krijgt dan ook nog info zeker???
Ze weet niet wie ik ben als ik een one-night stand heb en verder moet je niet vreemd gaan dicht bij huis
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:49:49 #155
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24178356
hahaha Diego, jij bent wel heel erg naief he??
Ik lig in een deuk als er over een paar jaar spontaan 3 kinderen van je aan de deur staan.
En je bent zelf gewoon een laffe hond aangezien je niet eerlijk bent tegen je vriendin.

Maar daar gaat deze discussie niet over wat jij nog steeds niet lijkt te begrijpen.
Het gaat hier niet over vreemdgaan maar over trio's, dus met toestemming van de partner, als ik het goed begrepen heb was het zelfs het idee van de man.

Dus dat staat allemaal los van wat jij hier neerzet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_24178518
quote:
hahaha Diego, jij bent wel heel erg naief he??
Ik heb ze nog steeds niet gezien die vrouwtjes bij mij aan de deur
pi_24178533
quote:
En je bent zelf gewoon een laffe hond aangezien je niet eerlijk bent tegen je vriendin.
Ben ik wel dus ik ben ook geen laffe hond
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:00:25 #158
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24178569
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik heb ze nog steeds niet gezien die vrouwtjes bij mij aan de deur
Dat betekend niet dat ze er niet zijn hoor.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:03:33 #159
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24178618
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ben ik wel dus ik ben ook geen laffe hond
Dus je vriendin weet dat je sex hebt met andere vrouwen?
Waarom ging je daar eerder dan niet tegenin?
pi_24178751
nee, omdat ik tot nu toe altijd eerlijk ben geweest tegen mijn vriendin
quote:
Dat betekend niet dat ze er niet zijn hoor.
Het betekent alleen dat ze me niet kunnen vinden
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:41:43 #161
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24181663
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:36 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Daaruit maak ik op dat je verder trioos het meest geaccepteerde soort van seksueel contact vind wat er bestaat
meest geaccepteerde soort van sexueel contact vind ik nog steeds samen met je partner!

maar dat was/is een andere discussie
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:22:15 #162
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24182413
Ach Diego, jouw vriendin kan ook vreemd gaan zonder dat jij er ooit achter zal komen...
Wie weet wiens kind je dan op zal voeden...

Maar wat jij doet blijft appels met peren vergelijken, je slaat keer op keer de plank mis.

En wat jij vindt van sexuele vrijheid binnen een relatie; hartstikke leuk, maar dat staat hier ook niet ter discussie....
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:25:53 #163
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_24182496
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:41 schreef Martineke het volgende:

[..]

meest geaccepteerde soort van sexueel contact vind ik nog steeds samen met je partner!

maar dat was/is een andere discussie
De meest geaccepteerde vorm van sexueel contact is denk ik gewoon neuken.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:27:13 #164
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24182529
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
als je dit al zegt, ben je in mijn ogen zelf al niet te snugger
pi_24193805
quote:
als je dit al zegt, ben je in mijn ogen zelf al niet te snugger
OK
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')