het gaat hier om de rechthoekige bakjes! het gaat hier om de rechthoekige bakjes!!!quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:57 schreef granuaile het volgende:
ik heb een vraagje aan alle IKEA medewerkers. ik heb ooit REDA doosjes gehaald. van die plastieken met een blauwe deksel en een doorzichtig bakje laat maar zeggen. ik heb een vraagje over de hoeveelheid bakjes die erin zouden moeten zitten.
ik heb een grote (waar alles in zit). 2 mini's en een tussenmaat (de maat van 2 minis naast elkaar). daar heb ik er nog maar 1 van. of heb ik er nooit 2 gehad?
alvast bedankt!
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:57 schreef granuaile het volgende:
ik heb een vraagje aan alle IKEA medewerkers. ik heb ooit REDA doosjes gehaald. van die plastieken met een blauwe deksel en een doorzichtig bakje laat maar zeggen. ik heb een vraagje over de hoeveelheid bakjes die erin zouden moeten zitten.
ik heb een grote (waar alles in zit). 2 mini's en een tussenmaat (de maat van 2 minis naast elkaar). daar heb ik er nog maar 1 van. of heb ik er nooit 2 gehad?
alvast bedankt!
quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:17 schreef Coconut het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je bent er dus 1 kwijt.
betekend dat dat het servies wat wij miss gaan kopen niet zo stevig is??quote:Op maandag 24 januari 2005 12:10 schreef Adelante het volgende:
het is een goed servies voor dat geld (29 euro)...
ik zelf heb het servies uit de startersbox 2, gecombineerd met ikea365+ servies... je betaalt iets meer, maar dat merk je ook wel aan de stoot- en krasvastheid
nee hoor, maar verwacht niet dat het na 2 jaar veelvuldig gebruik nog steeds even mooi is. ligt er natuurlijk aan ook hoe het gebruikt wordt: magnetron, vaatwasmachine, veel stoten...etc. komt allemaal de gebruiksduur niet echt ten goede. een wat duuder servies kan meer hebben, het dinera servies valt volgens mij een beetje in de middenmoot. ter vergelijking er is nu bijv ook B-keus dinera servies verkrijgbaar (alles voor ¤ 0.75 per stuk) tijdens de sale plundra.quote:Op maandag 24 januari 2005 17:16 schreef littledrummergirl het volgende:
betekend dat dat het servies wat wij miss gaan kopen niet zo stevig is??![]()
Die hebben wij ookquote:Op maandag 24 januari 2005 16:49 schreef Silmarwen het volgende:
we hebben 2 van deze gekocht [afbeelding]
Het zijn eigenlijk bedtafeltjes, maar omdat we wat krap zitten passen deze mooi als koffietafels, als er bezoek is rol je ze zo uit de weg, ze zijn klein, maar er passen wel dingen op, ik vind ze helemaal
Wij hebben 'm hier ook staan. Met wielen. Met televisie, en dvd en videoquote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die hebben wij ook![]()
Alleen wij hebben de wieltjes er niet onder gedaan en er staat bij ons de TV op. Twee naast elkaar.
Dan moeten wij het voortaan samen doen!quote:Op maandag 24 januari 2005 15:47 schreef Vanderdonk het volgende:
Ik kom juist altijd iets te kort.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Wij hebben 'm hier ook staan. Met wielen. Met televisie, en dvd en video.
![]()
.
Dankjewel!quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:16 schreef Adelante het volgende:
zooooo, alleby kastje liep een stuk beter dan het alleby bed
poängs ook allemaal uitverkocht in het beuken
vandaag weer 'n normale dag! en WF gefeliciteerd met jullie 22e verjaardag
Romantisch dinerquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:43 schreef Adelante het volgende:
nieuw op de website: valentijnsdag bij IKEA
[afbeelding]
en in de SKÄR kalender zit een bon voor een superromantischdiner bij IKEA, met de tweede maaltijd gratis....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |