Dat is subjectief, natuurlijk, veel van de beste Monty Python-grappen zijn ook voor iedereen te begrijpen (Ministry of Silly Walks, John Cleese die Michael Palin met een grote vis het water inslaat nadat Palin hem met twee kleine visjes heeft geslagen). Maar er zijn veel grappen die wel degelijk briljant zijn en inspanning vergen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ten eerste, wat valt er niet te begrijpen aan Monty Python?
Meen je dat nou?quote:Ten tweede, humor is iets waar je om moet lachen
Hierbij staat mij een LPF-vandaal voor ogen die op 6 mei de parkeergarage verramponeert. Waarom zou je niet kunnen lachen om iets dat ''intellectueel'' is? (Je schrijft het of het iets als kanker is, hoewel je daar natuurlijk wel om kunt lachen.)quote:niet iets dat "intellectueel" is of zo.
Nee, hooguit dat je niet bij een ''elite'' zou willen horen, wat ook niet dreigt.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:23 schreef RichardQuest het volgende:
Heb ik gezegd dat je niet om iets 'intellectueels' kunt lachen?
Over gevoel voor humor gesproken...ik wilde er niet de ''zonnebril-smiley'' vergeef mij voor dit woord er achter zetten om je niet te beledigen.quote:En je riedel over kanker, je mag er nu wel mee kappen. Uitvergroten tot buiten de bedoelde proporties schijnt je niet vreemd te zijn.
Een overdekte versie van centreparks...quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:55 schreef RichardQuest het volgende:
Ik las het ook ja...lijkt me geen bal aan.
Het is niet toevallig de Tempelhof he? Dat is een vlieghaven bij Berlijn dat in WO 2 gebouwd is. Sinds de oplevering, heeft het complex voor nooit minder dan 50% leeggestaan. Het is onbruikbaar als volwaardige vlieghaven naar huidige maatstaven; er mogen alleen kleine vliegtuigjes landen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Een overdekte versie van centreparks...
Ik vind het gebouw wel echt indrukwekkend.
Die heeft Tikorev gewonnen. Zie het normale uitslag-topic.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:38 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij wordt de Glimmerveen-award niet meer gegeven. Sidekick?
toevallig wel ja!quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het is niet toevallig de Tempelhof he? Dat is een vlieghaven bij Berlijn dat in WO 2 gebouwd is. Sinds de oplevering, heeft het complex voor nooit minder dan 50% leeggestaan. Het is onbruikbaar als volwaardige vlieghaven naar huidige maatstaven; er mogen alleen kleine vliegtuigjes landen.
[afbeelding]
Dan is het wel stoer. Dat gebouw heeft gewoon iets magisch. Van voor het vergeelde plastic-tijdperk zeg maar.quote:
Dat is deel van vlieghaven Tempelhof.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ziet er ook indrukwekkend uit!
Nee, maar Amerika wel. Maar omdat jij de geschiedenisstudent bent en ik niet verwijder ik het wel.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:29 schreef Johan_de_With het volgende:
O ja, voor de tweede maal; Wolffje, Byzantium gaat niet samen met ''the land of the free'', cretin.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, maar Amerika wel. Maar omdat jij de geschiedenisstudent bent en ik niet verwijder ik het wel.
Nee, dat was gewoon triest.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Jij had mij laatst ook op mijn Windows 98 gepakt.
van Aarsten was in 2003 de beste politicus van het jaar. In 2004 was hij de slechtste. Toeval?quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:36 schreef pberends het volgende:
Wilders toen hij nog bij de VVD zat over of VVD links of rechtsom moet gaan:
"We gaan er voor zorgen dat de VVD er 1 miljoen zetels bijkrijgt"
Nee, de beste man moet gewoon niet als een pastoor de 2de kamer toespreken.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:38 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
van Aarsten was in 2003 de beste politicus van het jaar. In 2004 was hij de slechtste. Toeval?
Die bevoogdende ' linkse' pvda anno jaren 70 mentaliteit tochquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, de beste man moet gewoon niet als een pastoor de 2de kamer toespreken.
Nu pas?quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:24 schreef RichardQuest het volgende:
En ik kap met de discussie, omdat ik vastgeluld ben, daar mijn argumenten op zijn.
Ik dacht aan ganzenleverpate.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:42 schreef Harry_Sack het volgende:
eet er hier uberhaupt iemand kalkoen met kerst?
IK!!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:42 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik eet een gebakken moslim.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:42 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik dacht dat dat niet meer mocht, of dat het onder boycot lag oid ..quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik dacht aan ganzenleverpate.
Jij hapt al ver voor het Kerstmaal.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat niet meer mocht, of dat het onder boycot lag oid ..
Dat is toch van dat trechtervlees dacht ik?
Het schijnt dat je er heel slaperig van wordt. Ik heb het nog nooit gegeten en zal het dit keer ook niet doen. Waarom is kalkoen op tafel eigenlijk een associatie met kerst?quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
IK!!!
Maar dat is niet omdat ik het zo lekker vind....
De schuld van oma... 83 en stront eigenwijs
voor mij niets dan tofu, makkerquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij hapt al ver voor het Kerstmaal.
Ach op een gegeven moment ben je het gewend en dan wil je niets anders meer.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat niet meer mocht, of dat het onder boycot lag oid ..
Dat is toch van dat trechtervlees dacht ik?
Het is gewoon heeeeelveeel kip en je weet wat er gebeurd als je veel eet en de hele dag gedwongen gezellig doet. Dan word je moe en slaperig.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:47 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het schijnt dat je er heel slaperig van wordt. Ik heb het nog nooit gegeten en zal het dit keer ook niet doen. Waarom is kalkoen op tafel eigenlijk een associatie met kerst?
Niets dat gemanipuleerd was.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:49 schreef Harry_Sack het volgende:
wat zou jezus hebben gegeten anno 2004?
Wat een kut vraag.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:49 schreef Harry_Sack het volgende:
wat zou jezus hebben gegeten anno 2004?
Volgens mij zat er stofje in kalkoen waar je slaperig van wordt. Dat heb ik ooit eens gehoord.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is gewoon heeeeelveeel kip en je weet wat er gebeurd als je veel eet en de hele dag gedwongen gezellig doet. Dan word je moe en slaperig.![]()
Alles is gemanipuleerd. Niets is puur.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niets dat gemanipuleerd was.
Ben je nu al dronken?quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij zat er stofje in kalkoen waar je slaperig van wordt. Dat heb ik ooit eens gehoord.
Misschien helpt het je aan euforie tijdens de kerst ofzoiets en is het daarom een ritueel geworden (?)
Nee man, geen druppel, al zeker 2 dagen nietquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niets dat gemanipuleerd was.
Wie durft er een mailtje naar de SGP, CU of het CDA te sturen met deze vraag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |