Die PREMIÄR afbeelding zonder lijst (200x140 cm) kost ¤ 149 en is inderdaad in diverse prints verkrijgbaar. Onder andere iets met de zee en stenen geloof ik, plus nog een paar andere (ik weet zo niet welke... Webforce??)quote:Op zondag 19 december 2004 18:52 schreef Maerycke het volgende:
Vraagje voor de Ikea-medewerkers: Hebben ze deze gigantische poster soms ook met andere afbeeldingen? Ik ben persoonlijk niet zo'n blauw liefhebber, maar vind zo'n gigantisch ding voor aan de muur wel erg tof.
[afbeelding]
2 meter breed, 1,5 meter hoog overigens
wow, dies idd best gaaf!quote:Op zondag 19 december 2004 23:17 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
niet praktisch, wel erg mooiverkapte tvp ook
Ja, kloptquote:Op zondag 19 december 2004 23:36 schreef Adelante het volgende:
de catalogus, hij's uit de OP gesloopt![]()
wat tisser stuk dan? schakelaar/stoffen hoes/lamp zelf?quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:47 schreef Radjwantie het volgende:
Ik had de lamp 'vreten' gekocht, maar hij is nu alweer stuk gegaan.
De hoes van de lamp is aan de onderkant stuk, dat papieren gedeelte.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat tisser stuk dan? schakelaar/stoffen hoes/lamp zelf?
je hebt twee jaar standaard garantie op alle artikelen, dus als je de kassabon
nog hebt, kun je de lamp zo omruilen voor een nieuw exemplaar
Oehhhhquote:Op zondag 19 december 2004 23:17 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
De hoes is los verkrijgbaar bij de klantenservice, is goedkoper dan een nieuwe lampquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:27 schreef Radjwantie het volgende:
De hoes van de lamp is aan de onderkant stuk, dat papieren gedeelte.![]()
Ik heb ook geen bon meer, ik bewaar al mijn bonnen waar ik wel wat aan zou kunnen hebben, maar deze kan ik toevallig weer niet vinden!![]()
SULTAN SANDANEquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:12 schreef Coastertommm het volgende:
OehhhhDie wil ik echt..!
![]()
Hoe heet ie?
Niet helemaal waar... als het papier scheurt, dan is dat doorgaans geen teken van een verkeerde constructie, wat wel het geval is wanneer bijvoorbeeld de schakelaar het begeeft of er een elektrisch mankement is. In het laatste geval wordt het (binnen de garantie, dus met kassabon) omgeruild c.q. vergoed, in het eerste geval niet (tenzij de lamp zo uit de verpakking komt, zijnde dus korte tijd na aankoop). Zou wat zijn, als je een glazen of papieren lampenkap binnen de garantieperiode zelf molt of een buts in je bureau maakt, dat je dan met je kassabon een nieuwe krijgtquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat tisser stuk dan? schakelaar/stoffen hoes/lamp zelf?
je hebt twee jaar standaard garantie op alle artikelen, dus als je de kassabon
nog hebt, kun je de lamp zo omruilen voor een nieuw exemplaar
Dat klopt dan wel weer, uit mijn hoofd gezegd kost een nieuwe papieren hoes voor de VRETEN lamp ¤ 19,95. Scheelt allicht in vergelijking met de aanschaf van een geheel nieuwe lamp (¤ 47,50).quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
De hoes is los verkrijgbaar bij de klantenservice, is goedkoper dan een nieuwe lamp
Hehehquote:Op woensdag 22 december 2004 00:27 schreef Adelante het volgende:
theoretisch goed verhaal, allan24
maar ik heb het nog niet vaak meegemaakt dat een klant met een beschadigd artikel
terug kwam en een mr&r medewerker vervolgens het artikel niet retour nam, omdat
de klant het zelf beschadigd zou hebben.
volgens mij laat je het idd wel uit je hoofd om dat te zeggen
Ja, hoi!quote:Op zondag 19 december 2004 19:09 schreef Allan24 het volgende:
Laatste post uit het vorige topic:
[..]
Die PREMIÄR afbeelding zonder lijst (200x140 cm) kost ¤ 149 en is inderdaad in diverse prints verkrijgbaar. Onder andere iets met de zee en stenen geloof ik, plus nog een paar andere (ik weet zo niet welke... Webforce??)
Juisquote:Op woensdag 22 december 2004 00:33 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Heheh >-) had al geëdit, was inderdaad wat vergeten
Het zou je verbazen wat voor vreemde verzoeken je krijgt... laatst een klant terug gehad met een PAX kast die al lang niet meer in het assortiment zat, aangekocht in 1999 ofzo, kwam 'm nu (mèt bon!) terug brengen want "we hebben hem niet meer nodig"niet dus
Sja, dat weet ik ook. Op maandag kwam vaak genoeg in de ZB (toen ik daar werkte) een hele partij klapstoelen terug, stuk of 15/20...quote:Op woensdag 22 december 2004 04:22 schreef Vanderdonk het volgende:
Ow dat doen ze wel vaak met kleding enzo, hebben ze een feestje, kleden dat leuk aan en de volgende dag komen ze het retour brengen.
Sommige mensen denken dat je een bibliotheek bent.
Hij is geweldig!quote:Op woensdag 22 december 2004 01:12 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ja, hoi!
De Premiär is op dit moment (in Duiven) in 3 verschillende uitvoeringen te vinden. De stenen (mijn persoonlijek favoriet!) en nog één met allemaal kleuren, verschillende vlakken etc. Ik heb gehoord dat er nóg meer verschillende soorten komen, maar daar gaan nog wat maanden overheen...
Hij is er niet met lijst. Het is een enorm doek wat je zelf nog opspant.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:39 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hij is geweldig!Wat kost hij met lijst trouwens?
wow die taxi wil ik ook !! ben benieuwd naar de foto!quote:Op donderdag 23 december 2004 23:33 schreef WebForce het volgende:
Ik heb de ALLEBY ingelijste afbeelding taxi!!!![]()
![]()
¤55!!!!!
Prijzen zijn verlaagd, in IKEA Duiven iig. Daar is die grote afbeelding met de stenen nu ook ¤129, geen idee waarom, maar het is zo!
Ik zal als die hangt ff foto maken van de lijst
Weet je ook gelijk waarom 'ie afgeprijsd wasquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:58 schreef WebForce het volgende:
Er zit al een kras op de lijst. Moet ik vandaag weer gaan ruilen enzo
NIet daarom, veel posters en lijsten zijn in prijs verlaagd... Ik werk er zelf dusquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Weet je ook gelijk waarom 'ie afgeprijsd was
Die is inmiddels al binnen...quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:46 schreef WebForce het volgende:
[..]
NIet daarom, veel posters en lijsten zijn in prijs verlaagd... Ik werk er zelf dus.
Maar me moeder wil wel ff op en neer rijden. Heb al gebeld en er staat al een mooie appart
Beddinge overtrek in 't grijs is ¤ 59,-quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:13 schreef sefer het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel die grijze hoes kost voor een BEDDINGE slaapbank??
thanks.quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beddinge overtrek in 't grijs is ¤ 59,-
Je hebt Tylösand in links en rechts, en dat in diverse kleuren:quote:Op zondag 26 december 2004 13:17 schreef Varna het volgende:
Ik ben op zoek naar een mooie chiase longue. Heeft de ikea nog iets in die richting?
quote:Waar ik ook naar benieuwd ben is de kwaliteit van bank Kapplan. Ik denk dat ik deze in een leren uitvoering ga kopen.
Die Kramfors had ik niet kunnen vindenquote:Op zondag 26 december 2004 13:55 schreef Adelante het volgende:
naar mijn mening de mooiste chaise longues van IKEA: KRAMFORS
[afbeelding]
en ik weet niet of iemand het al gezien heeft, maar de KLIPPAN in rood leer
[afbeelding]
Thanks, ik ga deze week even kijken.quote:Op zondag 26 december 2004 13:28 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Je hebt Tylösand in links en rechts, en dat in diverse kleuren:
[afbeelding]
En Mysinge:
[afbeelding]
Deze zijn al dan niet te combineren met zitbanken uit dezelfde series.
[..]
[afbeelding]
Hij heet Klippanmet de kwaliteit zit het wel goed, ik hoor er zelden wat over. Zorg wel dat je even gaat proefzitten, want behalve dat het oog ook wat wil, is het in eerste instantie belangrijk dat je er goed op kunt zitten
Stiekem ging ik ook voor zo'n bed. Helaas alleen vierkante gezien?quote:Op zondag 19 december 2004 23:17 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Hehe, iedereen wil een bordeelbedquote:Op woensdag 29 december 2004 01:26 schreef Adelante het volgende:
er is een model rond bed (SULTAN SANDANE) en de rest is rechthoekig![]()
en ik weet niet of ze al in alle meubelhuizen op voorraad zijn, want volgens mij was bij de introductie een aantal weken geleden de vraag iets hoger dan gedacht
Speciale openingstijdenquote:Op donderdag 30 december 2004 22:28 schreef Radjwantie het volgende:
Tot hoe laat is de Ikea morgen geopend? Ik wilde morgenmiddag even langsgaan.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:29 schreef WebForce het volgende:
Maandag was het de 2-na-drukste dag ooit in Duiven geweest, Woonsdag de 3-na-drukste.
Omzetten waar je U tegen zegt!
En maar blijven lachen. 'Tuurlijk kan ik u helpen', 'Pardon, mag ik er even langs', 'Sorry, aan de kant'... Ik vind het wel leuk
. Wordt ik altijd heel melig van die drukte
.
Ik hoorde gister (donderdag) trouwens 'Woonsdag woonsdag' op de radio... Foutje? Of wilde ze van de lampen af. Daar heeft de verlichting afdeling nog wel een jaar taak aan om die dingen kwijt te raken
.
Die hebben geen jeuk meer maar jökel overal
De rest van de Ikea-banken vind ik dus niet leukquote:Op zondag 2 januari 2005 16:33 schreef Vanderdonk het volgende:
Als ik zo bij verschillende sites kijk van Ikea is er geen Goteborg behalve die driezits. Je kan misschien beter rondkijken bij de complete series dan bij afzonderlijke banken.
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:40 schreef Adune_Ringeril het volgende:
Bij de IKEA hebben ze heel tof bestek 'DATA' genaamd. Ik zou het graag kopen, maar ik vraag me af of ik er wel goed aan doe. Op de één of andere manier krijg ik bij wat goedkopere spullen snel het idee dat ik het na een jaar alweer weg kan flikkeren en dat is uiteraard niet de bedoeling.
Naast dit bestek, heb ik mooie pannen en roestvrijstaal kookgerei gezien voor een klein prijsje. Heeft iemand hier misschien ervaring mee? En zo ja: bevallen of niet?
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik neem aan dat dit een bed is? ik kan hem zo 1,2,3 niet vinden op de site van ikeaquote:Op zondag 19 december 2004 23:17 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Ik heb 'm vandaag nog in Barendrecht zien staan...quote:Op maandag 3 januari 2005 22:25 schreef 3st het volgende:
ik zie het al, nog niet in nederland verkrijgbaar....
ik zal het eens voor je navragen, volgens mij is het iets van ¤ 7,- per baanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:34 schreef Rtificial het volgende:
niemand die me kan vertellen wat het kost om van stof gordijnen te laten maken bij Ikea?
Graag, Dank U :-)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zal het eens voor je navragen, volgens mij is het iets van ¤ 7,- per baan
quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:13 schreef WebForce het volgende:
Hoi! Ik wilde even zeggen dat we niet alleen rond de kerst open zijn, maar ook de restvan het jaar!
Dag!
Anders ook bedoel je? Mên we krijgen de winkel maar niet vol met producten, op alles zit bijna een leverprobleem, 7/8 vrachtwagens per dag wat normaal 2/3/4 is...quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maandag was het in Barendrecht anders stervensdruk
Tja, mensen hebben Kerstvakantie en gaan aan de klus!quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:40 schreef WebForce het volgende:
[..]
Anders ook bedoel je? Mên we krijgen de winkel maar niet vol met producten, op alles zit bijna een leverprobleem, 7/8 vrachtwagens per dag wat normaal 2/3/4 is...
Ik noem dit nog rond de kerstquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, mensen hebben Kerstvakantie en gaan aan de klus!
Ik begreep je post in 1e instantie verkeerdIk dacht dat je bedoelde dat het rond de Kerst zo druk was en nu juist superrustig, zo van: we zijn nu ook nog open hoor!
Ah kijk, daar gaat het misquote:
Kan 'm niet vinden op ikea.nl. Wat kost dat ding?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:27 schreef Adelante het volgende:
SULTAN SANDANE
Leuk die wasbare, verwisselbare hoezen. Echter kan ik je verzekeren dat je ze nooit en te nimmer fatsoenlijk terug in de kussens krijgtquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:35 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik ben van plan om twee tweede-handse Klippan banken te kopen. Hiervoor wil ik dan 2 nieuwe zwarte hoezen kopen. Hoeveel kosten die hoezen per stuk en gaan die ook zeg maar over de armsteun of alleen maar over het zitgedeelte? Ik hoop dat ze nog een tijdje mee kunnen want ze zijn een paar jaar oud.
En klopt t dat je twee soorten Klippan banken hebt: eentje waar je wel nieuwe hoeszen ervoor kunt kopen en de ander waarbij dat niet mogelijk is??
De meeste KLIPPAN hoezen kosten ¤50. Enkele (ik weet zo niet welke, zou de zwarte kunnen zijn) komen op ¤70. Doorgaans uit voorraad leverbaar.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:03 schreef Umm-Qasr het volgende:
Kan iemand mij nog vertellen hoeveel die hoezen kosten en of t de moeite waard is met een klein budget een oude Klippan te kopen en een nieuwe hoes er omheen te doen? Alvast bedankt!!!
Heb je een link voor me??quote:Kleine tip misschien nog: bij de opening van IKEA Haarlem (24/02/2005) is KLIPPAN afgeprijsd van ¤ 199,- voor ¤ 99,-. Openingsaanbieding die alleen geldt in Haarlem en Amsterdam!
TVP!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:35 schreef amokjeeh het volgende:
nog meer openingsaanbiedingen?
Ikea Haarlem zit praktisch om de hoek namelijk
Nee hoor, dat staat gewoon op de nieuwe Skär kalender van jan-feb-mrt-apr!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:15 schreef WebForce het volgende:
Ik denk dat dat inside information is van Adelante![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:00 schreef karoltje het volgende:
Pas aangeschaft en in elkaar geprakt.
[afbeelding]
Dat is de HEMNES garderobekast met 2 deuren, prijs ¤ 269.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:24 schreef Inu het volgende:
[..]Wat een mooie kast! Hoeduur ensow?
* Inu mag der kamertje gaan inrichten
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:39 schreef Inu het volgende:
Ok...dit is wat ik tot nu toe wil hebben voor mn kamer
[afbeelding]
Bed van ¤139
Da's ook weer zoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:03 schreef Inu het volgende:
Jah, weet ik, maar om hier nou een bedbodem erbij te zetten
komende woonsdag 26 januari:quote:Op zondag 9 januari 2005 16:46 schreef teigan het volgende:
gaat er ook nog iets gebeuren met de POANG in de opruiming??
Ik wil er nl. nog graag eentje kopen, en een beetje korting is altijd leuk...
Ja, zou ik ook wel eens willen weten.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:50 schreef Aventura het volgende:
Wanneer kun je nu eens via de website van IKEA bestellen? Wel zo handig voor mensen zonder auto...
Gaat dit jaar nog niet gebeuren in Nederland, eerst moeten de nodige logistieke problemen worden opgelost en dan moet er nog een softwaresysteem en betaalmogelijkheid worden geïmplementeerd.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:50 schreef Aventura het volgende:
Wanneer kun je nu eens via de website van IKEA bestellen? Wel zo handig voor mensen zonder auto...
Shit, de verkeerde stof erop, wij willen de iets duurdere stof.... Maarja, die zal er wel niet invallen..quote:Op zondag 9 januari 2005 16:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
komende woonsdag 26 januari:
[afbeelding]
WalMartquote:Op zondag 9 januari 2005 17:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gaat dit jaar nog niet gebeuren in Nederland, eerst moeten de nodige logistieke problemen worden opgelost en dan moet er nog een softwaresysteem en betaalmogelijkheid worden geïmplementeerd.
Wel komt het IKEA Family concept terug in vernieuwde vorm vanaf FY 2006
[afbeelding]
en ik ben zelf benieuwd wat de opening van de eerste WalMart in Nederland voor gevolg gaat hebben...
Gelden deze aanbiedingen voor alle vestigingen? Ik kan er niets over terugvinden op de site namelijk.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:35 schreef Adelante het volgende:
restaurant aanbieding:
[afbeelding]
[afbeelding]
enkele andere aanbiedingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
de combinatie van het beuken onderstel en deze stof is dan in de aanbieding en aangezien je de bekleding en de stof los koopt, betekent dit dat wanneer je een ander kussen wilt, je ook profiteert van het goedkopere onderstelquote:Op zondag 9 januari 2005 17:20 schreef teigan het volgende:
Shit, de verkeerde stof erop, wij willen de iets duurdere stof.... Maarja, die zal er wel niet invallen..
verkrijgbaar in alle restaurants van IKEA Duitsland (fan-artikel), denk niet dat ze naar Nederland komenquote:Op zondag 9 januari 2005 17:21 schreef Allan24 het volgende:
WalMart
Enne, IKEA horloge? (Klökk?) Tell me more!
het is de link uit IKEA mail.... en de aanbiedingen gelden vanaf 12 januari voor alle vestigingenquote:Op zondag 9 januari 2005 17:40 schreef Nepenthe80 het volgende:
Gelden deze aanbiedingen voor alle vestigingen? Ik kan er niets over terugvinden op de site namelijk.
quote:Op zondag 9 januari 2005 17:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Komt er een Wal*Mart in Nederland?!?!?!
joepie, alleen jammer dat we dus net een week geleden de eerste stoel al hebben gekocht...quote:Op zondag 9 januari 2005 19:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
de combinatie van het beuken onderstel en deze stof is dan in de aanbieding en aangezien je de bekleding en de stof los koopt, betekent dit dat wanneer je een ander kussen wilt, je ook profiteert van het goedkopere onderstel
Toch even mijn schoonouders naar ikea duitsland sturen. die zijn regelmatig in duitsland en mijn huis lijkt 1 grote reklame voor ikea. en dat gaat nog erger wordenquote:Op zondag 9 januari 2005 19:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
verkrijgbaar in alle restaurants van IKEA Duitsland (fan-artikel), denk niet dat ze naar Nederland komen
Waar en wanneer komt er een Walmart?? Hoe weet je dat??quote:Op zondag 9 januari 2005 19:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik weet niet echt of daar een bedreiging voor IKEA in gaat zitten hier in Nederland, maar groot voordeel is natuurlijk wel dat je bij Walmart je meubels (en accesoires) online kunt kopen en kunt laten bezorgen.
Overloperquote:Op maandag 10 januari 2005 12:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Waar en wanneer komt er een Walmart?? Hoe weet je dat??.
bron was rtlz, exacte datum van opening niet bekend (wel 2005) en locatie naarbij Utrechtquote:Op maandag 10 januari 2005 12:28 schreef schatje het volgende:
Waar en wanneer komt er een Walmart?? Hoe weet je dat??.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:39 schreef Inu het volgende:
Ok...dit is wat ik tot nu toe wil hebben voor mn kamer
[afbeelding]
Kast van ¤269
Plaatjes van de andere afbeeldingen van intranet gepluktquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:25 schreef WebForce het volgende:
En dan nog BA50 nieuws (poten, planten, vasen, decoratie, manden, kado, posters, lijsten, ingelijsteafbeeldingen etc.).
Vandaag zijn, in Duiven iig, 4 nieuwe PREMIÄR afbeeldingen binnen. Twee van Monet, de waterlelies (140x200) en iets onderwater (200x140) ofzo. Eentje van een ijslandschap (89x200) en die andere is een herfst achtig iets, met 6 vlakken met impressies van herfst, ook wle aardig (89x200).
[afbeelding]
Die ziet die er uit dan
Ti's geen ijsvlakte, maar gewoon water. Op de achtergrond wel ijsbergen, maar de meesten zijn zwart aangeslagenquote:
Hij kán uitelkaar gehaald wordne na de klantenservice hoor!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:58 schreef Inu het volgende:
Ik heb mn kastHij is wel wat groter dan ik verwacht had en m'n vader heeft hem met moeite meegekregen
Hij moest namelijk in z'n geheel mee, dus alle stoelen achter uit de auto, kast er liggend in, stoelen erbovenop en met zn stoel helemaal naar voor geschoven
Jah, maar dat is een beetje veel werk...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:03 schreef WebForce het volgende:
[..]
Hij kán uitelkaar gehaald wordne na de klantenservice hoor!Ze hebben daar gereedschap voor je!
!!!
Want?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 05:53 schreef Radjwantie het volgende:
Wheheehe, Webforce. Jij bent echt diehard Ikea-er hè?
Hoezo een 1-persoonsbed + 2-persoonsbed?quote:Een meubel met vier functies. Het is een bank, een 1-persoonsbed, een 2-persoonsbed en bergruimte. Alles ineen.
Ti's een bedbank, dus dan zal je em wel uit kunnen klappen, alleen waar?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:31 schreef Inu het volgende:
Nu zag ik dus dit bed, dat bij mijn kast () past, maar ik snap iets niet helemaal...
klik hier
[..]
Hoezo een 1-persoonsbed + 2-persoonsbed?
Hmm, oogt interessant, wel duur voor een bed wat ik maar even zal gebruiken jammer genoeg...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:31 schreef Inu het volgende:
Nu zag ik dus dit bed, dat bij mijn kast () past, maar ik snap iets niet helemaal...
klik hier
[..]
Hoezo een 1-persoonsbed + 2-persoonsbed?
Ze hebben nog meer bedbankenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hmm, oogt interessant, wel duur voor een bed wat ik maar even zal gebruiken jammer genoeg...
Online-shopping zoals ze op sommige buitenlandse sites wel al hebben. Is inderdaad in nederland nog niet mogelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:05 schreef WebForce het volgende:
Ik zie trouwens bij de homepage een winkelwagentje staan...
[afbeelding], wat zal dat betekenen, de link die eraan vast zit werkt iig niet
Dat wist ik, maar dit bewijst dat ze er heel erg mee bezig zijn ofzoquote:Op maandag 17 januari 2005 20:28 schreef Vanderdonk het volgende:
[..]
Online-shopping zoals ze op sommige buitenlandse sites wel al hebben. Is inderdaad in nederland nog niet mogelijk.
Die klep aan de voorkant, waar de opberglades in zitten, die kun je in zijn geheel naar voren trekken. Er zitten twee lattenbodems in gemonteerd die als een soort ritssluiting in elkaar kunnen schuiven, en dus op dezelfde hoogte zitten. Zo heb je twee lattenbodems "naast elkaar", erg handig.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:01 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ti's een bedbank, dus dan zal je em wel uit kunnen klappen, alleen waar?
Nou ik zie dat winkelwagentje al heel lang daar staan, ruim een half jaar of langer, volgens mij zijn ze die gewoon vergeten weg te halen bij het "vertalen" van de website.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:58 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar dit bewijst dat ze er heel erg mee bezig zijn ofzo
het gaat hier om de rechthoekige bakjes! het gaat hier om de rechthoekige bakjes!!!quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:57 schreef granuaile het volgende:
ik heb een vraagje aan alle IKEA medewerkers. ik heb ooit REDA doosjes gehaald. van die plastieken met een blauwe deksel en een doorzichtig bakje laat maar zeggen. ik heb een vraagje over de hoeveelheid bakjes die erin zouden moeten zitten.
ik heb een grote (waar alles in zit). 2 mini's en een tussenmaat (de maat van 2 minis naast elkaar). daar heb ik er nog maar 1 van. of heb ik er nooit 2 gehad?
alvast bedankt!
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:57 schreef granuaile het volgende:
ik heb een vraagje aan alle IKEA medewerkers. ik heb ooit REDA doosjes gehaald. van die plastieken met een blauwe deksel en een doorzichtig bakje laat maar zeggen. ik heb een vraagje over de hoeveelheid bakjes die erin zouden moeten zitten.
ik heb een grote (waar alles in zit). 2 mini's en een tussenmaat (de maat van 2 minis naast elkaar). daar heb ik er nog maar 1 van. of heb ik er nooit 2 gehad?
alvast bedankt!
quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:17 schreef Coconut het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je bent er dus 1 kwijt.
betekend dat dat het servies wat wij miss gaan kopen niet zo stevig is??quote:Op maandag 24 januari 2005 12:10 schreef Adelante het volgende:
het is een goed servies voor dat geld (29 euro)...
ik zelf heb het servies uit de startersbox 2, gecombineerd met ikea365+ servies... je betaalt iets meer, maar dat merk je ook wel aan de stoot- en krasvastheid
nee hoor, maar verwacht niet dat het na 2 jaar veelvuldig gebruik nog steeds even mooi is. ligt er natuurlijk aan ook hoe het gebruikt wordt: magnetron, vaatwasmachine, veel stoten...etc. komt allemaal de gebruiksduur niet echt ten goede. een wat duuder servies kan meer hebben, het dinera servies valt volgens mij een beetje in de middenmoot. ter vergelijking er is nu bijv ook B-keus dinera servies verkrijgbaar (alles voor ¤ 0.75 per stuk) tijdens de sale plundra.quote:Op maandag 24 januari 2005 17:16 schreef littledrummergirl het volgende:
betekend dat dat het servies wat wij miss gaan kopen niet zo stevig is??![]()
Die hebben wij ookquote:Op maandag 24 januari 2005 16:49 schreef Silmarwen het volgende:
we hebben 2 van deze gekocht [afbeelding]
Het zijn eigenlijk bedtafeltjes, maar omdat we wat krap zitten passen deze mooi als koffietafels, als er bezoek is rol je ze zo uit de weg, ze zijn klein, maar er passen wel dingen op, ik vind ze helemaal
Wij hebben 'm hier ook staan. Met wielen. Met televisie, en dvd en videoquote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die hebben wij ook![]()
Alleen wij hebben de wieltjes er niet onder gedaan en er staat bij ons de TV op. Twee naast elkaar.
Dan moeten wij het voortaan samen doen!quote:Op maandag 24 januari 2005 15:47 schreef Vanderdonk het volgende:
Ik kom juist altijd iets te kort.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Wij hebben 'm hier ook staan. Met wielen. Met televisie, en dvd en video.
![]()
.
Dankjewel!quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:16 schreef Adelante het volgende:
zooooo, alleby kastje liep een stuk beter dan het alleby bed
poängs ook allemaal uitverkocht in het beuken
vandaag weer 'n normale dag! en WF gefeliciteerd met jullie 22e verjaardag
Romantisch dinerquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:43 schreef Adelante het volgende:
nieuw op de website: valentijnsdag bij IKEA
[afbeelding]
en in de SKÄR kalender zit een bon voor een superromantischdiner bij IKEA, met de tweede maaltijd gratis....
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:43 schreef Adelante het volgende:
een bon voor een superromantischdiner bij IKEA, met de tweede maaltijd gratis....
Dat vraag ik me ook af!quote:Op maandag 31 januari 2005 10:15 schreef the_bbk het volgende:
Ik ben gisteren gezwicht voor een paar bamboeplantjes, groeien die een beetje snel? Waarom zit dat dopje eigenlijk op de bovenkant?
Dopje op de bovenkant? Is dat gewoon een afgezaagde steel met wat blaadjes links en rechts dan?quote:
VESTBY Garderobekast ¤ 36,-quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:05 schreef Radjwantie het volgende:
VRAAG: Wat is de goedkoopste kledingopbergkast bij de IKEA? Ik heb een kast nodig voor mijn kleding, maar ik heb helemaal niet zoveel geld op dit moment. Ben dus op zoek naar iets goedkoops.
Het is pas 23 februari Woonsdag, misschien dat je dan wel vervoer hebt?quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:13 schreef Radjwantie het volgende:
Jammer dat ik woensdag geen vervoer heb. Anders zou ik wel voor zo'n alleby kast gaan.![]()
Ik ga zondag twee van die vestby kasten halen!![]()
Kijk hier ff, staan alle garderobe kasten. 2 VESTBY kasten zijn toch al bijna ¤75, heb je ook weer andere (iets fatsoenlijkere) kasten voorquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:13 schreef Radjwantie het volgende:
Jammer dat ik woensdag geen vervoer heb. Anders zou ik wel voor zo'n alleby kast gaan.![]()
Ik ga zondag twee van die vestby kasten halen!![]()
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:36 schreef Coconut het volgende:
[..]
Het is pas 23 februari Woonsdag, misschien dat je dan wel vervoer hebt?![]()
Ja, maar voor 75 euro is er geen kast met zoveel ruimte als 2 van die vestbykasten?quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:37 schreef WebForce het volgende:
[..]
Kijk hier ff, staan alle garderobe kasten. 2 VESTBY kasten zijn toch al bijna ¤75, heb je ook weer andere (iets fatsoenlijkere) kasten voor
Denk het ook niet. Maar check voor je je aankoop gaat doen ook even de Koopjeshoek, daar staan nogal eens grote kasten in!quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:42 schreef Radjwantie het volgende:
[..]
Ja, maar voor 75 euro is er geen kast met zoveel ruimte als 2 van die vestbykasten?
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:13 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Maar check voor je je aankoop gaat doen ook even de Koopjeshoek, daar staan nogal eens grote kasten in!
Yup! En da's ook in de vestiging Amsterdam geloof ik?quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:16 schreef nectarientje het volgende:
Mijn geheugen is nog wel eens wat zeverig aangelegdMaar nou denk ik ooit ergens gelezen te hebben dat de Klippan bij de opening in Haarlem 99,- kost ipv 199,-
Confirmation anyone?
Mooie impressiequote:Op donderdag 3 februari 2005 17:41 schreef amokjeeh het volgende:
Op dit moment zijn ze bezig de mooie gele letters op het pand aan te brengen.
Zo gaat het er dus uit zien:
[afbeelding]
Ik ben heel erg benieuwd hoe het er binnen uit komt te zien, zo was het voor de verbouwing:
[afbeelding]
quote:Trouwens nog een fantastische website voor ikea fans: http://www.xs4all.nl/~folkertw
quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:51 schreef Adelante het volgende:
Ik heb een hele andere impressie in m'n hoofd van de binnenkant van IKEA Haarlem, maar goed dat kan zijn omdat we redelijk lam waren op het 25jarig IKEA feest
Het is ook niet een impressie van de nieuwe binnenkant, het was de binnenkant toen Sony er nog de scepter zwaaidequote:Op donderdag 3 februari 2005 20:51 schreef Adelante het volgende:
Ik heb een hele andere impressie in m'n hoofd van de binnenkant van IKEA Haarlem, maar goed dat kan zijn omdat we redelijk lam waren op het 25jarig IKEA feest
Welke kleur is dat dan?quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:16 schreef nectarientje het volgende:
Mijn geheugen is nog wel eens wat zeverig aangelegdMaar nou denk ik ooit ergens gelezen te hebben dat de Klippan bij de opening in Haarlem 99,- kost ipv 199,-
Confirmation anyone?
Dat had ik je verteld lieverdquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:16 schreef nectarientje het volgende:
Confirmation anyone?
...en uiteraard NIET in Breda, Eindhoven en Heerlen!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:37 schreef WebForce het volgende:
Iedereen is geschrokken?
[afbeelding] Morgen is IKEA geopent in Amsterdam, Duiven, Sliedrecht en Utrecht
Het gaat om de onbeklede Klippan, 'OLBO naturel' die in de aanbieding is van ¤199 voor ¤99. Je kunt deze in principe zo gebruiken, maar de stof is vrij ruw. Verstandiger is ook om er een hoes omheen te doen, die is in verschillende kleuren verkrijgbaar voor ¤50-¤60, en die zijn makkelijk schoon te houden door ze regelmatig in de wasmachine te wassen. En als je de kleur beu bent, dan wissel je gewoon van hoes en is het net of je een heel nieuwe bank hebt.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:50 schreef imago het volgende:
Nogmaals mijn vraag: Welke kleur heeft de Klippan bank die binnenkort in de aanbieding is? Is dat alleen de witte?
Die Klippan is alléén op de openingsdag van Haarlem in de aanbieding, en dan ook alléén in de vestigingen Haarlem en Amsterdam. Ik weet nog van de opening in Breda, daar hadden we dezelfde aanbieding alleen dan gedurende de hele week, dat we geen moment zonder hebben gezeten. Er wordt echt wel rekening gehouden met veel geïnteresseerden.quote:En misschien stom, maar ik ben nog nooit naar een Woonsdag geweest of naar een andere dag met zo'n grote aanbieding als de Klippan bank. Hoe pak je zoiets nou aan?Aangezien het enorm druk is en ik niet zou weten waar ik de artikelen zou kunnen vinden. En als alles al verkocht is, geven ze dan bonnen zodat je het later alsnog voor de aanbiedingsprijs kunt kopen? En hoe zit het met spullen die pas vanaf 12h ofzo in de aanbieding komen, hoe werkt dat?
Maar ik kan de 17-uur-aanbieding dus wel al 3 uur vantevoren pakken, dan een tijd gaan staan treuzelen, en pas om 17 uur af gaan rekenen zeg maar? Of staan die dingen ook gewoon nog niet opgesteld voor 17 uur?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:14 schreef Allan24 het volgende:
Ben je echter te vroeg, bijvoorbeeld wil je de 17-uur-aanbieding voor de 17-uur-prijs al om 14:00 kopen: jammer de bammer, die prijs gaat echt pas vanaf dan gelden!
quote:IKEA Haarlem opent op 24 februari
Eindelijk is het dan zover! De tweede IKEA in Noord-Holland opent haar deuren.
Donderdag 24 februari om 10 uur 's ochtends wordt IKEA Haarlem feestelijk geopend. Vier dagen lang is het één groot feest*.
Iedere dag zijn er vele speciale aanbiedingen, activiteiten voor jong en oud én leuke wedstrijden met mooie prijzen!
* IKEA Amsterdam feest mee!
quote:Gelukskussens liggen in Haarlem gewoon op straat!
Op 19, 21 en 22 februari worden vanaf 10 uur meer dan 300 hoofdkussens verspreid door Haarlem. Aan elke sloop hangt een IKEA cadeaupas ter waarde van 15.- Heb je een gelukskussen gevonden? Kom dan tijdens de openingsdagen met de pas naar IKEA Haarlem en ga lekker shoppen!
quote:OV-korting op de bezorgservice!
Als je met het openbaar vervoer naar de openingsdagen komt, bewaar dan je plaatsbewijs. Op vertoon van je bus- of treinkaartje krijg je, tijdens de openingsdagen, 50% korting op de IKEA bezorgservice.
quote:op=op
Tijdens de openingsdagen zijn er natuurlijk speciale openingsaanbiedingen! Hou de openingskrant en deze website in de gaten voor de openingsaanbiedingen...
Het grootste deel van de klanten op een zondag ziet het toch als een 'uitje' om te kijken. Dat ze vaak wat dingetjes erbij kopen is leuk maar het gemiddeld aankoopbedrag per bezoeker ligt op een zondag lager.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:54 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
nieuw fenomeen in duitsland: kijkzondag i.p.v. koopzondag![]()
ik kan me niet voorstellen dat mensen op zondag naar een woonwarenhuis gaan, maar dan puur en alleen om te kijken (en eten). als je wat leuks ziet, wil je dat toch meteen meenemenen als je wat wilt kopen, ga je toch inet op een kijkdag
vaag volkje, die duitsers
Das mijn zoonquote:Op maandag 7 februari 2005 11:27 schreef WebForce het volgende:
Die dochter in je avatar?
Eet smakelijk...
En, zit ie een beetje lekker?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:54 schreef Anitra het volgende:
Morgen ff naar Amsterdam toe om nieuwe bureaustoel te halen, mijn ouwe begeeft het bijna. We gaan voor de snille in het groen
Snille bureaustoelquote:Op donderdag 10 februari 2005 01:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
En, zit ie een beetje lekker?
Heb je er een fotootje van?
Ik denk dat ik morgen ook een nieuwe bureau/computerstoel ga kopen, hij moet alleen wel lekker zitten...
Ziet er gestyleerd uit, maar hij lijkt me een beetje "hard" te zittenquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:22 schreef Coconut het volgende:
[..]
Snille bureaustoel.
[afbeelding]
bron: fok.nlquote:Gewonden na bestorming IKEA door koopjesjagers
Bij een bestorming van een IKEA-vestiging in Noord-Londen zijn donderdag zeker zes mensen gewond geraakt. Er kwamen zoveel koopjesjagers op de opening van de nieuwe vestiging af, dat de directie de deuren na driekwartier noodgedwongen weer moest sluiten. Er ontstonden hopeloze verkeersopstoppingen voor de deur, en er werd zelfs iemand met een mes gestoken.
De deuren van de nieuwe vestiging gingen om middernacht open. Het was de bedoeling dat de winkel 24 uur achter elkaar open zou blijven, bij wijze van stunt. In plaats van de verwachte 2000 bezoekers kwamen er echter meer dan 6000 op de aangekondigde koopjes af.
Het verkeer kwam helemaal vast te zitten omdat er mensen waren die hun auto's midden op de weg parkeerden, zodat ze maar zo snel mogelijk hun spullen konden inladen. Vijf mensen moesten voor behandeling naar het ziekenhuis vervoerd worden, en nog eens 22 anderen raakten lichtgewond maar konden ter plaatse geholpen worden.
IKEA heeft geschokt gereageerd op het gebeuren. De aanbiedingen zijn inmiddels ingetrokken, en de vestiging zal voorlopig gesloten blijven.
quote:Tragisch incident bij opening van IKEA Edmonton...
Op 10 februari 2005 om 00.42 sloot IKEA Edmonton haar deuren nadat er een
aantal mensen gewond was geraakt bij de speciale middernachtelijke
opening.
De nieuwe IKEA vestiging bevindt zich net buiten Londen.
De openingsfestiviteiten zijn afgelast en de winkel blijft tot nadere
bekendmaking gesloten.
De oorzaak van het incident was een onverwacht grote opkomst rond
middernacht. Voor de IKEA vestiging ontstonden er opstootjes. De genomen
maatregelen om de klantenstroom in goede banen te leiden, bleken niet
afdoende om de 5000 à 6000 toegestroomde mensen in bedwang te houden.
De officiële openingstijd was één over twaalf en op dat tijdstip stormde
een groep mensen naar voren die niet in de rij stond. Daardoor kwamen
mensen bij de ingang van de winkel in de verdrukking. De politie heeft
bekend gemaakt dat er gewonden zijn gevallen, maar nadere details zijn nog
niet openbaar gemaakt. De politie doet ook een onderzoek naar een
steekpartij in de buurt van het IKEA terrein. Daarbij raakte een man
gewond.
De veiligheid van klanten en medewerkers heeft de allerhoogste prioriteit
voor IKEA. We leven mee met de slachtoffers en betreuren de
gebeurtenissen.
Het valt best mee dat hard zitten, je raakt er aan gewend. OP een gewone bureaustoel kan ik echt niet zitten, die leunig zit niet goed en dan zit dat weer niet goed en dan blijf je puzzelen tot dat ding weer uit elkaar ligt. Deze is klik in elkaar zetten de goeie hoogte bepalen en zitten maar. Je hebt goeie steun in je rug en zit dus goed recht op. Ik ben dus helemaal happyquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ziet er gestyleerd uit, maar hij lijkt me een beetje "hard" te zitten
Ik kan er natuurlijk zelf een kussentje in leggen, maar dat zal wel niet de bedoeling zijn
Ik denk dat ik toch maar voor de ouderwetse bureaustoel ga...
Even een update over het bamboe: het groeit inderdaad maar gestaag. De ene bamboe groeit ook sneller dan de andere... Ik ben er alleen nog steeds niet uit waarvoor dat dopje bovenin is...quote:Op maandag 31 januari 2005 10:15 schreef the_bbk het volgende:
Ik ben gisteren gezwicht voor een paar bamboeplantjes, groeien die een beetje snel? Waarom zit dat dopje eigenlijk op de bovenkant?
Heb je een foto? Want over dat dopje begrijp ik echt niets!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:28 schreef the_bbk het volgende:
[..]
Even een update over het bamboe: het groeit inderdaad maar gestaag. De ene bamboe groeit ook sneller dan de andere... Ik ben er alleen nog steeds niet uit waarvoor dat dopje bovenin is...
Die Ikea verkoopt is de tweede van links, de rechte. Het zijn stokjes van ongeveer 40 (?) centimeter, met bovenin een groene dop, die ervoor zorgt dat het bamboe dicht is afgeslotenquote:Op zondag 13 februari 2005 00:24 schreef WebForce het volgende:
[..]
Heb je een foto? Want over dat dopje begrijp ik echt niets!
Het gaat om zo'n stengel?
[afbeelding]
Precies weet ik het ook niet... ik heb het alleen ergens gelezen, weet niet meer waar - maar Adelante had het er ook al over...?quote:Op maandag 14 februari 2005 21:23 schreef paulide het volgende:
hej allan wat moet er dan met logistiek en de software gebeuren voor dat fammily weer terug is in de winkel?
* Sjeekie_Beekie meldt zich als Woonsdag maagd.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:50 schreef imago het volgende:
En misschien stom, maar ik ben nog nooit naar een Woonsdag geweest of naar een andere dag met zo'n grote aanbieding als de Klippan bank.
Klopt! Ik las het vandaag ergens op een mededelingenbord in het personeelsgebied... vanaf september 2005 wordt de herintroductie van IKEA Family verwachtquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:10 schreef WebForce het volgende:
Dat hebben ze toen de'r tijd afgeschaft, omdat de doelstelling van IKEA is zoveel mogelijk mensen te bereiken etc. En dan gaan ze het 'afschermen' voor pashouders, maar nu gaan ze het dus weer invoeren. Wel appart eigenlijk...
Met de verbouwing van IKEA Duiven (de showroom, gaat zeeer binnenkort beginnen) is er al rekening gehouden met de familyshop, is al ingetekend zelfs... Zo lang gaat het dus niet meer duren
Family-aanbiedingen werden eerder op de kassabon met een F aangeduid, kan ik me nog herinneren. Later heb ik die F ook wel eens gezien bij een Woonsdagaanbieding.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:15 schreef Adelante het volgende:
Er moeten o.a. contracten worden gesloten met Interpay om de Family card een geldig betaalmiddel te maken, in alle filialen zal een family shop met family artikelen (o.a. verwenartikelen als zweeds badschuim) moeten worden ingericht, ook moet de kassasoftware en mhs/i-sell worden aangepast om family aanbiedingen te kunnen verwerken en er zal een marketingstrategie ontwikkeld moeten worden om de IKEA family klant zo goed mogelijk te kunnen bedienen...
en dan vergeet ik vast nog wat stappen
Woonsdagaanbiedingen gingen altijd via de Family prijs ja, dat klopt. Staat ook nog steeds in het systeem...quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Family-aanbiedingen werden eerder op de kassabon met een F aangeduid, kan ik me nog herinneren. Later heb ik die F ook wel eens gezien bij een Woonsdagaanbieding.
Ik ga het oude familypasje nog eens opzoeken. Stukje nostalgie...
*meldtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:23 schreef GenderQ het volgende:
familie dag vond ik erg leuk! kleine dingen hier en daar wat verholpen moet worden. maar daar was het ook een testdag voor. ontruiming ging zelfs erg goed, 5 minuten! natuurlijk wist ook niemand waar/wat/hoe laat etc *ahem*
wie was hier ook alweer uit Breda? ik heb daar m'n opleiding gehad namelijk. oktober/november vorig jaar. in het magazijn.
uhmmm.. ik heb zoveel mensen gezien in die 2 maanden daar. refresh my memory! ik ben denk ik niet zo moeilijk te achterhalen als enige vrouw in opleiding daar in het magazijnquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:21 schreef Allan24 het volgende:
[..]
*meldt
En aangezien ik bij service werk, weet je vast nog wel wie ik ben
Ow jaquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:49 schreef GenderQ het volgende:
[..]
uhmmm.. ik heb zoveel mensen gezien in die 2 maanden daar. refresh my memory! ik ben denk ik niet zo moeilijk te achterhalen als enige vrouw in opleiding daar in het magazijn
Thanksquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:09 schreef Adelante het volgende:
nope, woonsdag aanbiedingen liggen in het ZBM opgestapeld of worden daar uitgegeven
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:21 schreef WebForce het volgende:
Die zin wat Allan uitkraamde. Talonner is mij duidelijk, maar backliner en Samsen? Breda-taal?
Ik weet dat voor aanstaande Woonsdag de ALLEBY kast uit 2 pakketten bestaat; in Breda zullen ze daarom vanuit het afhaalmagazijn worden uitgegeven! Dus: reservering afhalen (zolang de voorraad strekt), afrekenen aan de kassa, en vervolgens ophalen bij Afhalen Goederen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:09 schreef Adelante het volgende:
nope, woonsdag aanbiedingen liggen in het ZBM opgestapeld of worden daar uitgegeven
Ik weet wel wie jij bentquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:29 schreef GenderQ het volgende:
ik begrijp de zin welmaar nog geen flauw idee wie je bent!
En in Delft..? Iemand enig idee?quote:Op zondag 20 februari 2005 01:49 schreef Allan24 het volgende:
Ik weet dat voor aanstaande Woonsdag de ALLEBY kasten uit 2 delen bestaan; in Breda zullen ze daarom vanuit het afhaalmagazijn worden uitgegeven! Dus: reservering afhalen (zolang de voorraad strekt), afrekenen aan de kassa, en vervolgens ophalen bij Afhalen Goederen.
Dat ben je ookquote:Op zondag 20 februari 2005 09:48 schreef imago het volgende:
[..]
En in Delft..? Iemand enig idee?
Ik kan natuurlijk wel de klantenservice gaan bellen over de beste aanpak om aan zo'n kast te komen, maar dan kom ik zo over als een hysterische woonsdag-koopjes-jager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |