Plaatjes van de andere afbeeldingen van intranet gepluktquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:25 schreef WebForce het volgende:
En dan nog BA50 nieuws (poten, planten, vasen, decoratie, manden, kado, posters, lijsten, ingelijsteafbeeldingen etc.).
Vandaag zijn, in Duiven iig, 4 nieuwe PREMIÄR afbeeldingen binnen. Twee van Monet, de waterlelies (140x200) en iets onderwater (200x140) ofzo. Eentje van een ijslandschap (89x200) en die andere is een herfst achtig iets, met 6 vlakken met impressies van herfst, ook wle aardig (89x200).
[afbeelding]
Die ziet die er uit dan
Ti's geen ijsvlakte, maar gewoon water. Op de achtergrond wel ijsbergen, maar de meesten zijn zwart aangeslagenquote:
Hij kán uitelkaar gehaald wordne na de klantenservice hoor!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:58 schreef Inu het volgende:
Ik heb mn kastHij is wel wat groter dan ik verwacht had en m'n vader heeft hem met moeite meegekregen
Hij moest namelijk in z'n geheel mee, dus alle stoelen achter uit de auto, kast er liggend in, stoelen erbovenop en met zn stoel helemaal naar voor geschoven
Jah, maar dat is een beetje veel werk...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:03 schreef WebForce het volgende:
[..]
Hij kán uitelkaar gehaald wordne na de klantenservice hoor!Ze hebben daar gereedschap voor je!
!!!
Want?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 05:53 schreef Radjwantie het volgende:
Wheheehe, Webforce. Jij bent echt diehard Ikea-er hč?
Hoezo een 1-persoonsbed + 2-persoonsbed?quote:Een meubel met vier functies. Het is een bank, een 1-persoonsbed, een 2-persoonsbed en bergruimte. Alles ineen.
Ti's een bedbank, dus dan zal je em wel uit kunnen klappen, alleen waar?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:31 schreef Inu het volgende:
Nu zag ik dus dit bed, dat bij mijn kast () past, maar ik snap iets niet helemaal...
klik hier
[..]
Hoezo een 1-persoonsbed + 2-persoonsbed?
Hmm, oogt interessant, wel duur voor een bed wat ik maar even zal gebruiken jammer genoeg...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:31 schreef Inu het volgende:
Nu zag ik dus dit bed, dat bij mijn kast () past, maar ik snap iets niet helemaal...
klik hier
[..]
Hoezo een 1-persoonsbed + 2-persoonsbed?
Ze hebben nog meer bedbankenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hmm, oogt interessant, wel duur voor een bed wat ik maar even zal gebruiken jammer genoeg...
Online-shopping zoals ze op sommige buitenlandse sites wel al hebben. Is inderdaad in nederland nog niet mogelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:05 schreef WebForce het volgende:
Ik zie trouwens bij de homepage een winkelwagentje staan...
[afbeelding], wat zal dat betekenen, de link die eraan vast zit werkt iig niet
Dat wist ik, maar dit bewijst dat ze er heel erg mee bezig zijn ofzoquote:Op maandag 17 januari 2005 20:28 schreef Vanderdonk het volgende:
[..]
Online-shopping zoals ze op sommige buitenlandse sites wel al hebben. Is inderdaad in nederland nog niet mogelijk.
Die klep aan de voorkant, waar de opberglades in zitten, die kun je in zijn geheel naar voren trekken. Er zitten twee lattenbodems in gemonteerd die als een soort ritssluiting in elkaar kunnen schuiven, en dus op dezelfde hoogte zitten. Zo heb je twee lattenbodems "naast elkaar", erg handig.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:01 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ti's een bedbank, dus dan zal je em wel uit kunnen klappen, alleen waar?
Nou ik zie dat winkelwagentje al heel lang daar staan, ruim een half jaar of langer, volgens mij zijn ze die gewoon vergeten weg te halen bij het "vertalen" van de website.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:58 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar dit bewijst dat ze er heel erg mee bezig zijn ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |